Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Cod clasificare acte de violenta
Miercuri, 12 Decembrie 2012 00:00

COD CLASIFICARE ACTE DE VIOLENŢĂ

 

Vezi cod - clasificare - acte de violenţă. Materialul este extrem de util pentru fiecare şcoală şi comisie de prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar.

 

 

Categorie

Tip

COD

1. Atac la persoană

1.      Violarea secretului corespondenţei (accesarea fără consimţământul persoanei a calculatorului, telefonului mobil etc.)

2.      Discriminare şi instigare la discriminare

3.      Insulte grave, repetate

4.      Ameninţări repetate, şantaj

5.      Înşelăciune

6.      Lăsarea fără ajutor sau lăsarea fără ajutor prin omisiune de înştiinţare

7.      Instigare la violenţă

8.      Violenţe fizice uşoare, fără arme (lovire)

9.      Fapte privitoare la viaţa sexuală (violul, actul sexual cu un minor, perversiunea sexuală, corupţia sexuală, seducţia, hărţuire sexuală)

10.  Violenţe fizice grave fără arme (vătămare corporală gravă)

11.  Violenţe fizice cu arme albe

12.  Violenţe fizice cu arme de foc

13.  Omor sau tentativă de omor

1.1.

 

 

1.2.

1.3.

1.4.

1.5.

1.6.

 

1.7.

1.8.

1.9.

 

 

1.10.

1.11.

1.12.

   1.13.

2. Atentat la securitatea unităţii şcolare

1.      Introducerea unor persoane străine în incinta şcolii

2.      Alarmă falsă

3.      Incendiere şi tentativă de incendiere

4.      Introducere sau port armă albă în spaţiul şcolar

5.      Introducere sau port armă de foc în spaţiul şcolar

2.1.

2.2.

2.3.

2.4.

2.5.

 

3. Atentat la bunuri

1.      Însuşirea bunului găsit

2.      Furt şi tentativă de furt, tâlhărie

3.      Distrugerea bunurilor unor persoane

4.      Distrugerea bunurilor şcolii

3.1.

3.2.

3.3.

3.4.

 

4. Alte fapte de violenţă sau atentate la securitate în spaţiul şcolar

1.      Consum de alcool

2.      Consum de stupefiante sau alte substanţe interzise

3.      Trafic cu stupefiante sau alte substanţe interzise

4.      Automutilare

5.      Determinarea sau înlesnirea sinuciderii

6.      Suicid sau tentativă de suicid

7.      Altă categorie

4.1

4.2.

4.3.

4.4.

4.5.

4.6.

4.7.

 

 

Ultima actualizare în Joi, 17 Ianuarie 2013 22:32
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Geneza unor frazeologisme romanesti

GENEZA UNOR FRAZEOLOGISME ROMÂNEŞTI   Lorincz Cristina profesor Liceul de Arte Plastice, Braşov   Rezumat: Articolul prezintă geneza unor frazeologisme româneşti, pornind de la explicarea termenului, etimologie şi ajungând la exemplificarea unora. Articolul subliniază de...

Read more

Rolul speciilor galigene in economia nat…

ROLUL SPECIILOR GALIGENE ÎN ECONOMIA NATURII   Profesor - Mocanu Cristina Maria Şcoala Gimnazială Nr. 2, Tg. Ocna, Jud. Bacău   Rezumat - După Malpighi (1968) gala ia naștere prin fermentul din lichidul pe care...

Read more

Structura anului scolar 2013-2014

Structura anului şcolar 2013-2014   A apărut structura anului şcolar 2013-2014. Se pare că anul şcolar 2013-2014 va avea 36 de săptămâni de cursuri, însumând 176 de zile lucrătoare şi va fi...

Read more

Rolul imaginii de televiziune in influen…

ROLUL IMAGINII DE TELEVIZIUNE ÎN INFLUENŢAREA COMPORTAMENTULUI ELEVILOR   Prof. CIUCĂ (STAN) CRISTINA Şcoala cu clasele I-VIII Basca-Chiojdului, Chiojdu, jud. Buzău     Lumea se schimbă cu o rapiditate extraordinară, mass-media pătrunde în viaţa fiecăruia dintre...

Read more

Particularitati psihologice ale scolarul…

PARTICULARITĂŢI PSIHOLOGICE ALE ŞCOLARULUI ÎN PROCESUL ÎNSUŞIRII CITIRII ŞI SCRIERII   Herczeg Monica-Institutor Şcoala cu clasele I-VIII Dudestii Noi          Procesul citirii la copiii începători se deosebeşte calitativ de procesul citirii unui cititor cu experienţă....

Read more

chestionarul un instrument de relevanta …

CHESTIONARUL – UN INSTRUMENT DE RELEVANŢĂ A NECESITĂŢII IMPLEMENTĂRII UNUI PROIECT EDUCAŢIONAL     Prof. înv. primar Magdalena Moromete Şcoala Gimnazială „Ion Minulescu” Piteşti     Rezumat: Interpretarea răspunsurilor din chestionarele aplicate elevilor, anterior demarării unui  proiect,...

Read more

Formular de aplicatie proiecte cuprinse …

Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului FORMULAR DE APLICAŢIE pentru proiectele ce vor fi cuprinse în Calendarul Activităţilor Educative 2011 Proiectele se transmit prin poștă/curier de ISJ/ISMB, într-un singur pachet, până la...

Read more

Metafora in poezia lui Nichita Stanescu

METAFORA ÎN POEZIA LUI NICHITA STĂNESCU Prof. Pătruț Anișoara Ramona Școala gimnazială Eșelnița, Mehedinți Metafora reprezintă o figură semantică ce presupune un transfer de termeni, posibil datorită conţinutului semantic, parţial comun....

Read more