Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Comisia metodica a ariei curriculare consiliere si orientare
Luni, 10 Septembrie 2012 00:00

Comisia metodica a ariei curriculare

consiliere si orientare, activitati educative

 

 

Afla care sunt documentele necesare pentru comisia metodica a dirigintilor / aria curriculara Consiliere si orientare, activitati educative.

COMPONENTA COMISIEI: dirigintii, profesorii psihopedagogi.

 

Documente necesare pentru mapa comisiei metodice a dirigintilor:

* Decizia de numire;

* CV-ul sefului Comisiei metodice;

* Componenta Comisiei; responsabilitati;

* Planificari anuale si semestriale;

* Proiecte de activitati educative - avizat de C.A.;

* Calendarul activitatilor extracurriculare proprii- avizat de Consiliul de Administratie;

* Programul de parteneriat educational cu: familia/comitetul de parinti, cu comunitatea locala, cu ONG-uri, cu agenti economici, etc.;

* Referate, proiecte didactice si procesele-verbale ale sedintelor comisiei;

* Rapoarte periodice, semestriale, anuale-avizate de Consiliul de Administratie

* Programul de activitate al Comisiei elaborat dupa modelul prevazut in Ghidul “Repere privind activitatea educativa”;

* Activitatea Consiliului Scolar al Elevilor (componenta Consiliului, Regulamentul de functionare, plan de actiune, procese verbale ale intalnirilor);

* Activitatea Consiliului Reprezentativ al Parintilor/Asociatiei Parintilor (componenta Consiliului/Asociatiei, tematica intalnirilor, materiale sustinute/prezentate, procese-verbale).

Ultima actualizare în Miercuri, 07 Noiembrie 2012 15:23
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Modalitatea de admitere in clasa a IX a …

Ministerul Educaţiei Naţionale nu va modifica modalitatea de admitere în clasa a IX-a   Ministerul Educaţiei Naţionale nu va modifica modalitatea de admitere în clasa a IX-a, pentru anul şcolar în curs,...

Read more

FRUMOSUL

FRUMOSUL – FENOMEN ESTETIC DE BAZÃ ŞI CATEGORIE CENTRALÃ A ESTETICII   prof. Lazar Mihaiela Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu     Frumosul reprezintã un fenomen complex deosebit de fluid si prin urmare greu...

Read more

Cum ne raportam la tentatiile culinare

CUM NE RAPORTĂM LA TENTAȚIILE CULINARE Prof. educator Mureșan- Chira Gabriel Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj-Napoca Prof. educator Ioviță Daniela Școala Gimnazială Specială Centru...

Read more

Cunoasterea de sine prin intalnirea cu d…

CUNOAŞTEREA DE SINE PRIN ÎNTÂLNIREA CU DUBLUL ÎN ROMANUL FEMEIE, IATĂ FIUL TĂU DE SORIN TITEL                                                                                                                                                                                                                                   Prof. dr. Ramona Nedea Colegiul Tehnic Buzău   Articolul de faţă îşi propune să evidenţieze tema...

Read more

Interferente literare

INTERFERENŢE LITERARE A aştepta să culegi altceva dintr-un pământ decât ceea ce a fost semănat în el ar fi copilărie. Prof. Ioniţă Olimpia Colegiul Economic Viilor, Bucureşti ...

Read more

Comunicarea scoala familie comunitate in…

COMUNICAREA ŞCOALĂ-FAMILIE-COMUNITATE, ÎN CONTEXTUL DESCENTRALIZĂRII SISTEMULUI DE ÎNVĂŢĂMÂNT   prof. istorie Luminiţa Simona Feşnic Liceul Teoretic “Onisifor Ghibu”, Oradea     Scopul acestui articol este sublinierea unor probleme ce marchează mult “trâmbiţata” descentralizare a sistemului...

Read more

Planificare model pentru limba spaniola …

Planificare model pentru limba spaniola invatamant gimnazial   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata...

Read more

Eficienta fiselor cu continut geometric …

STUDIU PRIVIND EFICIENŢA FIŞELOR CU CONŢINUT GEOMETRIC PENTRU ÎNSUŞIREA DIFERITELOR NOŢIUNI MATEMATICE Prof. ȋnv. primar Andrei Alexandra, Şcoala Gimnazială Nr. 1...

Read more