Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar pentru personalul didactic inspectie model
Joi, 30 August 2012 00:00

ANEXA Nr. 9
  la regulament

 

CHESTIONAR
pentru personalul didactic*)

 

   ___________

   *)Raspunsurile la acest chestionar au caracter confidential.

 

- model -

 

In scopul diagnosticarii procesului institutional din scoala dvs., a stabilirii unor repere de sprijin si dezvoltare, va rugam sa exprimati, punctual, parerea dumneavoastra asupra urmatoarelor chestiuni:

   1. Aveti contract individual de munca? DA NU

   2. Aveti o fisa a postului? DA NU

   3. Fisa postului cuprinde indatoriri care deriva din sarcini conexe procesului de invatamant (diriginte, sef de catedra, profesor de serviciu, responsabil al altor activitati etc.)? DA NU

  4. Aveti contributii la planul de dezvoltare a scolii? DA NU

Daca aveti asemenea contributii, mentionati succint in ce constau acestea!

   5. Va aduceti contributia la deciziile care se iau in scoala? DA NU

Va rugam sa detaliati comentarii sau propuneri privind modul de luare a deciziilor in scoala!

   6. Exista metode si criterii clare de evaluare a activitatii pe care o desfasurati in scoala? DA NU

   7. Aveti observatii/propuneri referitoare la imbunatatirea activitatii educationale din scoala? DA NU

Daca aveti observatii/propuneri, va rugam sa le detaliati!

   8. Care sunt criteriile pe baza carora evaluati eficienta propriei activitati didactice?

   9. Cum asigurati resursele materiale necesare unui invatamant interactiv?

   10. Ce metode folositi pentru evaluarea progresului elevilor pe parcursul invatarii?

Sumative: ..............................................................................................................................

Formative: .............................................................................................................................

   11. Cum reglati procesul didactic ca o consecinta a evaluarilor?

   12. Ce metode se folosesc in unitatea de invatamant pentru evaluarea nevoilor scolii, a punctelor slabe ale procesului de invatamant?

   13. Ce propuneri aveti in legatura cu dezvoltarea scolii?

   14. Sunteti multumit de modul in care se apreciaza rezultatele muncii dumneavoastra de catre conducerea unitatii scolare? DA NU

   15. Aprecierile va motiveaza in dezvoltarea profesionala proprie? DA NU

   16. Va place sa lucrati in aceasta scoala? DA NU

   17. Orice alte comentarii personale:

............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................................................... ...............................................................................................................................................................................................

Va multumim pentru colaborare!

(Acest chestionar se poate modifica/reduce/adapta la specificul institutiei de educatie)

 

Ultima actualizare în Duminică, 28 Octombrie 2012 13:07
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Art_Game - Embedded Class of English

 GAME - EMBEDDED CLASSES OF ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE   Prof. Simona Pisoi Colegiu Naţional Carol I, Craiova      In the last few years, there has been an emphasis on the development of...

Read more

Studiul posibilitatilor de obtinere a en…

STUDIUL POSIBILITĂŢILOR  DE OBŢINERE A ENERGIEI PRIN BIOCONVERSIE   Prof. Gălăţan Daniela, Colegiul Tehnic Regele Ferdinand I Timişoara               Printre posibilităţile de conversie cu eficienţă mare se numără şi procesele de bioconversie care...

Read more

Planificare model pentru geografie gimna…

Planificare model pentru geografie gimnaziu   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de...

Read more

Medalii la olimpiada internationala de s…

Patru medalii pentru elevii romani la Olimpiada Internationala de Stiinte ale Pamantului din Argentina   Olimpicii romani participanti la a VI-a editie a  Olimpiadei Internationale de Stiinte ale Pamantului (International Earth Science Olympiad...

Read more

Prearea limbii si literaturii romane abo…

PREDAREA LIMBII ŞI LITERATURII ROMÂNE – ABORDARE INTEGRATĂ Prof. Bejan Oana Școala Gimnazială nr. 1 Santa Mare     În cadrul orelor de limba și literatura română, integrarea se realizează între cele trei compartimente...

Read more

Integrarea copiilor cu cerinte speciale …

INTEGRAREA COPIILOR CU CERINȚE SPECIALE EDUCATIVE ÎN ȘCOALA DE MASĂ Prof.Brătilă Cristina-Zonica C.S.E.I. ,,Elena Doamna, Focșani”, județul Vrancea Tendinţa crescândă de integrare şcolară în unităţile obişnuite...

Read more

Junimea si criticismul junimist

JUNIMEA ŞI CRITICISMUL JUNIMIST   Prof. Gabriela Ionescu Colegiul Tehnic Nr.2, Târgu-Jiu   Rezumat: Societatea Junimea a fost cea mai importantă grupare ide­ologică şi culturală din a doua jumătate a secolului al XIX-lea, având rolul...

Read more

Pedagogie si psihologie

 Materiale si resurse - Pedagogie si psihologie          Didactica psihologiei - Dorina Salavastru    Psihologie sociala - Adrian Neculau    Regulile metodei sociologice - Emile Durkheim    Sociologie generala - Petre Andrei      Stim sa ne crestem copiii?    Psihologia copilului            Cum...

Read more