Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar pentru parinti privind implicarea familiei in educatia copilului
Marţi, 08 Martie 2011 00:00

ANONIM

 

CHESTIONAR PENTRU PĂRINŢI

IMPLICAREA FAMILIEI ÎN EDUCAŢIA COPILULUI

 

 

Am dori să cunoaştem cateva aspecte referitoare la implicarea  familiei în educaţia copiilor şi a relaţiilor dintre familie şi şcoală.

Răspunsurile pe care le vom obţine nu vor fi comunicate nimănui în această formă.

Vă mulţumim.

 

I.

1. Sexul

€       Masculin

€       Feminin

 

2. Studiile efectuate

a)      Şcoala primară

b)      Şcoala gimnazială

c)      Liceu

d)      Studii superioare

 

3. Profesia:............................................................

 

4. Mediul de provenienţă:

€       Urban

€       Rural

 

5. Starea civilă:

€       Căsătorit

€       Necăsătorit

 

6. Familie monoparentală ( dacă este cazul) datorată:

a)      Decesului

b)      Divorţului

c)      Necăsătoriei

 

II. Climatul familial

 

7. Vă întrebaţi în fiecare zi copilul despre ce s-a întâmplat la şcoală?

a)      Întotdeauna

b)      De cele mai multe ori

c)      Rareori

d)      Niciodata

 

8. Se întămplă des ca atitudinea dumneavoastra faţă de copil să nu fie în concordanţă cu cea a dirigintelui?

€       Da

€       Nu

€       Nu ştiu

 

9. Este necesar să insiste copilul dumneavoatră pentru ca să participaţi la şedinţele cu părinţii?

€       Da

€       Nu

€       Uneori

 

10. Ţineţi cont de părerile şi sfaturile profesorului diriginte?

            a) Întotdeauna

b)  De cele mai multe ori

c)             Rareori

d)            Niciodată

 

III.

11. Cum consideraţi colaborarea dvs. cu şcoala?

a)      Foarte bună

b)      Bună

c)      Satisfacatoare

d)      Nesatisfacatoare

 

 

12. Cât de des vizitaţi şcoala copilului dvs?

a)      Lunar

b)      O dată pe trimestru

c)      O dată pe semestru

d)      De câteva ori pe parcursul anilor de şcoală ai copilului

 

13. Când vizitaţi şcoala copilului dumneavoastră?                 

a)      Când sunteţi invitat la scoală

b)      Când aveţi anumite plângeri/ nemulţumiri

c)      Prin participare voluntară la proiectele şcolare

d)      Alte situaţii (vă rugăm să le menţionaţi)

e)      Zilnic prin intermediul internetului

 

 

14. Cum păstraţi legătura cu dirigintele copilului?

a)      Prin participarea la obişnuitele şedinţe cu părinţii

b)      Prin intermediul telefonului

c)      Prin bilete

d)      Prin intâlniri propuse de diriginte

 

15. Consideraţi că acordaţi timp suficient şi atenţie suficientă problemelor şcolare ale copilului?

€       Da

€       Nu

 Daca raspunsul dumneavoastra este ‘Nu’ va rugam raspundeti la intrebarea urmatoare: 

16.Care este motivul pentru care acordaţi atât de puţin timp discutării problemelor şcolare cu copilul dumneavoastră?

a)      Presiunea activităţii profesionale şi a îndatoririlor

b)      Slujba dumneavoastră : a) într-un alt oras ;      b) in străinătate

c)      Alte priorităţi ale vieţii de familie

d)      Copilul dumneavoastră nu este încantat de astfel de discuţii

 

17. Consideraţi că lipsa succesului şcolar al copilului se datorează :

 

 

În foarte mare măsură

În mare măsură

Nici în mare, nici în mică măsură

În mică  măsură

 

În foarte mică măsură sau deloc

a) Incompetenţei unora dintre profesori

 

 

 

 

 

b) Cererilor exagerate din partea unor profesori

 

 

 

 

 

c) Lipsei unei evaluări ritmice

 

 

 

 

 

d) Lipsei de interes din partea copilului

 

 

 

 

 

e) Copilul nu se simte încrezator in forţele proprii

 

 

 

 

 

f) Lipsei planurilor de viitor

 

 

 

 

 

g) Copilul nu este fericit la şcoală

 

 

 

 

 

h) Inconsecvenţei în controlarea programului copilului de către părinţi

 

 

 

 

 

i)Altele..................................

 

 

18. Vă rugăm să vă exprimaţi acordul în ceea ce priveşte regulile şi regulamentul şcolar :

a)      Sunt total de acord cu regulamentul şcolar

b)      În general sunt de acord

c)      Nu sunt de acord cu regulamentul şcolar

 

19. Cum apreciaţi contribuţia şcolii la succesul personal şi profesional al copilului dumneavoastră?

a)      Foarte bune ambele pentru pregatirea şcolară şi educaţie

b)      Foarte bună pentru instruirea şcolară dar săracă faţă de educaţia şcolară

c)      Bună

d)      Satisfăcătoare

e)      Alte situaţii (vă rugăm să le precizaţi).....................................................

 

20. Consideraţi că i-aţi oferit copilului dumneavoastră o bună educaţie în familie cu privire la:

1. comportament civilizat              a) da                b) nu

2. formare intelectuală                              a)da                 b) nu

3. dezvoltare morală                                a)da                 b) nu

4. responsabilitate generală                      a)da                 b)nu

 

21. Ce consideraţi că ar trebui să facă scoala pentru a exista o mai bună colaborare între familie si şcoală......................................................................................................

..........................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

 

Vă mulţumim.

Ultima actualizare în Luni, 21 Martie 2011 22:45
 

Revista cu ISSN

Eliberarile si numirile in functie de in…

Situaţia privind eliberările/numirile în funcţiile de inspector şcolar general/inspector şcolar general adjunct şi director al Casei Corpului Didactic   MECTS are în vedere organizarea de concursuri pentru ocuparea funcţiilor de inspector şcolar...

Read more

Scoala Altfel activitati pentru clasele …

ACTIVITATEA NR. 1 CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!   Program Şcoala Altfel -  Activităţi   1.        Grupa de vârstă: tineriiii din clasele IX-XII 2.        Ariile de dezvoltare: fizic, intelectual, caracter, emoţional, social, spiritual 3.       ...

Read more

Raport scris final al inspectiei scolare…

  ANEXA Nr. 3   la regulament   RAPORT SCRIS FINAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE   - model -      1. Denumirea unitatii de invatamant preuniversitar ......................................................................................................    2. Perioada inspectiei ....................................................................................................................................................    3. Echipa de inspectie:...

Read more

La competence interculturelle

LA COMPETENCE INTERCULTURELLE   Prof. Octavian Horia MINDA Şcoala cu clasele I-VIII SINANDREI TIMIŞ     La compétence interculturelle peut être conçue comme étant la capacité du locuteur-auditeur à saisir, à comprendre, à expliquer et à...

Read more

PERSONALITATEA MANAGERULUI SCOLAR

PERSONALITATEA MANAGERULUI ŞCOLAR prof. Ciucã Cristina Şcoala cu clasele I – VIII Bâsca – Chiojdului, Com. Chiojdu, Jud. Buzãu În ultimii ani, se fac din ce...

Read more

Viata de student

Viata de student

Viata de student   Pentru studentii noi veniti in Bucuresti trebuie sa fie un soc total primul contact cu capitala, mai ales daca provin dintr-un mediu linistit, de la tara sau din...

Read more

La volonte de bonheur dans l oeuvre d al…

LA VOLONTE DE BONHEUR DANS L’ŒUVRE D’ ALBERT CAMUS Șovagău Stanca-Claudia Liceul deArte Vizuale «Romulus Ladea», Cluj-Napoca On peut observer que le thème de la volonté de bonheur est une constante...

Read more

Educational communication The scientific…

EDUCATIONAL COMMUNICATION The scientific methodological work   Profesor Jianu Camelia Colegiul Tehnic Reșița, Caraș-Severin                 Communication is essential to the personal and social life of an individual, and cannot exist without communication in a community;...

Read more