Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Documente necesare la inspectii RODIS
Miercuri, 15 Septembrie 2010 16:30

 

1. LA NIVELUL DIRECTORULUI

 

Nr. crt.

Tipul documentului

Numele documentului

1.

Documente de proiectare

1.1. Planul de dezvoltare instituţională al unităţii.

1.2. Oferta educaţională a unităţii.

1.3. Planul managerial anual.

1.4. Programe manageriale semestriale.

2.

Documente de evidenţă

 

2.1. Contract de management/ decizie/fişa postului (atât pentru director cât şi pentru directorul adjunct)

2.2. Statul de funcţii.

2.3. Organigrama unităţii şcolare,

2.4. Cartea de onoare a unităţii.

2.5. Regulament de ordine interioară.

2.6. Dosar cuprinzând ordine, instrucţiuni, regulamente etc.

2.7. Graficul de control al directorului (pe domenii de activitate).

2.8. Caietul de asistenţe la ore -numărul de asistenţe, distribuirea acestora pe discipline/ cadre didactice

2.9. Registrul de decizii, dispoziţii şi note de serviciu - legalitatea deciziilor (elaborare, fundamentare, oportunitate) şi legalitatea constituirii comisiilor şi catedrelor (număr, reprezentaţi, durată)

2.10. Schema orară pe nivel de studiu

2.11. Criterii de evaluare a activităţii personalului didactic în vederea acordării calificativelor anuale-existenţa fişelor.

2.12. Planul de şcolarizare aprobat – cuprinderea şi şcolarizarea copiilor/elevilor.

2.13. Dosar cu instrumentele interne de lucru ale directorului pentru îndrumare şi control/programe operative săptămânale

2.14. Dosar privind siguranţa în muncă

2.15. Dosar privind protecţia civilă (cf. ghid I.S.J.), siguranţa civică

2.16. Dosar cu rapoarte anuale privind starea învăţământului.

2.17. Programe de cooperare şi parteneriat locale, naţionale şi internaţionale, inclusiv Programul de granturi pentru dezvoltarea şcolară, PIR, etc

2.18 Nivelul cantitativ şi calitativ al bazei didactico-materiale; utilizarea raţională a spaţiilor de învăţământ- şcoală, cantină, internat, ateliere, laboratoare, etc

2.19 Planificarea şi evidenţa concediilor-pentru directorul adjunct şi personalul nedidactic şi didactic auxiliar

2.20 Promovarea imaginii instituţiei (site, presă scrisă, TV, elemente de identitate vizuală, etc), activitatea de relaţii publice

 

3.

Documentele Consiliului Profesoral

3.1. Tematica şi graficul şedinţelor Consililui Profesoral.

3.2. Registrul de procese verbale.

3.3. Materiale prezentate (cf. tematicii):

-           Rapoarte de analiză semestriale şi anuale;

-           Raportul directorului prezentat în Consiliul Profesoral.

4.

Documentele Consiliului de Administraţie

4.1. Tematica şi graficul şedinţelor Consiliului de Administraţie.

4.2. Componenţa Consiliului de Administraţie şi repartizarea pe sarcini.

4.3. Registrul de procese verbale.

4.4. Raportul directorului prezentat în Consiliul de Administraţie.

4.5. Existenţa şi discutarea fişelor de autoevalauare a cadrelor didactice şi a personalului auxiliar, evidenţierea calificativelor anuale (prin punctaj şi calificativ acordat)

4.6. Dosar cu procedura completă de acordare a salariului de merit conform metodologiei, pentru anul calendaristic în curs

4.7. Acordarea premiilor lunare 2% - fişa cu criterii

4.8. Sancţionarea membrilor colectivului (fundamentare, Statut, Codul Muncii)

5.

Documentele Consiliului Şcolar

5.1. Componenţa.

5.2. Rapoarte de analiză.

6.

Documentele Comisiei pentru evaluarea şi asigurarea  calităţii în şcoală

6.1 Regulament, strategie

6.2 Componenţa, decizie de constituire

6.3 Raport anual de evaluare internă a calităţii, plan de îmbunătăţire

7.

Documentele Compartimentului Contabilitate

7.1. Bugetul de venituri şi cheltuieli.

7.2 Evidenţa fondurilor extrabugetare - închirieri, servicii, donaţii, sponsorizări de la părinţi sau de la alte persoane fizice sau juridice.

7.3 Derularea programelor guvernamentale: investiţii-reabilitare (HG), Lapte-corn, Bani de liceu, Euro 200, etc.

7.4  Modul de efectuare a inventarierii, casare, etc.

8.

Documentele Compartimentului Administrativ

8.1 Asigurarea combustibilului, aprovizionarea cu alimente pentru cantine

8.2 Administrarea şcolii – autorizare sanitară de funcţionare, apă curentă, starea localului, aspect exterior şi interior, funcţionalitate, predarea sălilor de clasă diriginţilor

8.3 Întreţinerea bazei materiale: mobilier, săli de clasă, uşi, ferestre, table, magazii alimente, sală de sport, teren de sport, spaţii verzi, lot şcolar, etc

 

 

 

 

2. LA NIVELUL DIRECTORULUI ADJUNCT (în cazul în care nu este normat un astfel de post – documentele vor fi solicitate directorului unităţii de învăţământ)

 

 

Nr. crt.

Tipul documentului

Numele documentului

1 

Documente de proiectare

1.1 Contract de management, fişa postului, decizie

1.2 Grafic de control al directorului adjunct

2

Documente de evidenţă

2.1 Caiet de asistenţe la ore: numărul de asistenţe, distribuirea acestora pe discipline/cadre didactice 

2.2. Organizarea unităţii şcolare pe compartimente, catedre, comisii. Existenţa deciziilor de constituire a catedrelor/comisiilor.

2.3 Orarul şcolii, comisia de întocmire, decizia pentru comisia de orar

2.4 Graficul serviciului pe şcoală-cadre didactice şi elevi

2.5 Planificarea şi evidenţa concediilor pentru cadrele didactice

2.6 Procente de promovare-corigenţă, repetenţi (în anul şcolar trecut)

2.7 Elevi cu note de 7 şi sub 7 la purtare

2.8 Rapoarte privind analizarea periodică a rezultatelor şcolare (pe baza raportărilor şefilor de catedră)

2.9 Elevi cărora li s-au aplicat sancţiuni disciplinare

3

Documentele comisiilor/catedrelor

3.1 Evidenţa membrilor comisiei/ catedrei, date personale, atribuţii etc.

3.2. Programe manageriale anuale şi semestriale ale catedrelor/comisiilor metodice

3.3. Graficul de utilizare a laboratoarelor, cabinetelor, săli de sport.

3.4. Graficul de interasistenţă.

3.5. Lista cu elevii capabili de performanţă.

3.6. Rezultate la concursuri şi olimpiade şcolare

3.7 Rezultate la examene naţionale, analize şi plan de măsuri în urma acestora – dacă este cazul (numai la dosarele catedrelor unde sunt incluse discipline de examen)

3.8. Program de pregătire:

-         pentru elevii performanţi;

-         pentru recuperare;

-         pentru examene naţionale.

3.9 Materiale prezentate în şedinţele comisiei/catedrei.

3.10. Graficul activităţilor metodice

3.11. Dosar cu propunerile pentru oferta educaţională; programe şcolare avizate de I.S.J.

3.12. Instrumente de evaluare şi notare;  bareme minimale

3.13. Monitorizarea parcurgerii programei la fiecare clasă şi aprecieri asupra modului cum se realizează evaluarea elevilor/ritmicitatea notării.

3.14. Organizarea recapitulărilor finale.

3.15. Evaluarea membrilor catedrei/comisiei şi propunerile pentru calificativele anuale, în baza unui raport motivat.

3.16. Documente privind cercetarea pedagogică.

3.17. Informaţii semestriale asupra activităţii comisiei/catedrei.

3.18 Grafic de desfăşurare a tezelor semestriale

4

Documentele laboranţilor.

4.1. Program de activitate semestrială.

4.2. Raport anual.

5

Documentele bibliotecarei.

5.1. Program de activitate anuală.

5.2. Program de activitate semestrială.

5.3. Registrul de organizare a fondului de carte.

5.4. Registrul de evidenţă a cititorului; fişe de cititor.

5.5. Evidenţa activităţilor (organizarea sau participarea de / la acţiuni specifice: lansare de carte, întâlniri literare, simpozioane, vitrine şi expoziţii de cărţi, standuri de noutăţi sau de colecţii de cărţi, prezentări de manuale opţionale)

6

Documentele privind perfecţionarea cadrelor didactice.

6.1. Programe de perfecţionare.

6.2. Evidenţa perfecţionării.

6.3. Decizie de numire a unui responsabil cu perfecţionarea.

7

Documentele cadrelor didactice.

7.1. Proiectare anuală.

7.2. Planificări calendaristice semestriale.

7.3. Proiectarea unităţilor de învăţare.

8

Documentele Coordonatorului de proiecte şi programe educative

8.1 Proiectarea activităţilor la nivelul comisiei diriginţilor

8.2 Programul activităţilor extraşcolare, inclusiv programe iniţiate pentru elevi în timpul vacanţelor şcolare

9

Consiliul elevilor -NUMAI LA UNITĂŢILE LICEALE!

9.1 Componenţă 

9.2 Procese-verbale ale activităţilor şi iniţiativelor CE

10

Comitetul Reprezentativ al părinţilor

10.1 Componenţă

10.2 Procese-verbale lectorate cu părinţii

 

 

3. SECRETARIAT

 

Nr. crt.

Tipul documentului

Numele documentului

1.

Documente de evidenţă

1.1 Registrul de inspecţii.

1.2 Statul de funcţii al şcolii

1.3 Fişele posturilor

1.4 Cataloage (grupe, clase)

1.5 Condica de prezenţă a cadrelor didactice şi a personalului auxiliar

1.6 Registre matricole

1.7 Registre de evidenţă şi eliberare a actelor de studii (diplome, certificate, adeverinţe provizorii, cotoare  diplome, stoc acte studii).

1.8 Registrul de evidenţă cărţi de muncă

1.9 Caietul de procese-verbale ale profesorilor de serviciu pe şcoală

1.10  Dosarele personale ale cadrelor didactice

1.11 Contracte de muncă individuale ale personalului din unitate

1.12 Procesele-verbale pentru examenele de corigenţă, dosare complete

1.13 Documente privind înscrierea/examenele de absolvire ale elevilor

1.14 Documente privind mişcarea elevilor (legalitatea transferărilor, examene de diferenţă, confirmări foi  matricole trimise - primite)

1.15 Registrul de intrări-ieşiri

1.16 Dosar cu bursele şcolare ale elevilor

1.17 Registru note telefonice

1.18 Evidenţa carnetelor de alocaţie

1.19 Dosare de corespondenţă cu I.S.J., MECT, alte instituţii, acţiuni, comunicări, note, circulare etc.).

1.20 Existenta si starea arhivei.

 

Ultima actualizare în Miercuri, 30 Ianuarie 2013 22:42
 

Comentarii 

 
0 # euagfj 20-02-2011 13:36
atat?
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Validarea concursului si repartizarea ca…

   CAPITOLUL V  Validarea concursului si repartizarea candidatilor pe posturi didactice/catedre in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar      Art. 21. -    (1) In invatamantul particular, validarea concursurilor si angajarea pe post...

Read more

Activitatea diferentiata si de recuperar…

ACTIVITATEA DIFERENŢIATĂ ŞI DE RECUPERARE PENTRU ELEVII Profesor Ene Steluţa  Şcoala Miron Costin, Galaţi     Cu certitudine există elevi cu dificultăţi de învăţare la matematică, în unele clase numărul acestora fiind relativ mic...

Read more

Profesorii prezenti pe internet cu ajuto…

PROFESORII PREZENȚI PE INTERNET CU AJUTORUL LUI GOOGLE SITES Profesor Bușcă Laura Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari Rezumat: Acest articol prezintă modul de realizare a...

Read more

Proiect de parteneriat scoala familie

PROIECT DE PARTENERIAT ŞCOALĂ-FAMILIE Înv. Dana Gligor Școala Gimnazială Câmpeni Am realizat acest parteneriat pentru a consolida relația cu familiile elevilor și a-i...

Read more

Formarea continua a personalului din inv…

 Formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar modificări şi completări prin ordin 3129 din 2013   Vezi Ordin 3129/2013 Ordin pentru modificarea şi completarea Metodologiei privind formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar,...

Read more

Traditii in Sinca Noua la Lasatul Seculu…

TRADIŢII ÎN ŞINCA NOUĂ DE LĂSATUL SECULUI   Profesor Geografie. Constanin Mădălina Şcoala Generala Nr. 1 /Liceul Grigore Moisil Braşov     "Roata de foc" se înscrie în rândul tradiţiilor populare legate de fertilitate şi...

Read more

Studiul comparativ al eficientei utiliza…

STUDIUL COMPARATIV AL EFICIENŢEI UTILIZĂRII ENERGIILOR REGENERABILE ÎN SPAŢIUL SUBCARPAŢILOR DE CURBURĂ       Prof. Comănescu Marghioala Colegiul Agricol „Dr. C. Angelescu” Buzău   Cererea de electricitate a crescut permanent în ultimii ani iar principiile dezvoltării industriale...

Read more

Particularitati hidrogeologice ale Balti…

PARTICULARITĂŢI HIDROGEOLOGICE ALE BĂLŢII BRĂILEI   Prof. dr. Ion Andronache, Liceul Tehnologic „Constantin Brâncoveanu”, Brăila   În regim natural de scurgere, nivelul pânzei freatice din Balta Mare a Brăilei era situat la adâncimi de...

Read more