Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Test geografie clasa a XI-a
Sâmbătă, 19 Martie 2011 12:39

Test geografie – clasa a XI-a

 

 

I. Definiţi noţiunile: mediu antropizat, ecosistem, hazarde naturale,

 despăduriri.   

      16 puncte

 

 

II. Precizaţi trei categorii de procese majore care determină degradarea solului. Explicaţi fiecare proces major .

 12 puncte

 

 

III. Comparaţi mediul deşerturilor tropicale cu mediul deşerturilor temperate precizând trei asemănări şi trei deosebiri.  

18 puncte

IV. Precizaţi două aspecte prin care se evidenţiază rolul de factor geoecologic al aerului.

 

8 puncte

V. Explicaţi calitatea de hazard a cutremurelor de pământ şi precizaţi consecinţele producerii lor.

10 puncte

VI. Identificaţi fiecare tip de mediu geografic marcat de la 1 la 8 pe harta reprezentând mediile geografice ale Asiei de Sud.

16 puncte


VII. Caracterizaţi mediul notat cu numărul 2 precizând caracteristicile climei,

vegetaţiei, râurilor, solurilor şi reliefului.

10 puncte

Se acordă 10 puncte din oficiu.

Ultima actualizare în Sâmbătă, 19 Martie 2011 12:55
 

Comentarii 

 
0 # gabriela varzari 06-05-2013 14:38
:sigh: :-|
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 
 
0 # ☜♡☞ BaByeLa ☜♡☞ 06-05-2013 14:40
da se poate va rog un test rezolvat la geografie ca eu nu gasesc nici unul mai usor
Răspunde | Răspunde cu citat | Citat
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Obiceiuri ale meglenoromanilor

OBICEIURI ALE MEGLENOROMÂNILOR   Prof.  Ida Iuliana Şcoala Generală Nr. 3 Zărneşti, Braşov   Articolul prezintă câteva obiceiuri ale comunității meglenoromâne din comuna Cerna, județul Tulcea. Acestea sunt aduse în atenția noastră de un grup...

Read more

Organizarea si desfasurarea unei activit…

ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA UNEI ACTIVITĂŢI DE  PROIECT                                                                                  Prof. Mihalcea Carla                                                                                   Scoala nr. 1, Pantelimon - Ilfov   Proiectul este deopotrivă activitate de învăţare şi modalitate de evaluare, cu un profund caracter formativ. Avantajele...

Read more

Previziune cataclismica in poezia simbol…

PREVIZIUNE CATACLISMICĂ ÎN POEZIA SIMBOLISTĂ BACOVIANĂ         dr. Ştefan Lucian MUREŞANU     Motto: Vrăjitorilor evului mediu le spun: / - Lăsaţi să clipească ochiul senin deasupra Egipetului,              / Niciodată nu mor martirii dreptăţii. (George...

Read more

Adaptarea curriculara pentru integrarea …

ADAPTAREA CURRICULARĂ PENTRU INTEGRAREA COPIILOR CU CERINȚE EDUCATIVE Prof.Brătilă Cristina-Zonica C.S.E.I. ,,Elena Doamna, Focșani”, județul Vrancea Adaptarea curriculară pentru elevii cu...

Read more

Competente generale pe niveluri de invat…

     Competenţe generale ale disciplinei pe niveluri de învăţământ                 Modelul comunicativ-funcţional şi competenţele-cheie specifice disciplinei limba şi literatura română impun anumite competenţe generale în cadrul programelor şcolare pe niveluri de...

Read more

Etica in dezbaterea didactica de la bana…

ETICA ÎN DEZBATEREA DIDACTICĂ DE LA BANALITATE LA ARTĂ   Profesor Hrihorciuc Otilia Liceul Tehnologic ”Ion Nistor”- Vicovu de Sus, județul Suceava   Atât dezbaterea cât și problemele de etică sunt subiecte din ce în ce...

Read more

Jocul modalitate de invatare si educare …

JOCUL MODALITATE DE ÎNVĂŢARE ŞI EDUCARE (STUDIU)   Educator Stan Luminiţa-Simona Grădiniţa cu program normal Bălăbăneşti, Galaţi   Încorporat în activitatea didactică, elementul de joc imprimă acesteia un caracter mai viu şi mai atragător, aduce...

Read more

Dimenisuni sociale in educatie

DIMENSIUNI SOCIALE ÎN EDUCAŢIE                                                 Zamciuc Cristina, profesor Colegiul Economic ”Octav Onicescu ”Botoşani                Educaţia în genere caută să realizeze trei scopuri, în care individualul şi socialul se întâlnesc şi se întretaie în...

Read more