Structura noului an scolar 2014-2015 |
Scris de administrator
|
Vineri, 08 August 2014 21:44 |
STRUCTURA NOULUI AN ŞCOLAR 2014-2015
Ministerul Educației a anunțat structura noului an școlar 2014-2015. Acesta va începe pe 15 septembrie 2014 şi se va încheia pe 19 iunie 2015. Elevii din clasele terminale vor avea o perioadă de studiu mai scurtă:
- absolvenţii de gimnaziu vor încheia clasa a VIII-a pe 12 iunie 2015;
- absolventii de liceu vor termina cursurile clasei a XII-a pe 29 mai 2015.
Vacanța dintre semenstre a fost stabilită între 31 ianuarie - 8 februarie 2014, vacanța de iarnă din 20 decembrie 2014 până în 4 ianuarie 2015, iar cea de primăvară între 11-19 aprilie 2015.
Semestrul II va include şi programul numit “Şcoala altfel – să ştii mai multe, să fii mai bun”, fiind inclus in perioada 5-10 aprilie 2015.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Adaugă comentariu
|
Formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar
modificări şi completări prin ordin 3129 din 2013
Vezi Ordin 3129/2013 Ordin pentru modificarea şi completarea Metodologiei privind formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar,... Read more
DEZVOLTAREA CULTURII EMOȚIONALE
A CADRELOR DIDACTICE
Prof. înv.preșc. Stîna Paula Lucia,
Grădinița Căsuţa fermecată, Luduş, Mureş
Dezvoltarea culturii emoţionale a cadrului didactic trebuie să prezinte o prioritate în formarea... Read more
POSTMODERNISMUL
Georgeta-Irina Rusu,
Şcoala Gimnazială ,,Ion Creangă"Bacău
Un curent controversat apărut ca o reacţie la modernism, postmodernismul s-a manifestat cu precădere după cel De-al Doilea Război Mondial, în toate domeniile: filosofie,... Read more
Planificare model pentru limba si comunicare invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice.... Read more
ROLUL FAMILIEI ÎN RELAŢIA ŞCOALĂ-COMUNITATE
Înv. Marc Aurica,
Şcoala Gimnazială Câmpeni, jud. Alba
Educaţia este o acţiune la care îşi dau concursul şcoala, familia, întreaga societate. Colaborarea între toţi factorii educaţionali,... Read more
Evaluarea Nationala 2013
Matematica subiect si barem
Vezi subiectul si baremul de corectare de la a doua proba de Evaluare Nationala pentru clasa a VIII-a, pentru anul scolar 2012-2013, respectiv Matematica.... Read more
STILISTICA ŞI PROBLEMATICA STILULUI
Profesor Andra Elena Diaconu
Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea
Prin analogie cu dihotomia langue – parole a lui Ferdinand de Saussure, discipolul acestuia, Charles Bally, dezvoltă distincţia... Read more
EXPRESIA PLASTICĂ ŞI TERAPIA OCUPAŢIONALĂ
Mureşan-Chira Gabriel
Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca
Educaţia plastică reprezintă o componentă a cărui deziderat este atins atunci când... Read more
MODEL, MORALĂ, CONDUITĂ. PATTERNUL PREINFRACȚIONAL
Prof. Educator Mureșan-Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și
Documentare privind Educația Integrată/ Incluzivă Cluj-Napoca
Rezumat:… PROBLEME GEOGRAFICE
Profesor Miron Steluţa Otilia
Şcoala cu clasele I-VIII Movila miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Promovarea interdisciplinarităţii constituie un element definitoriu al progresului cunoaşterii. Copiii nu tebuie educaţi pentru lumea de azi, deoarece… ALTERNATIVE EDUCATIONALE
Alternativele educationale reprezinta variante de organizare scolara, care propun modificari ale anumitor aspecte legate de formele oficiale de organizare a activitatii instructiv-educative.
Proiectarea si realizarea alternativelor educationale reprezinta actiuni care… LITERARY DEVICES IN “THE VANE SISTERS”,
BY VLADIMIR NABOKOV
Huniadi Lorina Manuela
Colegiul Economic “Emanuil Gojdu” Hunedoara
Nabokov’s short story ‘The Vane Sisters’ (March 1951)… DIFFÉRENCE / DIFFÉRANCE SAU
INSTABILITATEA LIMBAJULUI LA DERRIDA
Prof. Drd. Miron Costina Violeta
Şcoala cu cls. I-VIII Tălpaş, Dolj
„Celebra definiţie a lui Saussure, conform căreia limba este un sistem alcătuit din diferenţe…
CEI 7 ANI DE ACASĂ ÎNTRE ACTUAL ȘI DERIZORIU
Prof. înv. primar Doamna Nicoleta-Ionela, Școala Gimnazială Diaconu Coresi, Fieni-Dâmbovița
Prof. înv. primar Istrate Elena, Școala Gimnazială Diaconu…
TRADIŢIONAL SAU MODERN ÎN PREDARE?
Profesor Mihăeş Violeta
Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, jud. Vrancea
Modelul tradiţional de predare nu răspunde noilor tendinţe in didactica modernă, fiind fondat pe „triada învăţare frontală –…
MUNCA INDEPENDENTĂ ŞI JOCURILE DIDACTICE, ÎN CICLUL PRIMAR
înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
Activitatea independentă a elevilor constituie deopotrivă mijloc şi scop al demersului didactic. Din acest punct de vedere,…
JOCUL - MODALITATE DE PREDARE ȘI EVALUARE LA COPIII CU C.E.S.
Prof. Clipa Daniela Carmen
Şcoala Gimnazială Nr. 17 Botoşani
Una…
|