Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Cod clasificare acte de violenta
Miercuri, 12 Decembrie 2012 00:00

COD CLASIFICARE ACTE DE VIOLENŢĂ

 

Vezi cod - clasificare - acte de violenţă. Materialul este extrem de util pentru fiecare şcoală şi comisie de prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar.

 

 

Categorie

Tip

COD

1. Atac la persoană

1.      Violarea secretului corespondenţei (accesarea fără consimţământul persoanei a calculatorului, telefonului mobil etc.)

2.      Discriminare şi instigare la discriminare

3.      Insulte grave, repetate

4.      Ameninţări repetate, şantaj

5.      Înşelăciune

6.      Lăsarea fără ajutor sau lăsarea fără ajutor prin omisiune de înştiinţare

7.      Instigare la violenţă

8.      Violenţe fizice uşoare, fără arme (lovire)

9.      Fapte privitoare la viaţa sexuală (violul, actul sexual cu un minor, perversiunea sexuală, corupţia sexuală, seducţia, hărţuire sexuală)

10.  Violenţe fizice grave fără arme (vătămare corporală gravă)

11.  Violenţe fizice cu arme albe

12.  Violenţe fizice cu arme de foc

13.  Omor sau tentativă de omor

1.1.

 

 

1.2.

1.3.

1.4.

1.5.

1.6.

 

1.7.

1.8.

1.9.

 

 

1.10.

1.11.

1.12.

   1.13.

2. Atentat la securitatea unităţii şcolare

1.      Introducerea unor persoane străine în incinta şcolii

2.      Alarmă falsă

3.      Incendiere şi tentativă de incendiere

4.      Introducere sau port armă albă în spaţiul şcolar

5.      Introducere sau port armă de foc în spaţiul şcolar

2.1.

2.2.

2.3.

2.4.

2.5.

 

3. Atentat la bunuri

1.      Însuşirea bunului găsit

2.      Furt şi tentativă de furt, tâlhărie

3.      Distrugerea bunurilor unor persoane

4.      Distrugerea bunurilor şcolii

3.1.

3.2.

3.3.

3.4.

 

4. Alte fapte de violenţă sau atentate la securitate în spaţiul şcolar

1.      Consum de alcool

2.      Consum de stupefiante sau alte substanţe interzise

3.      Trafic cu stupefiante sau alte substanţe interzise

4.      Automutilare

5.      Determinarea sau înlesnirea sinuciderii

6.      Suicid sau tentativă de suicid

7.      Altă categorie

4.1

4.2.

4.3.

4.4.

4.5.

4.6.

4.7.

 

 

Ultima actualizare în Joi, 17 Ianuarie 2013 22:32
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Etude sur l originalite de la demarche a…

ÉTUDE SUR L’ORIGINALITÉ DE LA DÉMARCHE AUTOBIOGRAPHIQUE YOURCENARIENNE   Prof. Surdu Alina-Daniela Liceul Tehnologic Alexandru Vlahuță Șendriceni   Résumé : Marguerite Yourcenar a connu le succès mondial avec les „Mémoires d’Hadrien” et „L’Œuvre au Noir”, mais...

Read more

Mitul propriu zis si modelul mitic in le…

ITUL PROPRIU-ZIS ŞI MODELUL MITIC ÎN ,,LES TROIS GRACES” DE MIRCEA ELIADE Elena HENDRE - prof. Colegiul Tehnic ,,Aurel Vlaicu”, Baia Mare, Maramureş Rezumat: În opera ,,Les Trois Graces” Mircea...

Read more

Proba metodico practica la concursul pen…

ANEXA Nr. 8   la metodologie   PROBA METODICO-PRACTICA din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din unitatile cu invatamant sportiv integrat si suplimentar (licee si clase cu program sportiv/cluburi sportive...

Read more

Modificari privind mobilitatea personalu…

Modificari privind mobilitatea personalului didactic pentru anul scolar 2014-2015 In baza OUG nr. 16/2014 privind modificarea si completarea Legii educatiei nationale nr. 1/2011 prin care art. 253 din lege a fost...

Read more

Integrarea experimentului in orele de fi…

INTEGRAREA EXPERIMENTULUI ÎN ORELE DE FIZICĂ ŞI CHIMIE                                                     Profesor Tudorache Maria, Şcoala Gimnazială ,,P. H. Zangopol” Buzău   Prin predarea fizicii şi chimiei se urmăreşte raportarea copilului la mediul în care trăieşte. Experimentul este...

Read more

Relatia de comunicare educator educat

 RELAŢIA DE COMUNICARE EDUCATOR-EDUCAT   Prof înv. primar Sorina Nevodenszki ,,Şcoala cu clasele I-VIII Sînandrei”, Jud. Timiş   ,,Când ai stat în bancă ani de zile sub ochii serioşi ai cuiva care te învaţă carte,...

Read more

Romanul Maitreyi o initiere in labirintu…

ROMANUL MAITREYI – O INIŢIERE ÎN LABIRINTUL IUBIRII Profesor Marincaș Marinela Adriana, Colegiul Național „Horea, Cloșca și Crișan” Rezumat Mircea Eliade se abandonează unei instinctive şi patetice simplităţii în crearea mitului...

Read more

Despre expresiile idiomatice

DESPRE EXPRESIILE IDIOMATICE (IV) Prof. Silvia Baltă Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti Studierea expresiilor idiomatice se realizează în cadrul frazeologiei, disciplină de sine stătătoare al cărei material este constituit din totalitatea...

Read more