|
|
Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare CAE 2013 concursuri nationale |
Duminică, 14 Octombrie 2012 00:00 |
FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE
EXTRAŞCOLARE CAE 2013
- Concursuri naţionale -
Proiectul:____________________________________________________________________________
Instituţia:____________________________________________________________________________
Buget (total şi solicitat): total:__________________ solicitat MECTS:____________________
Nr. participanţi:__________________
Perioada de desfăşurare a etapei finale:_____________________________________________________
Punctaj final:
Evaluator 1 (nume şi semnătură): ______________________________ _________________________
Evaluator 2 (nume şi semnătură): ______________________________ _________________________
Evaluator 3 (nume şi semnătură): ______________________________ _________________________
Nr.
|
CRITERII DE EVALUARE
|
Eval. 1
|
Eval. 2
|
Eval. 3
|
Observaţii
|
1.
|
Relevanţa: max: 23 puncte
|
|
|
|
|
1.1. Relevanţa proiectului în raport cu educația nonformală (8 p);
|
|
|
|
|
1.2. Relevanţa proiectului din perspectiva grupului ţintă căruia acesta i se adresează (5 p);
|
|
|
|
1.3. Relevanţa faţă de analiza de nevoi/context/justificare (5 p);
|
|
|
|
1.4. Elemente specifice de originalitate ale proiectului (5 p).
|
|
|
|
2.
|
Structura şi managementul proiectului: max: 27 p
|
|
|
|
|
2.1 Obiectivele proiectului sunt SMART (Specific, Măsurabil, Adecvat, Realizabil şi încadrat în Timp) (5 p);
|
|
|
|
|
2.2. Concordanţa dintre grup ţintă - obiective – activităţi – rezultate, număr de elevi implicaţi (5 p);
|
|
|
|
2.3. Măsura în care activităţile sunt realiste, planificate şi pot fi realizate cu resursele umane şi materiale ale proiectului (5 p);
|
|
|
|
2.4. Rezultatele sunt concrete, specifice, relevante în raport cu nevoile identificate, măsurabile cantitativ şi/sau calitativ (7 p);
|
|
|
|
2.5. Tehnicile şi procedurile de monitorizare şi de evaluare a rezultatelor sunt descrise şi justificate (5p).
|
|
|
|
3.
|
Implicare şi participare: max: 15 p
|
|
|
|
|
3.1.Capacitatea de derulare a proiectului la nivel naţional (5 p)
|
|
|
|
|
3.2. Descrierea şi justificarea parteneriatului – roluri şi responsabilităţi în proiect (5p)
|
|
|
|
3.3. Experienţa aplicantului în desfăşurarea proiectului/ concursurilor/ festivalurilor (5 p).
|
|
|
|
4.
|
Sustenabilitate şi durabilitate: max: 15 p
|
|
|
|
|
4.1. Măsura în care proiectul este sustenabil (5p)
|
|
|
|
|
4.2. Măsura în care rezultatele aşteptate sunt durabile (5p)
|
|
|
|
4.3. Proiectul include activităţi de promovare/diseminare relevante (5p)
|
|
|
|
5.
|
Buget: max: 20 p
|
|
|
|
|
5.1. Nivelul estimat al costurilor este realist (5p)
|
|
|
|
|
5.2. Contribuţia financiară a aplicantului (15 p)
- 30% – 40% (5p)
- 40% - 50% (10 p)
- peste 50% (15 p)
|
|
|
|
|
TOTAL max: 100 puncte
|
|
|
|
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
POLITICI EDUCAŢIONALE DE INTEGRARE EUROPEANĂ
DIMENSIUNEA DE GEN ÎN EDUCAŢIE
Profesor Maria Ionaş
Şcoala Gimnazială Poplaca, Sibiu
Politicile educaţionale pentru integrare europeană vizează şi problema dimensiunii de gen în educaţie, sintagmă destul de puţin... Read more
STUDIU PRIVIND DEZVOLTAREA
CREATIVITÃŢII ELEVILOR PRIN DIFERITE METODE
Inst. Aurelia Ceausu
Şcoala Generală ,,Gheorghe Tãtãrãscu”, Tg. Jiu
1. Obiectivele cercetãrii
- descoperirea creativitãtii individuale;
- educarea si dezvoltarea creativitãtii... Read more
ROLURILE PROFESORULUI ÎN MANAGEMENTUL
CLASEI DE ELEVI
Profesor Coman Valentina
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși, Pitești
Rezumat: Articolul îşi propune evidențierea rolurilor cel mai des întâlnite în relația cu clasa de elevi
Cuvinte cheie: rol,... Read more

Black Friday la monitoare second hand
Pe unde am mers astazi s-a vorbit despre Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, ziua in care se vand cele mai... Read more
MUZICA
Profesor Lazar Mihaiela
Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu
„Muzica ... un grai izvorât din inimă şi menit să educe dragoste şi înfrăţire printre cei pe care îi despart... Read more
INSTRUIREA PROGRAMATÃ
Profesor Lazar Mihaiela
Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu
Predarea-învãtarea constituie un flux continuu de informatii dirijat si controlat în permanentã prin intermediul unei conexiuni inverse. Datoritã acestui mecanism devine posibilã... Read more
ACQUISITION DE L’EXPRESSION ORALE
Ilie MINESCU
Universitatea de Vest din Timişoara
L’acquisition de la compétence de communication orale est tout à fait déroutante pour ceux qui apprennent une langue étrangère. Il s’agit probablement... Read more
A FI PĂRINTE
Profesor: Teodorescu Lăcrămioara
Şcoala cu clasele I-VIII Moviliţa
,,Meseria,, de părinte este una dintre cele mai grele, deoarece creşterea unui copil presupune o mare răspundere. Baza conceptului de părinte... Read more
STUDIU COMPARATIV ÎNTRE EDUCAŢIA FORMALĂ, INFORMALĂ ŞI NONFORMALĂ
prof. Mihaela Butoi
Colegiul Național ”Grigore Moisil”, Onești
„Educația există pe întreg parcursul vieții și nu are o destinație finală” - John…
Inspectorate scolare - adrese web
Inspectoratul Scolar al judetului Alba
Inspectoratul Scolar al judetului Arges
Inspectoratul Scolar al judetului Arad Inspectoratul Scolar al Sectorului 2 Inspectoratul Scolar al Sectorului 3 Inspectoratul…
O CHESTIUNE CONTROVERSATĂ: STEREOTIPUL
Prof. Raluca Ioana Olariu
Şcoala Gimnazială „Acad.H.Mihăescu” Udeşti, Judeţul Suceava
Semnificaţia imaginilor vizuale este stabilită prin diferenţă. Astfel, de-a lungul istoriei…
IMPORTANŢA CUNOAŞTERII MODELELOR EXPLICATIV-INTERPRETATIVE ALE CULTURII PENTRU PREVENIREA ŞOCULUI CULTURAL
Prof. înv. primar Anca Pasca
Şcoala Gimnazială Ghimbav
În general dezvoltarea… ATITUDINI ŞI BULLYING
Mureşan - Chira Gabriel
Prof. educator CRDEII, Cluj-Napoca
Problematica bullying-ului se concentrează în speţă pe problematica din mediile şcolare neexcluzând şi alte medii cum sunt cele… Calendarul pentru Evaluarea Nationala si
admiterea in invatamantul liceal de stat
pentru anul scolar 2012-2013
Calendarul de desfasurare a Evaluarii Nationale pentru elevii clasei a VIII-a in anul scolar 2011-2012 ---- Anexa la… Ordin al ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea si desfasurarea concursului de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului national de experti in management educational
…
CONSTANTA ALIMENTAȚIEI ȘI PSIHOLOGIA SOCIETĂȚII DE CONSUM
Prof. educator Mureșan-Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse
și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj-Napoca
…
Chestionar pentru cadrele didactice
de la Mark Twain International School
Unitatea școlară în care funcționați derulează un nou proiect intitulat Education Technology for World Class Learning, care pune la dispoziția fiecărui…
|
|