Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Test geografie clasa a XI-a
Sâmbătă, 19 Martie 2011 12:39

Test geografie – clasa a XI-a

 

 

I. Definiţi noţiunile: mediu antropizat, ecosistem, hazarde naturale,

 despăduriri.   

      16 puncte

 

 

II. Precizaţi trei categorii de procese majore care determină degradarea solului. Explicaţi fiecare proces major .

 12 puncte

 

 

III. Comparaţi mediul deşerturilor tropicale cu mediul deşerturilor temperate precizând trei asemănări şi trei deosebiri.  

18 puncte

IV. Precizaţi două aspecte prin care se evidenţiază rolul de factor geoecologic al aerului.

 

8 puncte

V. Explicaţi calitatea de hazard a cutremurelor de pământ şi precizaţi consecinţele producerii lor.

10 puncte

VI. Identificaţi fiecare tip de mediu geografic marcat de la 1 la 8 pe harta reprezentând mediile geografice ale Asiei de Sud.

16 puncte


VII. Caracterizaţi mediul notat cu numărul 2 precizând caracteristicile climei,

vegetaţiei, râurilor, solurilor şi reliefului.

10 puncte

Se acordă 10 puncte din oficiu.

Ultima actualizare în Sâmbătă, 19 Martie 2011 12:55
 

Comentarii 

 
0 # gabriela varzari 06-05-2013 14:38
:sigh: :-|
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
0 # ☜♡☞ BaByeLa ☜♡☞ 06-05-2013 14:40
da se poate va rog un test rezolvat la geografie ca eu nu gasesc nici unul mai usor
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Studiul evolutiei procesoarelor

STUDIUL EVOLUŢIEI PROCESOARELOR   Prof. Farkas Ana Maria Colegiul Tehnic de Transporturi Braşov   1. Primele procesoare Apariţia procesoarelor desktop începe în 1993, odatã cu apariţia primului Pentium. Primul model disponibil rula la o frecvenţă de...

Read more

Organizarea si desfasurarea admiterii in…

ORDIN privind organizarea si desfasurarea admiterii în învatamantul liceal de stat, pentru anul scolar 2011-2012     În baza prevederilor Legii învatamantului nr. 84/1995, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, În temeiul Hotararii Guvernului nr....

Read more

Prevenirea esecului scolar

PREVENIREA EŞECULUI ŞCOLAR   Prof. Comănescu Marghioala Colegiul Agricol ,,Dr. C. Angelescu’’ Buzău   Una dintre marile primejdii ale învăţământului constă în resemnarea profesorilor în ceea ce priveşte rezultatele instruirii, deoarece îmbunătăţirea calităţii pregătirii elevilor...

Read more

Probleme geografice

PROBLEME GEOGRAFICE   Profesor Miron Steluţa Otilia Şcoala cu clasele I-VIII Movila miresii, judeţul Brăila     Rezumat: Promovarea interdisciplinarităţii constituie un element definitoriu al progresului cunoaşterii. Copiii nu tebuie educaţi pentru lumea de azi, deoarece...

Read more

Notes sur la comprehension

NOTES SUR LA COMPREHENSION   Ilie MINESCU Universitatea de Vest Timişoara   Un individu qui s'apprête à comprendre, n'utilise pas directement les informations dans la forme conventionnelle du discours écrit (ou oral). C'est par l'intermédiaire...

Read more

Alege scoala Proiect de prevenire a aban…

ALEGE ŞCOALA PROIECT DE PREVENIRE A ABANDONULUI ŞCOLAR Coordonator proiect, Prof. Lepădatu Liliana Şcoala Gimnazială Parava, Jud. Bacău Elevii proveniţi din familii defavorizate, în pericol de abandon şcolar şi fără...

Read more

Relatia de independenta dintre educatia …

RELAŢIA DE INDEPENDENŢĂ DINTRE EDUCAŢIA FIZICĂ ŞI CELELALTE LATURI ALE EDUCAŢIEI   Prof. Antonie Iustin-Marius Școala Gimnazială „Mihail Sadoveanu” Bacău   Rezumat: O societate sănătoasă nu se poate construi fără a înţelege rolul educaţiei fizice în...

Read more

Proiect consiliere psihopedagogica

PROIECT CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICĂ     Prof.  Ciucă (Stan) Cristina Şcoala cu clasele I-VIII Bâsca-Chiojdului, Chiojdu, jud. Buzău   - Studiu de caz-     I. Prezentarea cazului În anul şcolar 2010-2011 a fost înscris în clasa I elevul B.N. cu...

Read more