|
|
|
|
|
Reprezentarea Romaniei in cadrul proiectului Saptamana Educatiei Globale |
|
Joi, 11 Noiembrie 2010 18:07 |
|
EDUCAŢIA GLOBALĂ
- REPERE METODOLOGICE -
- REPREZENTAREA ROMÂNIEI ÎN CADRUL PROIECTULUI
· 2001 – participarea la Seminarul internaţional de Educaţie globală – Strasburg, Franţa;
· 2001 – iniţierea vizitelor de studiu şi experienţă pe parcursul Săptămânii Educaţiei Globale. România a organizat un astfel de eveniment, primind vizita reprezentanţilor Centrului Nord – Sud şi a coordonatorului naţional GE in Spania. Au fost evaluate activităţile organizate în Municipiul Bucureşti, şi judeţele Vâlcea, Sibiu, Braşov şi Covasna.
· 2001 – participarea la sesiunea de evaluare intermediară a Săptămânii Educaţiei Globale – Ankara, Turcia;
· 2002 - participarea la Seminarul internaţional de Educaţie globală – Nicosia, Cipru. România a fost invitată să prezintă exemplele de bună practică, practicile şi evaluarea parteneriatului.
· 2002 – participarea la elaborarea Manualului de Educaţie globală realizat de organizaţia SudWind – Austria;
· 2002 – participarea la Congresul Educaţiei globale – Maastricht, Olanda. În cadrul congresului, la secţiunea destinată activităţilor tinerilor, dezbaterea organizată de delegaţia României în cadrul videoconferinţei a fost calificată, pe de parte, ca fiind cea mai bună în comparaţie cu delegaţiile Austriei, Ciprului şi Suediei.
·
2003 - participarea la Seminarul internaţional de Educaţie globală – Brno, Cehia;
· 2005 - participarea la Seminarul internaţional de Educaţie globală – Dublin, Irlanda;
· 2006- organizarea Seminarului internaţional de Educaţie globală – Sinaia, România, la care s-a stabilit elaborarea Reperelor metodologice ale organizării activităţilor de educaţie globală. România a contribuit la producerea acestui document.
· 2007 - participarea la Seminarul internaţional de Educaţie globală – Lisabona, Portugalia.
· 2008 - participarea la Seminarul internaţional de Educaţie globală - Ljubljana, Slovenia.
· 2009 - participarea la Seminarul internaţional de Educaţie globală - Bulgaria.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 18:18 |
|
Horoscopul carierei si banilor pentru luna noiembrie 2014
Afla horoscopul carierei si banilor pentru luna noiembrie 2014 pentru toate zodiile. Un articol detaliat cu previziunile pentru toate zodiile pentru luna noiembrie... Read more
METAMORFOZELE „LOGICII” LUI TITU MAIORESCU
Prof. drd. GABRIELA IONESCU
Colegiul Tehnic Nr. 2, Târgu-Jiu, jud. Gorj
Rezumat: Manualul de Logică elaborat de Titu Maiorescu a contribuit substanţial la înfiinţarea şcolii româneşti de filosofie... Read more
COMUNICARE ŞI FEED-BACK ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I-VIII nr. 2 Vorniceni, Jud. Botoşani
Comunicarea reprezintă un sistem de transmitere a unor mesaje care pot... Read more
RELAŢIA OM - DUMNEZEU ÎN PSALMII ARGHEZIENI
Prof. Carmen Broască
Liceul Tehnologic ,,Pontica”, Constanţa
În literatura română, psalmul depăşeşte conţinutul biblic, însă fără a eluda raportarea la sacru. Psalmii arghezieni... Read more
TRADIŢII ŞI OBIŞNUINŢE NUTRIŢIONALE
Maistru instructor Zuleam Eugenuia
C.N.E. “Gh. Chiţu” Craiova, judeţul Dolj
Bucătăria românească este apreciată astăzi ca una din cele mai bogate bucătării, atât pentru varietatea preparatelor cât mai ales... Read more
BOGĂŢIA NOASTRĂ CEA NEPREŢUITĂ
TRADIŢIILE ŞI OBICEIURILE
Prof. Dobrea Monica
Şcoala Gimnazială ”Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău
Motto: ,,...datinile, proverbele, muzica şi poezia sunt arhivele popoarelor, iar cu ele se poate... Read more
MODALITĂŢI DE GESTIONARE A SITUAŢIILOR
DE AGRESIVITATE LA VÂRSTA ŞCOLARĂ MICĂ
Prof. înv. primar DINESCU LAURA MAGDALENA
Şcoala cu clasele I-VIII, Nr. 31, Constanţa, jud. Constanţa
Cuvinte – cheie: stadii de dezvoltare- perioada şcolară... Read more
COMUNICAREA DIDACTICĂ
prof. înv. primar Răvășel Oana – Cătălina,
Școala Gimnazială Dobrun
Comunicarea a fost definită ca o formă particulară a relaţiei de schimb între două sau mai multe persoane, două sau... Read more
Noul plan cadru la gimnaziu incepand cu anul scolar 2017-2018
Azi, 5 aprilie 2016, in cadrul unei conferinte de presa, a fost prezentat noul planu cadru pentru…
ÎNVĂȚAREA ACTIVĂ
Prof. înv. primar Vaida Ioana-Alina,
Liceul Tehnologic nr 1 Gîlgau
Învățarea activă este metoda cea mai utilizată de către cadrele didactice în activitatile centrate pe elevi.
Cuvinte cheie: Învățare,…
STUDIU PRIVIND IMPLICAREA PĂRINȚILOR
ÎN ACTIVITĂȚILE EXTRACURRICULARE
Prof. înv. primar, Vâneață Gabriela
Şcoala Gimnazială Sf. Nicolae Tg-Jiu, Gorj
Părinții asteaptă prea…
METODA INDUCŢIEI COMPLETE
Profesor Ene Steluţa
Şcoala Miron Costin, Galaţi
În geometrie, ca şi în domeniul multor altor ştiinţe, primele adevăruri matematice au fost obţinute pe calea observaţiei şi experienţei, deci pe calea… ŞCOALA SUB CUPOLĂ ECOLOGICĂ
Institutor Herczeg Monica
Şcoala cu clasele I-VIII Dudeştii-Noi
“Testul major pentru o societate morala este tipul de lume pe care îl lasa pentru copii sai.” (Dietrick Bonhoeffer)
Educaţia…
Modificare Metodologie-cadru privind
mobilitatea personalului didactic în anul şcolar 2012-2013
OMECTS 4071/15.05.2012
ORDIN nr. 4071/15.05.2012 pentru modificarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013, aprobată prin OMECTS…
INTEGRAREA COPIILOR CU DEFICIENŢĂ DE AUZ
Martinconi Noemi, profesor de psihopedagogie specială
Centrul Şcolar Pentru Educaţie Incluzivă ,,Alexandru Roşca Lugoj”
Deoarece pierderea auzului la vârste mici determină imposibilitatea dezvoltării normale a limbajului şi,… STUDIU PRIVIND SITUAŢIA DEŞEURILOR ÎN MUNICIPIUL BRAŞOV
Constantin Elena Mădălina
Prof Geografie - Şcoala Generală nr. 6 Iacob Mureşianu
Rezumat: Odată cu dezvoltarea economică a oraşului Braşov începută în a doua jumatate a… MEDIUL
Mediul este reprezentat de totalitatea elementelor si conditiilor de viata cu care individul interactioneaza, direct sau indirect, pe parcursul dezvoltarii sale, in diferite etape de evolutie. Factorii de…
|
|