|
|
Calendarul Evaluarilor Nationale la clasele II IV si VI in 2014 |
Scris de administrator
|
Duminică, 12 Ianuarie 2014 16:48 |
Calendarul Evaluarilor Nationale
la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a in 2014
Vezi Ordinul ministrului educatiei nationale privind aprobarea Metodologiei de organizare si desfasurare a Evaluarilor Nationale in anul scolar 2013-2014 la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a.
In anul scolar curent (2013-2014), aceste evaluari se vor desfasura, in doua sesiuni, in perioada 6 - 29 mai, dupa cum urmeaza:
· prima sesiune, in perioada 6 - 15 mai,
· a doua sesiune, in perioada 20 - 29 mai.
PRIMA SESIUNE are urmatorul calendar: - clasa a II-a (6 mai: Limba romana - scris si citit; 7 mai: Limba materna - scris si citit; 8 mai: Matematica) - clasa a IV-a (13 mai: Limba romana - Limba materna; 14 mai: Matematica) - clasa a VI-a (14 mai: Limba si comunicare; 15 mai: Matematica si stiinte) SESIUNEA A DOUA (pentru elevii care au absentat din motive intemeiate la prima sesiune) are urmatorul calendar: - clasa a II-a (20 mai: Limba romana - scris si citit; 21 mai: Limba materna - scris si citit; 22 mai: Matematica) - clasa a VI-a (27 mai: Limba si comunicare; 28 mai: Matematica si stiinte) - clasa a IV-a (28 mai: Limba romana - Limba materna; 29 mai: Matematica). Testele pentru EN 2014 sunt elaborate de Centrul National de Evaluare si Examinare, fiind formulate clar, precis si in stricta concordanta cu programele scolare in vigoare pentru fiecare disciplina de studiu, astfel incat sa permita administrarea in cate doua secvente de evaluare. Pentru clasa a IV-a, testele vor avea un format asemanator cu cel al evaluarilor internationale administrate elevilor in varsta de 10-12 ani. Nivelul de dificultate al testelor va fi mediu. Rezultatele obtinute la EN-2014 nu se inregistreaza in catalogul clasei si sunt valorificate la nivelul unitatii de invatamant prin elaborarea planurilor individualizate de invatare, consemnarea in portofoliul educational al elevului, respectiv informarea parintilor/reprezentantilor legali ai elevului asupra stadiului formarii si dezvoltarii competentelor evaluate. Responsabilitatea administrarii la clasa a evaluarilor nationale apartine administratorului de test, care poate fi invatatorul/institutorul/profesorul de la clasa. Pe toata durata evaluarii, administratorul de test este asistat de un al doilea cadru didactic, care nu are ore la acea clasa, desemnat de presedintele comisiei de organizare si de administrare a EN-2014 din unitatea de invatamant. Cadrele didactice evaluatoare sunt selectate de la alte unitati scolare decat cele din care provin elevii ale caror teste sunt evaluate. Fiecare test este evaluat de catre doua cadre didactice, pentru fiecare disciplina in parte, pe baza Caietului cadrului didactic. Baremele de evaluare, precum si alte informatii referitoare la evaluare, sunt cuprinse in Caietul cadrului didactic. Evaluarea fiecarui test se face cu respectarea stricta a baremului si a precizarilor din Caietul cadrului didactic.
Descarca
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Marţi, 14 Ianuarie 2014 16:58 |
|
ETERNA REÎNTOARCERE LA SISIF
Prof. Adina Veronica Fuică
Liceul Teoretic ”Mircea Eliade”, Galați
Într-o lume dominată de pragmatism, în care omul acceptă tot mai puțin fenomenele... Read more
REGULI DE AMELIORARE A COMUNICĂRII DIDACTICE
Oprescu Eugenia - profesor
Liceul Tehnologic Virgil Madgearu Roşiori de Vede
Formarea competenţelor comunicative constituie un obiectiv... Read more
ROLUL DIRIGINTELUI ÎN ACTIVITATEA EDUCATIVĂ
profesor Mirela POPOV
Școala Gimnazială Ceamurlia de Jos, județul Tulcea
(Rolul dirigintelui este acela de a atinge succesul împreună cu clasa de elevi, conform unui plan... Read more
Inscrierea in clasa pregatitoare si clasa intai informatii pentru parinti
Incepand de marti, 2 aprilie 2013, in scolile din Romania incep inscrierile in invatamantul primar: inscrierile la clasa pregatitoare si clasa... Read more
STUDIU PRIVIND LICHIDAREA SOCIETĂŢII COMERCIALE
Prof. economist Cîrcotă Roxana
Grup Şcolar Industrial de Marină Galaţi
Rezumat
Lichidarea reprezintă ansamblul de operaţii economice şi financiare determinate de dizolvarea sau falimentul judiciar al unei societăţi... Read more
Precizari privind evaluarea elevilor
la proba anticipata a examenului de bacalaureat
sustinut de elevii sectiilor bilingve francofone
in vederea obtinerii mentiunii speciale "sectie bilingva francofona"
pe diploma de bacalaureat
Afla Precizarea... Read more
EDUCAȚIA INTERCULTURALĂ- PREMISĂ A FORMĂRII CETĂȚEANULUI EUROPEAN
PROF. LAZĂR ADRIANA DORINA
Școala Gimnazială „Învățător Radu Ion” Sat Vadu Părului, Prahova
Abordarea educației interculturale în școală are un rol esențial în înțelegerea și... Read more
STUDIU PRIVIND ETIMOLOGIA
CUVÂNTULUI CRĂCIUN
Prof. Curticăpean Diana
Liceul Tehnologic “Dr. Ioan Șenchea” Făgăraș
Studiul de față își propune să prezinte evoluția etimologică a cuvântului Crăciun în opinia lingviștilor și prezentarea etimoanelor termenului.
După... Read more
EXISTENŢA CA AMNEZIE SAU NEÎNŢELEGERE PROZA
ROMÂNO-AMERICANĂ ,,LADY V.” DE DUMITRU RADU POPA
Elena HENDRE - prof.
Colegiul Tehnic ,,Aurel Vlaicu”, Baia Mare, Maramureş
Rezumat: Proza scurtă „Lady V.” de…
Modele subiect titularizare 2012
Afla modele de subiecte la concursul pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate in unitatile de invatamant preuniversitar 2012.
EUROPA E MAI APROAPE
Prof. Georgeta Munteanu
CNA « Ion Vidu » Timişoara
Vise...vise...vise. Cu toţii visăm. Si iată că visele devin uneori realitate. Cum a fost şi acesta, al meu. Când auzeam…
Black Friday la monitoare second hand
Pe unde am mers astazi s-a vorbit despre Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, ziua in care se vand cele mai…
EMINESCU ȘI JUNIMEA
(studiu)
Prof. Vartolomei Maria
Școala Gimnazială "I. Gr. Teodorescu - Ruseni" - Neamț/
Colegiul Tehnologic ˮSpiru - Haretˮ Piatra - Neamț
Dacă în planul criticii Titu… EFECTUL PROMETEU ŞI DEFICIENŢELE
UNEI CULTURI POPULARE
Prof. Maghiar Adina
S08 „Arany Janos”, Salonta
În lumea istorică există o ortogeneză a culturilor care se constituie într-o teorie a culturilor şi care…
UTILIZAREA INSTRUMENTULUI FISHBONE ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ
Profesor Bușcă Laura
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Instrumentul Fishbone permite realizarea de resurse educaționale interactive. În…
DEZVOLTAREA PERSONALITĂŢII ELEVULUI
PRIN ACŢIUNI DE VOLUNTARIAT
Profesor Roxana Monica Paraschiv
Şcoala Gimnazială Tărlungeni, Jud. Braşov
Voluntariatul este o activitate ce poate dezvolta armonios personalitatea unui elev care învaţă… EDUCAŢIA GLOBALĂ
- REPERE METODOLOGICE -
4. ACTIVITĂŢI – PLANIFICARE, ORGANIZARE ŞI EVALUARE
4.1. PLANIFICAREA ACTIVITĂŢILOR: PERSPECTIVĂ, RESURSE, COOPERARE
Activităţile din sfera educaţiei globale pornesc de la premiza parteneriatului, a valorizării experienţei fiecărui partener,…
|
|