|
|
Metodologia de organizare si desfasurare concurs ocupare posturi didactice in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar |
Marţi, 30 Octombrie 2012 00:00 |
Metodologia din 31 august 2012 (Metodologia din 2012)
Afla metodologia de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, publicat in Monitorul Oficial 732 din 30 octombrie 2012 (M. Of. 732/2012).
CAPITOLUL I. Dispozitii generale
CAPITOLUL II. Inscrierea candidatilor si disciplinele de concurs
CAPITOLUL III. Comisiile de concurs
CAPITOLUL IV. Desfasurarea concursului
CAPITOLUL V. Validarea concursului si repartizarea candidatilor pe posturi didactice/catedre in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar
CAPITOLUL VI. Dispozitii finale
ANEXA Nr. 1 la metodologie. Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate
ANEXA Nr. 2 la metodologie. Cerere de inscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate
ANEXA Nr. 3 la metodologie. Fisa de evaluarea lectiei, Inspectia speciala la clasa
ANEXA Nr. 4 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, educatie artistica specializata, specializarile: Muzica, Corepetitie, Coregrafie si Arta actorului (posturi didactice/catedre din scolile si liceele de arta)
ANEXA Nr. 5 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar cu clase speciale - Limbi straine cu program intensiv si bilingv sau in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar avand clase/grupe cu predare in alta limba decat aceea in care candidatii si-au efectuat studiile
ANEXA Nr. 6 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, disciplina Informatica si tehnologia informatiei
ANEXA Nr. 7 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, disciplinele Instruire practica, Activitati de preprofesionalizare - maistri instructori
ANEXA Nr. 8 la metodologie. Proba metodico-practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din unitatile cu invatamant sportiv integrat si suplimentar (licee si clase cu program sportiv/cluburi sportive scolare), disciplina Educatie fizica si sport
ANEXA Nr. 9 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, disciplinele: Arte plastice, decorative, ambientale, Arhitectura, Design
ANEXA Nr. 10 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la clasele/grupele/unitatile de invatamant care scolarizeaza elevi cu deficiente de auz
ANEXA Nr. 11 la metodologie. Tabel nominal cuprinzand candidatii repartizati
ANEXA Nr. 12 la metodologie. Specializari care confera dreptul de a ocupa posturi didactice/catedre in invatamantul special, fara sa mai fie necesar un stagiu atestat de pregatire teoretica si practica in educatie speciala, efectuat separat, in afara pregatirii initiale
ANEXA Nr. 13 la metodologie. Norme privind plata comisiilor de examen pentru concursurile pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012 18:23 |
|
VALENŢE EDUCATIVE ALE PROGRAMULUI
,,SPRING DAY IN EUROPE”
Prof. Oltea Preluca
Şcoala cu clasele I-VIII “Ion Creangã” Suceava
O zi de primãvarã pare, la prima vedere, o zi ca oricare, una din zilele... Read more
L’ETUDE SUR LE FRAGMENT SUR LES QUAIS DE LA SEINE
D’ ANATOLE FRANCE
Andone Crenguța - profesor
Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov
Le fragment fait parti dans le romain Le Crime de Sylvestre... Read more
ROLUL FAMILIEI ÎN RELAŢIA ŞCOALĂ-COMUNITATE
Înv. Marc Aurica,
Şcoala Gimnazială Câmpeni, jud. Alba
Educaţia este o acţiune la care îşi dau concursul şcoala, familia, întreaga societate. Colaborarea între toţi factorii educaţionali,... Read more
CAPITOLUL II
Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA a 2-a
Inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar: activitatea de preinspectie
Art. 20. -
Inspectorul coordonator al echipei realizeaza urmatoarele activitati preparatoare... Read more
EDUCAŢIA GLOBALĂ
- REPERE METODOLOGICE -
3. ABORDAREA PEDAGOGICĂ ŞI METODE
Strategiile pedagogice frecvente utilizate în predarea educaţiei globale se disting prin:
· centrarea pe elev – nu numai în ceea ce priveşte metodele,... Read more
EDUCATIA INTELECTUALA
Conceptul si importanta educatiei intelectuale
Termenul vine din latinescul intellectus - minte, gandire, ratiune, capacitate de a gandi, rationa, cunoaste, de a opera cu notiuni, concepte. Transmiterea experientei sociale de... Read more
STUDIU PRIVIND EDUCAREA ESTETICĂ PRIN ACTIVITĂŢILE ARTISTICE-PLASTICE
Prof. ȋnv. primar: Andrei Alexandra
Şcoala Gimnazială Nr. 1 Corbeni, judeţul Argeş
Rezumat: Dat fiind faptul... Read more
APLICAȚII ALE INTEGRALEI DEFINITE
Prof. Opriș Brișcan Maria,
Liceul Tehnologic,,C-tin Brâncuși” Oradea
În lucrarea de față mă voi referi la o parte din aplicațiile integralei definite și anume la calculul ariilor... Read more
ZICEREA ÎN FOLCLOR – SUB SEMNUL FORMALIZĂRII
Zicerea în folclor este guvernată de fenomenologia faptelor (oralitatea, caracterul colectiv, tradiţional, sincretismul limbajelor), care imprimă textului popular coordonate specifice, modalităţi structurale şi… MĂSURAREA COMPETENŢELOR DE LECTURĂ ALE ELEVILOR DIN CLASA A IX-A LICEU
- studiu de caz -
Prof. VIRA ADINA MONICA
Colegiul Tehnic de Transporturi, jud. Braşov
Predarea limbii şi literaturii române la clasele cu…
ROLUL COMPETENŢELOR ÎN CONTEXTUL DEZVOLTĂRII
STRATEGIILOR ŞI POLITICILOR
COMUNITARE ÎN DOMENIUL EDUCAŢIEI
Prof. Comănescu Marghioala
Colegiul Agricol ,,Dr. C. Angelescu” Buzău
Intr-o societate bazată pe cunoaştere, competenţele sub formă de cunoştinţe,…
FORMAREA UNOR VALORI CREŞTINE PREŞCOLARILOR
Portik Laura - educatoare
Grăd. P. P. Nr.1, Reghin
Preşcolarul este o personalitate în formare, „copilul de astăzi, este adultul de…
Situaţia privind eliberările/numirile în funcţiile de
inspector şcolar general/inspector şcolar general adjunct şi director al Casei Corpului Didactic
MECTS are în vedere organizarea de concursuri pentru ocuparea funcţiilor de inspector şcolar…
ROLUL LECTURII ÎN DEZVOLTAREA PERSONALITÃŢII COPILULUI
CÃLÃTORIE SPRE INIMÃ ŞI MINTE ...
Prof. Popescu Ileana - Alina (limba si literatura românã)
Şcoala”Arhitect T. T. Socolescu”, com. Pãulesti, Judetul Prahova
Literatura – „scop absolut…
Demersuri didactice eficiente
în desfăşurarea lecţiilor-metodele active
Prof. înv. primar MARC AURICA,
Școala Gimnazială Câmpeni, Jud. Alba
Datorită progresului tehnologic şi accesului sporit la cunoaştere…
COMUNICAREA LA PREŞCOLARI
– studiu –
prof. înv. preşc. Cristina Antal
Şcoala Gimnazială. „Sf. Ilie”
Topliţa, jud. Harghita
Familia este prima colectivitate de adulţi cu care copilul vine în contact.…
DESPRE EXPRESIILE IDIOMATICE
Profesor Silvia Baltă,
Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti
Studierea expresiilor idiomatice se realizează în cadrul frazeologiei, disciplină de sine stătătoare al…
|
|