Marţi, 26 Februarie 2008 00:27 |
Membrii APR
· membri activi
· membri sustinãtori
· membri de onoare
· membri fondatori
La nivelul APR functioneazã mai multe organe al cãror obiectiv principal este de a analiza si propune solutii pentru rezolvarea problemelor specifice cu care se confruntã în activitãti. Organele care functioneazã cu titlu permanent sunt:
Organele de conducere:
· Adunarea Generalã
· Comitetul Director
· Presedinte - Şumãlan Dan
· Vicepresedinti
· Secretarul General
Organele constitutive:
· Departamente exterioare si interioare
· Birou de informatii si coordonare
Organele de control:
· Comisia de cenzori
Atributiile membrilor, ale Adunãrii Generale a Asociatiei, ale Consiliului Director, ale Secretarului si ale celorlalte organe existente sunt prevãzute în statutul de functionare al APR.
|
Ultima actualizare în Luni, 24 Ianuarie 2011 20:12 |
Adaugă comentariu
|
CREATIVITATEA MATEMATICĂ
Prof. Stancu Magdalena Ioana
Liceul Voievodul Mircea Târgovişte
Unul dintre scopurile sistemului de învăţămant este să identifice persoanele creative. Perspectivele secolului nostru presupun efectuarea automatizată a acţiunilor economice... Read more
CULTURAL SPACE AT L. BLAGA AND E. HALL
Poenar Lorina Manuela - Profesor limba engleză
Colegiul Economic “Emanuil Gojdu” Hunedoara
The use of space within the context of culture, also reffered... Read more
FORMAREA DE COMPETENŢE
PRIN LECŢIILE DE ECONOMIE ŞI ECONOMIE APLICATĂ
Profesor, Popescu Marcela Paula
Liceul Tehnologic”Vasile Cocea”Moldoviţa
Cuprins:
1.Competenţele ca finalităţi ale procesului de instruire.... Read more
LIMBAJUL ÎN PERIOADA ŞCOLARĂ MICĂ
Prof. Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII, Sînandrei, Judeţul Timiş
Perioada şcolară mică (6/7-10/11 ani), de la intrarea copilului în şcoală şi terminarea ciclului primar,... Read more
OBSTACOLELE ŞI ERORILE ÎN DIDACTICA MATEMATICII
Prof. Antohe Florin Mihai
Şcoala Gimnazială nr 5 Galaţi
Din multitudinea perspectivelor din care pot fi abordate dificultăţile cu care se confruntă elevii (şi nu numai ei),... Read more
 Martie - Martisor
Coordonator consilier educativ, profesor Mihaiela Lazar
Read more
DISCURSUL PUBLIC CA MODALITATE DE DEZVOLTARE A PERSONALITĂŢII ŞI APTITUDINILOR ELEVULUI
Prundeanu Ciprian, Profesor Limba Engleză,
Liceul Teoretic „Grigore Moisil” Timişoara
Rezumat: Dezbaterea şi discursul public sunt modalităţi extrem de utile în... Read more
Evaluarea Nationala 2013
Limba si literatura romana subiect si barem
Vezi subiectul si baremul de evaluare si de notare / corectare de la prima proba de Evaluarea Nationala pentru clasa a VIII-a pentru anul... Read more
METODA FLIPPED CLASSROOM ŞI INSTRUMENTELE TIC
Prof. Cecilia Nicolae,
Colegiul Tehnic, Buzău
„Flipped Classroom” este o metodă nouă de predare centrată pe elev şi care foloseşte instrumentele TIC. Sistemul actual… ACTIVITATEA NR. 1
CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!
Program Şcoala Altfel - Activităţi
1. Grupa de vârstă: tineriiii din clasele IX-XII
2. Ariile de dezvoltare: fizic, intelectual, caracter, emoţional, social, spiritual
3. …
ROLUL MODERNIZATOR AL NAŢIUNII
Profesor Petcu Camelia
Liceul Tehnologic Măneciu, Judeţul Prahova
Herder era de părere că adevăratele culturi se nasc nu pentru a se… COMUNICARE ŞI FEED-BACK ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I-VIII nr. 2 Vorniceni, Jud. Botoşani
Comunicarea reprezintă un sistem de transmitere a unor mesaje care pot…
FACTORII CARE INFLUENŢEAZĂ DEZVOLTAREA COPILULUI
Prof. înv. preşc. Tăut Andreea Maria
Grădiniţa cu P.P Nr. 13
Rezumat
Factorii instituţionali ai educaţiei sunt şcoala, familia, biserica, armata, ş.a.
Familia exercită o influenţă… AUTENTICITATEA ÎN LITERATURA ROMÂNĂ INTERBELICĂ
Prof. Iorga Violeta – Teodora
Şcoala nr.16 ,,N. Bălcescu”
Perioada interbelică a însemnat pentru romanul românesc un amplu proces de modernizare la temelia căruia s-au aşezat studii…
DETERMINAREA SENSIBILITĂŢII BACTERIILOR LA ANTIBIOTICE
Prof. Chiroşcă Gabriela
Şcoala Gimnazială Horleşti
Rezistenţa la antibiotice este o calitate funcţională şi inevitabilă a bacteriilor antibacteriene.
Pentru a…
TEHNICI ŞI PRACTICI POZITIVE PENTRU DEZVOLTAREA UNUI
CLIMAT EDUCAŢIONAL AGREABIL
Prof. înv. primar DOBREA MONICA
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „EMIL RACOVIŢĂ” ONEŞTI, JUD. BACĂU
,, Natura şi educaţia sunt asemănătoare.…
IMAGINARUL ALTERITÃŢII ŞI CYBER-CONŞTIINŢA.
DE LA BINOMUL IDENTITATE/ALTERITATE LA BINOMUL EU/CEILALŢI
Monica Matei,
Preperator univ.,
SNSPA, Facultatea de Comunicare si Relatii Publice
Aparent antagonice, conceptele de identitate si alteritate sunt interdependente, reprezentând polii…
|