Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Formular de aplicatie pentru proiecte calendarul activitatlor educative 2013
Sâmbătă, 13 Octombrie 2012 00:00

                                                                                          Nr. MECTS: .....................................................

Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului

 

FORMULAR DE APLICAŢIE*

pentru proiectele ce vor fi cuprinse în Calendarul Activităţilor Educative 2013

 

 

*Proiectul va conţine doar formularul de aplicaţie (max 6 pagini, caracter TNR12, la un rând), raportul de la ediţia anterioară (1 pagină) şi regulamentul aprobat de inspectorul şcolar general (în cazul concursurilor), în dosar de plastic cu şină (condiţie eliminatorie). Toate proiectele vor fi transmise de ISJ/ISMB, într-un singur pachet, la Palatul Național al Copiilor (B-dul Tineretului nr. 8 – 10, sector 4, București), până la data de 30 noiembrie 2012 (data poștei). Pachetul va conține doar proiectele naționale/internaționale, conform regulamentului.

 

 

 

                                                                                                     Avizat,

                                                                                                              Insp. educativ I.S.J.__________

 

 

 

A. INFORMAŢII DESPRE APLICANT

Numele instituţiei/unităţii de învăţământ aplicante:………………………………………..

Adresa completă…………………………………………………………………………

Nr. de telefon/fax…………………………………………………………………………….

Site şi adresă poştă electronică………………………………………………………………..

Persoană de contact (nume şi prenume, funcţie, date de contact)……………………………..

 

B.                 INFORMAŢII DESPRE PROIECT

B.1. Titlul proiectului :……………………………………………………………………………

Precizaţi ce fel de proiect este - concurs, festival, proiect social, expoziţie etc. (precizare obligatorie şi eliminatorie).

 

B.2. Domeniul în care se încadrează proiectul: (bifaţi domeniul în care se încadrează proiectul dumneavoastră – un SINGUR domeniu, considerat principal)

 

§         Domeniul cultural-artistic, arte vizuale

§         Domeniul cultural–artistic, culturi şi civilizaţii

§         Domeniul cultural-artistic, literatură

§         Domeniul cultural-artistic, teatru

§         Domeniul cultural artistic – folclor, tradiţii, obiceiuri

§         Domeniul cultural-artistic – muzică

§         Domeniul cultural-artistic – dans

§         Domeniul ecologie şi protecţia mediului

§         Domeniul educaţie civică, voluntariat, proiecte caritabile

§         Domeniul sportiv turistic

§         Domeniul tehnic

§         Domeniul ştiinţific

 

B3: Ediţia nr.................

 

B4: Număr participanţi:..................

 

B4: Bugetul proiectului**:

 

Buget total

Buget solicitat MECTS

Contribuţie proprie

 

 

 

 

**Contribuţia minimă a aplicantului este de 30% din bugetul total al proiectului (condiţie eliminatorie)

C.                 REZUMATUL PROIECTULUI (maxim 1000 caractere)

Prezentaţi următoarele elemente ale proiectului dumneavoastră:

a.                   Număr de elevi şi număr de cadre didactice implicate

b.                  Beneficiarii direcţi şi indirecţi

c.                   Activităţi propuse, în ordinea în care se vor desfăşura

d.                  Descrierea activității finale (faza națională)

e.                   Parteneri organizare (alţii decât unitățile de învățământ participante!).

 

D.                PREZENTAREA PROIECTULUI

D.1. Argument justificare, context (analiză de nevoi)  (max.1000 caractere)

D.2. Scopul proiectului

D.3. Scrieţi obiectivele specifice ale proiectului

D.4. Descrieţi grupul ţintă căruia i se adresează proiectul. Beneficiari.

D.5. Durata proiectului (când începe şi când se termină, inclusiv data/perioada activității finale)

D.6. Descrierea activităţilor (trebuie să conţină informaţiile de mai jos pentru fiecare activitate)

                        a. Activitatea nr…….

b. Titlul activităţii

c. Data/perioada de desfăşurare

d. Locul desfăşurării

e. Participanţi (elevi, cadre didactice, parinti, reprezentanti ai comunitatii etc)

f. Parteneri

g. Descrieţi pe scurt activitatea, în cel mult 5-10 rânduri

h. Responsabil(i)

i. Beneficiari

j. Modalităţi de monitorizare şi evaluare.

 

D.7. Descrieţi rezultatele aşteptate ca urmare a implementării proiectului (max. 1000 caractere)

D.8. Prezentaţi modalităţile de monitorizare şi de evaluare ale proiectului

D.9. Arătaţi cum veţi asigura continuitatea /sustenabilitatea proiectului (max. 500 caractere)

D.10. Menţionaţi activităţile de promovare/mediatizare şi de diseminare pe care intenţionaţi să le realizaţi în timpul implementării proiectului şi după încheierea acestuia (max. 500 caractere)

D.11. Specificaţi care sunt partenerii implicaţi în proiect şi arătaţi în ce constă parteneriatul cu comunitatea locală, cu altă şcoală şi/sau cu o firmă/companie locală sau organizaţie, dacă este cazul (cel mult o pagină).

 

E.                 DEVIZ ESTIMATIV

 

Nr. crt.

Descrierea cheltuielilor*

 

Fonduri proprii

Finanţare solicitată

MECTS 2013

RON 

Total sumă

RON

Finanţări anterioare pe acelaşi proiect (anul 2012)

Surse proprii

MECTS

TOTAL

2012

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL RON

 

 

 

*Cheltuielile eligibile sunt: cazare şi masă participanţi, premii (cf OMECTS nr.3216/13.02.2008), cheltuieli de organizare şi materiale (numai consumabile, nu obiecte de inventar), transport intern.

F.         ALTE INFORMAŢII DESPRE APLICANT

a. Tipul unităţii de învăţământ (şcoală, liceu, palat, club)

b. Numărul cadrelor didactice participante la proiect

c. Numărul elevilor participanţi la proiect

d. Numărul claselor/ cercurilor participante la proiect şi tipul/profilul acestora

e.  Participări anterioare la alte programe/proiecte (dacă au existat alte participări, enumeraţi mai jos titlurile proiectelor, perioada de desfăşurare şi finanţatorul/finanţatorii)

 

G.                INFORMAŢII DESPRE POTENŢIALII PARTENERI

G.1. Unităţile şcolare partenere (dacă există):

Adresa completă, nr. de telefon/fax, adresă poştă electronică /Site, persoană de contact (nume şi prenume, funcţie, date de contact)

 

G.2. Alte instituţii implicate în proiect (dacă există) (NU cele participante/din grupul ţintă):

Adresa completă, nr. de telefon/fax, adresă poştă electronică /Site, persoană de contact (nume şi prenume, funcţie, date de contact)

 

H.                În cazul în care nu va exista posibilitatea de finanţare MECTS, doresc ca proiectul să fie inclus în CAE:

a.                  DA

b.                  NU

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Duminică, 04 Noiembrie 2012 18:55
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

ABORDAREA METODELOR ACTIV-PARTICIPATIVE

O PLEDOARIE PENTRU ABORDAREA METODELOR ACTIV-PARTICIPATIVE LA CLASÃ   Înv. Damian Liliana Şcoala cu clasele I-VIII Vãdeni, Jud. Brãila     Activitatea de instruire a elevilor care se desfãsoarã în scoalã tinde spre o formã optimalã...

Read more

Potentarea empatiei O abordare sinergolo…

POTENŢAREA EMPATIEI. O ABORDARE SINERGOLOGICĂ   Prof. Eugen Bartic-Bogdan Şcoala Onişcani, com. Filipeşti, jud. Bacău     Amiază de 23 mai, anul nu contează. La a cincea oră din program, după formalităţile preliminare care-şi fac reclamă...

Read more

Planificare model pentru educatie fizica…

Planificare model pentru educatie fizica si sport invatamant primar   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari...

Read more

Despre terapia prin joc si eficienta ace…

DESPRE TERAPIA PRIN JOC ŞI EFICIENŢA ACESTEIA ÎN OBŢINEREA UNOR COMPORTAMENTE DEZIRABILE LA COPII   Profesor psihopedagog Ştefănescu Adreana Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională ”Speranţa” Timişoara, judeţul Timiş   Acest articol evidenţiază tehnici eficiente...

Read more

Dezvoltarea competentelor cheie citit sc…

DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR CHEIE CITIT-SCRIS PRIN DISCIPLINELE DE STUDIU DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR Competenţe cheie cadrul European   Profesor Rodica Stan   Prezentare generală Reprezintă prima încercare la nivel european de a oferi o listă completă şi...

Read more

Omul complet si starea de sanatate

OMUL COMPLET ȘI STAREA DE SĂNĂTATE Prof. Educator Mureșan- Chira Gabriel Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și Documentare privind Educația Integrată/ Incluzivă Cluj-Napoca ...

Read more

Discursul public ca modalitate de dezvol…

DISCURSUL PUBLIC CA MODALITATE DE DEZVOLTARE A PERSONALITĂŢII ŞI APTITUDINILOR ELEVULUI   Prundeanu Ciprian, Profesor Limba Engleză, Liceul Teoretic „Grigore Moisil” Timişoara   Rezumat: Dezbaterea şi discursul public sunt modalităţi extrem de utile în...

Read more

Strategii de optimizare a activitatilor …

STRATEGII DE OPTIMIZARE A ACTIVITĂŢILOR ÎN ORELE DE CONSILIERE ŞI ORIENTARE PENTRU CICLUL GIMNAZIAL   Profesor Bezman Adriana Liliana, Şcoala Gimnazială Sf. Cuv. Parascheva, comuna Smârdan, jud. Galaţi   Articolul vizează inventarierea unor metode...

Read more