|
|
|
|
|
Candidatii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioada nedeterminata |
|
Duminică, 10 Februarie 2013 16:30 |
|
Candidaţii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioadă nedeteminată
Candidaţii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioadă nedeteminată în unitatea de învăţământ în care predau.
Ministerul Educaţiei Naţionale precizează că toţi candidaţii care au obţinut nota 7 sau peste 7 la concursul de ocupare a posturilor din învăţământul preuniversitar, din august 2012, şi care au ocupat, în baza acestor note, un post pe perioadă determinată în anul şcolar 2012-2013, se vor putea titulariza. Cu alte cuvinte, aceştia vor putea încheia un contract pe perioadă nedeterminată cu unitatea de învăţământ în care sunt repartizaţi la acest moment, dacă postul e viabil şi candidaţii obţin avizul Consiliului de Administraţie.
Ministerul Educaţiei Naţionale asigură, astfel, crearea de condiţii egale în ceea ce priveşte ocuparea de posturi pentru candidaţii titularizabili din 2012 şi cei din anii precedenţi (2009-2011).
www.edu.ro
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|

TURISMUL ROMÂNIEI PE REGIUNI DE DEZVOLTARE
Prof. Bozgan Adriana
Col. Tehnic “Regele Ferdinand I”, Timişoara
Necesitatea elaborării strategiei de ecoturism
Ariile naturale deţin atuuri importante pentru dezvoltarea activităţilor recreative, activităţi ce pot aduce venituri... Read more

INFLUENȚA ANTROPICĂ ASUPRA FAUNEI CINEGETICE DIN ARIA PROTEJATĂ MĂGURA ODOBEȘTI
BORDEA Gina, profesor biologie
BORDEA Emilian, profesor istorie
Liceul ”Simion Mehedinți” Vidra, județul Vrancea
... Read more
Corpul naţional de experţi în management educaţional
S-au modificat datele!!!
Etapa în curs:
Etapa de selecţie online - 27 februarie 2012 - 5 martie 2012 12 martie 2012 (termen modificat conform OMECTS 3450/05.03.2012).... Read more
STUDIU PRIVIND EDUCAREA ESTETICĂ PRIN ACTIVITĂŢILE ARTISTICE-PLASTICE
Prof. ȋnv. primar: Andrei Alexandra
Şcoala Gimnazială Nr. 1 Corbeni, judeţul Argeş
Rezumat: Dat fiind faptul... Read more
THE CRITICAL PERIOD IN LANGUAGE LEARNING
Prof. Chirilă Ana-Maria
Şcoala Gimnazială ,,Iustin Pîrvu’’ Poiana Teiului
The critical period hypothesis states that there is a period of life (between birth and puberty)... Read more
CONSILIEREA - ACTIVITATE DE FORMARE A ELEVULUI
Profesor Maxim Elisabeta
Şcoala cu clasele I-VIII Nr. 2 Botosani
Schimbãrile care s-au produs la nivelul societãtii în general au determinat aparitia unor tendinte noi în... Read more
DEPEIZAREA EGOULUI ÎN ROMANUL SUPERREALIST
de Ştefan Lucian MUREŞANU
Cuvinte cheie: superrealism, romancier, privaţiuni, mafie, drogat, aurolac, egoul, fiind, cerc strâmt, teluric, energii, cosmic, stigmat, real.
Romanul superrealist este creaţia literară... Read more
PROIECTE EDUCATIVE INTERNE
INFORMARE SINTETICĂ
1. DIFERENŢIERI TERMINOLOGICE
Proiect educativ intern = orice proiect/activitate în domeniul nonformal (extracurricular, extraşcolar), iniţiat şi desfăşurat de către unitatea de învăţământ şi care să vizeze una sau... Read more
DUALISMUL POETIC. GRIGORE ALEXANDRESCU
Prof. Becheru Ramona Florentina
Grup Şcolar Ferdinand I Rm.Vâlcea
Grigore Alexandrescu a creat în două registre estetice, aparent distincte, exprimând contradicţiile conştiinţei sale, ireductibile, interogative, greu de conciliat. Acest…
Constituirea corpului national de experti
in management educational seria 5
Se organizează şi cea de-a cincea serie pentru concursul de selecţie a cadrelor didactice pentru constituirea Corpului National de Experţi în…
O experienţă palpitantă – şapte ani în Algeria!
După câştigarea independenţei Algeriei, în 1962, odată cu plecarea în masă a francezilor, forţa intelectuală a ţării a scăzut considerabil. Primii ani ce…
REGULI DE AMELIORARE A COMUNICĂRII DIDACTICE
Oprescu Eugenia - profesor
Liceul Tehnologic Virgil Madgearu Roşiori de Vede
Formarea competenţelor comunicative constituie un obiectiv…
METHODE D’EVALUATION MODERNE: LE PROJET
Burghiu Anca-Lavinia, profesor de limba francezã
Şcoala gimnazialã Costache Negri, localitatea Costache Negri, judetul Galati
Le processus d’enseignement est un processus très complexe qui suppose… A ÎNVĂŢA ŞI A ÎNŢELEGE
Mureşan-Chira Gabriel
Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca
Procesul de învăţare doreşte modificarea unor structuri psihice şi comportamentale, dezvoltând gradual structuri cognitive, afective sau motorii, trecând…
VALENŢE EDUCATIVE ALE METODELOR INTERACTIVE
Prof. Dobrea Monica
Şcoala Gimnazială „Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău
„Învăţarea autentică se petrece în măsura în care învăţătorul acceptă copilul aşa cum este…
VIVANT PROFESORES!
- Referat -
CUPRINS:
1-Argument
2-Obiective
3-Diseminarea proiectului
4-Model de orientare profesionala
5-Colaboratori
1. Argument
Referatul VIVANT PROFESORES propune revigorarea functiilor si valorilor atribuite foii matricole, la absolvirea liceului.
Noua versiune a foii matricole, se vrea un mini-ghid de orientare…
Planificare model pentru geografie invatamant special
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model…
|
|