Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Metodologia predarii disciplinei religie in invatamantul preuniversitar
Scris de administrator   
Miercuri, 16 Septembrie 2015 05:55

Metodologia predarii disciplinei religie

in invatamantul preuniversitar

Vezi Ordinul M.E.C.S. nr. 5232/14.09.2015 privind aprobarea Metodologiei de organizare a predarii disciplinei Religie in invatamantul preuniversitar.

ORDIN

In temeiul prevederilor art. 18 din Legea educatiei nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, in baza prevederilor Hotararii Guvernului nr. 26/2015 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei si Cercetarii Stiintifice, MINISTRUL EDUCATIEI SI CERCETARII STIINTIFICE emite prezentul ordin:

Art. 1 Se aproba Metodologia de organizare a predarii disciplinei Religiein invatamantul preuniversitar, prevazuta in Anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

Art. 2 Metodologia de organizare a predarii disciplinei Religie in invatamantul preuniversitar prevazuta la Art. 1 se aplica incepand cu anul scolar 2015-2016.

Art. 3 Directia Generala Invatamant Preuniversitar, Directia Generala Management si Retea Școlara, Directia pentru Invatamant in Limbile Minoritatilor, inspectoratele scolare judetene/Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti, conducerile unitatilor de invatamant duc la indeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 4 Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

DESCARCA - Anexa la Ordinul MECS nr. 5232/14.09.2015 privind aprobarea Metodologiei de organizare a predarii disciplinei Religie in invatamantul preuniversitar.

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Rolul dirigintelui in activitatea educat…

ROLUL DIRIGINTELUI ÎN ACTIVITATEA EDUCATIVĂ profesor Mirela POPOV Școala Gimnazială Ceamurlia de Jos, județul Tulcea (Rolul dirigintelui este acela de a atinge succesul împreună cu clasa de elevi, conform unui plan...

Read more

L approche communicative Quelques defini…

L’APPROCHE COMMUNICATIVE. QUELQUES DEFINITIONS   Ilie MINESCU Universitatea de Vest din Timişoara   Le français est une langue vivante; on ne l'enseignera donc pas comme une langue morte. Enseigner le français consiste à apprendre aux...

Read more

Probele de evaluare din cadrul examenulu…

Probele de evaluare a competenţelor din cadrul examenului de bacalaureat 2012   Luni, 11 iunie 2012, încep primele probele de evaluare a competentelor din cadrul examenului de bacalaureat. Prima sesiune a examenului...

Read more

Pledoarie pentru basm

PLEDOARIE PENTRU BASM    Lorincz Cristina, profesor Liceul de Arte Plastice, Braşov     Rezumat: Articolul se doreşte un îndemn pentru reîntoarcerea spre lumea basmului într-o societate axată pe material, spre pragmatic. Se aduc argumente...

Read more

Proiectele educative scolare si extrasco…

Proiectele educative scolare si extrascolare

Proiectele educative scolare si extrascolare

Read more

L etude sur le theatre des annees cinqua…

L’ETUDE SUR LE THEATRE DES ANNEES CINQUANTE OU LA REVOLUTION DRAMATIQUE   Andone Crenguța - profesor Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov   La diversité des recherches théâtrales des années 50 ou la révolution dramatique...

Read more

Chestionar pentru parinti in inspectie m…

   ANEXA Nr. 8   la regulament   CHESTIONAR PENTRU PARINTI*)      ___________    *)Raspunsurile la acest chestionar au caracter confidential. - model -   Cunoasteti numele invatatorului/dirigintelui clasei in care invata fiul/fiica dvs., precum si...

Read more

Metode interactive pentru un invatamant …

METODE INTERACTIVE PENTRU UN ÎNVĂŢĂMÂNT EFICIENT   Prof. Gabriela Gorgan, Şcoala Gimnazială Petriş, jud. Bistriţa Năsăud   MOTTO: « Dacă îmi spui o să uit, dacă îmi arăţi o să ţin minte, dar dacă mă implici o...

Read more