|
|
|
|
|
Programul Scoala altfel calendarul de organizare |
|
Luni, 20 Februarie 2012 15:58 |
|
Programul “Scoala Altfel”
- calendarul de organizare -
|
Nr.
crt.
|
Perioada
|
Atributii
|
|
1
|
13-24 Februarie 2012
|
Fiecare unitate de invatamant afiseaza propunerile de activitati pentru saptamana "Scoala Altfel".
Simultan, fiecare diriginte si invatator va dezbate propunerile de activitati in clasa. Optiunile elevilor vor fi reflectate in programul final.
Consiliul Profesoral, Comitetul Reprezentativ al Parintilor si Consiliul Scolar al Elevilor vor dezbate, la randul lor, propunerile de activitati si vor opta pe marginea acestora.
|
|
Responsabilitatea revine: directorului scolii si consilierului educativ, cu consultarea permanenta a presedintelui consiliului scolar al elevilor.
|
|
2
|
24 Februarie- 2 Martie 2012
|
Consiliul de Administratie al unitatii de invatamant va adopta forma finala a programului activitatilor pentru saptamana Scoala Altfel, avizat in prealabil de Consiliul profesoral, Comitetul Reprezentativ al Parintilor si Consiliul Scolar al Elevilor.
Programul final va fi comunicat Inspectoratului Scolar Judetean.
|
|
Responsabilitatea revine: consiliului de administratie si directorului unitatii de invatamant.
|
|
3
|
2-5 Martie 2012
|
Unitatea de invatamant va afisa in fiecare clasa si cancelarie, programul adoptat pentru Saptamana Scoala Altfel”.
Inspectoratul Scolar Judetean va afisa pe site-ul institutiei, intr-un meniu special intitulat Saptamana “Scoala Altfel”, programele de activitati ale fiecarei unitati de invatamant din judet, pentru aceasta perioada.
|
|
Responsabilitatea revine: inspectoratului scolar general si directorului unitatii de invatamant.
|
|
4
|
5-16 Martie 2012
|
Conducerea unitatii de invatamant se va asigura de inscrierea tuturor elevilor la activitatile derulate in Saptamana “Scoala Altfel”.
|
|
Responsabilitatea revine: directorului unitatii de invatamant, consilierului educativ si sefului comisiei pentru evaluarea si asigurarea calitatii.
|
|
5
|
17 martie-2 Aprilie 2012
|
Masuri organizatorice destinate derulatii in conditii optime a activitatilor prevazute in cadrul Saptamanii “Scoala Altfel”.
|
|
Responsabilitatea revine: directorului unitatii de invatamant, consilierului educativ, sefului comisiei pentru evaluarea si asigurarea calitatii. Acestea se vor realiza si cu sprijin din partea presedintelui consiliului scolar al elevilor si presedintelui Comitetului Reprezentativ al Parintilor.
|
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
Ultima actualizare în Luni, 20 Februarie 2012 16:02 |
|
PRECIZĂRI
pentru aplicarea Ordinului M.E.C.I. nr. 5132/10.09.2009
privind organizarea şi desfăsurarea
activităţilor specifice funcţiei de diriginte
În atenţia directorului, coordonatorului de proiecte şi programe educative şcolare şi extraşcolare, responsabilului comisiei metodice... Read more
PROIECT DE ACTIVITATE
Profesor propunător: CĂLIN ALEXANDRA RALUCA,
Școala Gimnazială Nr. 96
Este un proiect integrat de activitate didactică, nivel II- grupa mare, menit să ȋi familiarizeze pe preșcolari cu... Read more
CALITATEA ŞI MANAGEMENTUL CALITǍŢII
ÎN INSTITUŢIILE DE ÎNVǍŢǍMÂNT
Director – Prof. IONEL NEAGU
Şcoala cu clasele I-VIII Greaca, jud. Giurgiu
Reforma învãtãmântului a inclus si pânã acum elemente ale... Read more
TEHNICI DE DISCUtIE
CARE CONTRIBUIE LA DEZVOLTAREA GÂNDIRII CRITICE
Dimitriu Alina, profesor de geografie
Grup Şcolar Tehnic Drãgãnesti-Vlasca, Teleorman
În acest articol voi prezenta douã tehnici de dezvoltare a gândirii critice: investigatia... Read more
Nr. MECTS: .....................................................
Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului
FORMULAR DE APLICAŢIE*
pentru proiectele ce vor fi cuprinse în Calendarul Activităţilor Educative 2013
*Proiectul va conţine doar formularul de... Read more
TEHNICI ŞI PRACTICI POZITIVE PENTRU DEZVOLTAREA UNUI
CLIMAT EDUCAŢIONAL AGREABIL
Prof. înv. primar DOBREA MONICA
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „EMIL RACOVIŢĂ” ONEŞTI, JUD. BACĂU
,, Natura şi educaţia sunt asemănătoare.... Read more
ALEGEREA REPERTORIULUI VIOLONISTIC ÎN PROCESUL EDUCAŢIEI INSTRUMENTALE
Prof. Corha Minodora
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău, jud. Sălaj
Conform programei analitice pentru clasa respectivă profesorul alcătuieşte pentru fiecare elev în parte... Read more
UTILIZAREA PRESEI SCRISE ÎN EDUCAŢIE
Prof. Chiţac Mihaela
Şcoala ,,Constantin Brâncoveanu” Constanţa
Tema în discuţie ,,Utilizarea presei scrise în educaţie” cautǎ sǎ surprindǎ în linii mari aspectele pe care elevii trebuie sǎ... Read more
Calendar de desfasurare
pentru evaluarea nationala in anul 2014
Iata Calendarul de desfasurare a Evaluarii Nationale pentru absolventii clasei a VIII-a in anul scolar 2013-2014, componenta din Calendarul Evaluarii Nationale 2014,…
COOPERARE ŞI TOLERANŢĂ ȊN EDUCAŢIE
Prof. Comănescu Marghioala
Liceul Agricol ,,Dr. C. Angelescu’’ Buzău
Şcoala trebuie să formeze deprinderea preţuirii valorii pluriculturale, nu există valori superioare şi inferioare, ci există valori… LECŢIA DE GEOGRAFIE CA APLICAŢIE ÎN TEREN
STUDIU DE CAZ – BAZINUL HIDROGRAFIC TISĂU
Prof. Nicolae Cecilia,
Colegiul Tehnic, Buzău
Lecţia de geografie în aer liber este nu numai necesară, dar şi…
METODA INDUCŢIEI COMPLETE
Profesor Ene Steluţa
Şcoala Miron Costin, Galaţi
În geometrie, ca şi în domeniul multor altor ştiinţe, primele adevăruri matematice au fost obţinute pe calea observaţiei şi experienţei, deci pe calea…
EVALUAREA CU AJUTORUL TESTELOR CREATE
CU INSTRUMENTUL FLEXIQUIZ
Profesor Bușcă Laura
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: În acest articol este prezentat modul de utilizare al instrumentului FlexiQuiz pentru elaborarea…
DEZVOLTAREA CREATIVITĂŢII ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT
Prof. drd. Herţa Diana Elena - SAM Istria, judeţ Constanţa
Prof. drd. Ciocănel Cristina - Şc. „George Enescu” Năvodari, judeţ Constanţa
Rezumat
Creativitatea pedagogică defineşte modelul…
Candidaţii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioadă nedeteminată
Candidaţii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioadă nedeteminată în unitatea de învăţământ în care predau.
STUDIU PRIVIND INFLUENȚA PĂRINȚILOR
ASUPRA COPIILOR ÎN ALEGEREA CARIEREI
Andone Crenguța - profesor
Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov
Alegerea carierei reprezintă o etapă importantă în viața fiecărui individ, este un proces care…
METODE DE PREDARE ACTIV-PARTICIPATIVE
METODA PROIECTULUI, SITE-URI WIKI
Leonte Anca
Colegiul Tehnic Buzău
Se vorbeşte tot mai mult în ultimii ani despre un învăţământ centrat pe elev, dar întrebarea este: cum anume învaţă elevii…
|
|