|
|
|
|
|
Ordinul 6866 din 2012 privind aprobarea programelor scolare pentru limba si literatura italiana materna clasele IX si X |
|
Miercuri, 07 Noiembrie 2012 17:44 |
|
Ordinul 5866 din 26 septembrie 2012 (Ordinul 5866/2012)
Ordinul privind aprobarea programelor scolare de
Limba si literatura italiana materna pentru clasele a IX-a si a X-a
Afla ordinul privind aprobarea programelor scolare de Limba si literatura italiana materna pentru clasele a IX-a si a X-a, publicat in Monitorul Oficial 744 din 5 noiembrie 2012 (M. Of. 744/2012).
In baza prevederilor art. 65 alin. (4) din Legea educatiei nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 22 alin (6) din Hotararea Guvernului nr. 536/2011 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, cu modificarile si completarile ulterioare, ministrul educatiei, cercetarii, tineretului si sportului emite prezentul ordin.
Art. 1.
Se aproba Programa scolara de Limba si literatura italiana materna pentru clasa a IX-a, invatamant liceal, prevazuta in anexa nr. 1, care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2. -
Se aproba Programa scolara de Limba si literatura italiana materna pentru clasa a X-a, invatamant liceal, prevazuta in anexa nr. 2, care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 3. -
Programele scolare aprobate se aplica incepand cu anul scolar 2012-2013.
Art. 4. -
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Art. 5. -
Directia generala educatie si invatare pe tot parcursul vietii, Directia generala invatamant in limbile minoritatilor, relatia cu parlamentul si partenerii sociali, Institutul de Stiinte ale Educatiei, inspectoratele scolare si conducerile unitatilor de invatamant implicate duc la indeplinire prevederile prezentului ordin.
ANEXA Nr. 1. PROGRAMA SCOLARA, Limba si literatura italiana materna, Clasa a IX-a
ANEXA Nr. 2. PROGRAMA SCOLARA, Limba si literatura italiana materna, Clasa a X-a
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
Ultima actualizare în Miercuri, 07 Noiembrie 2012 17:58 |
|
SUFLET GÂRBOV ÎN PREAJMA LUMINII
Prof. educator Mureșan-Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse
și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj-Napoca
Rezumat: Despre Dumnezeu nu trebuie să taci.... Read more
Modificari privind normele metodologice
pentru stabilirea obligatiei didactice de predare
Vezi ordin nr. 6.370 din 6 decembrie 2012 privind modificarea Normelor metodologice pentru stabilirea obligatiei didactice de predare a personalului de... Read more
1. LA NIVELUL DIRECTORULUI
Nr. crt.
Tipul documentului
Numele documentului
1.
Documente de proiectare
1.1. Planul de dezvoltare instituţională al unităţii.
1.2. Oferta educaţională a unităţii.
1.3. Planul managerial anual.
1.4. Programe manageriale semestriale.
2.
Documente de evidenţă
2.1. Contract de... Read more
POLITICI EUROPENE PRIVIND ÎNVĂȚAREA PE TOT PARCURSUL VIEȚII
Prof. Alexandra Pepelea
Liceul Teoretic „Vasile Alecsandri”, Iaşi
În domeniul major al educației, Uniunea Europeană a înțeles că succesul înseamnă asumarea responsabilității... Read more
ROLUL NOILOR TEHNOLOGII INFORMAŢIONALE
ASUPRA PROCESELOR EDUCAŢIONALE
Prof. Răzvan Diaconu-Popovici
Societatea contemporană a fost caracterizată ca o lume digitală sau o reţea în care noile tehnologii mass-media sunt vectori
de dezvoltare socială... Read more
E NOAPTE ŞI E FRIG, IUBITĂ, MAMĂ
Ştefan Lucian MUREŞANU
E noapte şi e frig, iubită, mamă, şi mă gândesc cum anii au trecut iar tu, demult, te-ai dus de lângă... Read more
DE LA LITERATURĂ LA ŞTIINŢĂ
Profesor Szekely Daniela
Liceul Tehnologic Lupeni
Omul deplin al culturii româneşti, Mihai Eminescu, a fost o apariţie deosebită în literatura secolului al XIX-lea integrându-se în marele curent romantic... Read more
STUDIU - DEZVOLTAREA CREATIVITĂȚII ELEVILOR- OBIECTIV PRIORITAR AL ȘCOLARITĂȚII MICI
înv. Gligor Dana,
Școala Gimnazială Cîmpeni
Cu toții, părinți și dascăli, ne dorim un copil creativ, imaginativ care să picteze aşa... Read more
PARTENERIAT ȘCOALĂ – COMUNITATE
Prof. Pîrlog Nicoleta
Școala Gimnazială ”Sfântul Nicolae”, com. Vânători, jud. Galați
Motto: ”Fiecare copil pe care îl instruim este un OM dăruit societății”
(Nicolae Iorga)
Rezumat:… PRĂPASTIA DIGITALĂ DINTRE GENERAŢII
Kovács Stefania
Prof. fizică, Şcoala cu clasele I-VIII nr. 3, Carei
Rezumat: Expresiile ”digital natives” și ”digital immigrants” apar din ce în ce mai des în studiile și…
Unsprezece medalii şi două premii speciale
la Olimpiada Internaţională Pluridisciplinară Tuymaada 2012
Olimpicii români au repurtat un nou succes la a XVIII-a ediţie a Olimpiadei Internaţionale Pluridisciplinare Tuymaada desfăşurată în perioada 12-20… Film Baietelul - combaterea si prevenirea abandonului scolar
Filmul Baietelul a fost realizat in cadrul proiectului de combatere si prevenire a abandonului scolar in randul copiilor proveniti din familii defavorizate socio-economic,… LEGĂTURA DINTRE MATEMATICĂ ŞI PRACTICĂ
Profesor Ene Steluţa
Şcoala Miron Costin, Galaţi
Cei care afirmă că matematica este o abstracţiune fără legătură cu practica sunt în mod cert victimile unei neînţelegeri de termeni… POSTMODERNISMUL
Georgeta-Irina Rusu,
Şcoala Gimnazială ,,Ion Creangă"Bacău
Un curent controversat apărut ca o reacţie la modernism, postmodernismul s-a manifestat cu precădere după cel De-al Doilea Război Mondial, în toate domeniile: filosofie,… STUDIU PRIVIND IMPACTUL UTILIZĂRII CALCULATORULUI ŞI TELEVIZORULUI ASUPRA CONDUITEI ADOLESCENŢILOR
Andrei Roxana, profesor
Grup Şcolar “Gheorghe Asachi” Galaţi
Studiul de faţă abordează problematica impactului utilizării calculatorului/TV asupra conduitei elevilor. Deşi le… TIPURI DE INTELIGENŢE
Prof. Popp Loredana
Colegiul Tehnic “AZUR” Timişoara
Individul “vinovat” pentru identificarea tipurilor de inteligenţe este Howard Gardner, în cartea "Frames of Mind: The Theory of Multiple…
ADVANTAGES AND DISADVANTAGES OF USING COURSE BOOKS
Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I
Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor
Discussions about the advantages and disadvantages of teacher-designed materials usually centre on a…
|
|