Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare CAE 2013 concursuri nationale
Duminică, 14 Octombrie 2012 00:00

FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE 

EXTRAŞCOLARE CAE 2013

- Concursuri naţionale -

 

Proiectul:____________________________________________________________________________

 

Instituţia:____________________________________________________________________________

Buget (total şi solicitat): total:__________________       solicitat MECTS:____________________

Nr. participanţi:__________________

Perioada de desfăşurare a etapei finale:_____________________________________________________

 

Punctaj final:

Evaluator 1 (nume şi semnătură): ______________________________     _________________________

Evaluator 2 (nume şi semnătură): ______________________________     _________________________

Evaluator 3 (nume şi semnătură): ______________________________     _________________________

 

Nr.

CRITERII DE EVALUARE

Eval. 1

Eval. 2

Eval. 3

Observaţii

1.

Relevanţa:  max: 23 puncte

 

 

 

 

1.1. Relevanţa proiectului în raport cu educația nonformală  (8 p);

 

 

 

 

1.2. Relevanţa proiectului din perspectiva grupului ţintă căruia acesta i se adresează (5 p);

 

 

 

1.3. Relevanţa faţă de analiza de nevoi/context/justificare (5 p);

 

 

 

1.4. Elemente specifice de originalitate ale proiectului (5 p).

 

 

 

2.

Structura şi managementul proiectului: max: 27 p

 

 

 

 

2.1 Obiectivele proiectului sunt SMART (Specific, Măsurabil, Adecvat, Realizabil şi încadrat în Timp) (5 p);

 

 

 

 

2.2. Concordanţa dintre grup ţintă - obiective – activităţi – rezultate, număr de elevi implicaţi (5 p);

 

 

 

2.3. Măsura în care activităţile sunt realiste, planificate şi pot fi realizate cu resursele umane şi materiale ale proiectului (5 p);

 

 

 

2.4. Rezultatele sunt concrete, specifice, relevante în raport cu nevoile identificate, măsurabile cantitativ şi/sau calitativ (7 p);

 

 

 

2.5. Tehnicile şi procedurile de monitorizare şi de evaluare a rezultatelor sunt descrise şi justificate (5p).

 

 

 

3.

Implicare şi participare: max: 15 p

 

 

 

 

3.1.Capacitatea de derulare a proiectului la nivel naţional (5 p)

 

 

 

 

3.2. Descrierea şi justificarea parteneriatului – roluri şi responsabilităţi în proiect (5p)

 

 

 

3.3. Experienţa aplicantului în desfăşurarea proiectului/ concursurilor/ festivalurilor  (5 p).

 

 

 

4.

Sustenabilitate şi durabilitate: max: 15 p

 

 

 

 

4.1. Măsura în care proiectul este sustenabil (5p)

 

 

 

 

4.2. Măsura în care rezultatele aşteptate sunt durabile (5p)

 

 

 

4.3. Proiectul include activităţi de promovare/diseminare relevante (5p)

 

 

 

5.

Buget: max: 20 p

 

 

 

 

5.1. Nivelul estimat al costurilor este realist (5p)

 

 

 

 

5.2. Contribuţia financiară a aplicantului (15 p)

- 30% – 40% (5p)

- 40% - 50% (10 p)

- peste 50% (15 p)

 

 

 

 

TOTAL     max: 100 puncte

 

 

 

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Creativitatea trasatura complexa de pers…

CREATIVITATEA – TRĂSĂTURĂ COMPLEXĂ DE PERSONALITATE înv. Marc Aurica Şcoala Gimnazială Cîmpeni E necesară cunoaşterea valenţelor creatoare ale fiecărui individ fiind impusă de practica orientării şcolare, de necesitatea plasării lui în...

Read more

Prevenirea esecului scolar

PREVENIREA EŞECULUI ŞCOLAR   Prof. Comănescu Marghioala Colegiul Agricol ,,Dr. C. Angelescu’’ Buzău   Una dintre marile primejdii ale învăţământului constă în resemnarea profesorilor în ceea ce priveşte rezultatele instruirii, deoarece îmbunătăţirea calităţii pregătirii elevilor...

Read more

Managementul procesului instructiv educa…

MANAGEMENTUL PROCESULUI INSTRUCTIV-EDUCATIV LA CLASELE CU DEFICIENŢI DE VEDERE   Liliana Nacev, profesor psihopedagog Liceul Teoretic IRIS, Timişoara   Profesorul psihopedagog  trebuie să fie în măsură să ia în considerare nevoile specifice ale copilului...

Read more

Comisiile de concurs pentru ocuparea pos…

CAPITOLUL III  Comisiile de concurs      Art. 7. -    (1) Pentru organizarea si desfasurarea concursului la nivelul unei unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, consiliul de administratie al unitatii de invatamant...

Read more

traditional sau modern in predare

TRADIŢIONAL SAU MODERN ÎN PREDARE?     Profesor Mihăeş Violeta Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, jud. Vrancea   Modelul tradiţional de predare nu răspunde noilor tendinţe in didactica modernă, fiind fondat pe „triada învăţare frontală –...

Read more

Un alt mod de abordare a fizicii

UN ALT MOD DE ABORDARE A FIZICII prof. Mihaela Butoi Colegiul Tehnic “Petru Poni”, Onești La nivelul fiecărei şcoli a apărut motivaţia implementării noilor tehnologii...

Read more

Interferente literare

INTERFERENŢE LITERARE A aştepta să culegi altceva dintr-un pământ decât ceea ce a fost semănat în el ar fi copilărie. Prof. Ioniţă Olimpia Colegiul Economic Viilor, Bucureşti ...

Read more

Des cours a brest en France

DES COURS À BREST, EN FRANCE   Negraia Marta Cristiana, profesor de limba franceză, Şcoala Nr. 12 Miron Costin, Galaţi   Les cours de perfectionnement en France dues grace au programme Comenius, mobilités individuelles,...

Read more