Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar pentru personalul didactic inspectie model
Joi, 30 August 2012 00:00

ANEXA Nr. 9
  la regulament

 

CHESTIONAR
pentru personalul didactic*)

 

   ___________

   *)Raspunsurile la acest chestionar au caracter confidential.

 

- model -

 

In scopul diagnosticarii procesului institutional din scoala dvs., a stabilirii unor repere de sprijin si dezvoltare, va rugam sa exprimati, punctual, parerea dumneavoastra asupra urmatoarelor chestiuni:

   1. Aveti contract individual de munca? DA NU

   2. Aveti o fisa a postului? DA NU

   3. Fisa postului cuprinde indatoriri care deriva din sarcini conexe procesului de invatamant (diriginte, sef de catedra, profesor de serviciu, responsabil al altor activitati etc.)? DA NU

  4. Aveti contributii la planul de dezvoltare a scolii? DA NU

Daca aveti asemenea contributii, mentionati succint in ce constau acestea!

   5. Va aduceti contributia la deciziile care se iau in scoala? DA NU

Va rugam sa detaliati comentarii sau propuneri privind modul de luare a deciziilor in scoala!

   6. Exista metode si criterii clare de evaluare a activitatii pe care o desfasurati in scoala? DA NU

   7. Aveti observatii/propuneri referitoare la imbunatatirea activitatii educationale din scoala? DA NU

Daca aveti observatii/propuneri, va rugam sa le detaliati!

   8. Care sunt criteriile pe baza carora evaluati eficienta propriei activitati didactice?

   9. Cum asigurati resursele materiale necesare unui invatamant interactiv?

   10. Ce metode folositi pentru evaluarea progresului elevilor pe parcursul invatarii?

Sumative: ..............................................................................................................................

Formative: .............................................................................................................................

   11. Cum reglati procesul didactic ca o consecinta a evaluarilor?

   12. Ce metode se folosesc in unitatea de invatamant pentru evaluarea nevoilor scolii, a punctelor slabe ale procesului de invatamant?

   13. Ce propuneri aveti in legatura cu dezvoltarea scolii?

   14. Sunteti multumit de modul in care se apreciaza rezultatele muncii dumneavoastra de catre conducerea unitatii scolare? DA NU

   15. Aprecierile va motiveaza in dezvoltarea profesionala proprie? DA NU

   16. Va place sa lucrati in aceasta scoala? DA NU

   17. Orice alte comentarii personale:

............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ...............................................................................................................................................................................................

Va multumim pentru colaborare!

(Acest chestionar se poate modifica/reduce/adapta la specificul institutiei de educatie)

 

Ultima actualizare în Duminică, 28 Octombrie 2012 13:07
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Cultura muzicala romaneasca la inceputul…

  CULTURA MUZICALĂ ROMÂNEASCĂ LA ÎNCEPUTUL SECOLULUI XX Prof. Achim Maria Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău, jud. Sălaj Alimentată în secolul XIX din muzica romantică și din...

Read more

Festivalul National de Arte pentru Licee…

Festivalul National de Arte pentru Liceeni - LicArt 2013   Festivalul National de Arte pentru Liceeni – LicArt, cel mai mare concurs pentru elevii din Romania, organizat de Clubul Noua ne pasa! si Ministerul...

Read more

Postmodernismul repere teoretice

POSTMODERNISMUL – REPERE TEORETICE   Prof. Nedea Ramona Colegiul Tehnic Buzău     Articolul de faţă îşi propune să prezinte câteva repere teoretice legate de postmodernism, termenul cel mai controversat dintre toate. Sunt prezentate, succint,...

Read more

Cultura organizatiei scolare

CULTURA ORGANIZAȚIEI ȘCOLARE (STUDIU DE CAZ)   Mirela Frunzeanu, profesor pentru învăţământul primar, Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov     Rezumat Performanţele oricărei organizaţii depind, într-o mare măsură, de randamentul individual al membrilor...

Read more

Drogurile si efectele lor asupra organis…

DROGURILE SI EFECTELE LOR ASUPRA ORGANISMULUI Prof. Camelia Cosma Liceul de Artă “Ioan Sima”, Zalău Școala Gimnazială “Porolissum”, Zalău Drogurile sunt substanţe naturale...

Read more

Farmecul obiceiurilor si traditiilor pop…

Farmecul obiceiurilor si traditiilor populare oglindite in activitatile extrascolare

FARMECUL OBICEIURILOR ȘI TRADIȚIILOR POPULARE OGLINDITE ÎN ACTIVITĂȚILE EXTRAȘCOLARE Prof. înv. primar, Ioniță Titiana - Carmen Şcoala Gimnazială Nr.1 Nămoloasa, Galați Motto: „A păstra obiceiul din părinţi şi strămoşi şi...

Read more

Rolul locul si semnificatia compunerilor…

                                    ROLUL, LOCUL ŞI SEMNIFICAŢIA COMPUNERILOR   ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR   Inst. DOBREA MONICA Şcoala cu clsasele I-VIII „Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău                    „Compunerile reprezintă rezultanta unei activităţi intelectuale complexe, care implică sinteza...

Read more

Reguli impuse copiilor

De ce trebuie să ţinem cont când impunem reguli copiilor?   Ce puteţi face pentru a evita „alunecările de teren” din viaţa de familie?     -         Fixaţi reguli adaptate vârstei copilului. -         Aveţi grijă ca...

Read more