|
|
Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare CAE 2013 concursuri nationale |
Duminică, 14 Octombrie 2012 00:00 |
FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE
EXTRAŞCOLARE CAE 2013
- Concursuri naţionale -
Proiectul:____________________________________________________________________________
Instituţia:____________________________________________________________________________
Buget (total şi solicitat): total:__________________ solicitat MECTS:____________________
Nr. participanţi:__________________
Perioada de desfăşurare a etapei finale:_____________________________________________________
Punctaj final:
Evaluator 1 (nume şi semnătură): ______________________________ _________________________
Evaluator 2 (nume şi semnătură): ______________________________ _________________________
Evaluator 3 (nume şi semnătură): ______________________________ _________________________
Nr.
|
CRITERII DE EVALUARE
|
Eval. 1
|
Eval. 2
|
Eval. 3
|
Observaţii
|
1.
|
Relevanţa: max: 23 puncte
|
|
|
|
|
1.1. Relevanţa proiectului în raport cu educația nonformală (8 p);
|
|
|
|
|
1.2. Relevanţa proiectului din perspectiva grupului ţintă căruia acesta i se adresează (5 p);
|
|
|
|
1.3. Relevanţa faţă de analiza de nevoi/context/justificare (5 p);
|
|
|
|
1.4. Elemente specifice de originalitate ale proiectului (5 p).
|
|
|
|
2.
|
Structura şi managementul proiectului: max: 27 p
|
|
|
|
|
2.1 Obiectivele proiectului sunt SMART (Specific, Măsurabil, Adecvat, Realizabil şi încadrat în Timp) (5 p);
|
|
|
|
|
2.2. Concordanţa dintre grup ţintă - obiective – activităţi – rezultate, număr de elevi implicaţi (5 p);
|
|
|
|
2.3. Măsura în care activităţile sunt realiste, planificate şi pot fi realizate cu resursele umane şi materiale ale proiectului (5 p);
|
|
|
|
2.4. Rezultatele sunt concrete, specifice, relevante în raport cu nevoile identificate, măsurabile cantitativ şi/sau calitativ (7 p);
|
|
|
|
2.5. Tehnicile şi procedurile de monitorizare şi de evaluare a rezultatelor sunt descrise şi justificate (5p).
|
|
|
|
3.
|
Implicare şi participare: max: 15 p
|
|
|
|
|
3.1.Capacitatea de derulare a proiectului la nivel naţional (5 p)
|
|
|
|
|
3.2. Descrierea şi justificarea parteneriatului – roluri şi responsabilităţi în proiect (5p)
|
|
|
|
3.3. Experienţa aplicantului în desfăşurarea proiectului/ concursurilor/ festivalurilor (5 p).
|
|
|
|
4.
|
Sustenabilitate şi durabilitate: max: 15 p
|
|
|
|
|
4.1. Măsura în care proiectul este sustenabil (5p)
|
|
|
|
|
4.2. Măsura în care rezultatele aşteptate sunt durabile (5p)
|
|
|
|
4.3. Proiectul include activităţi de promovare/diseminare relevante (5p)
|
|
|
|
5.
|
Buget: max: 20 p
|
|
|
|
|
5.1. Nivelul estimat al costurilor este realist (5p)
|
|
|
|
|
5.2. Contribuţia financiară a aplicantului (15 p)
- 30% – 40% (5p)
- 40% - 50% (10 p)
- peste 50% (15 p)
|
|
|
|
|
TOTAL max: 100 puncte
|
|
|
|
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
Lista olimpiadelor si concursurilor care pot echivala o proba de bacalaureat
Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice a publicat lista olimpiadelor si concursurilor internationale 2015 care le pot aduce olimpicilor burse de... Read more
PERSONALITĂŢI REPREZENTATIVE ALE LITERATURII FRANCEZE
prof. Drăgian Ana-Elena
Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea
Romantismul francez este marcat prin sciitori precum Chateaubriand, Lamartine, Musset, Vigny, dar cel mai mare... Read more
STATUTUL EPISTEMOLOGIC AL PEDAGOGIEI
Orice stiinta se constituie relativ lent, parcurcand 3-4 faze.
Faza prestiintifica se caracterizeaza prin faptul ca fenomenelor care impresioneaza sau uimesc li se dau explicatii mitico-religioase, fiind insotite... Read more
Planificare model pentru geografie clasa a IV-a
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata... Read more
CALENDARUL OLIMPIADELOR ŞCOLARE
PENTRU ANUL ŞCOLAR 2011-2012
Afla care este calendarul olimpiadelor scolare pentru anul scolar 2011-2012, pe domenii/discipline de studiu, datele de desfasurare pentru etapa pe scoala, etapa locala,... Read more
ESSAY TYPES
Profesor Bold Corina
C.N. Zinca Golescu Pitești
Essays are common in elementary, middle, high school and college, and you may even need to write essays in the business... Read more
PROIECTUL
METODĂ DE ÎNVĂŢARE ŞI EVALUARE
Ciobănescu Petruţa, profesor
Gr. Şc. Industrial Construcţii de Maşini Nr. 2, Craiova
Rezumat:
În acest articol voi prezenta câteva repere teoretice despre o metodă alternativă de invăţare/ evaluare-... Read more
METODE ŞI TEHNICI DE EVALUARE ÎN CICLUL PRIMAR
Prof. înv. primar Liliana Dumitru
Şcoala cu clasele I-VIII Vitanesti, Jud. Teleorman
Combinarea instrumentelor de evaluare scrisă cu cele de evaluare orală, cu metodele... Read more
STUDIEREA UNUI BULETIN DE ANALIZE MEDICALE
prof. Arjoca Mihaela Maria
Colegiul Tehnic ‘’Ion Mincu’’, Timișoara
Rezumat: Fiecare om trebuie să pună preț pe sănătatea proprie…
Grupuri de lucru evaluari,
examene si concursuri nationale 2015-2016
Vezi apelul pentru selectia cadrelor didactice in grupurile de lucru pentru evaluarile, examenele si concursurile nationale din…
POEZII
Bordianu Cristina Elena
Profesor pentru învãţãmânt preşcolar
Grãdiniţa cu P.P. “Norocel” Negreşti, jud. Vaslui
(creaţii proprii)
…
EDUCABILITATEA
CONCEPT
Prin expresia „educabilitate”, psihopedagogii desemneaza potentialul de formare umana sub influenta factorilor de mediu sau educationali.
Polisemantismul termenilor care compun aceasta definitie o fac foarte neclara. De exemplu, expresia „potential de…
CREATIVITATEA MATEMATICĂ
Prof. Stancu Magdalena Ioana
Liceul Voievodul Mircea Târgovişte
Unul dintre scopurile sistemului de învăţămant este să identifice persoanele creative. Perspectivele secolului nostru presupun efectuarea automatizată a acţiunilor economice…
IMAGINARUL ALTERITÃŢII ŞI CYBER-CONŞTIINŢA.
DE LA BINOMUL IDENTITATE/ALTERITATE LA BINOMUL EU/CEILALŢI
Monica Matei,
Preperator univ.,
SNSPA, Facultatea de Comunicare si Relatii Publice
Aparent antagonice, conceptele de identitate si alteritate sunt interdependente, reprezentând polii… STUDIU PRIVIND IMPORTANŢA APLICĂRII METODELOR ACTIVE ÎN ORELE DE ISTORIE, LA CLASA A IV-A
Liliana Damian, institutor
Şcoala cu clasele I-VIII Vădeni, jud. Brăila
La începutul clasei a IV-a s-a… Organizarea internă a disciplinei pe niveluri de învăţământ
Modelul comunicativ-funcţional şi competenţele-cheie specifice disciplinei limba şi literatura română impun anumite competenţe generale în cadrul programelor şcolare pe niveluri de învăţământ… GRUPUL PERIOADELOR UNEI FUNCŢII PERIODICE
Prof. Maşala Oana-Maria
Colegiul Naţional „Costache Negri”, Tg. Ocna, Jud. Bacău
Vezi articolul ...
|
|