|
|
|
|
|
Metodologia de organizare si desfasurare concurs ocupare posturi didactice in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar |
|
Marţi, 30 Octombrie 2012 00:00 |
|
Metodologia din 31 august 2012 (Metodologia din 2012)
Afla metodologia de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, publicat in Monitorul Oficial 732 din 30 octombrie 2012 (M. Of. 732/2012).
CAPITOLUL I. Dispozitii generale
CAPITOLUL II. Inscrierea candidatilor si disciplinele de concurs
CAPITOLUL III. Comisiile de concurs
CAPITOLUL IV. Desfasurarea concursului
CAPITOLUL V. Validarea concursului si repartizarea candidatilor pe posturi didactice/catedre in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar
CAPITOLUL VI. Dispozitii finale
ANEXA Nr. 1 la metodologie. Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate
ANEXA Nr. 2 la metodologie. Cerere de inscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate
ANEXA Nr. 3 la metodologie. Fisa de evaluarea lectiei, Inspectia speciala la clasa
ANEXA Nr. 4 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, educatie artistica specializata, specializarile: Muzica, Corepetitie, Coregrafie si Arta actorului (posturi didactice/catedre din scolile si liceele de arta)
ANEXA Nr. 5 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar cu clase speciale - Limbi straine cu program intensiv si bilingv sau in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar avand clase/grupe cu predare in alta limba decat aceea in care candidatii si-au efectuat studiile
ANEXA Nr. 6 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, disciplina Informatica si tehnologia informatiei
ANEXA Nr. 7 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, disciplinele Instruire practica, Activitati de preprofesionalizare - maistri instructori
ANEXA Nr. 8 la metodologie. Proba metodico-practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din unitatile cu invatamant sportiv integrat si suplimentar (licee si clase cu program sportiv/cluburi sportive scolare), disciplina Educatie fizica si sport
ANEXA Nr. 9 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, disciplinele: Arte plastice, decorative, ambientale, Arhitectura, Design
ANEXA Nr. 10 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la clasele/grupele/unitatile de invatamant care scolarizeaza elevi cu deficiente de auz
ANEXA Nr. 11 la metodologie. Tabel nominal cuprinzand candidatii repartizati
ANEXA Nr. 12 la metodologie. Specializari care confera dreptul de a ocupa posturi didactice/catedre in invatamantul special, fara sa mai fie necesar un stagiu atestat de pregatire teoretica si practica in educatie speciala, efectuat separat, in afara pregatirii initiale
ANEXA Nr. 13 la metodologie. Norme privind plata comisiilor de examen pentru concursurile pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012 18:23 |
|
 Retea de educatie civica pentru copii si tineri
Coordonator Ilea Maria - Asociatia "Sprijiniti Copiii"
Read more
POMUL DE CRĂCIUN – FRAGMENT DE PROZĂ POETICĂ MACEDONSKIANĂ A INTERFERENŢELOR
Miron Costina Violeta – profesor
Şcoala cu cls. I-VIII Tălpaş, judeţul Dolj
“Proza lui Macedonski este exclusiv poetică și când se... Read more
 COMUNICAREA DIDACTICĂ ŞI MANAGERIALĂ ÎN ŞCOALĂ.
STUDIU DE CAZ ÎN UNITATEA ŞCOLARĂ
ALEXANDRU MACEDONSKI, MELINEŞTI, DOLJ
Prof. Drd. Miron Costina Violeta
Absolventă a Masteratului Management Educaţional Preuniversitar
Facultatea de Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea... Read more
LIPOVENII DIN CARTIERUL PISC – BRĂILA
Gheorghe Leonard Marian – Profesor de Istorie
Colegiul Economic “Ion Ghica” Brăila
Rezumat: Articolul de față încearcă să aducă în atenția cititorilor o... Read more
O PLEDOARIE PENTRU ABORDAREA METODELOR
ACTIV-PARTICIPATIVE LA CLASÃ
Înv. Damian Liliana
Şcoala cu clasele I-VIII Vãdeni, Jud. Brãila
Activitatea de instruire a elevilor care se desfãsoarã în scoalã tinde spre o formã optimalã... Read more
CUNOAŞTEREA DE SINE PRIN ÎNTÂLNIREA CU DUBLUL
ÎN ROMANUL FEMEIE, IATĂ FIUL TĂU DE SORIN TITEL
Prof. dr. Ramona Nedea
Colegiul Tehnic Buzău
Articolul de faţă îşi propune să evidenţieze tema... Read more
STUDIU DE CAZ
DESPRE CAUZELE ALBIRII RECIFURILOR DE CORALI
Prof. Dimitriu Alina
Grup Școlar Agricol Alexandria, jud. Teleorman
Recifurile de corali sunt printre cele mai diverse... Read more
PROIECT CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICĂ
Prof. Ciucă (Stan) Cristina
Şcoala cu clasele I-VIII Bâsca-Chiojdului, Chiojdu, jud. Buzău
- Studiu de caz-
I. Prezentarea cazului
În anul şcolar 2010-2011 a fost înscris în clasa I elevul B.N. cu... Read more
CADRUL DIDACTIC – FACTOR IMPORTANT ÎN PROMOVAREA EDUCAŢIEI INCLUZIVE
Prof. itinerant Galoiu Ecaterina
CSEI ,,Elena Doamna” Focșani
Școala Gimnazială ,,Nicolae Iorga” Focşani
Conceptul de educaţie… E NOAPTE ŞI E FRIG, IUBITĂ, MAMĂ
Ştefan Lucian MUREŞANU
E noapte şi e frig, iubită, mamă, şi mă gândesc cum anii au trecut iar tu, demult, te-ai dus de lângă…
METODE INTERACTIVE
ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV LA BIOLOGIE
DURNEA ANCUŢA-OANA
COLEGIUL NAŢIONAL „MOISE NICOARĂ” ARAD
Sinonime pentru Pentru învățământul modern metodele interactive constituie un instrument de organizare și conducere a activității…
Evaluarea Nationala 2013
Limba si literatura romana subiect si barem
Vezi subiectul si baremul de evaluare si de notare / corectare de la prima proba de Evaluarea Nationala pentru clasa a VIII-a pentru… CADRUL DIDACTIC ÎN ȘCOALA MODERNĂ
Prof. Coman Valentina
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși, Pitești
Rezumat: Articolul îşi propune evidențierea rolurilor pe care cadrul didactic trebuie să le ia în considerare în contextul școlii… Plan cadru pentru invatamantul profesional 2014
Vezi OMEN 3152, cu privire la planurile cadru pentru invatamantul profesional de stat cu durata de 3 ani pentru anul scolar 2014-2015.
PLÂNSUL BACOVIAN ŞI REVELAREA MOTIVATĂ
A UNEI DESCĂRCĂRI INTERIOARE
Ştefan Lucian Mureşanu, PhD
Motto: În haine negre, întunecate, / Eu plâng în parcul de mult părăsit... / Şi-a mea serenadă s-a rătăcit,…
DESPRE EDUCAŢIA ADULŢILOR, COLABORAREA
ŞCOALÃ-FAMILIE ŞI MANAGEMENTUL COMUNICÃRII
Prof. Lazar Mihaiela
Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu
Educatia este forma de adaptare esentialã a omului la…
STUDIU PRIVIND EDUCAREA ESTETICĂ PRIN ACTIVITĂŢILE ARTISTICE-PLASTICE
Prof. ȋnv. primar: Andrei Alexandra
Şcoala Gimnazială Nr. 1 Corbeni, judeţul Argeş
Rezumat: Dat fiind faptul…
|
|