Calendarul si structura anului scolar 2015-2016 |
Scris de administrator
|
Sâmbătă, 12 Septembrie 2015 12:09 |
Calendarul si structura anului scolar 2015-2016
Calendarul anului scolar 2015-2016 a fost modificat cu patru zile inainte ca elevii sa se intoarca pe bancile scolii. Elevii se vor bucura de o saptamana in plus de vacanta la iarna, dar vor termina scoala si cu o saptamana mai tarziu in iunie. De asemenea, vacanta de vara va tine pana pe 11 septembrie 2016.
Anul scolar 2015-2016 incepe la data de 1 septembrie 2015, se incheie la data de 31 august 2016 si se structureaza pe doua semestre, dupa cum urmeaza:
Semestrul I
Cursuri - luni, 14 septembrie 2015 - vineri, 18 decembrie 2015 In perioada 31 octombrie-8 noiembrie 2015, clasele din invatamantul primar si grupele din invatamantul prescolar sunt in vacanta.
Vacanta de iarna: sambata, 19 decembrie 2015 - duminica, 10 ianuarie 2016
Cursuri - luni, 11 ianuarie 2016 - vineri, 5 februarie 2016
Vacanta intersemestriala - sambata, 6 februarie 2016 - duminica, 14 februarie 2016
Semestrul al II-lea
Cursuri - luni, 15 februarie 2016 - vineri, 22 aprilie 2016
Vacanta de primavara: sambata, 23 aprilie 2016 - marti, 3 mai 2016
Cursuri - miercuri, 4 mai 2016 - vineri, 24 iunie 2016
Vacanta de vara: sambata, 25 iunie 2016 - duminica, 11 septembrie 2016
Anul scolar 2015-2016 are 36 de saptamani de cursuri, insumand 175 de zile lucratoare.
Pentru clasele terminale din invatamantul liceal, anul scolar are 37 de saptamani, din care durata cursurilor este de 33 de saptamani, 4 saptamani fiind dedicate desfasurarii examenului national de bacalaureat. Cursurile claselor terminale din invatamantul liceal se incheie in data de 3 iunie 2016.
Pentru clasa a VIII-a, anul scolar are 36 de saptamani, din care durata cursurilor este de 35 de saptamani, o saptamana fiind dedicata desfasurarii evaluarii nationale. Cursurile claselor a VIII-a se incheie in data de 17 iunie 2016.
Pentru clasele din invatamantul liceal - filiera tehnologica, cu exceptia claselor terminale, durata cursurilor este cea stabilita prin planurile-cadru de invatamant, in vigoare.
Pentru clasele din invatamantul profesional, durata cursurilor este cea stabilita prin planurile-cadru de invatamant in vigoare.
Pentru invatamantul special - clasele a IX-a - a XI-a, ciclul inferior al liceului, filiera tehnologica, durata cursurilor este de 37 de saptamani, insumand 180 de zile.
Stagiile de pregatire practica pentru care au optat absolventii ciclului inferior al liceului, filiera tehnologica, cuprind 720 de ore care se desfasoara in perioada propusa de unitatea de invatamant organizatoare si aprobata de inspectoratul scolar, conform structurii anului scolar, cu respectarea vacantelor.
Pentru invatamantul postliceal (scoala postliceala si scoala de maistri), durata cursurilor este cea stabilita prin planurile cadru de invatamant.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Marţi, 06 Octombrie 2015 18:10 |
|
EDUCAȚIA PENTRU DEMOCRAȚIE – IMPERATIV AL SISTEMULUI EDUCAȚIONAL CONTEMPORAN
Soroiu Crina, profesor învățământ primar,
Școala Gimnazială, George Călinescu, Iași
Acest articol subliniază importanța noilor educații pe fondul evidențierii problematicii lumii contemporane, în toată... Read more
JOCUL DIDACTIC LA CLASA PREGĂTITOARE
Prof. Înv. Primar, Vladu Ana Nicoleta
Școala Gimnazială Nr. 3 Rovinari
Jocul didactic constituie un mijloc valoros de... Read more
DESPRE FRAZEOLOGIE ŞI ÎMBINĂRILE DE CUVINTE
Silvia Baltă, Profesor de limba franceză
Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti
Nu de puţine ori folosim în vorbire sau... Read more
EVALUAREA CARACTERISTICILOR GEOSISTEMICE DIN
AREALUL BLAHNIŢA-MEHEDINŢI
Prof. Jiglaru Carmen Violeta
Şcoala Gimnazială Carpen
Arealul Blahniţa situat în judeţul Mehedinţi reprezintă o zonă naturală protejată din punct de vedere fizico-geografic dar... Read more
Dantura impecabila, un lux accesibil
Cand ne gandim la o dantura fara cusur, deja avem in plan multi bani, multa durere si multe hopuri peste care trebuie sa trecem. Nu este... Read more

INTUIŢIA ÎN CICLUL GIMNAZIAL
Andrei Roxana, profesor
Grup Şcolar “Gheorghe Asachi”, Galaţi
Odată cu trecerea la gimnaziu, intuiţia evoluează către abstract, adică obiectele se pot înlocui cu desene sau scheme, materialul intuitiv venind... Read more
DESPRE EXPRESIILE IDIOMATICE (IV)
Prof. Silvia Baltă
Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti
Studierea expresiilor idiomatice se realizează în cadrul frazeologiei, disciplină de sine stătătoare al cărei material este constituit din totalitatea... Read more
 “EXPERIENṬE DE LUCRU EUROPENE PENTRU O BUNĂ INTEGRARE
PE PIAṬA MUNCII”
“Life Long Learning Program”/“Educaţie pe tot parcursul vieţii”
Drd. prof. ing. LILIANA CÎMPAN
Colegiul Tehnic “Iuliu Maniu” Şimleu Silvaniei, Sălaj
Rezumat
Un cadru propice... Read more
COMUNICAREA ÎN ORGANIZAŢIA ŞCOLARĂ.
SUGESTII PENTRU AMELIORAREA ASPECTELOR INEFICIENTE.
Mirela Frunzeanu, profesor pentru învăţământul primar,
Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov
Rezumat
În cele ce urmează, voi încerca… CALENDARUL OLIMPIADELOR ŞCOLARE
PENTRU ANUL ŞCOLAR 2011-2012
Afla care este calendarul olimpiadelor scolare pentru anul scolar 2011-2012, pe domenii/discipline de studiu, datele de desfasurare pentru etapa pe scoala, etapa locala,… TEORIILE CONTEMPORANE ALE MANAGEMENTULUI
APLICABILE ȋN ŞCOALA ROMÂNEASCĂ
Profesor limba engleza Camelia Timofte
Școala cu cls. I-VIII G.E. Palade, Buzău
Pentru managerul unei unități de învățământ, a motiva personalul implică a identifica acele… RELEVANȚA TEORIEI INTELIGENȚELOR MULTIPLE
PENTRU PRACTICA DIDACTICĂ PEDAGOGICĂ
Prof. înv. primar Almaș Andreea-Ioana
Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău
Howard Gardner, psiholog care activează în…
CREATIVITATEA – TRĂSĂTURĂ COMPLEXĂ DE PERSONALITATE
înv. Marc Aurica
Şcoala Gimnazială Cîmpeni
E necesară cunoaşterea valenţelor creatoare ale fiecărui individ fiind impusă de practica orientării şcolare, de necesitatea plasării lui în…
EDUCAȚIA RAȚIONAL-EMOTIV-
COMPORTAMENTALĂ ÎN CADRUL ORELOR DE LICEU
Prof. ec. Cîrcotă Roxana
Liceul Tehnologic de Marină
Rezumat
Lecţiile care utilizează educaţia raţional – emotiv…
METODE ŞI STRATEGII DESTINATE
CERCURILOR DE LECTURĂ
Prof. Melinte Mihaela
Colegiul Tehnic „Traian Vuia” Galaţi
Cercurile de lectură reprezintă activităţi didactice, desfăşurate într-un cadru curricular sau extracurricular, al…
ACTIVITĂŢI DE EDUCAŢIE RUTIERĂ
Accidentul rutier reprezintă una dintre cele mai grave forme de vătămare înregistrate la nivel mondial conform rapoartelor internaţionale şi a datelor statistice înregistrate. După malformaţii congenitale şi… POTENŢAREA EMPATIEI. O ABORDARE SINERGOLOGICĂ
Prof. Eugen Bartic-Bogdan
Şcoala Onişcani, com. Filipeşti, jud. Bacău
Amiază de 23 mai, anul nu contează. La a cincea oră din program, după formalităţile preliminare care-şi fac reclamă…
|