Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Continutul dosarului comisiei metodice sau ariei curriculare
Sâmbătă, 09 Octombrie 2010 00:00

Conţinutul dosarului comisiei metodice sau ariei curriculare

 

 

I. Componenta organizatorică

- structura noului an şcolar;

- încadrări;

- componenţa catedrei (nume, grade didactice, vechime);

- orarul membrilor catedrei.

 

II. Componenta managerială

- raport de activitate pe anul şcolar precedent;

- planul managerial şi planul pe activităţi;

- planificări anuale (vizate de şeful catedrei şi director);

- selecţia manualelor alternative;

- atribuţiile comisiei metodice;

- alte responsabilităţi ale membrilor catedrei la nivelul unităţii şcolare;

- programe şcolare pe nivele de studiu;

- documente, comunicări, note ale ISJ şi MECT transmise de conducerea şcolii către catedra respectivă (corespondenţa).

 

 

III. Componenta operaţională

- proiecte didactice;

- teste iniţiale, teste de progres, teste sumative;

- evaluarea rezultatelor înregistrate la testele predictive;

- portofolii, referate, alte metode de evaluare utilizate la nivelul catedrei;

- procesele verbale ale şedinţelor comisiei metodice;

- programe de pregătire pentru recuperarea cunoştinţelor.

 

IV. Componenta extracurriculară

- programul consultaţiilor pentru bacalaureat (pe clase şi profesori);

- program de pregătire pentru performanţă (olimpiade, concursuri);

- centralizarea rezultatelor obţinute la concursurile şcolare;

- cercuri ale elevilor, reviste şcolare, sesiuni de referate şi comunicări, alte acţiuni la nivelul catedrei;

- participări ale membrilor catedrei la programe şi proiecte.

 

V. Componenta de formare profesională

- tabel cu participarea membrilor catedrei la cursuri de formare (finalizate sau în curs);

- calificativele obţinute de cadrele didactice în ultimii trei ani (în copie);

- fişe de dezvoltare profesională pentru membrii catedrei;

- oferta de formare a CCD pe disciplina respectivă;

- materiale prezentate de profesori la sesiuni de comunicări şi referate (lucrări personale);

- subiecte elaborate la nivelul catedrei pentru diverse examene şi concursuri şcolare;

- alte forme individuale de formare (doctorat, masterat);

- publicaţii ale membrilor catedrei.

 

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 17:08
 

Comentarii 

 
+15 # lele 11-10-2012 15:32
datorita multitudinii de materiale justificative (dosare in care se consuma topuri de hartie) se pierde din vedere copilul, activitatile la clasa in folosul copilului, de aceea rezultatele finale ale celui educat sunt dezastruoase. Bac ratat, diplome fara acoperire, etc. Dascalul trebuie sa se ocupe de copil si nu de portofolii si alte dosare. E caraghios ce multe hartoage trebuie sa avem. Finalitatea este ?
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
+6 # niculescu lilioara 19-07-2014 20:13
Nu va plangeti, va fi si mai rau!!!!!!
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Directii expresioniste in poezia lui Ion…

DIRECŢII EXPRESIONISTE IN POEZIA LUI ION BARBU Institutor: Nevodenszki Sorina Şcoala cu clasele I-VIII, Sînandrei, Jud. Timis   “În poezia mea, ceea ce ar putea trece drept modernism nu este...

Read more

Nanotehnologia miracolul mileniului III …

NANOTEHNOLOGIA MIRACOLUL MILENIULUI III                                     Realizatori:                      Elev Stegarescu Marius Daniel cls a XI-a                      Profesor coordonator  Mînză Lidia                                   C.N. ”Vasile Alecsandri”  Galaţi      CUPRINS   I   Notiuni introductive I.1.  Ce reprezintă nanotehnologiile? I.2.  Nanotehnologiile reprezintă ceva nou?...

Read more

Echivalare studii universitare de scurta…

Echivalare studii universitare de scurta durata   Printr-o nota a MEN nr. 5211 din 08.10.2013 suntem informati privind organizarea unei noi sesiuni de echivalare (sesiunea 2013-2014) pe baza ECTS/SECT a invatamantului universitar...

Read more

Familia si scoala in crearea fiintei soc…

FAMILIA ŞI ŞCOALA ÎN CREAREA FIINŢEI SOCIALE   Profesor Mihăeş Violeta Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, Vrancea   Rezumat Indiferent de perspectiva din care sunt abordate, familia şi şcoala îndeplinesc un set complex de roluri, acestea...

Read more

Pitagora printre numere prime si divizib…

PITAGORA PRINTRE NUMERE PRIME ŞI DIVIZIBILITATE   Prof. Popp Loredana Liceul Pedagogic „Carmen Sylva” Timişoara   Am să încep povestea mea cu un citat al lui Emerson, în eseul "Despre prietenie" unde acesta spune...

Read more

Principiile alternativei educationale st…

Principiile alternativei educationale step by step

PRINCIPIILE ALTERNATIVEI EDUCAȚIONALE STEP BY STEP Florea Mihaela Ramona, prof. înv. primar Școala Gimnazială „Andrei Șaguna“ Deva Step by Step este o metodă alternativă...

Read more

Planificare model pentru biologie invata…

Planificare model pentru biologie invatamant gimnazial   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model...

Read more

Recuperarea ramanerii in urma la matemat…

RECUPERAREA  RĂMÂNERII ÎN URMĂ LA MATEMATICĂ   Profesor Copaciu Georgeta Cătălina Şcoala Generală Moeciu de Jos, Jud. Braşov                   Cum putem proceda cu elevii care manifestă dificultăţi în învăţare la matematică şi au...

Read more