Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768

Regulamentul de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar
Vineri, 31 August 2012 00:00

Regulamentul de inspectie

a unitatilor de invatamant preuniversitar

 

Prezentul Regulament de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar a fost publicat in Monitorul Oficial 746 din 24 octombrie 2011 (M. Of. 746/2011) si are urmatoarea structura:

 

CAPITOLUL I. Concept, tipuri si niveluri ale inspectiei unitatilor de invatamant preuniversitar

- SECTIUNEA 1. Conceptul de institutii de educatie. Conceptul de sistem national de invatamant preuniversitar

- SECTIUNEA a 2-a. Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar. Taxonomia inspectiei unitatilor de invatamant preuniversitar. Definitii. Niveluri

 

CAPITOLUL II. Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar

- SECTIUNEA 1.   Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar. Aspecte generale   

- SECTIUNEA a 2-a. Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: activitatea de preinspectie

- SECTIUNEA a 3-a. Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: desfasurarea inspectiei

- SECTIUNEA a 4-a. Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: activitatea de postinspectie

- SECTIUNEA a 5-a. Inspectia de specialitate. Scop, obiective, tipuri, etape

- SECTIUNEA a 6-a. Inspectia tematica. Scop, obiective, tipuri, etape

- SECTIUNEA a 7-a. Sistemul de asigurare a calitatii inspectiei la nivelul ISJ/ISMB

 

CAPITOLUL III. Competentele si codul de conduita al inspectorilor

 

ANEXA Nr. 1 la regulament. METODOLOGIE de aplicare a prevederilor privind inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar

 

ANEXA Nr. 2 la regulament. RAPORT SCRIS INDIVIDUAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE - model -

 

ANEXA Nr. 3 la regulament. RAPORT SCRIS FINAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE - model -

 

ANEXA Nr. 4 la regulament. Rezumatul raportului scris final al inspectiei scolare generale - model -

 

ANEXA Nr. 5 la regulament. Fisa de observare a lectiei - model -

 

ANEXA Nr. 6 la regulament. RAPORT INCHEIAT IN URMA INSPECTIEI TEMATICE - model -

 

ANEXA Nr. 7 la regulament. CHESTIONAR PENTRU ELEVI - model -

 

ANEXA Nr. 8 la regulament. CHESTIONAR PENTRU PARINTI - model -

 

ANEXA Nr. 9 la regulament. CHESTIONAR pentru personalul didactic - model -

 

Ultima actualizare în Duminică, 28 Octombrie 2012 13:29
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Avantajele utilizarii calculatorului in …

AVANTAJELE UTILIZĂRII CALCULATORULUI ÎN PROCESUL INSTRUCTIV - EDUCATIV   Profesor Miron Steluţa Otilia Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila               Rezumat: Articolul îşi propune identificarea avantajelor utilizării calculatorului în activitatea de predare – învăţare...

Read more

Literatura maghiara in contextul literat…

LITERATURA MAGHIARÃ ÎN CONTEXTUL LITERATURII EUROPENE JOKAI MOR - “OMUL DE AUR” Prof. Rainea Adela Roxana Şcoala cu cls. I-VIII, Cherechiu, Bihor     REZUMAT Mor a fost avocat. Îl cunoaste în facultate...

Read more

Proba practica la concursul de ocuparea …

   ANEXA Nr. 6   la metodologie   PROBA PRACTICA din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar Disciplina Informatica si tehnologia informatiei      1. Realizarea...

Read more

De ce_step by step

DE CE “STEP BY STEP”?                                                Înv. Roatiș Alina Camelia                     Step by Step este o metodă alternativă de educație a copiilor bazată pe datele psihologiei științifice a dezvoltării copilului și vizează cultivarea...

Read more

Sincronie si diacronie

SINCRONIE ŞI DIACRONIE Profesor Andra Elena Diaconu, Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea Modul de cercetare sincronic nu se opune categoric cercetării istorice, evolutive, diacronice, ci apare ca o completare necesară,...

Read more

Eliberarile si numirile in functie de in…

Situaţia privind eliberările/numirile în funcţiile de inspector şcolar general/inspector şcolar general adjunct şi director al Casei Corpului Didactic   MECTS are în vedere organizarea de concursuri pentru ocuparea funcţiilor de inspector şcolar...

Read more

Modalitati de dezvoltare a gandirii crit…

MODALITĂŢI DE DEZVOLTARE A ,, GÂNDIRII CRITICE ” LA ELEVI   Institutor: Herczeg Monica Şcoala cu clasele I-VIII Dudeştii Noi                  Gândirea critică este un produs, un punct la care ajunge gândirea noastră în...

Read more

Cadrul didactic factor important in prom…

CADRUL DIDACTIC – FACTOR IMPORTANT ÎN PROMOVAREA EDUCAŢIEI INCLUZIVE Prof. itinerant Galoiu Ecaterina CSEI ,,Elena Doamna” Focșani Școala Gimnazială ,,Nicolae Iorga” Focşani Conceptul de educaţie...

Read more