Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768

Ordinul 5455 din 2013 privind gradatia de merit 2014
Scris de administrator   
Miercuri, 04 Decembrie 2013 10:54

Ordinul 5455 din 2013 privind gradatia de merit 2014

 

Vezi Ordinul nr. 5455/2013 pentru aprobarea Metodologiei si a criteriilor privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 744 din 02.12.2013.

 

In baza prevederilor art. 264 din Legea educatiei nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, in temeiul Hotararii Guvernului nr. 185/2013 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei Nationale, cu modificarile si completarile ulterioare, ministrul educatiei nationale emite prezentul ordin.
 

Art. 1. -

Se aproba Metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

Art. 2. -

La data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 6.211/2012 pentru aprobarea Metodologiei si a criteriilor privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 17 din 9 ianuarie 2013, cu modificarile si completarile ulterioare.

Art. 3. -

Directia generala management, resurse umane si retea scolara nationala din Ministerul Educatiei Nationale, inspectoratele scolare si unitatile de invatamant duc la indeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 4. -

Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I. 

Ministrul educatiei nationale,
Remus Pricopie

 

Vezi metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar 2014

Ultima actualizare în Joi, 12 Decembrie 2013 11:00
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Documente

Lista disciplinelor la care se susţin lucrări de evaluare semestrială (teze) în anul şcolar 2010 – 2011

Read more

De ce imi plange ziua ce a trecut

DE CE ÎMI PLÂNGE ZIUA CE-A TRECUT?    de Ştefan Lucian MUREŞANU                 Fulgi mari se jucaseră în văzduh, bătând în geamurile prăfuite ale camerei mele de lucru, toată ziua. Rece şi transpirată...

Read more

Matematica si metoda problematizarii

Matematica si metoda problematizarii

MATEMATICA ŞI METODA PROBLEMATIZĂRII   Gogan Gabriela, profesor de matematică  Şcoala cu clasele I-VIII Nr. 1 ”Nicolae Labiş” Mălini, judeţul Suceava      În articolul “MATEMATICA ŞI METODA PROBLEMATIZĂRII” este reliefat rolul matematicii în dezvoltarea personalităţii...

Read more

Abordarea SciFiEd

Partea I Abordarea SciFiEd   Sumar executiv al Raportului Transnaţional de cercetare şi Rezumat al abordărilor şi metodelor sugerate   Raportul prezintă rezultatele cercetării de birou (de desk) - un sondaj bibliografic în cadrul fiecărei...

Read more

Comunicarea eficienta dintre profesor si…

COMUNICAREA EFICIENTĂ DINTRE PROFESOR ȘI ELEV            Profesor psihopedagog Ștefănescu Adreana                                      Centrul de Resurse și  Asistență Educațională ”Speranța” Timișoara               Comunicarea eficientă dintre profesor și elev presupune existența unor relații de ...

Read more

Rolul si semnificatia compunerilor scola…

ROLUL ŞI SEMNIFICAŢIA COMPUNERILOR ŞCOLARE ÎN PROGRAMA ŞCOLARĂ Prof. Urjan Mihaela Şcoală Gimnazială Siriu, loc. Siriu Importanta compunerilor în şcoală Pedagogia...

Read more

Situatia implementarii clasei pregatitoa…

Situaţia implementării clasei pregătitoare pentru anul şcolar 2012-2013   Pentru anul şcolar 2012 - 2013 s-au înscris 127.665 de elevi pentru clasa pregătitoare şi 171.885 de elevi pentru clasa I.  Prin hotărârea de...

Read more