Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare CAE 2013 concursuri nationale
Duminică, 14 Octombrie 2012 00:00

FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE 

EXTRAŞCOLARE CAE 2013

- Concursuri naţionale -

 

Proiectul:____________________________________________________________________________

 

Instituţia:____________________________________________________________________________

Buget (total şi solicitat): total:__________________       solicitat MECTS:____________________

Nr. participanţi:__________________

Perioada de desfăşurare a etapei finale:_____________________________________________________

 

Punctaj final:

Evaluator 1 (nume şi semnătură): ______________________________     _________________________

Evaluator 2 (nume şi semnătură): ______________________________     _________________________

Evaluator 3 (nume şi semnătură): ______________________________     _________________________

 

Nr.

CRITERII DE EVALUARE

Eval. 1

Eval. 2

Eval. 3

Observaţii

1.

Relevanţa:  max: 23 puncte

 

 

 

 

1.1. Relevanţa proiectului în raport cu educația nonformală  (8 p);

 

 

 

 

1.2. Relevanţa proiectului din perspectiva grupului ţintă căruia acesta i se adresează (5 p);

 

 

 

1.3. Relevanţa faţă de analiza de nevoi/context/justificare (5 p);

 

 

 

1.4. Elemente specifice de originalitate ale proiectului (5 p).

 

 

 

2.

Structura şi managementul proiectului: max: 27 p

 

 

 

 

2.1 Obiectivele proiectului sunt SMART (Specific, Măsurabil, Adecvat, Realizabil şi încadrat în Timp) (5 p);

 

 

 

 

2.2. Concordanţa dintre grup ţintă - obiective – activităţi – rezultate, număr de elevi implicaţi (5 p);

 

 

 

2.3. Măsura în care activităţile sunt realiste, planificate şi pot fi realizate cu resursele umane şi materiale ale proiectului (5 p);

 

 

 

2.4. Rezultatele sunt concrete, specifice, relevante în raport cu nevoile identificate, măsurabile cantitativ şi/sau calitativ (7 p);

 

 

 

2.5. Tehnicile şi procedurile de monitorizare şi de evaluare a rezultatelor sunt descrise şi justificate (5p).

 

 

 

3.

Implicare şi participare: max: 15 p

 

 

 

 

3.1.Capacitatea de derulare a proiectului la nivel naţional (5 p)

 

 

 

 

3.2. Descrierea şi justificarea parteneriatului – roluri şi responsabilităţi în proiect (5p)

 

 

 

3.3. Experienţa aplicantului în desfăşurarea proiectului/ concursurilor/ festivalurilor  (5 p).

 

 

 

4.

Sustenabilitate şi durabilitate: max: 15 p

 

 

 

 

4.1. Măsura în care proiectul este sustenabil (5p)

 

 

 

 

4.2. Măsura în care rezultatele aşteptate sunt durabile (5p)

 

 

 

4.3. Proiectul include activităţi de promovare/diseminare relevante (5p)

 

 

 

5.

Buget: max: 20 p

 

 

 

 

5.1. Nivelul estimat al costurilor este realist (5p)

 

 

 

 

5.2. Contribuţia financiară a aplicantului (15 p)

- 30% – 40% (5p)

- 40% - 50% (10 p)

- peste 50% (15 p)

 

 

 

 

TOTAL     max: 100 puncte

 

 

 

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Degradarea terenurilor din arealul satul…

DEGRADAREA TERENURILOR DIN AREALUL SATULUI MUCHEA, COMUNA SILIŞTEA, JUDEŢUL BRĂILA   prof. Vasile Octavian COSMESCU Liceul de Arta „Haricleea Darcle”, Braila                                                        Generalităţi În cuprinsul lucrării am prezentat principalii agenţi şi procese fizicogeografice, naturale şi antropice...

Read more

Creativitatea matematica

CREATIVITATEA MATEMATICĂ Prof. Stancu Magdalena Ioana Liceul Voievodul Mircea Târgovişte Unul dintre scopurile sistemului de învăţămant este să identifice persoanele creative. Perspectivele secolului nostru presupun efectuarea automatizată a acţiunilor economice...

Read more

La cinematographie Ouvres litteraires fr…

LA CINÉMATOGRAPHIE. OEUVRES LITTÉRAIRES FRANÇAISES PORTÉES A L’ÉCRAN. ÉTUDE.   Prof. Alexie Cristina Colegiul Tehnic « Ion Mincu », Slatina   La cinématographie  c’est un voyage dans l’intérieur des habitudes, des coutumes, des rêves humains, un passeport...

Read more

Rolul educatiei in combaterea violentei

ROLUL EDUCAŢIEI ÎN COMBATEREA VIOLENŢEI Prof. Saizescu Cristina-Alexandra Colegiul Tehnic Energetic “Regele Ferdinand I” Timişoara Scopul educaţiei este de a forma, contura, configura sau definitiva...

Read more

Romantismul muzical ceh

ROMANTISMUL MUZICAL CEH Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu     Multã vreme cultura muzicalã cehã a fost, în Baroc si Clasicism, o parte reprezentativã a celei austro-germane....

Read more

Horoscopul carierei 2015

Horoscopul carierei 2015   Descopera horoscopul carierei pe 2015 pentru toate zodiile. Citeste principalele previziuni astrologice pe plan profesional pentru anul 2015. Informatii detaliate pentru fiecare zodie pentru 2015 in ceea ce...

Read more

Rolul profesorului de sprijin în asigura…

ROLUL PROFESORULUI DE SPRIJIN ÎN ASIGURAREA SERVICIILOR EDUCAŢIONALE PENTRU ELEVII CU CES Lector dr. Marcu Maria Cadru didactic asociat al Universităţii „Lucian Blaga” Sibiu Facultatea de...

Read more

Relatia de comunicare educator educat

 RELAŢIA DE COMUNICARE EDUCATOR-EDUCAT   Prof înv. primar Sorina Nevodenszki ,,Şcoala cu clasele I-VIII Sînandrei”, Jud. Timiş   ,,Când ai stat în bancă ani de zile sub ochii serioşi ai cuiva care te învaţă carte,...

Read more