Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768

Revista cu ISSN


Continutul dosarului comisiei metodice sau ariei curriculare
Sâmbătă, 09 Octombrie 2010 00:00

Conţinutul dosarului comisiei metodice sau ariei curriculare

 

 

I. Componenta organizatorică

- structura noului an şcolar;

- încadrări;

- componenţa catedrei (nume, grade didactice, vechime);

- orarul membrilor catedrei.

 

II. Componenta managerială

- raport de activitate pe anul şcolar precedent;

- planul managerial şi planul pe activităţi;

- planificări anuale (vizate de şeful catedrei şi director);

- selecţia manualelor alternative;

- atribuţiile comisiei metodice;

- alte responsabilităţi ale membrilor catedrei la nivelul unităţii şcolare;

- programe şcolare pe nivele de studiu;

- documente, comunicări, note ale ISJ şi MECT transmise de conducerea şcolii către catedra respectivă (corespondenţa).

 

 

III. Componenta operaţională

- proiecte didactice;

- teste iniţiale, teste de progres, teste sumative;

- evaluarea rezultatelor înregistrate la testele predictive;

- portofolii, referate, alte metode de evaluare utilizate la nivelul catedrei;

- procesele verbale ale şedinţelor comisiei metodice;

- programe de pregătire pentru recuperarea cunoştinţelor.

 

IV. Componenta extracurriculară

- programul consultaţiilor pentru bacalaureat (pe clase şi profesori);

- program de pregătire pentru performanţă (olimpiade, concursuri);

- centralizarea rezultatelor obţinute la concursurile şcolare;

- cercuri ale elevilor, reviste şcolare, sesiuni de referate şi comunicări, alte acţiuni la nivelul catedrei;

- participări ale membrilor catedrei la programe şi proiecte.

 

V. Componenta de formare profesională

- tabel cu participarea membrilor catedrei la cursuri de formare (finalizate sau în curs);

- calificativele obţinute de cadrele didactice în ultimii trei ani (în copie);

- fişe de dezvoltare profesională pentru membrii catedrei;

- oferta de formare a CCD pe disciplina respectivă;

- materiale prezentate de profesori la sesiuni de comunicări şi referate (lucrări personale);

- subiecte elaborate la nivelul catedrei pentru diverse examene şi concursuri şcolare;

- alte forme individuale de formare (doctorat, masterat);

- publicaţii ale membrilor catedrei.

 

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 17:08
 

Comentarii  

 
+11 # lele 11-10-2012 15:32
datorita multitudinii de materiale justificative (dosare in care se consuma topuri de hartie) se pierde din vedere copilul, activitatile la clasa in folosul copilului, de aceea rezultatele finale ale celui educat sunt dezastruoase. Bac ratat, diplome fara acoperire, etc. Dascalul trebuie sa se ocupe de copil si nu de portofolii si alte dosare. E caraghios ce multe hartoage trebuie sa avem. Finalitatea este ?
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
+6 # niculescu lilioara 19-07-2014 20:13
Nu va plangeti, va fi si mai rau!!!!!!
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Grupuri de lucru evaluari examene si con…

Grupuri de lucru evaluari, examene si concursuri nationale 2015-2016 Vezi apelul pentru selectia cadrelor didactice in grupurile de lucru pentru evaluarile, examenele si concursurile nationale din...

Read more

Alimentatie pentru sanatate si longevita…

ALIMENTAŢIE PENTRU SĂNĂTATE ŞI LONGEVITATE Prof. Daniela Surlaru Colegiul Agricol “Dr. C. Angelescu” Buzău Hrana stă la baza vieţii. Este factor...

Read more

Retard de limbaj_dislalie, tahilalie

RETARD DE LIMBAJ - DISLALIE. TAHILALIE - Studiu de caz   Institutor: Anton Simona Marinela şcoala cu clasele I-VIII nr.2 Vorniceni, Judetul Botosani     Nume subiect: Emilian Vârstã: 6 ani si 5 luni Clasa I Nevoia specialã: Retard de...

Read more

Consideratii privind potentialul turisti…

CONSIDERAŢII PRIVIND POTENŢIALUL TURISTIC AL COMUNEI DUMBRĂVENI (JUDEŢUL VRANCEA)   Prof. Ciobotaru Ana-Maria Şcoala Gimnazială Măicăneşti   Rezumat: Comuna Dumbraveni prezintă un potenţial turistic puţin valorificat dar de foarte mare preţuire economică. Prin poziţia geografică,...

Read more

Ordin masuri tranzitorii in sistemul nat…

Ordin privind modificarea anexei nr.1 la Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 3.753/2011 privind aprobarea unor masuri tranzitorii in sistemul national de invatamant

Read more

Desfasurarea concursului pentru ocuparea…

CAPITOLUL IV  Desfasurarea concursului      Art. 18. -    (1) Dupa validarea dosarelor de concurs si afisarea listei candidatilor admisi pentru sustinerea probelor de concurs, comisia de organizare si desfasurare a concursului afiseaza...

Read more

Corpul national de experti in management…

  Corpul naţional de experţi în management educaţional     S-au modificat datele!!!   Etapa în curs: Etapa de selecţie online - 27 februarie 2012 - 5 martie 2012 12 martie 2012 (termen modificat conform OMECTS 3450/05.03.2012)....

Read more

Introducere in stiintifico-fantastic si …

Partea II Introducere în Ştiinţifico-fantastic şi subgenurile lui   Ce este ştiinţifico-fantasticul? O caracteristică definitorie a modului SF este fascinaţia pe care o reprezintă referitor la ştiinţă şi tehnologie. Literatura şi ştiinţa, sau ştiinţa...

Read more