Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Formular de aplicatie pentru proiecte calendarul activitatlor educative 2013
Sâmbătă, 13 Octombrie 2012 00:00

                                                                                          Nr. MECTS: .....................................................

Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului

 

FORMULAR DE APLICAŢIE*

pentru proiectele ce vor fi cuprinse în Calendarul Activităţilor Educative 2013

 

 

*Proiectul va conţine doar formularul de aplicaţie (max 6 pagini, caracter TNR12, la un rând), raportul de la ediţia anterioară (1 pagină) şi regulamentul aprobat de inspectorul şcolar general (în cazul concursurilor), în dosar de plastic cu şină (condiţie eliminatorie). Toate proiectele vor fi transmise de ISJ/ISMB, într-un singur pachet, la Palatul Național al Copiilor (B-dul Tineretului nr. 8 – 10, sector 4, București), până la data de 30 noiembrie 2012 (data poștei). Pachetul va conține doar proiectele naționale/internaționale, conform regulamentului.

 

 

 

                                                                                                     Avizat,

                                                                                                              Insp. educativ I.S.J.__________

 

 

 

A. INFORMAŢII DESPRE APLICANT

Numele instituţiei/unităţii de învăţământ aplicante:………………………………………..

Adresa completă…………………………………………………………………………

Nr. de telefon/fax…………………………………………………………………………….

Site şi adresă poştă electronică………………………………………………………………..

Persoană de contact (nume şi prenume, funcţie, date de contact)……………………………..

 

B.                 INFORMAŢII DESPRE PROIECT

B.1. Titlul proiectului :……………………………………………………………………………

Precizaţi ce fel de proiect este - concurs, festival, proiect social, expoziţie etc. (precizare obligatorie şi eliminatorie).

 

B.2. Domeniul în care se încadrează proiectul: (bifaţi domeniul în care se încadrează proiectul dumneavoastră – un SINGUR domeniu, considerat principal)

 

§         Domeniul cultural-artistic, arte vizuale

§         Domeniul cultural–artistic, culturi şi civilizaţii

§         Domeniul cultural-artistic, literatură

§         Domeniul cultural-artistic, teatru

§         Domeniul cultural artistic – folclor, tradiţii, obiceiuri

§         Domeniul cultural-artistic – muzică

§         Domeniul cultural-artistic – dans

§         Domeniul ecologie şi protecţia mediului

§         Domeniul educaţie civică, voluntariat, proiecte caritabile

§         Domeniul sportiv turistic

§         Domeniul tehnic

§         Domeniul ştiinţific

 

B3: Ediţia nr.................

 

B4: Număr participanţi:..................

 

B4: Bugetul proiectului**:

 

Buget total

Buget solicitat MECTS

Contribuţie proprie

 

 

 

 

**Contribuţia minimă a aplicantului este de 30% din bugetul total al proiectului (condiţie eliminatorie)

C.                 REZUMATUL PROIECTULUI (maxim 1000 caractere)

Prezentaţi următoarele elemente ale proiectului dumneavoastră:

a.                   Număr de elevi şi număr de cadre didactice implicate

b.                  Beneficiarii direcţi şi indirecţi

c.                   Activităţi propuse, în ordinea în care se vor desfăşura

d.                  Descrierea activității finale (faza națională)

e.                   Parteneri organizare (alţii decât unitățile de învățământ participante!).

 

D.                PREZENTAREA PROIECTULUI

D.1. Argument justificare, context (analiză de nevoi)  (max.1000 caractere)

D.2. Scopul proiectului

D.3. Scrieţi obiectivele specifice ale proiectului

D.4. Descrieţi grupul ţintă căruia i se adresează proiectul. Beneficiari.

D.5. Durata proiectului (când începe şi când se termină, inclusiv data/perioada activității finale)

D.6. Descrierea activităţilor (trebuie să conţină informaţiile de mai jos pentru fiecare activitate)

                        a. Activitatea nr…….

b. Titlul activităţii

c. Data/perioada de desfăşurare

d. Locul desfăşurării

e. Participanţi (elevi, cadre didactice, parinti, reprezentanti ai comunitatii etc)

f. Parteneri

g. Descrieţi pe scurt activitatea, în cel mult 5-10 rânduri

h. Responsabil(i)

i. Beneficiari

j. Modalităţi de monitorizare şi evaluare.

 

D.7. Descrieţi rezultatele aşteptate ca urmare a implementării proiectului (max. 1000 caractere)

D.8. Prezentaţi modalităţile de monitorizare şi de evaluare ale proiectului

D.9. Arătaţi cum veţi asigura continuitatea /sustenabilitatea proiectului (max. 500 caractere)

D.10. Menţionaţi activităţile de promovare/mediatizare şi de diseminare pe care intenţionaţi să le realizaţi în timpul implementării proiectului şi după încheierea acestuia (max. 500 caractere)

D.11. Specificaţi care sunt partenerii implicaţi în proiect şi arătaţi în ce constă parteneriatul cu comunitatea locală, cu altă şcoală şi/sau cu o firmă/companie locală sau organizaţie, dacă este cazul (cel mult o pagină).

 

E.                 DEVIZ ESTIMATIV

 

Nr. crt.

Descrierea cheltuielilor*

 

Fonduri proprii

Finanţare solicitată

MECTS 2013

RON 

Total sumă

RON

Finanţări anterioare pe acelaşi proiect (anul 2012)

Surse proprii

MECTS

TOTAL

2012

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL RON

 

 

 

*Cheltuielile eligibile sunt: cazare şi masă participanţi, premii (cf OMECTS nr.3216/13.02.2008), cheltuieli de organizare şi materiale (numai consumabile, nu obiecte de inventar), transport intern.

F.         ALTE INFORMAŢII DESPRE APLICANT

a. Tipul unităţii de învăţământ (şcoală, liceu, palat, club)

b. Numărul cadrelor didactice participante la proiect

c. Numărul elevilor participanţi la proiect

d. Numărul claselor/ cercurilor participante la proiect şi tipul/profilul acestora

e.  Participări anterioare la alte programe/proiecte (dacă au existat alte participări, enumeraţi mai jos titlurile proiectelor, perioada de desfăşurare şi finanţatorul/finanţatorii)

 

G.                INFORMAŢII DESPRE POTENŢIALII PARTENERI

G.1. Unităţile şcolare partenere (dacă există):

Adresa completă, nr. de telefon/fax, adresă poştă electronică /Site, persoană de contact (nume şi prenume, funcţie, date de contact)

 

G.2. Alte instituţii implicate în proiect (dacă există) (NU cele participante/din grupul ţintă):

Adresa completă, nr. de telefon/fax, adresă poştă electronică /Site, persoană de contact (nume şi prenume, funcţie, date de contact)

 

H.                În cazul în care nu va exista posibilitatea de finanţare MECTS, doresc ca proiectul să fie inclus în CAE:

a.                  DA

b.                  NU

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Duminică, 04 Noiembrie 2012 18:55
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Rolul si semnificatia compunerilor scola…

ROLUL ŞI SEMNIFICAŢIA COMPUNERILOR ŞCOLARE ÎN PROGRAMA ŞCOLARĂ Prof. Urjan Mihaela Şcoală Gimnazială Siriu, loc. Siriu Importanta compunerilor în şcoală Pedagogia...

Read more

Rolul proiectelor internationale in educ…

ROLUL PROIECTELOR INTERNAŢIONALE ÎN EDUCAŢIA INTERCULTURALĂ   Prof. OCTAVIAN HORIA MINDA Şcoala cu clasele I-VIII SÎNANDREI-TIMIŞ   Şcoala are misiunea de a permite fiecărui copil să crească, să-şi dezvolte spiritul, corpul şi inima, deci inteligenţa, sensibilitatea,...

Read more

Modalitati de dezvoltare a gandirii crit…

MODALITĂŢI DE DEZVOLTARE A ,, GÂNDIRII CRITICE ” LA ELEVI   Institutor: Herczeg Monica Şcoala cu clasele I-VIII Dudeştii Noi                  Gândirea critică este un produs, un punct la care ajunge gândirea noastră în...

Read more

Asigurarea calitatii prin abordari moder…

ASIGURAREA CALITĂŢII PRIN ABORDĂRI MODERNE ÎN PREDAREA ISTORIEI   Profesor Mihăeş Violeta Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, Vrancea   În contextul integrării României în Uniunea Europeană, dimensiunea educaţiei capătă o importanţă deosebită. Asigurarea educaţiei de...

Read more

Pratiquer l’expression orale a l’aide d…

PRATIQUER L’EXPRESSION ORALE A L’AIDE DES PHOTOS Lector Ilie MINESCU Universitatea de Vest Timisoara L’enseignant qui cherche à communiquer et à faire s’exprimer ses étudiants en regardant une photo...

Read more

Calendarul examenului de Bacalaureat 201…

In 2011, Bac-ul se da in iunie   Pentru anul scolar 2010-2011, oficialii din Educatie au programat probele orale pentru Bacalaureat in luna iunie, si nu in februarie asa cum s-a desfasurat...

Read more

Tehnici si practici pozitive pentru dezv…

TEHNICI ŞI PRACTICI POZITIVE PENTRU DEZVOLTAREA UNUI CLIMAT EDUCAŢIONAL AGREABIL Prof. înv. primar DOBREA MONICA ŞCOALA GIMNAZIALĂ „EMIL RACOVIŢĂ” ONEŞTI, JUD. BACĂU ,, Natura şi educaţia sunt asemănătoare....

Read more

Planificare model pentru fizica invatama…

Planificare model pentru fizica invatamant gimnazial   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model...

Read more