Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Portofoliul profesorului
Luni, 20 Septembrie 2010 14:13

Portofoliul profesorului

 

 

I. DATE PERSONALE

1. Structura anului şcolar

2. Încadrarea (clase, număr de ore)

3. Orarul

4. Fişa postului

5. Calendarul activităţilor pe anul în curs

6. Curriculum Vitae

7. Raport de autoevaluare

 

II. ACTIVITATEA DE LA CATEDRĂ

1. Programa şcolară

2. Programele pentru opţionalele propuse

3. Planificarea materiei (planificarea anuală şi planificarea pe unităţi de învăţare)

4. Proiecte didactice

5. Teste de evaluare (testele predictive, rezultatele acestora şi observaţiile - concluziile ce se impun,

testele sumative pentru fiecare unitate de învăţare sau testele date la sfârşit de semestru sau an

şcolar)

6. Evaluarea alternativă (titlurile proiectelor, referatelor, eseurilor şi portofoliilor întocmite de elevi)

7. Fişe de lucru (pe clase, pe nivel de performanţă vizat)

8. Catalogul profesorului

9. Programa de pregătire pentru recuperarea cunoştinţelor

10. Lista materialului didactic existent

11. Fişe cu asistenţele la ore

 

 

III. PERFORMANŢE

1. Calendarul olimpiadelor, concursurilor şcolare

2 Descriptori de performanţă

3. Subiecte propuse

4. Tabel nominal cu elevii selecţionaţi şi pregătiţi pentru aceste concursuri

5. Planificarea pregătirii suplimentare

6. Prezenţa la pregătiri

7. Rezultatele obţinute la diferite faze

 

IV. PROIECTE PERSONALE

-cuprinde lista cu proiectele realizate sau proiectele propuse pe o anumită perioadă

 

V. PERFECŢIONARE

-evidenţa clară a activităţilor de perfecţionare organizate la nivelul unităţii de învăţământ (catedră, consilii profesorale) sau de C.C.D., I.S.J., diplome, certificate

 

VI. MATERIALE

-scrisori metodice, regulamente, publicaţii, adrese M.E.C.T.S., I.S.J.

 

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 17:09
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Strategii de prevenire si inlaturare a e…

Strategii de prevenire si inlaturare a esecului scolar in invatamantul gimnazial studiu

STUDIU PRIVIND „STRATEGII DE PREVENIRE ŞI ÎNLĂTURARE A EŞECULUI ŞCOLAR ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL GIMNAZIAL” Prof. Antohe Florin Mihai Şcoala Nichita Stănescu Galaţi Prezentul studiu reprezintă un proiect de cercetare pedagogică a...

Read more

FALSTAFF. GIUSEPPE VERDI

FALSTAFF Giuseppe Verdi (1813 - 1901) Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu   Activ si la 80 de ani, marele compozitorul Giuseppe Verdi se manifestã plenar prin...

Read more

Cum sa motivezi elevii sa fie activi in …

CUM SĂ MOTIVEZI ELEVII SĂ FIE ACTIVI ÎN TIMPUL ORELOR DE CURS                                                                                                     Prof. înv. primar Vaida Ioana-Alina                                                                                                 Şcoala Gimnazială Fodora, com. Gâlgău   O bună comunicare între elevi şi profesor...

Read more

Reprezentari ale Babei Dochia in literat…

REPREZENTĂRI ALE BABEI DOCHIA ÎN LITERATURĂ   Prof. Simona Crainic, Liceul De Arte Plastice, Timișoara               Studiul de faţă urmăreşte o trecere în revistă a modului în care Baba Dochia este reprezentată în...

Read more

Dreptul copiilor la educatie si responsa…

DREPTUL COPILULUI LA EDUCAŢIE ŞI RESPONSABILITĂŢILE ÎNVĂŢĂTORULUI   Instit. Frăţilescu Mihaela-Ramona Şc. Gen. Ghe. Tătărăscu,Tg-Jiu     „Numai un iubitor de copii poate fi şi un bun învăţător” ( Simion Mehedinţi)   În practica educaţională ne punem deseori întrebarea:...

Read more

Mecanisme de asigurare a calitatii la ni…

MECANISME DE ASIGURARE A CALITATII LA NIVELUL SCOLII   La nivelul fiecarei organizatii furnizoare de educatie din Romania se infiinteaza Comisia pentru evaluarea si asigurarea calitatii.  Organizatia furnizoare de educatie elaboreaza si adopta...

Read more

Asigurarea calitatii prin abordari moder…

ASIGURAREA CALITĂŢII PRIN ABORDĂRI MODERNE ÎN PREDAREA ISTORIEI   Profesor Mihăeş Violeta Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, Vrancea   În contextul integrării României în Uniunea Europeană, dimensiunea educaţiei capătă o importanţă deosebită. Asigurarea educaţiei de...

Read more

Teoria inteligentelor multiple instrumen…

TEORIA INTELIGENŢELOR MULTIPLE CA INSTRUMENT UTILIZAT ÎN CADRUL LECŢIILOR CENTRATE PE ELEV   Prof. dr. Ramona Nedea Colegiul Tehnic Buzau   “Acelaşi copil poate fi interesat, gânditor şi angajat în anumite conţinuturi, în timp ce...

Read more