Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Model de planificare anuala, calendaristica si detaliata a unei unitati de invatare
Miercuri, 15 Septembrie 2010 15:46

PLANIFICARE ANUALA 

 

 

Clasa .... 

An şcolar ....... 

   

       

Clasa ............... 

Curriculum aplicat: ...... (ex.: T.C. 3 ore + C.D. 1 ore)          

Profesor .....................               

Semestrul.

Unitatea de învăţare (denumire)

Nr. ore

Săptămâna

Observaţii 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                               PLANIFICARE CALENDARISTICĂ (unitatea ...)

 

Clasa .............................

An şcolar .......................

Curriculum aplicat: ....... 

Profesor ........................                                                                                                      

Nr.crt.

Unitatea de învăţare

Competente specifice

Conţinuturi asociate

Nr. ore

Săptămâna

Observaţii

1.

 

1.2 identificarea secvenţelor de dialog, de naraţiune şi de descriere dintr-un mesaj oral, în scopul înţelegerii modului de structurare a acestora

-    structura secvenţelor descriptive, narative şi dialogate;

……………………….

x

y

z

 

 

 

                                                       PLANIFICAREA DETALIATĂ A UNEI UNITĂŢI DE ÎNVĂŢARE

 

Unitatea: ..............................

Clasa ........... / an şcolar.......                                                                                                                                                    

Profesor ...............................

 

Tabelul va fi structurat pe structura: Conţinuturi (detalieri), Competenţe specifice, Activităţi de învăţare, Resurse, Evaluare.

 

 

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 17:04
 

Revista cu ISSN

Tratarea diferentiata a elevilor care pr…

TRATAREA DIFERENȚIATĂ A ELEVILOR CARE PREZINTĂ DIFICULTĂȚI DE ÎNVĂȚARE prof. înv. primar Doina Dumitru   Şcoala Gimnazială Fitioneşti Cunoaşterea și abordarea diferențiată a elevilor reprezintă un mijloc...

Read more

SCOALA - UN SPATIU AL VIOLENTEI?

ŞCOALA – UN SPAŢIU AL VIOLENtEI?   Prof. Melania top ªcoala Generalã Nr. 31, Brasov   Motto: Violenta este ultimul refugiu al omului incompetent. (Isaac Asimov) On parle toujours...

Read more

Le projet en classe de fle

LE PROJET EN CLASSE DE FLE Bondoc Mihaela, profesor de limba franceză Colegiul Național I.L.Caragiale Ploiești Motto: “ J’entends et j’oublie, Je vois...

Read more

Subiecte definitivat 2013

Subiecte definitivat 2013   Afla care au fost subiectele de la examenul national de definitivare in invatamant 2013.  

Read more

Continuitatea activitatii instructiv edu…

CONTINUITATEA ACTIVITĂŢII INSTRUCTIV-EDUCATIVE LA CLASELE A IV-A ŞI A V-A   Prof. Stan Cristina Şcoala cu clasele I-VIII Bâsca Chiojdului   O problemă importantă în ceea ce priveşte continuitatea muncii instructiv-educative între clasa a IV-a şi...

Read more

Impactul retelelor electrice asupra medi…

IMPACTUL REŢELELOR ELECTRICE ASUPRA MEDIULUI - EFECTUL CORONA                                                                         Drd. prof. ing. Liliana Cîmpan Colegiul Tehnic “I. Maniu” Şimleu Silvaniei   Rezumat: Această lucrare prezintă cateva aspecte legate de poluarea mediului inconjurător generată de reţelele...

Read more

Cresterea gradului de adaptabilitate sco…

CREȘTEREA GRADULUI DE ADAPTABILITATE ȘCOLARĂ A ELEVILOR CU DIZABILITĂȚI COGNITIVE PRIN TERAPIE MODULARĂ Prof. educator Mureșan- Chira Gabriel Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată,...

Read more

Mostre de unitati SF intercurriculare

PARTEA VI Mostre de unităţi SF intercurriculare   Fiecare partener a proiectat o unitate SF inter-curriculară (cross-curriculară), descriind o serie de lecţii interconectate care utilizează unul sau mai multe texte SF cu scopul...

Read more