|
|
Evaluarile nationale pentru clasele II IV si VI calendar |
Scris de administrator
|
Vineri, 25 Aprilie 2014 11:10 |
Evaluarile nationale pentru clasele a II-a, a IV-a si a VI-a, amanate cu aproape o luna - calendar
Evaluarile Nationale la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a, programate sa aiba loc incepand cu 6 mai, au fost amanate cu o aproape o luna, a anuntat ministrul Educatiei, Remus Pricopie. Astfel, elevii vor fi supusi testarilor incepand cu 28 mai, conform urmatorului calendar:
· 28 mai 2014: Clasa a IV-a - Limba romana
· 29 mai 2014: Clasa a IV-a – Matematica
· 30 mai 2014: Clasa a IV-a - Limba materna
· 2 iunie 2014: Clasa a II-a - Scris-citit Limba romana
· 3 iunie 2014: Clasa a II-a - Scris-citit Limba materna
· 4 iunie 2014: Clasa a II-a – Matematica
· 5 iunie 2014: Clasa a VI-a - Limba si comunicare
· 6 iunie 2014: Clasa a VI-a - Matematica si Stiinte ale naturii
Testele sunt de nivel mediu si seamana cu evaluarile internationale, precum PISA, care se practica de 30 de ani in lume si la care Romania participa din anul 2000, pe baza de esantion.
In urma acestor evaluari nationale e necesar sa fie stabilite niveluri de performanta, iar notele nu vor fi trecute in catalog. Evaluarile se vor desfasura in clasa, elevii nu vor fi separati cate unul in banca, insa testele vor fi pe mai multe numere, astfel incat doi elevi care stau unul langa celalalt nu vor avea acelasi subiecte. De asemenea, nu vor fi camere video, iar notele nu vor fi facute publice.
Este prima evaluare organizata la nivel national, cu teste care combina informatiile de la mai multe materii si ii pun pe elevi sa gandeasca, un model diferit de examenele de pana acum. Care vor fi rezultatele? Vom vedea ...
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
CONTRACTE LA TERMEN PE INDICI BURSIERI ÎN ROMÂNIA
Cîrcotă Roxana - prof. ec.
Liceul Tehnologic de Marină Galați
Rezumat
Bursa de valori din România a fost reînfiinţată în anul 1995, în baza Deciziei nr.... Read more
Metodologia de organizare a evaluarii elevilor - clasa a II-a
Vezi metodologia de organizare a evaluarii competentelor fundamentale la finalul clasei a II-a, publicata in Monitorul Oficial 44 din 21 ianuarie... Read more
IMPORTANŢA CUNOAŞTERII MODELELOR EXPLICATIV-INTERPRETATIVE ALE CULTURII PENTRU PREVENIREA ŞOCULUI CULTURAL
Prof. înv. primar Anca Pasca
Şcoala Gimnazială Ghimbav
În general dezvoltarea... Read more
FIŞĂ DE LECTURĂ
Opera epică (model)
Am început lectura (data) __________ Am terminat lectura (data) ___________
Titlul operei literare: ___________________
Autorul:______________________________
Opera face parte din volumul:
_____________________________________
Editura:______________________________
Anul apariţiei volumului: _______________
Date importante din viaţa şi activitatea criitorului:... Read more
FAMILIA ŞI ŞCOALA
ÎN CREAREA FIINŢEI SOCIALE
Profesor Mihăeş Violeta
Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, Vrancea
Rezumat
Indiferent de perspectiva din care sunt abordate, familia şi şcoala îndeplinesc un set complex de roluri, acestea... Read more
Documentele dirigintelui
Afla care sunt documentele necesare pentru diriginte.
Documente necesare pentru mapa dirigintelui:
* Decizie de numire - cadru didactic titular, raspunde de domeniul educativ scolar si extracurricular pe toate componentele si... Read more
ASIGURAREA CALITĂŢII ÎN EDUCAŢIE
Prof. Gălăţan Daniela
Colegiul Tehnic Regele Ferdinand I, Timişoara
Învăţământul este considerat ca un furnizor de servicii în care se includ învăţarea, evaluarea şi orientarea elevilor. În acest context,... Read more
PREDAREA FIZICII CU INSTRUMENTE DIDACTICE IT
Prof. Mihaela Butoi
Colegiul Tehnic “Petru Poni” Onești
Experienţa implemetării în ultimele decenii a diverselor forme... Read more
APTITUDINILE
Potrivit manualelor de psihologie, prin aptitudine intelegem o serie de „realitati” psihice si chiar psihofiziologice, cum ar fi predispozitiile sau capacitatile.
In sensul larg, aptitudinea reprezinta o expresie a potentialului adaptativ… THE ROLE OF LEARNING STRATEGIES IN SLA.
TEACHING OUR STUDENTS HOW TO LEARN
Profesor: Elisabeta Maxim
Școala Gimnazială “Ștefan cel Mare” Botoşani
“Learning strategies are the conscious thoughts and…
METODA INDUCŢIEI COMPLETE
Profesor Ene Steluţa
Şcoala Miron Costin, Galaţi
În geometrie, ca şi în domeniul multor altor ştiinţe, primele adevăruri matematice au fost obţinute pe calea observaţiei şi experienţei, deci pe calea…
PROIECT EDUCAŢIONAL ,,VREAU SĂ FIU STUDENT”
Prof. drd. Simion Rozaura
Liceul Pedagogic Regele Ferdinand
Rezumatul lucrării
Odată ajuns la vârsta majoratului, fiecare elev se gândeşte la viitorul său, încercând să facă alegerea optimă.…
EFL TEACHING THROUGH MUSIC
Profesor ALEXANDRU ANDREEA,
Şcoala Gimnazială “Ion Ionescu”, Valea Calugarească
Oneț of the big problems we all face, whether teaching English to children or adults, is… STANDARDE PROFESIONALE ÎN PREDAREA LIMBII ŞI
LITERATURII ROMÂNE ÎN GIMNAZIU
Prof. Panait Alina,
Şcoala „George Emil Palade” – Buzău
Standardele profesionale reprezintă un ansamblu de aştepări şi cerinţe, explicit formulate, referitoare… EDUCAŢIA ŞI SOFTUL EDUCAŢIONAL
Profesor Păduraru Constantin Eugen
Şcoala gimnazială nr. 1 Slănic Moldova, judeţul Bacău
Rezumat:
Articolul de specialitate propus prezintă impactul deosebit pe care îl are softul…
DROGURILE SI EFECTELE LOR ASUPRA ORGANISMULUI
Prof. Camelia Cosma
Liceul de Artă “Ioan Sima”, Zalău
Școala Gimnazială “Porolissum”, Zalău
Drogurile sunt substanţe naturale… IMPLEMENTAREA UNUI PROGRAM PERSONALIZAT DE RECUPERARE A RĂMÂNERII ÎN URMĂ LA ÎNVĂȚĂTURĂ
Prof.înv. preșcolar Ciolan Laura Elena
G.P.P. ”Sfântul Nicolae” Câmpulung, Argeș
Rezumat
Acest articol conține un studiu de caz al unui copil de…
|
|