|
|
Atingeti excelenta in management scolar! |
Duminică, 28 Februarie 2010 12:08 |
Atingeti excelenta in management scolar!
Educatia este singura cale de a gasi raspuns pentru toate intrebarile noastre. In calitate de cadru didactic, dorinta de a avea rezultate deosebite la clasa trebuie sa fie completata de calitatile unui bun manager scolar, mai ales acum, cand organizarea sistemului de invatamant ne pune tuturor mari probleme de pregatire si dezvoltare.
In plus, fata de activitatile unui dascal, directorii institutiilor de invatamant (fie ele scoli sau licee) sunt pusi in fata unei mari provocari. Trebuie sa organizeze performant scoala/liceul pe care il conduc pentru a avea rezultate apreciabile.
Tocmai de aceea, a fost creat un instrument de lucru nou, cu informatii specializate care doreste sa vina in ajutorul tuturor directorilor de scoala si liceu. Solutia ideala pentru performante deosebite in managementul scolar este CD-ul 47 de solutii practice si eficiente pentru directorii de scoala si liceu.
CD-ul 47 de solutii practice si eficiente pentru directorii de scoala si liceu contine cele mai utile strategii si tehnici pentru o administrare eficienta a institutiei de invatamant.
Va intrebati de ce CD-ul 47 de solutii practice si eficiente pentru directorii de scoala si liceu este un plus in activitatea dvs.?
CD-ul 47 de solutii practice si eficiente pentru directorii de scoala si liceu va ajuta sa sporiti cu cel putin 87% eficienta activitatii dvs., ca manager scolar. Beneficiati de avantajele utilizarii CD-ului necesar tuturor directorilor de scoala si liceu:
- Lucrati cu siguranta si profesionalism in toate activitatile de organizare
- Economisiti timp pentru activitatea dvs. de dascal
- Transformati scoala dvs. in cea mai buna institutie de invatamant
- Gasiti solutii competente pentru fiecare situatie limita sau de conflict
- Comunicati eficient si creativ cu elevii, parintii sau colectivul didactic
CD-ul 47 de solutii practice si eficiente pentru directorii de scoala si liceu va invata cum sa actionati asupra aspectelor esentiale pentru rezultate excelente de management scolar. Astfel faceti fata cu succes responsabilitatilor si aveti siguranta ca eforturile in responsabilizarea fata de educatie nu sunt in zadar.
Aflati chiar acum toate detaliile cu privire la cel mai eficient instrument de lucru pentru managementul scolar, CD-ul 47 de solutii practice pentru directorii de scoala si liceu , accesand http://managementscolar.manager.ro.
|
Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 18:07 |
|
GLANDA PINEALĂ ȘI ’’AL TREILEA OCHI’’. SECRETE ALE OMENIRII
Prof. Arjoca Mihaela
Maria Colegiul tehnic ‘’Ion Mincu” Timișoara
Rezumat: Glanda pineală reprezintă încă o necunoscută pentru... Read more
CONSILIEREA COPIILOR CU STIMA DE SINE SCĂZUTĂ
Prof. înv. preşc. DAN FLORINA
Grădiniţa cu PP nr 19 Braşov
Pentru a-şi forma o stimă de sine... Read more
STUDIU DE SPECIALITATE PRIVIND PARTENERIATUL FAMILIE ŞCOALĂ ÎN REUŞITA EDUCAŢIEI INCLUZIVE
Profesor învăţământ primar Diac Loredana Violeta
Şcoala Gimnazială ,,Ion Buteanu„ Buces
Educaţia integrată se referă la integrarea... Read more
CALCULATORUL ŞI IMPORTANŢA LUI ÎN PREDAREA BIOLOGIEI
Profesor Ilinca Ion
Şcoala Generală Samarineşti, judeţul Gorj
Rezumat: În învăţământul românesc, informatizarea a devenit o strategie naţională. Calculatorul este un mijloc tot mai folosit... Read more
II.1. NANOPARTICULE
Nanoparticulele sunt bucăţi/piese foarte mici dintr-un material mai mare. Ce se întâmpla când creaţi astfel de piese mici?
PIESE MICI = MAI MULTE SUPRAFEŢE
MAI MULTE SUPRAFEŢE =... Read more
ALTERNATIVE EDUCATIONALE
Alternativele educationale reprezinta variante de organizare scolara, care propun modificari ale anumitor aspecte legate de formele oficiale de organizare a activitatii instructiv-educative.
Proiectarea si realizarea alternativelor educationale reprezinta actiuni care... Read more
CAPITOLUL II
Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA a 3-a
Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: desfasurarea inspectiei
Art. 26. -
Inspectia scolara generala va fi deschisa de catre coordonatorul... Read more
DETERMINAREA SENSIBILITĂŢII BACTERIILOR LA ANTIBIOTICE
Prof. Chiroşcă Gabriela
Şcoala Gimnazială Horleşti
Rezistenţa la antibiotice este o calitate funcţională şi inevitabilă a bacteriilor antibacteriene.
Pentru a... Read more
ROLUL MANAGERULUI IN ÎN INIȚIEREA ȘI DERULAREA PROIECTELOR DE PARTENERIAT GRĂDINIȚĂ- COMUNITATE
Prof. înv. preprimar Fuștei Maria,
Grădinița Cu Program Prelungit Nr. 6 Buzău
… STUDIU DESPRE GENEZA METAFOREI ŞI
SENSUL CULTURII DE LUCIAN BLAGA
Prof. Dr. Elena Nadia Vesa
Şcoala cu Clasele I-VIII, Vidra, Judeţul Alba
Motto: Destinul omului este creaţia.
Pornind de la scurta prezentare a… Bacalaureat 2011 - Rezultate
Pe masura centralizarii, rezultatele si notele pentru judetele tarii pot fi vazute si pe pagina online edu.ro, site-ul Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.
Rezultatele sunt actualizate periodic,…
ANALIZA PROIECTELOR EDUCAȚIONALE
Prof. ing. Comănescu Marghioala
Colegiul Agricol ,,Dr. C. Angelescu” Buzău
Proiectul educațional este un ansamblu de activităţi corelate, organizate, ancorate în scopuri şi obiective bine delimitate, cu… Regulament de organizare si functionare a Consiliului national de etica din invatamantul preuniversitar
STRATEGII DIDACTICE INTERACTIVE UTILIZATE
ÎN CADRUL LECŢIILOR DE GEOGRAFIE
Profesor: Miron Steluţa Otilia
Şcoala cu clasele I-VIII Movila Miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Lucrarea conţine definirea conceptului de strategie didactică precum…
EXPERIENȚE DE ÎNVĂȚARE GENERATE DE JOCUL DIDACTIC MATEMATIC LA ȘCOLARII MICI, ABORDATE DIN TREI PERSPECTIVE DIFERITE
Marinescu Gabriela, Prof. învățământ primar
Școala Gimnazială „Romulus Cioflec”Araci, jud. Covasna
… METODE DE PREDARE INTERACTIVE
Prof. înv. preşcolar LUCACI IOANA
Grădiniţa cu program prelungit nr. 24, Botoşani, jud. Botoşani
Metodele noi de predare – învătare prezintă un potenţial semnificativ pentru stimularea inovaţiei şi schimbării…
PARTICULARITĂŢILE LIMBAJULUI LA ŞCOLARUL MIC
Mitroi Ramona Delia
Liceul Teoretic Recaş, Timiş
Limbajul este activitatea individuală de comunicare prin intermediul limbii, ori comunicarea presupune vehicularea unor semnificaţii între emiţător şi un…
|
|