Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Regulamentul de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar
Vineri, 31 August 2012 00:00

Regulamentul de inspectie

a unitatilor de invatamant preuniversitar

 

Prezentul Regulament de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar a fost publicat in Monitorul Oficial 746 din 24 octombrie 2011 (M. Of. 746/2011) si are urmatoarea structura:

 

CAPITOLUL I. Concept, tipuri si niveluri ale inspectiei unitatilor de invatamant preuniversitar

- SECTIUNEA 1. Conceptul de institutii de educatie. Conceptul de sistem national de invatamant preuniversitar

- SECTIUNEA a 2-a. Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar. Taxonomia inspectiei unitatilor de invatamant preuniversitar. Definitii. Niveluri

 

CAPITOLUL II. Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar

- SECTIUNEA 1.   Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar. Aspecte generale   

- SECTIUNEA a 2-a. Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: activitatea de preinspectie

- SECTIUNEA a 3-a. Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: desfasurarea inspectiei

- SECTIUNEA a 4-a. Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: activitatea de postinspectie

- SECTIUNEA a 5-a. Inspectia de specialitate. Scop, obiective, tipuri, etape

- SECTIUNEA a 6-a. Inspectia tematica. Scop, obiective, tipuri, etape

- SECTIUNEA a 7-a. Sistemul de asigurare a calitatii inspectiei la nivelul ISJ/ISMB

 

CAPITOLUL III. Competentele si codul de conduita al inspectorilor

 

ANEXA Nr. 1 la regulament. METODOLOGIE de aplicare a prevederilor privind inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar

 

ANEXA Nr. 2 la regulament. RAPORT SCRIS INDIVIDUAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE - model -

 

ANEXA Nr. 3 la regulament. RAPORT SCRIS FINAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE - model -

 

ANEXA Nr. 4 la regulament. Rezumatul raportului scris final al inspectiei scolare generale - model -

 

ANEXA Nr. 5 la regulament. Fisa de observare a lectiei - model -

 

ANEXA Nr. 6 la regulament. RAPORT INCHEIAT IN URMA INSPECTIEI TEMATICE - model -

 

ANEXA Nr. 7 la regulament. CHESTIONAR PENTRU ELEVI - model -

 

ANEXA Nr. 8 la regulament. CHESTIONAR PENTRU PARINTI - model -

 

ANEXA Nr. 9 la regulament. CHESTIONAR pentru personalul didactic - model -

 

Ultima actualizare în Duminică, 28 Octombrie 2012 13:29
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Pregatire si grafic examene pentru gradu…

Pregătire şi grafic examene pentru gradul didactic II la Universitatea Sibiu   Află informaţii privind perioada şi cursurile de pregătire organizate de Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu, Facultatea de Drept, pentru gradul...

Read more

Metode si forme de organizare a educatie…

METODE ŞI FORME DE ORGANIZARE A EDUCAŢIEI ESTETICE   Înv. Marc Aurica Şcoala Gimnazială Câmpeni   Educaţia estetică este o componentă a educaţiei integrale şi armonioase cu ajutorul căreia realizăm formarea personalităţii omului prin...

Read more

Metodele predarii matematicii

METODELE PREDĂRII MATEMATICII Prof. Popa Crina Diana Școala Gimnazială Hășmaș, jud. Arad Metodica predării matematicii este o disciplină de tranziție între matematică, pedagogie și psihologie....

Read more

Comunicare si relationare interpersonala…

COMUNICARE ŞI RELAŢIONARE INTERPERSONALĂ LA VÂRSTA PREȘCOLARĂ Prof. Elena Oana NECHITA Grădinița cu Program Prelungit ”Micul Prinț” Baia Mare Relaţiile interpersonale reprezintă cadrul, contextul...

Read more

Metode şi strategii destinate cercurilor…

METODE ŞI STRATEGII DESTINATE CERCURILOR DE LECTURĂ Prof. Melinte Mihaela Colegiul Tehnic „Traian Vuia” Galaţi Cercurile de lectură reprezintă activităţi didactice, desfăşurate într-un cadru curricular sau extracurricular, al...

Read more

Creativitatea si inovatia - performanta …

CREATIVITATEA ŞI INOVAŢIA – PREMISE ALE PERFORMANŢEI ÎN EDUCAŢIE Profesor Magaz Georgeta Liceul Teoretic “Callatis” În contextul actual, al schimbărilor rapide, al competiţiei acerbe şi accelerate care...

Read more

Program pentru dezvoltarea competentelor…

PROGRAM PENTRU DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR SOCIALE  ALE PREŞCOLARILOR   Profesor: Dumbravă-Brezoianu Simona Grădiniţa cu Program Prelungit ,,Benedek Elek”- Sf.Gheorghe     1. Argument: Îmbunătăţirea relaţiilor sociale necesită crearea unei atmosfere care să declanşeze copilului trăiri pozitive şi dorinţa...

Read more

Metode si tehnici de cunoastere si carac…

METODE ŞI TEHNICI DE CUNOAŞTERE ŞI CARACTERIZARE PSIHOPEDAGOGICĂ A ELEVILOR     Cunoaşterea psihologică de către profesor a elevilor este complexă şi dificilă, dar, este şi extrem de profitabilă pentru elevul în cauză,...

Read more