Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768

Continutul dosarului comisiei metodice sau ariei curriculare
Sâmbătă, 09 Octombrie 2010 00:00

Conţinutul dosarului comisiei metodice sau ariei curriculare

 

 

I. Componenta organizatorică

- structura noului an şcolar;

- încadrări;

- componenţa catedrei (nume, grade didactice, vechime);

- orarul membrilor catedrei.

 

II. Componenta managerială

- raport de activitate pe anul şcolar precedent;

- planul managerial şi planul pe activităţi;

- planificări anuale (vizate de şeful catedrei şi director);

- selecţia manualelor alternative;

- atribuţiile comisiei metodice;

- alte responsabilităţi ale membrilor catedrei la nivelul unităţii şcolare;

- programe şcolare pe nivele de studiu;

- documente, comunicări, note ale ISJ şi MECT transmise de conducerea şcolii către catedra respectivă (corespondenţa).

 

 

III. Componenta operaţională

- proiecte didactice;

- teste iniţiale, teste de progres, teste sumative;

- evaluarea rezultatelor înregistrate la testele predictive;

- portofolii, referate, alte metode de evaluare utilizate la nivelul catedrei;

- procesele verbale ale şedinţelor comisiei metodice;

- programe de pregătire pentru recuperarea cunoştinţelor.

 

IV. Componenta extracurriculară

- programul consultaţiilor pentru bacalaureat (pe clase şi profesori);

- program de pregătire pentru performanţă (olimpiade, concursuri);

- centralizarea rezultatelor obţinute la concursurile şcolare;

- cercuri ale elevilor, reviste şcolare, sesiuni de referate şi comunicări, alte acţiuni la nivelul catedrei;

- participări ale membrilor catedrei la programe şi proiecte.

 

V. Componenta de formare profesională

- tabel cu participarea membrilor catedrei la cursuri de formare (finalizate sau în curs);

- calificativele obţinute de cadrele didactice în ultimii trei ani (în copie);

- fişe de dezvoltare profesională pentru membrii catedrei;

- oferta de formare a CCD pe disciplina respectivă;

- materiale prezentate de profesori la sesiuni de comunicări şi referate (lucrări personale);

- subiecte elaborate la nivelul catedrei pentru diverse examene şi concursuri şcolare;

- alte forme individuale de formare (doctorat, masterat);

- publicaţii ale membrilor catedrei.

 

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 17:08
 

Comentarii  

 
+5 # lele 11-10-2012 15:32
datorita multitudinii de materiale justificative (dosare in care se consuma topuri de hartie) se pierde din vedere copilul, activitatile la clasa in folosul copilului, de aceea rezultatele finale ale celui educat sunt dezastruoase. Bac ratat, diplome fara acoperire, etc. Dascalul trebuie sa se ocupe de copil si nu de portofolii si alte dosare. E caraghios ce multe hartoage trebuie sa avem. Finalitatea este ?
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
+4 # niculescu lilioara 19-07-2014 20:13
Nu va plangeti, va fi si mai rau!!!!!!
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

PROCEDEE NOI DE EVALUARE IN INVATAMANTUL…

PROCEDEE NOI DE EVALUARE ÎN ÎNVÃŢÃMÂNTUL PRIMAR   Inst. DOBREA MONICA Şcoala „Înv. N. Pâslaru” Casin, Jud. Bacãu     „E imposibil sã judeci adecvarea unei conduite, gradul de eficacitate a unei actiuni fãrã sã cunosti...

Read more

Educatia Globala activitati de planifica…

EDUCAŢIA GLOBALĂ  - REPERE METODOLOGICE -       4.      ACTIVITĂŢI – PLANIFICARE, ORGANIZARE ŞI EVALUARE 4.1.            PLANIFICAREA ACTIVITĂŢILOR: PERSPECTIVĂ, RESURSE, COOPERARE Activităţile din sfera educaţiei globale pornesc de la premiza parteneriatului, a valorizării experienţei fiecărui partener,...

Read more

Studiu asupra problemei libertatii la Do…

STUDIU ASUPRA PROBLEMEI LIBERTĂȚII LA DOSTOIEVSKI   Profesor Andone Crenguța Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov     Problema libertății apare în opera lui Dostoievski în “Frații Karamazov” și presupune posibilitatea personajului de a acționa după propria...

Read more

Cadrul asigurarii calitatii, politici si…

CADRUL ASIGURĂRII CALITĂŢII POLITICI ŞI PROCEDURI     O politică este o descriere cuprinzătoare care precizează în mod clar ce anume doreşte să realizeze un furnizor de EDUCAŢIE ŞI FORMARE PROFESIONALĂ în fiecare domeniu....

Read more

Curs ejournalism educational collaborati…

DISEMINARE CURS - eJOURNALISM 2.0 – EDUCATIONAL COLLABORATION ACROSS BORDERS USING WEB BASED TOOLS   Alexie Cristina, Prof. limba franceză, Colegiul Tehnic Ion Mincu, Slatina/ Șc. cu cls. I-VIII, Slătioara     În perioada 10-16...

Read more

Modificari adoptate pentru Legea Educati…

Modificari adoptate pentru Legea Educatiei Nationale   In sedinta din 23 decembrie 2013, Guvernul a adoptat cateva modificari privind Legea Educatiei Nationale nr. 1/2011 si a urmarit luarea unor masuri noi in...

Read more

Democratie si toleranta Noile educatii

DEMOCRAŢIE ŞI TOLERANŢĂ. „NOILE EDUCAŢII”   prof. Corha Minodora Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău    Motto: Toate fiinţele umane se nasc libere şi egale în drepturi.            (Articolul I Declaraţia Universală  a...

Read more

Comunicarea obstacole si solutii

COMUNICAREA, OBSTACOLE ŞI SOLUŢII   Învăţătoare Răşinariu Ionela Şcoala cu cls. I-VIII Petreşti   Educaţia se bazează pe comunicare. În fiecare oră transmitem elevilor cunoştinţe noi, le descoperim şi mai apoi le cizelăm diferite aptitudini....

Read more