Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Calendarul Activitatilor Educative Nationale si Internationale CAEN 2014
Joi, 17 Octombrie 2013 12:47

Calendarul Activitatilor Educative Nationale si Internationale - CAEN 2014

 

Vezi atasat anexele 1 si 3, respectiv Formularul de aplicatie pentru proiectele ce vor fi cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative Nationale/Internationale 2014 (CAEN) si Formularul de evaluare a acestor aplicatii, precum si Anexa 2 la Ordinul Ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului nr. 3035/10.01.2012, privind aprobarea metodologiei cadru de organizare si desfasurare a competitiilor scolare si a Regulamentului de organizare a activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative şcolare si extrascolare.

Proiectul propus va contine doar formularul de aplicatie (maxim 8 pagini, caracter TNR12, la un rand), raportul de la editia anterioara (1 pagina) si regulamentul aprobat de inspectorul scolar general (in cazul concursurilor). Aceste documente se trimit in dosar de plastic cu sina (conditie eliminatorie). Toate proiectele vor fi transmise de ISJ/ISMB, intr-un singur pachet, la Palatul National al Copiilor (B-dul Tineretului nr. 8 – 10, sector 4, Bucuresti), pana la data de 15 noiembrie 2013 (data postei). Pachetul va contine doar proiectele nationale/internationale, conform regulamentului. Inspectorul responsabil cu activitatea educativa are obligatia de a analiza cu atentie proiectele care vor fi transmise la PNC, verificand indeplinirea conditiilor eliminatorii. La nivel de unitate de invatamant preuniversitar, pot fi aprobate si inaintate spre avizarea ISJ/ISMB maximum 2 proiecte de nivel national/international. La nivel de palat sau club al copiilor, vor fi aprobate si inaintate spre avizarea ISJ/ISMB maximum 10 proiecte de nivel national/international.

 

Pentru realizarea Calendarului Activitatilor Educative Regionale/Interjudetene (CAER), inspectorul responsabil cu activitatea educativa va realiza un proces de evaluare, cu ajutorul profesorilor metodisti, in urma caruia va rezulta o lista cu propunerile județului/Municipiului Bucuresti, de maxim 25 proiecte/judet, respectiv maxim 60 proiecte/Municipiul Bucuresti. Pe langa acestea, se vor regasi in CAER si proiectele nationale/internationale, care au fost eligibile si au atins un punctaj de minim 50 puncte, dar nu au fost incluse in CAEN.

 

Conform unei adrese trimise Ministerul Educatiei Nationale, evaluarea proiectelor propuse pentru CAEN se va realiza de catre comisia de specialitate, consitituita in 2013, pe baza concursului de CV-uri, in perioada 25 – 29 noiembrie 2013. 

Anexa 1 - Formularul de aplicatie pentru proiectele ce vor fi cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative Nationale/Internationale 2014 (CAEN)

Anexa 2 - Metodologia cadru de organizare si desfasurare a competitiilor scolare si a Regulamentului de organizare a activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative scolare si extrascolare

Anexa 3 - Formularul de evaluare pentru proiectele ce vor fi cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative Nationale/Internationale 2014 (CAEN)

Ultima actualizare în Luni, 21 Octombrie 2013 12:56
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Metodologie organiyare si functionare ce…

METODOLOGIA DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE A CENTRELOR COMUNITARE DE ÎNVĂȚARE PERMANENTĂ     Capitol I Dispoziții generale Art. 1. Prezenta metodologie reglementează modul de înființare, organizare și funcționare a centrelor comunitare de învățare permanentă. Art. 2. Centrul...

Read more

Comunicare eficienta in situatii conflic…

COMUNICARE EFICIENTĂ ÎN SITUAŢII CONFLICTUALE Rapciuc Andreea, profesor psihopedagog Liceul cu Program Sportiv “Iolanda Balaş Soter” din Buzău Conflictul reprezintă o stare de tensiune creată...

Read more

Despre terapia prin joc si eficienta ace…

DESPRE TERAPIA PRIN JOC ŞI EFICIENŢA ACESTEIA ÎN OBŢINEREA UNOR COMPORTAMENTE DEZIRABILE LA COPII   Profesor psihopedagog Ştefănescu Adreana Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională ”Speranţa” Timişoara, judeţul Timiş   Acest articol evidenţiază tehnici eficiente...

Read more

Studiul evolutiei procesoarelor

STUDIUL EVOLUŢIEI PROCESOARELOR   Prof. Farkas Ana Maria Colegiul Tehnic de Transporturi Braşov   1. Primele procesoare Apariţia procesoarelor desktop începe în 1993, odatã cu apariţia primului Pentium. Primul model disponibil rula la o frecvenţă de...

Read more

Despre expresiile idiomatice II

DESPRE EXPRESIILE IDIOMATICE (II) Silvia Baltă, Profesor de limba franceză Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti Studierea expresiilor idiomatice se realizează în cadrul frazeologiei, disciplină...

Read more

Colindam colind strabun

Colindam colind strabun

Colindam colind strabun  

Read more

De ce si cum sa cultivam gustul pentru c…

DE CE ȘI CUM SĂ CULTIVĂM GUSTUL PENTRU CITIT LA COPII ȘI ADOLESCENȚI?   Soroiu Crina, profesor învățământ primar, Școala Gimnazială George Călinescu, Iași   Articolul își propune să supună atenției un aspect de o deosebită...

Read more

Dimenisuni sociale in educatie

DIMENSIUNI SOCIALE ÎN EDUCAŢIE                                                 Zamciuc Cristina, profesor Colegiul Economic ”Octav Onicescu ”Botoşani                Educaţia în genere caută să realizeze trei scopuri, în care individualul şi socialul se întâlnesc şi se întretaie în...

Read more