|
|
Lecturi obligatorii pentru clasa a VIII-a |
Vineri, 22 Octombrie 2010 17:18 |
Lecturi obligatorii pentru clasa a VIII-a
Literatura română
Mihai Eminescu
|
Poezii
|
Lucian Blaga
|
Poemele luminii (selectiv)
|
Nichita Stănescu
|
O viziune a sentimentelor (selectiv)
|
Tudor Arghezi
|
Cuvinte potrivite(selectiv)
|
Ioan Slavici
|
Nuvele
|
Gala Galaction
|
Nuvele şi povestiri
|
Fănuş Neagu
|
Dincolo de nisipuri
|
Mihail Sadoveanu
|
Baltagul
|
Francisc Munteanu
|
Prinţesa din Şega
|
Vasile Alecsandri
|
Chiriţa în provincie
|
Ion Luca Caragiale
|
O scrisoare pierdută, Conu Leonida faţă cu Reacţiunea
|
Ion Băieşu
|
Boul şi viţeii
|
Literatura universală
Ernest Hemingway
|
Bătrânul şi marea
|
Walter Scott
|
Ivanhoe
|
Mark Twain
|
Aventurile lui Tom Sawyer
|
Karl May
|
Testamentul incaşului
|
Stanislaw Lem
|
Ciberniada
|
Herbert Wells
|
Omul invizibil
|
Victor Hugo
|
Mizerabilii
|
Emile Zola
|
Povestiri pentru Ninon
|
Arthur Conan Doyle
|
O lume dispărută
|
Maxim Gorki
|
Copilăria
|
Miguel de Cervantes y Saavedra
|
Don Quijote de la Mancha
|
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Miercuri, 28 August 2013 20:34 |
|
ALEXANDRU MACEDONSKI,
PROMOTOR AL ÎNNOIRII POEZIEI ROMÂNEŞTI
Prof. Cojocaru Iuliana
Şcoala cu clasele I-VIII, Nr. 9 „Petreche Poenaru”, Craiova
Poet, prozator, dramaturg, publicist, Macedonski a fost un promotor al înnoirii poeziei: o literaturã... Read more
INVENTAREA ȘI DEZVOLTAREA FOTOGRAFIEI
prof. Mihaela Butoi
Colegiul Tehnic “Petru Poni”, Onești
Fotografia a devenit astăzi unul dintre cele mai accesibile și pasionante mijloace de cunoaștere... Read more
TEMA IUBIRII ȘI MOTIVUL CUPLULUI ÎN ROMANUL MAITREYI
(Exemplu de proiectare a activității didactice)
Marincaș Marinela Adriana, profesor
Liceul de Arte ,,Regina Maria”... Read more
Probele de evaluare a competenţelor
din cadrul examenului de bacalaureat 2012
Luni, 11 iunie 2012, încep primele probele de evaluare a competentelor din cadrul examenului de bacalaureat.
Prima sesiune a examenului... Read more
STUDIU- TRATAREA DIFERENȚIATĂ A ELEVILOR- MODALITATE DE STIMULARE A RANDAMENTULUI ȘCOLAR
Prof. înv. primar Gligor Dana
Școala Gimnazială Cîmpeni, jud. Alba
Diferenţierea şi individualizarea instruirii constituie o problemă pedagogică veche, dar... Read more
OMUL COMPLET ȘI STAREA DE SĂNĂTATE
Prof. Educator Mureșan- Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și
Documentare privind Educația Integrată/ Incluzivă Cluj-Napoca
... Read more
PARTEA VI
Mostre de unităţi SF intercurriculare
Fiecare partener a proiectat o unitate SF inter-curriculară (cross-curriculară), descriind o serie de lecţii interconectate care utilizează unul sau mai multe texte SF cu scopul... Read more
COMMENT FAIRE LE FRANÇAIS PLUS ATTRAYANT?
ETUDE SUR LE JEU EN CLASSE DE FLE
Prof. Alexie Cristina
«C.T. Ion Mincu», Slatina
Sans diminuer le rôle et l importance de l’écrit dans l’apprentissage... Read more
FAMILIA: REFUGIU, ÎNCHISOARE SAU ŞCOALA A IUBIRII?
Profesor Şulic Adrian
Şcoala cu clasele I –VIII, Nr. 1, Dorohoi, Botoşani
,,Sentimentele de stimă pot apărea doar într-o atmosferă unde diferenţele între indivizi sunt apreciate,… DEMERSUL ANALOGIC ÎN PREDAREA CAUZALEI
Prof. drd. Florina Țermure,
Școala Gimnazială, localitatea Dobric. Jud. Bistrița-Năsăud
Rezumat: Prezenta lucrare își propune să abordeze unul din cele patru demersuri didactice, demersul analogic, care constă… TRATAREA DIFERENȚIATĂ A ELEVILOR CARE PREZINTĂ DIFICULTĂȚI DE ÎNVĂȚARE
prof. înv. primar Doina Dumitru
Şcoala Gimnazială Fitioneşti
Cunoaşterea și abordarea diferențiată a elevilor reprezintă un mijloc…
METODE DE ȊNVǍȚARE ACTIVǍ
PRIN COOPERARE LA VȂRSTA PREŞCOLARǍ
Educatoare Portik Laura
Grădiniţa P.P.Nr.1 Reghin
Rezumat
Ȋnvăţământul actual modern presupune îmbinarea tehnicilor moderne…
LES TECHNIQUES ALTERNATIVES D’EVALUATION.
LE PORTFOLIO
ILIE MINESCU
Universitatea de Vest Timişoara
Le portfolio est une méthode alternative d’évaluation qui a attiré l’attention et l’intérêt des professeurs. Il était nécessaire de trouver…
ANALIZĂ TRANZITORIE PE FORME HIBRIDE DE DELICVENȚĂ JUVENILĂ
SECȚIUNE ARGUMENTATIVĂ
Prof. educator Mureșan-Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse
și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj- Napoca
Rezumat: Contracararea subculturii…
Metodologia de organizare a evaluarii elevilor - clasa a IV-a
Vezi Ordin nr. 6584/20.12.2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare si administrare a evaluarii elevilor la finalul clasei a IV-a.
DELTA DUNĂRII
Dimitriu Astrid-Alina,
Prof. Grup Şcolar Agricol, Alexandria, jud. Teleorman
Aşezare, întindere
Dunărea, izvorând din Germania, adunând afluenţii din zece ţări şi traversând patru capitale, după un traseu de 2.860 Km, formează… ABORDAREA DIDACTICĂ A TEXTULUI NONLITERAR
Profesor Muşat Liliana
Liceul Teoretic Nicolae Cartojan Giurgiu
În articolul propus am enumerate tipurile de texte nonliterare utilitare şi distractive şi am exeplificat pentru fiecrea tip de text.…
|
|