Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Cod clasificare acte de violenta
Miercuri, 12 Decembrie 2012 00:00

COD CLASIFICARE ACTE DE VIOLENŢĂ

 

Vezi cod - clasificare - acte de violenţă. Materialul este extrem de util pentru fiecare şcoală şi comisie de prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar.

 

 

Categorie

Tip

COD

1. Atac la persoană

1.      Violarea secretului corespondenţei (accesarea fără consimţământul persoanei a calculatorului, telefonului mobil etc.)

2.      Discriminare şi instigare la discriminare

3.      Insulte grave, repetate

4.      Ameninţări repetate, şantaj

5.      Înşelăciune

6.      Lăsarea fără ajutor sau lăsarea fără ajutor prin omisiune de înştiinţare

7.      Instigare la violenţă

8.      Violenţe fizice uşoare, fără arme (lovire)

9.      Fapte privitoare la viaţa sexuală (violul, actul sexual cu un minor, perversiunea sexuală, corupţia sexuală, seducţia, hărţuire sexuală)

10.  Violenţe fizice grave fără arme (vătămare corporală gravă)

11.  Violenţe fizice cu arme albe

12.  Violenţe fizice cu arme de foc

13.  Omor sau tentativă de omor

1.1.

 

 

1.2.

1.3.

1.4.

1.5.

1.6.

 

1.7.

1.8.

1.9.

 

 

1.10.

1.11.

1.12.

   1.13.

2. Atentat la securitatea unităţii şcolare

1.      Introducerea unor persoane străine în incinta şcolii

2.      Alarmă falsă

3.      Incendiere şi tentativă de incendiere

4.      Introducere sau port armă albă în spaţiul şcolar

5.      Introducere sau port armă de foc în spaţiul şcolar

2.1.

2.2.

2.3.

2.4.

2.5.

 

3. Atentat la bunuri

1.      Însuşirea bunului găsit

2.      Furt şi tentativă de furt, tâlhărie

3.      Distrugerea bunurilor unor persoane

4.      Distrugerea bunurilor şcolii

3.1.

3.2.

3.3.

3.4.

 

4. Alte fapte de violenţă sau atentate la securitate în spaţiul şcolar

1.      Consum de alcool

2.      Consum de stupefiante sau alte substanţe interzise

3.      Trafic cu stupefiante sau alte substanţe interzise

4.      Automutilare

5.      Determinarea sau înlesnirea sinuciderii

6.      Suicid sau tentativă de suicid

7.      Altă categorie

4.1

4.2.

4.3.

4.4.

4.5.

4.6.

4.7.

 

 

Ultima actualizare în Joi, 17 Ianuarie 2013 22:32
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Les methodes expositives dans la langue …

LES METHODES EXPOSITIVES DANS LA LANGUE ET LA LITTERATURE FRANCAISE   Andone Crenguța - profesor Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov   Les méthodes expositives dans la langue et la littérature francaise sont: la description,...

Read more

evanghelia mitul christic si literatura

EVANGHELIA, MITUL CHRISTIC ŞI LITERATURA     Prof. drd., Mihaela Opre Grupul Şcolar "Voievodul Gelu", Zalău     I. Istorie vs. mit şi poetica romanelor secolului XX I.1. Evangheliile: mit sau antimit?             Relaţia dintre istoria sfântă conţinută...

Read more

Evolutia geometriei diferentiale in Roma…

EVOLUȚIA GEOMETRIE DIFERENȚIALE ÎN ROMÂNIA Prof. Popa Crina Diana Școala Gimnazială Hășmaș, jud. Arad Geometria diferențială este o ramură a matematicii, care îmbină geometria...

Read more

Note ale posteritatii lui ion Creanga di…

NOTE ALE POSTERITĂŢII LUI ION CREANGĂ DIN PERSPECTIVA CRITICII LITERARE Prof. Bunduc Gabriela Liceul Tehnologic”Petru Rareş” Botoşani Mereu deschisă interpretărilor, opera lui Creangă suscită şi...

Read more

Fisa inscriere invatamant profesional 20…

Fisa inscriere invatamant profesional 2014   Descarca fisa de inscriere pentru invatamantul profesional de 3 ani – an scolar 2014-2015.

Read more

Curentele de avangarda

CURENTELE DE AVANGARDĂ   Prof. Octavian Horia MINDA Şcoala cu clasele I-VIII SÎNANDREI TIMIŞ     Un modernism categoric, de frondă, alcătuind aşa-zisa mişcare de avangardă artistică, a fost promovat la reviste precum „Contimporanul” (1922-1732), ”Punct”...

Read more

Despre-expresiile-idiomatice

DESPRE EXPRESIILE IDIOMATICE Profesor Silvia Baltă, Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti Studierea expresiilor idiomatice se realizează în cadrul frazeologiei, disciplină de sine stătătoare al...

Read more

Comment aider les eleves a developper un…

COMMENT AIDER LES ÉLÈVES À DÉVELOPPER UNE COMPÉTENCE COMMUNICATIVE?   Profesor: Popescu Mihaela Colegiul ,,Gheorghe Tătărescu” Rovinari   Le présent article a pour objectif principal de présenter quelque considérations méthodologiques sur le développment de la...

Read more