Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Revista "Interferente in educatie"
Marţi, 08 Septembrie 2009 03:00

- Revistã nationalã de educatie -

 

 ISSN 2065 - 3239

 

Presedinte APR: ªumãlan Dan

Redactor sef: Lazar Mihaiela

 

Adresa:

Strada Constantin Daicoviciu Nr. 15, Etaj 4, Birou 405

Cluj-Napoca, cod 400020, România

Fax: 0364-81.45.49

E-mail: revista@asociatia-profesorilor.ro

 

Revista “Interferente în educatie”, revista oficialã a Asociatiei Profesorilor din România, îsi propune sã abordeze aspecte variate ale problematicii educatiei: realitãti si noutãti educationale, proiecte, parteneriate, articole si studii de specialitate editate de cadre didactice din sistemul învãtãmântului preuniversitar si universitar românesc.

Autorii sunt responsabili de afirmatiile si concluziile cuprinse în articole, colectivul de redactie declinându-si orice responsabilitate în acest sens. Este indicat a nu fi trimise spre publicare articole publicate anterior sau articole propuse altor publicatii.

 

Dacã aveti un articol si doriti sã îl publicati în aceastã revistã, vã rugãm sã ne scrieti pe adresa de e-mail:

revista@asociatia-profesorilor.ro

Toti cei care doresc sã trimitã articole pentru a fi publicate în revistã, sunt rugati sã respecte câteva reguli minimale de formatare:

- lucrarea va fi scrisã în Microsoft Word hârtie: A4, Font: Times New Roman, margini: 1,2 cm, orientare: tip portret;

- titlul lucrãrii va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;

- numele si calitatea autorului, precum si institutia vor fi scrise un rând mai jos, aliniat la stânga (Times New Roman 12, Bold);

- dupã douã rânduri, înainte de începerea articolului, se va prezenta un rezumat al articolului, urmat de cuvinte cheie – dupã caz (Times New Roman, 12, italic, aliniere la ambele capete - justify, distanta dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- dupã douã rânduri se începe scriere textului (Times New Roman, 12, aliniere la ambele capete - justify, distanta dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- bibliografia se va consemna la sfârsitul lucrãrii, în ordinea urmãtoare: numele si prenumele autorului, titlul lucrãrii (scris italic), editura, oras, anul aparitiei.

Orice articol pentru a fi publicat trebuie sã continã în mod obligatoriu referinte bibliografice (posibil si un rezumat într-o limbã de circulatie internationalã).

 


Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Marţi, 07 Februarie 2012 16:20
 

Comentarii 

 
0 # Veronica Mitrulescu 25-05-2014 16:29
As dori detalii despre publicarea lucrarilor in revista si adresa de mail nu este valida. A intervenit vreo modificare?
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Modalitati de stimulare a inteligentei l…

ModalităȚi de stimulare a inteligenȚei lingvistice Benchea Claudia Colegiul Tehnic ,,Anghel Saligny” – Bacău Rezumat: Pornind de la premisa că toți oamenii sunt dotați cu...

Read more

Particularitati hidrogeologice ale Balti…

PARTICULARITĂŢI HIDROGEOLOGICE ALE BĂLŢII BRĂILEI   Prof. dr. Ion Andronache, Liceul Tehnologic „Constantin Brâncoveanu”, Brăila   În regim natural de scurgere, nivelul pânzei freatice din Balta Mare a Brăilei era situat la adâncimi de...

Read more

Linii directoare si idei pentru incorpor…

PARTEA IV Linii directoare şi idei pentru încorporarea SF-ului în diverse domenii educaţionale    Proiectul SciFiEd pune accentul pe (1) furnizarea de instrumente, formare şi consiliere pentru profesori, care să-i asiste în îmbunătăţirea...

Read more

Teme discipline sectie bilingva francofo…

Temele din programele de bacalaureat pentru disciplinele la care elevii sustin probele specifice in vederea obtinerii mentiunii speciale "sectie bilingva francofona" pe diploma de bacalaureat   Afla temele din programele de bacalaureat pentru...

Read more

Pregatire pentru gradul didactic II la U…

Pregătire pentru gradul didactic II la Universitatea Braşov   În perioada 10-13 iulie 2013, la Universitatea Braşov, se organizează cursuri / consultaţii de pregătire la metodica specialităţii şi pedagogie, pentru cadrele didactice...

Read more

Influenta emotiilor in comunicarea inter…

INFLUENȚA EMOȚIILOR ÎN COMUNICAREA INTERPERSONALĂ A PĂRINȚILOR COPIILOR CU CES profesor Cristian Chelaru, Școala Gimnazială Specială Pașcani Rezumat Studiul prezentat își propune să...

Read more

Elemente de deontologie a evaluarii in c…

ELEMENTE DE DEONTOLOGIE A EVALUĂRII ÎN CONTEXTUL CREŞTERII CALITĂŢII ACTULUI EDUCAŢIONAL   prof. istorie Luminiţa Simona Feşnic Liceul Teoretic “Onisifor Ghibu”, Oradea     Scopul acestui articol este reactualizarea semnificaţiei naţionale a zilei de 9 mai,...

Read more

Atitudini si bullying

                                                   ATITUDINI ŞI BULLYING                                                                                                                Mureşan - Chira Gabriel   Prof. educator CRDEII, Cluj-Napoca     Problematica bullying-ului se concentrează în speţă pe problematica din mediile şcolare neexcluzând şi alte medii cum sunt cele...

Read more