Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768

Calendarul Activitatilor Educative Nationale si Internationale CAEN 2014
Joi, 17 Octombrie 2013 12:47

Calendarul Activitatilor Educative Nationale si Internationale - CAEN 2014

 

Vezi atasat anexele 1 si 3, respectiv Formularul de aplicatie pentru proiectele ce vor fi cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative Nationale/Internationale 2014 (CAEN) si Formularul de evaluare a acestor aplicatii, precum si Anexa 2 la Ordinul Ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului nr. 3035/10.01.2012, privind aprobarea metodologiei cadru de organizare si desfasurare a competitiilor scolare si a Regulamentului de organizare a activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative şcolare si extrascolare.

Proiectul propus va contine doar formularul de aplicatie (maxim 8 pagini, caracter TNR12, la un rand), raportul de la editia anterioara (1 pagina) si regulamentul aprobat de inspectorul scolar general (in cazul concursurilor). Aceste documente se trimit in dosar de plastic cu sina (conditie eliminatorie). Toate proiectele vor fi transmise de ISJ/ISMB, intr-un singur pachet, la Palatul National al Copiilor (B-dul Tineretului nr. 8 – 10, sector 4, Bucuresti), pana la data de 15 noiembrie 2013 (data postei). Pachetul va contine doar proiectele nationale/internationale, conform regulamentului. Inspectorul responsabil cu activitatea educativa are obligatia de a analiza cu atentie proiectele care vor fi transmise la PNC, verificand indeplinirea conditiilor eliminatorii. La nivel de unitate de invatamant preuniversitar, pot fi aprobate si inaintate spre avizarea ISJ/ISMB maximum 2 proiecte de nivel national/international. La nivel de palat sau club al copiilor, vor fi aprobate si inaintate spre avizarea ISJ/ISMB maximum 10 proiecte de nivel national/international.

 

Pentru realizarea Calendarului Activitatilor Educative Regionale/Interjudetene (CAER), inspectorul responsabil cu activitatea educativa va realiza un proces de evaluare, cu ajutorul profesorilor metodisti, in urma caruia va rezulta o lista cu propunerile județului/Municipiului Bucuresti, de maxim 25 proiecte/judet, respectiv maxim 60 proiecte/Municipiul Bucuresti. Pe langa acestea, se vor regasi in CAER si proiectele nationale/internationale, care au fost eligibile si au atins un punctaj de minim 50 puncte, dar nu au fost incluse in CAEN.

 

Conform unei adrese trimise Ministerul Educatiei Nationale, evaluarea proiectelor propuse pentru CAEN se va realiza de catre comisia de specialitate, consitituita in 2013, pe baza concursului de CV-uri, in perioada 25 – 29 noiembrie 2013. 

Anexa 1 - Formularul de aplicatie pentru proiectele ce vor fi cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative Nationale/Internationale 2014 (CAEN)

Anexa 2 - Metodologia cadru de organizare si desfasurare a competitiilor scolare si a Regulamentului de organizare a activitatilor cuprinse in calendarul activitatilor educative scolare si extrascolare

Anexa 3 - Formularul de evaluare pentru proiectele ce vor fi cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative Nationale/Internationale 2014 (CAEN)

Ultima actualizare în Luni, 21 Octombrie 2013 12:56
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Prapastia digitala dintre generatii

PRĂPASTIA DIGITALĂ DINTRE GENERAŢII   Kovács Stefania Prof. fizică, Şcoala cu clasele I-VIII nr. 3, Carei               Rezumat: Expresiile ”digital natives” și ”digital immigrants” apar din ce în ce mai des în studiile și...

Read more

Educatia incluziva

 EDUCAŢIA INCLUZIVĂ   Institutor Herczeg Monica, Şcoala cu clasele I-VIII Dudeştii Noi        Motto: "Toţi trăim sub acelaşi cer dar nu toţi avem acelaşi orizont."                                                                                              Konrad Adenauer        Excluderea copiilor, tinerilor şi adulţilor de...

Read more

Cresterea gradului de adaptabilitate sco…

CREȘTEREA GRADULUI DE ADAPTABILITATE ȘCOLARĂ A ELEVILOR CU DIZABILITĂȚI COGNITIVE PRIN TERAPIE MODULARĂ Prof. educator Mureșan- Chira Gabriel Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată,...

Read more

Cultura organizatiei scolare

CULTURA ORGANIZAȚIEI ȘCOLARE (STUDIU DE CAZ)   Mirela Frunzeanu, profesor pentru învăţământul primar, Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov     Rezumat Performanţele oricărei organizaţii depind, într-o mare măsură, de randamentul individual al membrilor...

Read more

POVESTEA SFANTULUI NICOLAE

POVESTEA SFÂNTULUI NICOLAE   Prof. LAURA HERMAN Şcoala cu clasele I-VIII “Nicolae Iorga” Baia Mare     Este iarnã. Afarã este ger, dar copiilor nu le pasã. În cãsutã este...

Read more

Planificare model pentru limba rusa mode…

Planificare model pentru limba rusa moderna invatamant gimnazial   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice....

Read more

Carnea de bovine beneficii aduse sanatat…

CARNEA DE BOVINE-BENEFICII ADUSE SĂNĂTĂȚII CONSUMATORILOR Prof. ing. Simion Dobrica Liceul Tehnologic , , Costin Nenițescu”Buzău Particularitățile digestiei...

Read more

Relatia dintre suportul social si simpto…

RELAŢIA DINTRE SUPORTUL SOCIAL ŞI SIMPTOMATOLOGIA PSIHOSOMATICA LA COPILUL INSTITUŢIONALIZAT Autor: psih. Pop Petronica Profesor consilier şcolar/CJRAE Cluj Rezumat Deoarece în ţara noastră au...

Read more