Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Training profesori Junior Achievement Romania pentru ore altfel
Sâmbătă, 18 Februarie 2012 17:42

Învăţătorii şi profesorii Junior Achievement se pregătesc cu tehnologie de business pentru ore “altfel”

 

Bucureşti, 17 februarie -  Miercuri, 85 de învăţători din 36 de localităţi şi oraşe* au participat la prima sesiune de training online live, oferită în direct de Junior Achievement România (JA). Tehnologia, o platformă de web conferencing folosită până acum doar în business, a permis conectarea cu costuri reduse a cadrelor didactice din 24 de judeţe, inclusiv din mediul rural, păstrând în acelaşi timp caracterul interactiv necesar pregătirii participanţilor.

 

Junior Achievement foloseşte pentru prima dată în pregătirea cadrelor didactice această tehnologie utilizată inclusiv de universităţi ca Harvard Business School, avantajele soluţiei fiind atât eficienţa crescută a costurilor cât şi accesul facil la traininguri live inclusiv pentru învăţători şi profesori din mediul rural.  

 

Trainingul a oferit învăţătorilor informaţii pentru implementarea modulelor JA la clasă, pachete educaţionale care pregătesc elevii pentru succes în economia de piaţă prin activităţi learning by doing desfăşurate în peste 950 de instituţii din România în anul şcolar 2011-2012.  Cei 85 de învăţători participanţi au primit explicaţii despre conţinutul programelor educaţionale JA pentru clasele I-IV (Noi înşine, Familia mea, Comunitatea noastră, Oraşul nostru, Economia ţării), despre ce presupune metodologia learning by doing şi recomandări pentru colaborarea cu consultantul voluntar (profesionist sau antreprenor din comunitate care doreşte să investească în educaţie prin participarea la o oră la clasă).

 

3.000 de cadre didactice vor beneficia de astfel de traininguri în cursul acestui an şcolar, acestea continuând cu sesiuni dedicate tuturor celorlalte programe JA.

 

*85 de profesori din 36 de localităţi şi oraşe (24 de judeţe): Băltăreţi, Beclean, Bobohalma, Botoşani, Braşov, Bucureşti, Caiuţi, Câmpulung, Caracal, Certeju de Sus, Chişineu-Criş, Constanţa, Craiova, Cugir, Deva, Dofteana, Drăgăşani, Iaşi, Întorsura Buzăului, Lugoj, Mateşti, Medgidia, Nicolae Bălcescu, Oradea, Piatra-Neamţ, Ploieşti, Râmnicu Sărat, Roman, Săcele, Slatina, Suceava, Şura Mare, Târgu Mureş, Tecuci, Tinca, Valea Popii.

 

Despre Junior Achievement

Junior Achievement România, organizaţie non-profit a fost fondată în anul 1993 şi este parte a Junior Achievement Worldwide®, USA şi Junior Achievement-Young Enterprise, Europe. JA este cea mai mare şi cea mai dinamică organizaţie internaţională de educaţie economică şi antreprenorială. În România, programele JA de tip "learning by doing"  sunt urmate anual de peste 150.000 de elevi din 1.000 de instituţii de învăţământ şi se desfăşoară local în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, instituţiile de învăţământ şi comunitatea de afaceri. 

Pentru detalii accesaţi www.jaromania.org.

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Sâmbătă, 18 Februarie 2012 17:48
 

Revista cu ISSN

Comisiile de concurs pentru ocuparea pos…

CAPITOLUL III  Comisiile de concurs      Art. 7. -    (1) Pentru organizarea si desfasurarea concursului la nivelul unei unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, consiliul de administratie al unitatii de invatamant...

Read more

Evaluarea Nationala 2014 Limba si litera…

Evaluarea Nationala 2013 Limba si literatura romana subiect si barem   Vezi subiectul si baremul de evaluare si de notare / corectare de la prima proba de Evaluarea Nationala pentru clasa a VIII-a pentru anul...

Read more

Clasic si modern in invatamantul primar …

CLASIC ŞI MODERN ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR ROMÂNESC Prof. înv. primar: Dobrea Monica Şcoala Gimnazială „Emil Racoviţă” Oneşti, judeţul Bacău „Consideră elevul o făclie...

Read more

Metodologie organiyare si functionare ce…

METODOLOGIA DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE A CENTRELOR COMUNITARE DE ÎNVĂȚARE PERMANENTĂ     Capitol I Dispoziții generale Art. 1. Prezenta metodologie reglementează modul de înființare, organizare și funcționare a centrelor comunitare de învățare permanentă. Art. 2. Centrul...

Read more

Planificare model pentru terapia educati…

Planificare model pentru terapia educationala complexa si integrata invatamant special   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de...

Read more

Metodologia de evaluare externa a calita…

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 Axa prioritară 1 : "Educaţia şi formarea profesională în sprijinul creşterii economice şi dezvoltării...

Read more

La cinematographie Ouvres litteraires fr…

LA CINÉMATOGRAPHIE. OEUVRES LITTÉRAIRES FRANÇAISES PORTÉES A L’ÉCRAN. ÉTUDE.   Prof. Alexie Cristina Colegiul Tehnic « Ion Mincu », Slatina   La cinématographie  c’est un voyage dans l’intérieur des habitudes, des coutumes, des rêves humains, un passeport...

Read more

Mihai Eminescu poet national si valoare …

Mihai Eminescu- poet naŢional Şi valoare europeană -diseminare parteneriat mulTilateral ACTIVE FOR EU   Prof. Casangiu Adriana-Daniela Grădiniţa cu PP “Nicolae Romanescu” Craiova   Opera marelui Eminescu, cel mai important poet naţional român, este fără...

Read more