Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar pentru elevi privind implicarea familiei in educatia copilului
Marţi, 08 Martie 2011 00:00

ANONIM

 

CHESTIONAR PENTRU ELEVI

IMPLICAREA FAMILIEI  ÎN EDUCAŢIA COPILULUI

 

Am dori să cunoaştem cateva aspecte referitoare la implicarea  familiei în educaţia copiilor şi a relaţiilor dintre familie şi şcoală.

Răspunsurile pe care le vom obţine nu vor fi comunicate nimănui în această formă.

Vă mulţumim.

 

I.

Data aplicării…………………

Vârsta……………

Sexul

€       F

€       M

 

Clasa...................

 

II. Climat Şcolar

1. Consideraţi că şcoala colaborează suficient cu membrii familiei tale?

€       Da

€       Nu

 

2. Care crezi că este cea mai bună metodă prin care şcoala ar trebui să comunice cu familia?

a)       Bilete

b)      Telefon

c)      Sedinţe cu părinţii

d)      Lectorate

e)      Întâlniri individuale

f)        Alte modalităţi..........................................................

 

3. Vă înştiinţaţi părinţii despre eventualele probleme apărute la şcoală?

€       Da

€       Nu

 

4. Consideraţi că este de datoria scolii să înştiinţeze familia despre problemele apărute în şcoală?

€       Da

€       Nu

 

5. Credeţi că înştiinţarea părinţilor de către şcoală ar reduce riscul apariţiei anumitor probleme?

€       Da

€       Nu

€       Nu ştiu

6. Te rog să apreciezi  despre care dintre următoarele probleme crezi că ar trebui înştiinţată familia ta periodic?

 

 

În foarte mare măsură

În mare

măsură

Nici în mare, nici în mică

măsură

În mică măsură

În foarte mică măsură/deloc

a) indisciplina

 

 

 

 

 

b) agresivitatea verbală

faţă de colegi

 

 

 

 

 

c) agresivitatea fizică faţă de colegi

 

 

 

 

 

d) absenteism

 

 

 

 

 

e) abandonarea şcolii

 

 

 

 

 

f) agresivitatea faţă de profesori

 

 

 

 

 

g) situaţia şcolară

 

 

 

 

 

h) nerespectarea oricărui amendament din regulamentul şcolar

 

 

 

 

 

 

 

III. Climatul familial

 

7. Credeţi că părinţii se vor sesiza dacă vor fi înştiinţaţi prin bilete despre situaţia la învăţătură şi purtare?

€       Da

€       Nu

 

8.  Cum credeţi că va evolua relaţia vostră cu părinţii dacă aceştia vor afla situaţia voastră şcolară, precum şi problemele de comportament?

a)      Relaţia se va îmbunătăţii

b)      Vor încerca să ne ajute să ne rezolvăm problemele de comportament

c)      Vor mentine o colaborare mai strânsă cu şcoala pentru a evita alte eventuale probleme

d)      Vor comunica mai mult cu noi pentru a încerca să vadă ce ne-a determinat să avem un astfel de comportament

e)      Vor apela la ajutor specializat pentru rezolvarea problemelor

f)        Relaţia se va înrăutăţii

 

9. Regulamentul de ordine interioară al unităţii şcolare de care aparţineţi  este cunoscut de părinţi?

€       Da

€       Nu

 

10. Cât de des sunteţi întrebaţi de catre un membru al familiei despre ce s-a mai întâmplat la şcoală?

a)      zilnic

b)      de două ori pe saptămână

c)      în weekend

d)      o data pe săptămână

e)      o dată pe lună

 

11. Ce părere au părinţii dumneavoastră dacă veniţi acasă cu o notă proastă?

a)      sunt dezamăgiţi de mine

b)      sunt siguri ca eu sunt de vină pentru că nu m-am pregătit suficient

c)      sunt de părere că profesorul nu a fost obiectiv

d)      sunt de părere că cerinţele profesorului sunt prea mari

 

12. S-a întâmplat să fiţi pedepsiţi dacă părinţii au fost înştiinţaţi despre deviaţiile comportamentale apărute în cadrul unităţii şcolare?

€       Nu

€       Da, cum? ..................................................................

 

13. S-a întămplat ca  părinţii dumneavoastră să aibă păreri diferite referitoare la educaţia dumneavoastă?

€       Da

€       Nu

 

14. Ce părere au părinţii despre comportamentul vostru în societate şi în cardul şcolii?

a)      te înţeleg întotdeauna

b)      te înţeleg uneori

c)      nu te înţeleg niciodată

d)      sunt indiferenţi faţă de tine

 

15. Consideraţi că părinţii colaborează suficient cu şcoala?

€       Da

€       Nu

 

16. Cât de des vin la şcoală părinţii tăi pentru a se interesa de evoluţia ta?

            a) foarte des

            b) des

            c) nu se interesează

            d) rar

            e) foarte rar

 

17. Ce consideraţi că ar trebui să facă scoala pentru a exista o mai bună colaborare între familie si şcoală......................................................................................................

..........................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

 

Vă mulţumesc pentru timpul acordat.

 

Ultima actualizare în Luni, 21 Martie 2011 22:46
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Pasi mari si mici in educarea copilului

PAŞI MARI ŞI MICI ÎN EDUCAREA COPILULUI   Profesor Marta Cristiana NEGRAIA   L’éducation d’un enfant tient en égale mesure de ses parents et de leurs compétences et désirs, mais aussi de l’école et...

Read more

Domenii ale competentelor cheie

DOMENII ALE COMPETENŢELOR CHEIE   Profesor Maria Ionaş Şcoala Gimnazială Poplaca, Sibiu   „A instrui pe tineri cum se cuvine nu constă în a le vârî în cap o mulţime de cuvinte, fraze, expresii şi...

Read more

Studiu de caz caracterizare elev inadapt…

STUDIU DE CAZ   Institutor Anton Simona Marinela Şcoala cu clasele I-VIII nr. 2, Vorniceni, Judeţul Botoşani       În ceea ce priveşte societatea din ziua de astăzi, se poate observa cu uşurinţă că în interiorul...

Read more

Proiectele educative scolare si extrasco…

Proiectele educative scolare si extrascolare

Proiectele educative scolare si extrascolare

Read more

Programul Scoala Altfel

Programul Scoala Altfel Prevederi generale 1. Saptamana 2-6 aprilie 2012 va fi dedicata activitatilor educative extracurriculare si extrascolare, in cadrul programului numit "Scoala altfel". In aceasta saptamana nu se organizeaza cursuri...

Read more

traditional sau modern in predare

TRADIŢIONAL SAU MODERN ÎN PREDARE?     Profesor Mihăeş Violeta Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, jud. Vrancea   Modelul tradiţional de predare nu răspunde noilor tendinţe in didactica modernă, fiind fondat pe „triada învăţare frontală –...

Read more

Modalitati de dezvoltare a gandirii crit…

MODALITĂŢI DE DEZVOLTARE A ,, GÂNDIRII CRITICE ” LA ELEVI   Institutor: Herczeg Monica Şcoala cu clasele I-VIII Dudeştii Noi                  Gândirea critică este un produs, un punct la care ajunge gândirea noastră în...

Read more

Metodologia si criteriile privind acorda…

Metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit 2014   Vezi metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar pentru 2014.

Read more