|
|
Planificare model pentru educatie muzicala invatamant gimnazial |
Sâmbătă, 09 Martie 2013 12:58 |
Planificare model pentru educatie muzicala invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru gimnaziu, disciplina educatie muzicala: clasa a V-a, clasa a VI-a, clasa a VII-a, clasa a VIII-a.
|
|
THE CHARACTER’S SPEECH AND LANGUAGE IN JOHN STEINBECK’S THE GRAPES OF WRATH
Profesor Dumitru Maria Magdalena
Liceul Tehnologic “Constantin Brancuşi”- Piteşti
Steinbeck’s characters are simple people and so is their language.They don’t have... Read more
AVANTAJELE UTILIZĂRII CALCULATORULUI ÎN PROCESUL
INSTRUCTIV - EDUCATIV
Profesor Miron Steluţa Otilia
Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Articolul îşi propune identificarea avantajelor utilizării calculatorului în activitatea de predare – învăţare... Read more
ALEGEREA REPERTORIULUI VIOLONISTIC ÎN PROCESUL EDUCAŢIEI INSTRUMENTALE
Prof. Corha Minodora
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău, jud. Sălaj
Conform programei analitice pentru clasa respectivă profesorul alcătuieşte pentru fiecare elev în parte... Read more
SĂNĂTATEA FIZICĂ ȘI PSIHICĂ SUB SPECTRUL BULLYING-ULUI
Profesor educator Mureșan-Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centrul de Resurse și Documentare pentru Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj-Napoca
... Read more
Calendarul înscrierii copiilor în învăţământul primar 2013
Vă prezentăm calendarul înscrierii copiilor în învăţământul primar pentru anul școlar 2013-2014.
Read more
OBIECTIVELE EDUCAŢIONALE ALE FAMILIEI
Prof. înv. primar, Rãu Monica Crina
Şcoala Generalã Tîrnova, judetul Arad
Pãrintii care au acceptat, în cunostintã de cauzã, sã lase urmasi, implicit, si-au asumat rãspunderea educãrii lor în... Read more
COMUNICAREA DIDACTICĂ
prof. înv. primar Răvășel Oana – Cătălina,
Școala Gimnazială Dobrun
Comunicarea a fost definită ca o formă particulară a relaţiei de schimb între două sau mai multe persoane, două sau... Read more
INVENTAREA ȘI DEZVOLTAREA FOTOGRAFIEI
prof. Mihaela Butoi
Colegiul Tehnic “Petru Poni”, Onești
Fotografia a devenit astăzi unul dintre cele mai accesibile și pasionante mijloace de cunoaștere... Read more
REPETIŢIA, MAI MULT DECÂT UN TROP REPREZENTATIV ÎN LITERATURA POPULARĂ
Se ştie că literatura orală, spre deosebire de cea scrisă, nu se defineşte prin identitatea sintactică a operei, pentru că aceasta…
TEHNICI DE DISCUtIE
CARE CONTRIBUIE LA DEZVOLTAREA GÂNDIRII CRITICE
Dimitriu Alina, profesor de geografie
Grup Şcolar Tehnic Drãgãnesti-Vlasca, Teleorman
În acest articol voi prezenta douã tehnici de dezvoltare a gândirii critice: investigatia…
UN ALT MOD DE ABORDARE A FIZICII
prof. Mihaela Butoi
Colegiul Tehnic “Petru Poni”, Onești
La nivelul fiecărei şcoli a apărut motivaţia implementării noilor tehnologii…
MODURI DE DETERMINARE A EFICACITĂŢII ŞI EFICIENŢEI PREDĂRII. EVALUAREA COMPORTAMENTULUI DIDACTIC AL PROFESORULUI
Prof: Popa Ianina
Liceul Tehnologic Numărul 1 Sighişoara
Eficienţa procesului de învăţământ este influenţată de mai mulţi…
Sarbatori si obiceiuri taranesti - Cununa
Dintre numeroasele obiceiuri legate de muncile agricole face parte si cel numit “Cununa”, “Buzduganul” sau “Crucea”, care marcheaza sfarsitul secerisului. Dainuie din vechime, in forme… ACQUISITION DE L’EXPRESSION ORALE
Ilie MINESCU
Universitatea de Vest din Timişoara
L’acquisition de la compétence de communication orale est tout à fait déroutante pour ceux qui apprennent une langue étrangère. Il s’agit probablement… FIŞA DE OBSERVARE A LECŢIEI
Loc: Data: ____
Profesor/Maistru instructor: Total Elevi: ____
Observator: Funcţie: ____
Disciplina: Nivel/an: ____
Lecţia: …
ASUPRA UNOR INCONVENIENŢE
ÎN NOTAŢIILE DIN MANUALELE DE FIZICĂ ACTUALE
prof. Cristea Adrian
Colegiul Tehnic"Petru Poni" – Roman, jud. Neamț
Deoarece în standardul actual, ISO-31, nu am găsit descrierea explicită a modului de… PREVENIREA EŞECULUI ŞCOLAR
Prof. Comănescu Marghioala
Colegiul Agricol ,,Dr. C. Angelescu’’ Buzău
Una dintre marile primejdii ale învăţământului constă în resemnarea profesorilor în ceea ce priveşte rezultatele instruirii, deoarece îmbunătăţirea calităţii pregătirii elevilor…
|
|