|
|
Oportunitati de studiu in Marea Britanie prin programul HMC Projects in Central and Eastern Europe |
Vineri, 11 Noiembrie 2011 17:59 |
Oportunităţi de studiu în Marea Britanie prin
programul HMC – Projects in Central and Eastern Europe
Din anul 2009, Junior Achievement România, împreună cu Headmasters’ and Headmistress’ Conference (asociaţie de şcoli independente din Marea Britanie) organizează în România programul de burse HMC – Projects in Central and Eastern Europe. Acesta oferă elevilor de clasa a X-a oportunitatea de a petrece al treilea an de liceu într-o şcoală indepedentă din Marea Britanie.
Prin participarea la program, elevii se familiarizează atât cu limba engleză, cât şi cu sistemul ‘boarding school’, prin care tinerii locuiesc şi studiază împreună. Bursele acoperă taxa şcolară anuală, cazarea şi cheltuielile de masă.
Pentru a putea aplica la aceste burse, elevii interesaţi trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
- să fie înscrişi într-o formă de învăţământ de nivel liceal, fiind în prezent în clasa a X-a
- să nu ocupe, la momentul înscrierii, un loc într-o şcoală din Marea Britanie
- venitul părinţilor (brut, combinat) pe anul 2011 să nu depăşească echivalentul în lei a £25000
- vârsta elevului trebuie să fie la 1 septembrie 2012 între 16 ani şi 17 ani şi 6 luni.
Înscrierile se fac în perioada 7 noiembrie - 7 decembrie 2011. Informaţii detaliate despre procesul de înscriere şi despre ce poate presupune experienţa anului petrecut în Marea Britanie sunt disponibile pe site-ul dedicat programului http://www.burselehmc.jaromania.org/.
Pentru informaţii suplimentare
Junior Achievement România
Lucian Grămescu
Operations Manager
E-mail: lucian.gramescu@jaromania.org
Website: www.jaromania.org
Notă pentru editori
Junior Achievement România, organizaţie nonprofit, a fost fondată în anul 1993 şi este parte a Junior Achievement Worldwide®, USA şi a Junior Achievement – Young Enterprise, Europe. JA este cea mai mare şi cea mai dinamică organizaţie internaţională de educaţie economică şi antreprenorială. În România, programele JA de tip learning by doing sunt urmate anual de peste 150.000 de elevi din peste 1.300 instituţii de învăţământ şi se desfăşoară în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, cu instituţiile de învăţământ şi comunitatea de afaceri. Pentru detalii, accesaţi www.jaromania.org.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Vineri, 11 Noiembrie 2011 19:20 |
|
CALITATEA EVALUĂRII LA DISCIPLINA MATEMATICĂ
Profesor Păduraru Constantin Eugen
Şcoala gimnazială nr. 1 Slănic Moldova, judeţul Bacău
Rezumat
In noul context educaţional, procesul instructiv - educativ trebuie pus în concordanţă cu particularităţile de... Read more
METODOLOGIA ORGANIZĂRII ŞI DESFĂŞURĂRII
ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
CAPITOLUL II
FORME DE ORGANIZARE A ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ
ŞI SPORT ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
Art.8. Formele de organizare curriculară... Read more
EVALUAREA COPIILOR CU CES
Prof. înv. primar Răvășel Oana – Cătălina,
Școala cu clasele I-VIII Doba
Dizabilitatea face parte din experienţa umană, fiind o dimensiune a umanităţii. Ea este cea mai puternică... Read more
PE AICI NU SE TRECE!
Prof. înv. primar Dobrea Monica
Şcoala Gimnazială „Emil Racoviţă” Oneşti, jud. Bacău
Motto: „Fiecare petic de pământ îşi are istoria lui, dar trebuie să tragi... Read more
EDUCATIA MORALA
Importanta conceptelor de morala si educatie morala
Nu este posibila formarea personalitatii fara a tine seama de aspectul care ar trebui sa domine intreaga noastra viata sufleteasca: aspectul moral.
Specificul... Read more
LITERATURĂ ŞI CORESPONDENŢĂ ÎN OPERA LUI MAX BLECHER
Profesor Andra Elena Diaconu
Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea
Max Blecher a reuşit să facă din propria boală o experienţă cu adevărat tulburătoare,... Read more
FORME ALE EDUCATIEI
In functie de gradul de organizare si de oficializare al formelor educatiei putem delimita trei mari categorii:
- educatia formala (oficiala),
- educatia non-formala (extrascolara),
- educatia informala (spontana).
Read more
CULTURA MUZICALĂ ROMÂNEASCĂ
LA ÎNCEPUTUL SECOLULUI XX
Prof. Achim Maria
Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău, jud. Sălaj
Alimentată în secolul XIX din muzica romantică și din... Read more
ROLUL IMAGINII DE TELEVIZIUNE ÎN INFLUENŢAREA COMPORTAMENTULUI ELEVILOR
Prof. CIUCĂ (STAN) CRISTINA
Şcoala cu clasele I-VIII Basca-Chiojdului, Chiojdu, jud. Buzău
Lumea se schimbă cu o rapiditate extraordinară, mass-media pătrunde în viaţa fiecăruia dintre…
SCRATCH – MEDIU MODERN EDUCAŢIONAL
PENTRU DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR
DE PROGRAMARE LA ELEVI
Simona ANASIA, Profesor Informatică şi Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor,
Liceul Teoretic “Emil Racoviţă”, Galaţi
Rezumat: Scratch este un nou limbaj de… SCOPUL ŞI IMPORTANŢA ACTIVITĂŢILOR EXTRAŞCOLARE
Prof. Mihaela Marian
Colegiul Tehnic ‘‘Constantin Brâncuși’’
Rezumat: Acţiunile educative desfășurate în cadrul acestui tip de educaţie sunt flexibile şi vin în întâmpinarea diferitelor interese ale elevilor, care…
PORTOFOLIUL DIDACTIC,
o metodă alternativă viabilă de evaluare
Prof. Stan Cristina
Şcoala Gimnaziala Bâsca-Chiojdului, jud. Buzău
„Într-o şcoală niciodată nu se ştie cine dă şi cine primeşte.” (Constantin Noica)
Şcoala are “obligaţia“ să creeze condiţii…
DIRECŢII EXPRESIONISTE IN POEZIA LUI ION BARBU
Institutor: Nevodenszki Sorina
Şcoala cu clasele I-VIII, Sînandrei, Jud. Timis
“În poezia mea, ceea ce ar putea trece drept modernism nu este… JUNIMEA ŞI CRITICISMUL JUNIMIST
Prof. Gabriela Ionescu
Colegiul Tehnic Nr.2, Târgu-Jiu
Rezumat: Societatea Junimea a fost cea mai importantă grupare ideologică şi culturală din a doua jumătate a secolului al XIX-lea, având rolul…
Planetele Sistemului Solar
Cele noua planete ale Sistemului Solar au foarte multe aspecte in comun. Toate au orbita eliptica in jurul Soarelui si toate au luat nastere din praful si gazele… SATIRA SOCIALĂ
ÎN ȚIGANIADA LUI ION BUDAI – DELEANU
Prof. Drd. Miron Costina Violeta
Școala cu clasele I-VIII Tălpaș, Dolj
Mots-clés: satire, intertextualité, société, politique, Tsiganes
Resumé
Auteur satirique par excellence, la réponse de…
CALOIANUL – FAPT ŞI ACT FOLCLORIC
Prof. Iorga Violeta
Şcoala 16 ,,Nicolae Bãlcescu”, Galati
Ca majoritatea textelor populare, Caloianul trebuie interpretat din dublã perspectivã: ca act si fapt folcloric. Textul…
|
|