Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Asociatia Profesorilor din Romania
Joi, 25 Martie 2010 22:51

"Cu cât mai mult traiesc, cu atât mai bine îmi dau seama de cât de puternic si important este impactul atitudinii asupra vietii. Pentru mine, atitudinea este mai importantã decât faptele. Este mai importantã decât trecutul, educatia, banii, circumstantele, esecul, succesele, decât ce gândesc, spun sau fac alti oameni. Este mai importantã decât aspectul, talentul sau priceperea.

Atitudinea poate clãdi sau distruge o firmã, o bisericã ... o casã. Un lucru remarcabil este acela cã zilnic avem posibilitatea de a alege atitudinea pe care o vom avea în acea zi. Noi nu putem sa ne schimbãm trecutul ... nu putem sã schimbãm modul în care vor actiona oamenii. Singurul lucru pe care îl putem face este sã cântãm pe singura coardã care o avem … si aceasta este atitudinea noastrã. Eu sunt convins cã viata este 10% ceea ce mi se întamplã si 90% cum reactionez la asta. Şi asta e valabil si pentru tine ... noi suntem responsabili pentru atitudinile noastre."

(Charles R. Swindoll)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Joi, 22 Noiembrie 2012 18:16
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Categorii

CATEGORII Prof. Badea Brigitte, Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara Rezumat Structurile algebrice constituie o ramură fascinantă a algebrei, cu aplicaţii extrem de interesante. Elevilor din clasele a XII-a le sunt...

Read more

Dor de Eminescu

Dor de Eminescu

Dor de Eminescu Coordonatori: Profesor Borma Madalina Profesor Lazar Mihaiela  

Read more

Continutul continuturile invatamantului

CONŢINUTUL/ CONŢINUTURILE ÎNVĂŢĂMÂNTULUI Prof. drd. Corlade Ecaterina Iulia Colegiul Tehnic „Dumitru Mangeron”, Bacău, România Conceptul de conţinut (sau conţinuturi) desemnează substanţa cea mai palpabilă, mai concretă, a procesului de învăţământ,...

Read more

EDUCATIA IN SOCIETATEA GLOBALIZATA

EDUCAȚIA ÎN SOCIETATEA GLOBALIZATÃ. CONCEPTELE LIFELONG ȘI LIFEWIDE LEARNING   Alexandra Pepelea, profesor Grup Școlar Tehnic de Transporturi Iași     Opțiunea pentru învãțarea pe tot parcursul vieții înseamnã, în societatea globalizatã de astãzi, acceptarea tuturor...

Read more

Reguli de ameliorare a comunicarii didac…

REGULI DE AMELIORARE A COMUNICĂRII DIDACTICE Oprescu Eugenia - profesor Liceul Tehnologic Virgil Madgearu Roşiori de Vede Formarea competenţelor comunicative constituie un obiectiv...

Read more

Jocul didactic pledoarie pentru cultivar…

JOCUL DE-A CITITORII ŞI PERSONAJELE - PLEDOARIE PENTRU CULTIVAREA SPIRITULUI LUDIC PRIN METODE (NE)CANONICE   Prof. Nicoleta Ichim Grup Şcolar „Ovid Caledoniu”, Tecuci, jud. Galaţi       Demersul îşi propune, aşa cum sugerează şi titlul, să...

Read more

Pomul de Craciun fragment de proza poeti…

POMUL DE CRĂCIUN – FRAGMENT DE PROZĂ POETICĂ MACEDONSKIANĂ A INTERFERENŢELOR   Miron Costina Violeta – profesor Şcoala cu cls. I-VIII Tălpaş, judeţul Dolj   “Proza lui Macedonski este exclusiv poetică și când se...

Read more

Abordarea didactica a textului nonlitera…

ABORDAREA DIDACTICĂ A TEXTULUI NONLITERAR   Profesor Muşat Liliana Liceul Teoretic Nicolae Cartojan Giurgiu   În articolul propus am enumerate tipurile de texte nonliterare utilitare şi distractive şi am exeplificat pentru fiecrea tip de text....

Read more