|
|
|
|
|
Documente necesare la inspectii RODIS |
|
Miercuri, 15 Septembrie 2010 16:30 |
|
1. LA NIVELUL DIRECTORULUI
|
Nr. crt.
|
Tipul documentului
|
Numele documentului
|
|
1.
|
Documente de proiectare
|
1.1. Planul de dezvoltare instituţională al unităţii.
|
|
1.2. Oferta educaţională a unităţii.
|
|
1.3. Planul managerial anual.
|
|
1.4. Programe manageriale semestriale.
|
|
2.
|
Documente de evidenţă
|
2.1. Contract de management/ decizie/fişa postului (atât pentru director cât şi pentru directorul adjunct)
|
|
2.2. Statul de funcţii.
|
|
2.3. Organigrama unităţii şcolare,
|
|
2.4. Cartea de onoare a unităţii.
|
|
2.5. Regulament de ordine interioară.
|
|
2.6. Dosar cuprinzând ordine, instrucţiuni, regulamente etc.
|
|
2.7. Graficul de control al directorului (pe domenii de activitate).
|
|
2.8. Caietul de asistenţe la ore -numărul de asistenţe, distribuirea acestora pe discipline/ cadre didactice
|
|
2.9. Registrul de decizii, dispoziţii şi note de serviciu - legalitatea deciziilor (elaborare, fundamentare, oportunitate) şi legalitatea constituirii comisiilor şi catedrelor (număr, reprezentaţi, durată)
|
|
2.10. Schema orară pe nivel de studiu
|
|
2.11. Criterii de evaluare a activităţii personalului didactic în vederea acordării calificativelor anuale-existenţa fişelor.
|
|
2.12. Planul de şcolarizare aprobat – cuprinderea şi şcolarizarea copiilor/elevilor.
|
|
2.13. Dosar cu instrumentele interne de lucru ale directorului pentru îndrumare şi control/programe operative săptămânale
|
|
2.14. Dosar privind siguranţa în muncă
|
|
2.15. Dosar privind protecţia civilă (cf. ghid I.S.J.), siguranţa civică
|
|
2.16. Dosar cu rapoarte anuale privind starea învăţământului.
|
|
2.17. Programe de cooperare şi parteneriat locale, naţionale şi internaţionale, inclusiv Programul de granturi pentru dezvoltarea şcolară, PIR, etc
|
|
2.18 Nivelul cantitativ şi calitativ al bazei didactico-materiale; utilizarea raţională a spaţiilor de învăţământ- şcoală, cantină, internat, ateliere, laboratoare, etc
|
|
2.19 Planificarea şi evidenţa concediilor-pentru directorul adjunct şi personalul nedidactic şi didactic auxiliar
|
|
2.20 Promovarea imaginii instituţiei (site, presă scrisă, TV, elemente de identitate vizuală, etc), activitatea de relaţii publice
|
|
3.
|
Documentele Consiliului Profesoral
|
3.1. Tematica şi graficul şedinţelor Consililui Profesoral.
|
|
3.2. Registrul de procese verbale.
|
|
3.3. Materiale prezentate (cf. tematicii):
- Rapoarte de analiză semestriale şi anuale;
- Raportul directorului prezentat în Consiliul Profesoral.
|
|
4.
|
Documentele Consiliului de Administraţie
|
4.1. Tematica şi graficul şedinţelor Consiliului de Administraţie.
|
|
4.2. Componenţa Consiliului de Administraţie şi repartizarea pe sarcini.
|
|
4.3. Registrul de procese verbale.
|
|
4.4. Raportul directorului prezentat în Consiliul de Administraţie.
|
|
4.5. Existenţa şi discutarea fişelor de autoevalauare a cadrelor didactice şi a personalului auxiliar, evidenţierea calificativelor anuale (prin punctaj şi calificativ acordat)
|
|
4.6. Dosar cu procedura completă de acordare a salariului de merit conform metodologiei, pentru anul calendaristic în curs
|
|
4.7. Acordarea premiilor lunare 2% - fişa cu criterii
|
|
4.8. Sancţionarea membrilor colectivului (fundamentare, Statut, Codul Muncii)
|
|
5.
|
Documentele Consiliului Şcolar
|
5.1. Componenţa.
|
|
5.2. Rapoarte de analiză.
|
|
6.
|
Documentele Comisiei pentru evaluarea şi asigurarea calităţii în şcoală
|
6.1 Regulament, strategie
|
|
6.2 Componenţa, decizie de constituire
|
|
6.3 Raport anual de evaluare internă a calităţii, plan de îmbunătăţire
|
|
7.
|
Documentele Compartimentului Contabilitate
|
7.1. Bugetul de venituri şi cheltuieli.
|
|
7.2 Evidenţa fondurilor extrabugetare - închirieri, servicii, donaţii, sponsorizări de la părinţi sau de la alte persoane fizice sau juridice.
|
|
7.3 Derularea programelor guvernamentale: investiţii-reabilitare (HG), Lapte-corn, Bani de liceu, Euro 200, etc.
|
|
7.4 Modul de efectuare a inventarierii, casare, etc.
|
|
8.
|
Documentele Compartimentului Administrativ
|
8.1 Asigurarea combustibilului, aprovizionarea cu alimente pentru cantine
|
|
8.2 Administrarea şcolii – autorizare sanitară de funcţionare, apă curentă, starea localului, aspect exterior şi interior, funcţionalitate, predarea sălilor de clasă diriginţilor
|
|
8.3 Întreţinerea bazei materiale: mobilier, săli de clasă, uşi, ferestre, table, magazii alimente, sală de sport, teren de sport, spaţii verzi, lot şcolar, etc
|
2. LA NIVELUL DIRECTORULUI ADJUNCT (în cazul în care nu este normat un astfel de post – documentele vor fi solicitate directorului unităţii de învăţământ)
|
Nr. crt.
|
Tipul documentului
|
Numele documentului
|
|
1
|
Documente de proiectare
|
1.1 Contract de management, fişa postului, decizie
|
|
1.2 Grafic de control al directorului adjunct
|
|
2
|
Documente de evidenţă
|
2.1 Caiet de asistenţe la ore: numărul de asistenţe, distribuirea acestora pe discipline/cadre didactice
|
|
2.2. Organizarea unităţii şcolare pe compartimente, catedre, comisii. Existenţa deciziilor de constituire a catedrelor/comisiilor.
|
|
2.3 Orarul şcolii, comisia de întocmire, decizia pentru comisia de orar
|
|
2.4 Graficul serviciului pe şcoală-cadre didactice şi elevi
|
|
2.5 Planificarea şi evidenţa concediilor pentru cadrele didactice
|
|
2.6 Procente de promovare-corigenţă, repetenţi (în anul şcolar trecut)
|
|
2.7 Elevi cu note de 7 şi sub 7 la purtare
|
|
2.8 Rapoarte privind analizarea periodică a rezultatelor şcolare (pe baza raportărilor şefilor de catedră)
|
|
2.9 Elevi cărora li s-au aplicat sancţiuni disciplinare
|
|
3
|
Documentele comisiilor/catedrelor
|
3.1 Evidenţa membrilor comisiei/ catedrei, date personale, atribuţii etc.
|
|
3.2. Programe manageriale anuale şi semestriale ale catedrelor/comisiilor metodice
|
|
3.3. Graficul de utilizare a laboratoarelor, cabinetelor, săli de sport.
|
|
3.4. Graficul de interasistenţă.
|
|
3.5. Lista cu elevii capabili de performanţă.
|
|
3.6. Rezultate la concursuri şi olimpiade şcolare
|
|
3.7 Rezultate la examene naţionale, analize şi plan de măsuri în urma acestora – dacă este cazul (numai la dosarele catedrelor unde sunt incluse discipline de examen)
|
|
3.8. Program de pregătire:
- pentru elevii performanţi;
- pentru recuperare;
- pentru examene naţionale.
|
|
3.9 Materiale prezentate în şedinţele comisiei/catedrei.
|
|
3.10. Graficul activităţilor metodice
|
|
3.11. Dosar cu propunerile pentru oferta educaţională; programe şcolare avizate de I.S.J.
|
|
3.12. Instrumente de evaluare şi notare; bareme minimale
|
|
3.13. Monitorizarea parcurgerii programei la fiecare clasă şi aprecieri asupra modului cum se realizează evaluarea elevilor/ritmicitatea notării.
|
|
3.14. Organizarea recapitulărilor finale.
|
|
3.15. Evaluarea membrilor catedrei/comisiei şi propunerile pentru calificativele anuale, în baza unui raport motivat.
|
|
3.16. Documente privind cercetarea pedagogică.
|
|
3.17. Informaţii semestriale asupra activităţii comisiei/catedrei.
|
|
3.18 Grafic de desfăşurare a tezelor semestriale
|
|
4
|
Documentele laboranţilor.
|
4.1. Program de activitate semestrială.
|
|
4.2. Raport anual.
|
|
5
|
Documentele bibliotecarei.
|
5.1. Program de activitate anuală.
|
|
5.2. Program de activitate semestrială.
|
|
5.3. Registrul de organizare a fondului de carte.
|
|
5.4. Registrul de evidenţă a cititorului; fişe de cititor.
|
|
5.5. Evidenţa activităţilor (organizarea sau participarea de / la acţiuni specifice: lansare de carte, întâlniri literare, simpozioane, vitrine şi expoziţii de cărţi, standuri de noutăţi sau de colecţii de cărţi, prezentări de manuale opţionale)
|
|
6
|
Documentele privind perfecţionarea cadrelor didactice.
|
6.1. Programe de perfecţionare.
|
|
6.2. Evidenţa perfecţionării.
|
|
6.3. Decizie de numire a unui responsabil cu perfecţionarea.
|
|
7
|
Documentele cadrelor didactice.
|
7.1. Proiectare anuală.
|
|
7.2. Planificări calendaristice semestriale.
|
|
7.3. Proiectarea unităţilor de învăţare.
|
|
8
|
Documentele Coordonatorului de proiecte şi programe educative
|
8.1 Proiectarea activităţilor la nivelul comisiei diriginţilor
|
|
8.2 Programul activităţilor extraşcolare, inclusiv programe iniţiate pentru elevi în timpul vacanţelor şcolare
|
|
9
|
Consiliul elevilor -NUMAI LA UNITĂŢILE LICEALE!
|
9.1 Componenţă
|
|
9.2 Procese-verbale ale activităţilor şi iniţiativelor CE
|
|
10
|
Comitetul Reprezentativ al părinţilor
|
10.1 Componenţă
10.2 Procese-verbale lectorate cu părinţii
|
3. SECRETARIAT
|
Nr. crt.
|
Tipul documentului
|
Numele documentului
|
|
1.
|
Documente de evidenţă
|
1.1 Registrul de inspecţii.
|
|
1.2 Statul de funcţii al şcolii
|
|
1.3 Fişele posturilor
|
|
1.4 Cataloage (grupe, clase)
|
|
1.5 Condica de prezenţă a cadrelor didactice şi a personalului auxiliar
|
|
1.6 Registre matricole
|
|
1.7 Registre de evidenţă şi eliberare a actelor de studii (diplome, certificate, adeverinţe provizorii, cotoare diplome, stoc acte studii).
|
|
1.8 Registrul de evidenţă cărţi de muncă
|
|
1.9 Caietul de procese-verbale ale profesorilor de serviciu pe şcoală
|
|
1.10 Dosarele personale ale cadrelor didactice
|
|
1.11 Contracte de muncă individuale ale personalului din unitate
|
|
1.12 Procesele-verbale pentru examenele de corigenţă, dosare complete
|
|
1.13 Documente privind înscrierea/examenele de absolvire ale elevilor
|
|
1.14 Documente privind mişcarea elevilor (legalitatea transferărilor, examene de diferenţă, confirmări foi matricole trimise - primite)
|
|
1.15 Registrul de intrări-ieşiri
|
|
1.16 Dosar cu bursele şcolare ale elevilor
|
|
1.17 Registru note telefonice
|
|
1.18 Evidenţa carnetelor de alocaţie
|
|
1.19 Dosare de corespondenţă cu I.S.J., MECT, alte instituţii, acţiuni, comunicări, note, circulare etc.).
|
|
1.20 Existenta si starea arhivei.
|
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
Ultima actualizare în Miercuri, 30 Ianuarie 2013 22:42 |
|
OPERA FOLCLORICÃ LOCALÃ
– PARTE INTEGRANTÃ A FOLCLORULUI ROMÂNESC –
Prof. Cristina Ciucã
Şcoala cu clasele I-VIII Bâsca-Chiojdului, Buzãu
Ca în atâtea locuri de pe întinsul tãrii noastre, constiinta folclorului, specificã satului românesc, este... Read more
CÂNTECELE ÎN PREDAREA LIMBII ENGLEZE
Profesor de limba engleză Crețu Alina-Arsaluis,
Liceul Teoretic „Mihail Sebastian”, Brăila
Cântecele nu înseamnă doar distracție, ele reprezintă un... Read more
ADVANTAGES OF TEACHING ENGLISH THROUGH PROJECTS
Sorina Mirela Lungu - profesor
Colegiul Tehnic Reșița
The article concentrates on the positive aspects of teaching English in a more natural way, through projects. By applying... Read more
BACALAUREAT 2011
DISCIPLINELE DE BACALAUREAT PENTRU PROBELE SCRISE:
FILIERA TEORETICA:
Profil umanist:
Ø limba si literatura romana
Ø limba materna (daca este cazul)
Ø istorie
Ø la alegere, geografie, logica si argumentare, psihologie, economie, sociologie... Read more
Cadrele didactice titularizabile in ultimii 6 ani pot ocupa un post pe perioada nedeterminata
Guvernul Romaniei a aprobat, miercuri - 9 aprilie 2014, modificarile la Legea Educatiei Nationale prin care cadrele... Read more
STUDIU PRIVIND EFICIENŢA FIŞELOR CU CONŢINUT GEOMETRIC PENTRU ÎNSUŞIREA DIFERITELOR NOŢIUNI MATEMATICE
Prof. ȋnv. primar Andrei Alexandra,
Şcoala Gimnazială Nr. 1... Read more
DEZVOLTAREA CREATIVITĂȚII
ÎN EXPRIMAREA ORALĂ A ELEVILOR DIN CICLUL PRIMAR
Înv. Gligor Dana
Școala Gimnazială Vidra
Limbajul elevilor din clasele primare se îmbogățește, se... Read more
STILISTICA ŞI PROBLEMATICA STILULUI
Profesor Andra Elena Diaconu
Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea
Prin analogie cu dihotomia langue – parole a lui Ferdinand de Saussure, discipolul acestuia, Charles Bally, dezvoltă distincţia... Read more
MESERIA DE DASCĂL – CONSIDERAŢII
Profesor Oana Alexe
G.P.P. nr. 15, Focşani
A fi educator este fără îndoială, meseria cea mai importantă şi nobilă a omenirii, pentru că are acces direct la sufletul…
MODALITĂŢI DE UTILIZARE A TESTULUI DE GÂNDIRE CREATIVĂ TORRANCE(TTCT), PROBA NONVERBALĂ, PENTRU DEPISTAREA POTENŢIALULUI CREATIV AL ELEVILOR SAU PENTRU EVALUAREA CREATIVITĂŢII ACESTORA
Prof. înv.…
DIMENSIUNILE CRIZEI EDUCAȚIONALE ȊN ROMÂNIA
Negoiţă Anca-Roxana
Şcoala Gimnazială Călineşti, Floreşti-Prahova
REZUMAT:
Criza educaţiei pare a consta în lipsa de motivare a elevilor, conjugată în acelaşi timp, cu o demotivare la fel…
AVARIŢIA - UN VECHI MOTIV LITERAR
prof. Rodica Ioana Obreja
Colegiul de Ştiinţe „Grigore Antipa” Braşov
Acest articol prezintă un vechi motiv literar, avariţia,din clasicisam până la realism, prin prezentarea câtorva personaje… UTILIZAREA INSTRUMENTULUI DUSTBIN GAME ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ
Profesor Bușcă Laura
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Dustbin Game este un instrument cu ajutorul căruia se pot crea resurse educaționale. Articolul…
PARTENERIAT FAMILIE - ŞCOALÃ
Inst. DOBREA MONICA
Şcoala cu cls. I -VIII „Înv. N. Pâslaru” Casin, jud. Bacãu
Motto: „Prezenta pãrintilor poate transforma cultura scolii.”
…
Calendar examenul de bacalaureat 2017
Calendarul examenului de bacalaureat din 2017, pentru absolventii clasei a XII-a si a XIII-a, a fost publicat recent in Monitorul Oficial, intr-un ordin al ministrului…
STRATEGII ACTIV-PARTICIPATIVE
ÎN PREDARE-ÎNVÃtARE
Institutor Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I-VIII nr.2 Vorniceni, Judetul Botosani
- rezumat -
Procesul didactic al studierii limbii…
CARMEN SYLVA - ASPECTE DIN ACTIVITATEA LITERARĂ
Prof. Mihaela Melinte,
Colegiul Tehnic „Traian Vuia” Galaţi
Regina Elisabeta a României este considerată drept una dintre…
|
|