Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768

Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare CAE 2013 concursuri nationale
Duminică, 14 Octombrie 2012 00:00

FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE 

EXTRAŞCOLARE CAE 2013

- Concursuri naţionale -

 

Proiectul:____________________________________________________________________________

 

Instituţia:____________________________________________________________________________

Buget (total şi solicitat): total:__________________       solicitat MECTS:____________________

Nr. participanţi:__________________

Perioada de desfăşurare a etapei finale:_____________________________________________________

 

Punctaj final:

Evaluator 1 (nume şi semnătură): ______________________________     _________________________

Evaluator 2 (nume şi semnătură): ______________________________     _________________________

Evaluator 3 (nume şi semnătură): ______________________________     _________________________

 

Nr.

CRITERII DE EVALUARE

Eval. 1

Eval. 2

Eval. 3

Observaţii

1.

Relevanţa:  max: 23 puncte

 

 

 

 

1.1. Relevanţa proiectului în raport cu educația nonformală  (8 p);

 

 

 

 

1.2. Relevanţa proiectului din perspectiva grupului ţintă căruia acesta i se adresează (5 p);

 

 

 

1.3. Relevanţa faţă de analiza de nevoi/context/justificare (5 p);

 

 

 

1.4. Elemente specifice de originalitate ale proiectului (5 p).

 

 

 

2.

Structura şi managementul proiectului: max: 27 p

 

 

 

 

2.1 Obiectivele proiectului sunt SMART (Specific, Măsurabil, Adecvat, Realizabil şi încadrat în Timp) (5 p);

 

 

 

 

2.2. Concordanţa dintre grup ţintă - obiective – activităţi – rezultate, număr de elevi implicaţi (5 p);

 

 

 

2.3. Măsura în care activităţile sunt realiste, planificate şi pot fi realizate cu resursele umane şi materiale ale proiectului (5 p);

 

 

 

2.4. Rezultatele sunt concrete, specifice, relevante în raport cu nevoile identificate, măsurabile cantitativ şi/sau calitativ (7 p);

 

 

 

2.5. Tehnicile şi procedurile de monitorizare şi de evaluare a rezultatelor sunt descrise şi justificate (5p).

 

 

 

3.

Implicare şi participare: max: 15 p

 

 

 

 

3.1.Capacitatea de derulare a proiectului la nivel naţional (5 p)

 

 

 

 

3.2. Descrierea şi justificarea parteneriatului – roluri şi responsabilităţi în proiect (5p)

 

 

 

3.3. Experienţa aplicantului în desfăşurarea proiectului/ concursurilor/ festivalurilor  (5 p).

 

 

 

4.

Sustenabilitate şi durabilitate: max: 15 p

 

 

 

 

4.1. Măsura în care proiectul este sustenabil (5p)

 

 

 

 

4.2. Măsura în care rezultatele aşteptate sunt durabile (5p)

 

 

 

4.3. Proiectul include activităţi de promovare/diseminare relevante (5p)

 

 

 

5.

Buget: max: 20 p

 

 

 

 

5.1. Nivelul estimat al costurilor este realist (5p)

 

 

 

 

5.2. Contribuţia financiară a aplicantului (15 p)

- 30% – 40% (5p)

- 40% - 50% (10 p)

- peste 50% (15 p)

 

 

 

 

TOTAL     max: 100 puncte

 

 

 

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Organizarea interna a disciplinei limba …

Organizarea internă a disciplinei pe niveluri de învăţământ          Modelul comunicativ-funcţional şi competenţele-cheie specifice disciplinei limba şi literatura română impun anumite competenţe generale în cadrul programelor şcolare pe niveluri de învăţământ...

Read more

GHID PRACTIC

Lazar Mihaiela     GHID PRACTIC AL AUTOFORMARII MANAGERIALE A PROFESORULUI       In cuprins:   Managementul organizarii activitatii Managementul proiectarii Managementul comportamentului eficace Managementul influentarii, motivarii Managementul comunicarii Managementul relatiilor Managementul stresului la clasa Managementul evaluarii  

Read more

Ipostazele elevului in selectia comparar…

IPOSTAZELE ELEVULUI ÎN SELECȚIA, COMPARAREA ȘI ANALIZA SURSELOR BIBLIOGRAFICE Profesor educator Mureșan-Chira Gabriel Școala Gimnazială Specială Centrul de Resurse și Documentare pentru Educația Incluzivă/...

Read more

Efl teaching through music

EFL TEACHING THROUGH MUSIC Profesor ALEXANDRU ANDREEA, Şcoala Gimnazială “Ion Ionescu”, Valea Calugarească Oneț of the big problems we all face, whether teaching English to children or adults, is...

Read more

Meseria de a fi parinte

MESERIA DE A FI PĂRINTE …   Prof. Gabriela Gorgan Şcoala Gimnazială Petriş, Bistriţa Năsăud   Trebuie să ne examinam felul de a gândi, conştiinţa şi comportamentul dacă dorim să auzim apelul care ne invită...

Read more

Din datinile obiceiurile si traditiilor …

DIN DATINILE, OBICEIURILE SI TRADITIILE RUSILOR LIPOVENI DIN MUNICIPIUL BRAILA   Prof. dr. Ion Andronache, Liceul Tehnologic „Constantin Brancoveanu”, Braila   Braila a fost si este un oras cosmopolit, unde toleranta fata de alte...

Read more

Metodologia de organizare si desfasurare…

Functiile de indrumare si control din inspectoratele scolare se ocupa prin concurs organizat in conformitate cu prevederile prezentei metodologii.  

Read more

Conflictele elev familie

CONFLICTELE ELEV-FAMILIE   Andone Crenguţa - profesor Colegiul Tehnic de Transporturi Braşov   „Când părinţii se mulţumesc să-i lase pe copii în voia lor, iar copiii nu mai ţin seamă de cuvintele părinţilor, când...

Read more