|
|
Toolkit Stiintifico-fantastic in Educatie |
Scris de administrator
|
Miercuri, 23 Aprilie 2014 18:35 |
Toolkit Ştiinţifico-fantastic în Educaţie
Realizat de către UPIT & CARDET pe 28/02/14
Titlul Proiectului: Ştiinţifico-fantastic în educaţie
Acronimul proiectului: SciFiEd
Numărul proiectului: 527471-LLP-1-2012-1-CY-COMENIUS-CMP
Introducere PARTEA I
Toolkit-ul Ştiinţifico-fantastic în Educaţie este cel mai important produs al proiectului SciFi-Ed. Este o combinaţie de şapte produse finite care provin din patru Pachete de Lucru diferite.
Este adresat profesorilor si educatorilor in-service, cu scopul de a-i susţine în efortul lor de a proiecta şi implementa unităţi de predare SF. Un accent special este pus pe formarea profesorilor in-service, dar nevoile profesorilor pre-service sunt de asemenea adresate.
Scopul Toolkit-ului Ştiinţifico-fantastic în Educaţie este de a face tot posibilul pt. a convinge, ghida şi susţine educatorii în introducerea SF-ului în educaţie, de a colecta şi dezvolta experienţă şi know-how în acest domeniu, de a organiza acest know-how în unităţi de informaţie solide şi accesibile şi de a le pune la dispoziţia părţilor interesate.
Obiectivele specifice ale Toolkit-ului Ştiinţifico-fantastic în Educaţie sunt:
De a prezenta SF-ul şi subgenurile lui educatorilor europeni care predau la copii cu vârsta între 9-15 ani şi de a-i convinge despre valoarea lui literară şi pedagogică.
De a furniza educatorilor informaţie analitică privind autori de SF pt. copii şi adolescenţi recunoscuţi la nivel european şi internațional, precum şi titluri SF existente în ţările partenere.
De a descrie abordările generale şi metodele şi tehnicile specifice pt. a preda, prin SF, competenţe şi concepte cheie din ştiinţă şi din alte părţi importante ale curriculumului.
De a sprijini educatorii în utilizarea filmului, multimedia şi a tehnologiilor Web 2.0 pt. a introduce SF-ul în educaţie.
De a oferi educatorilor mostre de unităţi de predare SF inter-curriculare (cross-curriculare) care pot fi folosite de către aceştia, dar pot de asemenea funcţiona ca modele pt. construirea de noi unităţi de predare.
De a asorta şi disemina resurse relevante către educatorii europeni.
Structura acestui Toolkit conţine următoarele părţi sau secţiuni distincte:
INTRODUCERE
PARTEA I: Abordarea SciFi-Ed
APENDIX
Acest Toolkit reuneşte contribuţii de la toţi partenerii de proiect, şi anume:
P1. Centre for the Advancement of Research and Development in Educational Technology LTD (CARDET), CY (coordonatorul proiectului)
P2. Universitatea din Piteşti, RO
P3. County Meath VEC, IR
P4. Public Library in Ursus District of the City of Warsaw, PL
P5. INNOVADE LI LTD, CY
P6. Agenzia per lo Sviluppo Empolese Valdelsa (ASEV), IT
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 26 Aprilie 2014 19:01 |
|
LA FRANCOPHONIE AUJOURD’HUI
Elisabeta Gheorghe,
Liceul cu Program Sportiv Brăila
Enseigner la civilisation ce sera étudier les réalités du monde actuel. Apprendre une langue étrangère «c’est apprendre une culture nouvelle, des... Read more
ANEXA Nr. 8
la regulament
CHESTIONAR PENTRU PARINTI*)
___________
*)Raspunsurile la acest chestionar au caracter confidential.
- model -
Cunoasteti numele invatatorului/dirigintelui clasei in care invata fiul/fiica dvs., precum si... Read more
COMBATEREA ABSENTEISMULUI ŞCOLAR
Profesor Păduraru Constantin Eugen
Şcoala gimnazială nr. 1 Slănic Moldova, judeţul Bacău
Rezumat
Fenomenul de absenteism conduce la insuccesul şcolar şi constituie un pas important spre abandonul şcolar. Pentru a putea... Read more
METODE ŞI STRATEGII DESTINATE
CERCURILOR DE LECTURĂ
Prof. Melinte Mihaela
Colegiul Tehnic „Traian Vuia” Galaţi
Cercurile de lectură reprezintă activităţi didactice, desfăşurate într-un cadru curricular sau extracurricular, al... Read more
STUDIU PRIVIND IMPACTUL DIVORTULUI ASUPRA COPIILOR
Andone Crenguța - profesor
Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov
Divorțul își pune amprenta asupra copilului de orice vârstă, consecințele materializându-se la nivel emoțional, comportamental, intelectual și... Read more
ECOEDUCAȚIA
prof. Arjoca Mihaela Maria
Colegiul Tehnic ‘’ Ion Mincu”, Timișoara
Rezumat: Ecoeducația va ajuta la dezvoltarea umanității.
Cuvinte cheie: ecologie, mediu, educație, evoluție.
... Read more
VALORIZAREA TEXTELOR CU CARACTER ISTORIC
Prof. înv. primar: DOBREA MONICA
Şcoala Gimnazială „Emil Racoviţă” Oneşti, jud. Bacău
„Cunoscând istoria, eroii, tradiţia, ne facem mai sociabili, mai altruişti, mai iubitori de... Read more
LA PROTECTION DE L’ENVIRONNEMENT EST
NOTRE RESPONSABILITÉ A TOUS
Prof. Mira Magdalena
Liceul Tehn. Constantin Brâncuşi, Piteşti
« C'est une triste chose de songer que la nature parle et que le genre humain... Read more
Modificări şi completări la Legea Educaţiei Naţionale
Guvernul României a aprobat în şedinţa de miercuri, 30 mai, proiectul de ordonanţă de urgenţă privind modificarea şi completarea Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011.… COMPONENTE ALE COMUNICĂRII NONVERBALE
Raluca-Nicoleta Iancău, profesor limba română
Şcoala Generală nr. 6 Iacob Mureşianu, Braşov
Teoriile contemporane ale comunicării, influenţate de discipline atât de diverse ca lingvistica enunţării, psihologia, sociologia,… COMUNICARE ŞI DISCURS DIDACTIC
Prof. Surdu Alina-Daniela
Liceul Tehnologic Alexandru Vlahuță Șendriceni
Nimic nu poate fi cunoscut cu adevărat înainte de a trece în semne; nu există cunoaştere fără semne şi nici semne…
ADAPTAREA CURRICULARĂ
PENTRU INTEGRAREA COPIILOR CU CERINȚE EDUCATIVE
Prof.Brătilă Cristina-Zonica
C.S.E.I. ,,Elena Doamna, Focșani”, județul Vrancea
Adaptarea curriculară pentru elevii cu…
ROLUL ŞI SEMNIFICAŢIA COMPUNERILOR ŞCOLARE
ÎN PROGRAMA ŞCOLARĂ
Prof. Urjan Mihaela
Şcoală Gimnazială Siriu, loc. Siriu
Importanta compunerilor în şcoală
Pedagogia…
CAPITOLUL II
Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA a 7-a
Sistemul de asigurare a calitatii inspectiei la nivelul ISJ/ISMB
Art. 54. -
Managementul calitatii inspectiei scolare consta in crearea unor sisteme si…
Legenda ghiocelului
A fost odata o razã de soare - era chiar fata cea mai micã si rãsfãtatã a astrului luminos.
Şi tocmai pentru cã era cea mai micã si mai… GREŞELI FRECVENTE ȘI CORECTAREA LOR
LA NIVEL MORFOSINTACTIC
Prof. Gramnea Mimi
Colegiul Național „Emil Racoviță”
Printre greşelile frecvente făcute de elevii de gimnaziu în corelarea funcțiilor cu anumite cazuri morfologice,… COMMENT FAIRE LE FRANÇAIS PLUS ATTRAYANT?
ETUDE SUR LE JEU EN CLASSE DE FLE
Prof. Alexie Cristina
«C.T. Ion Mincu», Slatina
Sans diminuer le rôle et l importance de l’écrit dans l’apprentissage…
|
|