|
Calendarul si structura anului scolar 2015-2016 |
|
Scris de administrator
|
|
Sâmbătă, 12 Septembrie 2015 12:09 |
|
Calendarul si structura anului scolar 2015-2016
Calendarul anului scolar 2015-2016 a fost modificat cu patru zile inainte ca elevii sa se intoarca pe bancile scolii. Elevii se vor bucura de o saptamana in plus de vacanta la iarna, dar vor termina scoala si cu o saptamana mai tarziu in iunie. De asemenea, vacanta de vara va tine pana pe 11 septembrie 2016.
Anul scolar 2015-2016 incepe la data de 1 septembrie 2015, se incheie la data de 31 august 2016 si se structureaza pe doua semestre, dupa cum urmeaza:
Semestrul I
Cursuri - luni, 14 septembrie 2015 - vineri, 18 decembrie 2015 In perioada 31 octombrie-8 noiembrie 2015, clasele din invatamantul primar si grupele din invatamantul prescolar sunt in vacanta.
Vacanta de iarna: sambata, 19 decembrie 2015 - duminica, 10 ianuarie 2016
Cursuri - luni, 11 ianuarie 2016 - vineri, 5 februarie 2016
Vacanta intersemestriala - sambata, 6 februarie 2016 - duminica, 14 februarie 2016
Semestrul al II-lea
Cursuri - luni, 15 februarie 2016 - vineri, 22 aprilie 2016
Vacanta de primavara: sambata, 23 aprilie 2016 - marti, 3 mai 2016
Cursuri - miercuri, 4 mai 2016 - vineri, 24 iunie 2016
Vacanta de vara: sambata, 25 iunie 2016 - duminica, 11 septembrie 2016
Anul scolar 2015-2016 are 36 de saptamani de cursuri, insumand 175 de zile lucratoare.
Pentru clasele terminale din invatamantul liceal, anul scolar are 37 de saptamani, din care durata cursurilor este de 33 de saptamani, 4 saptamani fiind dedicate desfasurarii examenului national de bacalaureat. Cursurile claselor terminale din invatamantul liceal se incheie in data de 3 iunie 2016.
Pentru clasa a VIII-a, anul scolar are 36 de saptamani, din care durata cursurilor este de 35 de saptamani, o saptamana fiind dedicata desfasurarii evaluarii nationale. Cursurile claselor a VIII-a se incheie in data de 17 iunie 2016.
Pentru clasele din invatamantul liceal - filiera tehnologica, cu exceptia claselor terminale, durata cursurilor este cea stabilita prin planurile-cadru de invatamant, in vigoare.
Pentru clasele din invatamantul profesional, durata cursurilor este cea stabilita prin planurile-cadru de invatamant in vigoare.
Pentru invatamantul special - clasele a IX-a - a XI-a, ciclul inferior al liceului, filiera tehnologica, durata cursurilor este de 37 de saptamani, insumand 180 de zile.
Stagiile de pregatire practica pentru care au optat absolventii ciclului inferior al liceului, filiera tehnologica, cuprind 720 de ore care se desfasoara in perioada propusa de unitatea de invatamant organizatoare si aprobata de inspectoratul scolar, conform structurii anului scolar, cu respectarea vacantelor.
Pentru invatamantul postliceal (scoala postliceala si scoala de maistri), durata cursurilor este cea stabilita prin planurile cadru de invatamant.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
Ultima actualizare în Marţi, 06 Octombrie 2015 18:10 |
|
CERCETARE ŞTIINŢIFICĂ
TIPOLOGIA PREFIXOIDELOR
prof. Chiru Adelina
Şcoala Gimnazială ,,Înv. Clemenţa Beşchea” Căpăţîneşti, Mărăcineni, judeţul Buzău
Aspectul formal
Intrând în compunerea unui cuvânt, prefixoidele... Read more
ACTIVITATEA NR. 1
CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!
Program Şcoala Altfel - Activităţi
1. Grupa de vârstă: copiii din clasele primare
2. Ariile de dezvoltare: afectivă, socială, fizică, intelectuală, spirituală şi... Read more
METODOLOGIA ORGANIZĂRII ŞI DESFĂŞURĂRII
ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
CAPITOLUL X
ACTIVITATEA ASOCIAŢIEI SPORTIVE ŞCOLARE
Art.47. Asociaţia sportivă reprezintă principala formă extraşcolară de organizare a activităţilor competiţionale şi necompetiţionale ale... Read more
ANEXA Nr. 7
la regulament
Raspunsurile la acest chestionar au caracter confidential.
CHESTIONAR PENTRU ELEVI
- model -
Iti place cum se desfasoara orele de curs in scoala ta?
a)... Read more
PARTENERIATUL ȘCOALĂ-FAMILIE, FACTOR AL SUCCESULUI
Prof. Marica Elena, Școala Gimnazială Pietrari, jud. Dâmbovița
Prof. Ghimpu Rodica, Școala Gimnazială Râu Alb de Jos, jud. Dâmbovița
Rezumat: Parteneriatul educaţional este forma de... Read more
 Ştiinţa pământului: aer, apă, nisip şi sol
Uneori nu putem simţi aerul, iar alteori acesta poate să facă pălariile să zboare de pe capete, să îndoaie copacii şi chiar să doboare... Read more
Regulamentul de inspectie
a unitatilor de invatamant preuniversitar
Prezentul Regulament de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar a fost publicat in Monitorul Oficial 746 din 24 octombrie 2011 (M. Of. 746/2011) si... Read more
EDUCAŢIA GLOBALĂ
- REPERE METODOLOGICE -
CONTEXT
1.1. GLOBALIZAREA, EDUCAŢIA ŞI EDUCAŢIA GLOBALĂ
Ca rezultat al legăturilor de cooperare şi interdependenţă dintre şări, lumea în care trăim a evoluat într-un singur sistem social. Relaţiile... Read more
LITERATURA MAGHIARÃ
ÎN CONTEXTUL LITERATURII EUROPENE
JOKAI MOR - “OMUL DE AUR”
Prof. Rainea Adela Roxana
Şcoala cu cls. I-VIII, Cherechiu, Bihor
REZUMAT
Mor a fost avocat. Îl cunoaste în facultate… Călătorie prin lumea-ntreagă
Fiind la Constantine, în a doua perioadă de lucru în Algeria, Luciana Stănilă face o excursie în Egipt. Fascinată de miturile faraonilor, dornică să viziteze Egiptul cu vestita…
CONTRIBUŢIA MIJLOACELOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT
LA FORMAREA REPREZENTĂRILOR ŞI A NOŢIUNILOR
Prof. Bobariu Liliana
Școala Gimnazială Vidra
Modernizarea învăţământului, în conformitate cu cerinţele reformei, presupune găsirea unor noi tehnologii didactice care să contribuie… Consiliul Elevilor
Termenul limita pentru depunerea candidaturilor a fost modificat.
Avand in vedere interesul elevilor manifestat fata de alegerea reprezentantilor in Scoala/ judet/ regiune, va aducem la cunostinta ca termenul limita in…
MANAGEMENTUL PROCESULUI INSTRUCTIV-EDUCATIV
LA CLASELE CU DEFICIENŢI DE VEDERE
Liliana Nacev, profesor psihopedagog
Liceul Teoretic IRIS, Timişoara
Profesorul psihopedagog trebuie să fie în măsură să ia în considerare nevoile specifice ale copilului… NOTES SUR LA POSSESSION/APPARTENANCE
Prof. Ilie Minescu
Universitatea de Vest, Timişoara
La relation d’interdépendance exprimée par le possessif a une structure variable selon le type de combinaison syntagmatique qui relie les deux éléments.… METODE ACTIVE ŞI INTERACTIVE PENTRU evaluarea
continuă sau sumativă LA PREŞCOLARI
Profesor Pătrașcu Elena Crenguța
Liceul Tehnologic I. C. Petrescu Stîlpeni – GPP Stîlpeni, jud. Argeș
Evaluarea este o componentă…
Planificare model pentru cultura civica invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata… IDEEA DE CRITICĂ LITERARĂ ÎN VIZIUNEA
LUI JEAN STAROBINSKI
Prof. Apostol Iuliana – Andreea
Şcoala cu clasele I-VIII „Dimitrie Pompeiu”, Broscăuţi
În acest articol voi prezenta concepţia unuia dintre membrii Şcolii de la…
|