Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768

Specializari invatamantul special
Joi, 27 Septembrie 2012 00:00

   ANEXA Nr. 12
  la metodologie

 

SPECIALIZARI
care confera dreptul de a ocupa posturi didactice/catedre in invatamantul special, fara sa mai fie necesar un stagiu atestat de pregatire teoretica si practica in educatie speciala, efectuat separat, in afara pregatirii initiale

 

   1. Absolventii cu diploma ai invatamantului superior, avand inscrisa pe diploma de absolvire/licenta una din specializarile: psihopedagogie speciala, psihopedagogie, psihologie, pedagogie, pedagogie sociala, pedagogie speciala, psihosociologie, filosofie-istorie (absolventi ai promotiilor 1978-1994), absolventii cu diploma ai colegiilor pedagogice cu specializarile educator de psihopedagogie speciala sau educator si psihopedagogie speciala, absolventii cu diploma ai scolilor postliceale care pregatesc invatatori-educatori pentru invatamant special si ai liceelor pedagogice, precum si absolventii ciclului II de studii universitare de masterat in domeniile psihologie sau stiintele educatiei, in concordanta cu Centralizatorul pentru invatamant special, pot ocupa posturi didactice/catedre in invatamantul special, conform Centralizatorului, fara sa mai fie necesar un stagiu atestat de pregatire teoretica si practica in educatie speciala efectuat separat, in afara pregatirii initiale.

2. Absolventii invatamantului superior care au parcurs in formarea initiala cursuri de psihopedagogie speciala sau in domeniul educatiei speciale de cel putin 56 de ore ori absolventi ai scolilor postliceale cu profil pedagogic, specializarea invatator/educatoare, care au parcurs in formarea initiala un curs de psihopedagogie speciala sau in domeniul educatiei speciale de cel putin 36 de ore, pot ocupa posturi didactice/catedre in invatamantul special, in concordanta cu Centralizatorul, fara sa mai fie necesar un stagiu atestat de pregatire teoretica si practica in educatie speciala efectuat separat, in afara pregatirii initiale.

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

PERSONALITATEA MANAGERULUI SCOLAR

PERSONALITATEA MANAGERULUI ŞCOLAR prof. Ciucã Cristina Şcoala cu clasele I – VIII Bâsca – Chiojdului, Com. Chiojdu, Jud. Buzãu În ultimii ani, se fac din ce...

Read more

Programul Scoala Altfel 2014

Programul Şcoala Altfel 2014   Vezi Programul "Şcoala altfel: Să ştii mai multe, să fii mai bun!" 2014, anexă la Ordinul nr. 3.818 din 3 iunie 2013 privind structura anului şcolar 2013-2014,...

Read more

Reprezentari ale Babei Dochia in literat…

REPREZENTĂRI ALE BABEI DOCHIA ÎN LITERATURĂ   Prof. Simona Crainic, Liceul De Arte Plastice, Timișoara               Studiul de faţă urmăreşte o trecere în revistă a modului în care Baba Dochia este reprezentată în...

Read more

Planificare model pentru educatie fizica…

Planificare model pentru educatie fizica si sport invatamant primar   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari...

Read more

Importanta creativitatii in procesul de …

IMPORTANŢA CREATIVITĂŢII ÎN PROCESUL DE ÎNVĂŢARE A MATEMATICII ÎN GIMNAZIU   Copaciu Georgeta Cătălina  prof. Şcoala Generală Moeciu de Jos, Jud. Braşov     Prin învăţarea creativă trebuie să reuşim să facem din fiecare copil un...

Read more

Metodologia de organizare a evaluarii el…

Metodologia de organizare a evaluarii elevilor - clasa a II-a   Vezi metodologia de organizare a evaluarii competentelor fundamentale la finalul clasei a II-a, publicata in Monitorul Oficial 44 din 21 ianuarie...

Read more

Cultural space at L Blaga and E Hall

CULTURAL SPACE AT L. BLAGA AND E. HALL   Poenar Lorina Manuela - Profesor limba engleză Colegiul Economic “Emanuil Gojdu” Hunedoara              The use of space within the context of culture, also reffered...

Read more