Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar pentru elevi privind implicarea familiei in educatia copilului
Marţi, 08 Martie 2011 00:00

ANONIM

 

CHESTIONAR PENTRU ELEVI

IMPLICAREA FAMILIEI  ÎN EDUCAŢIA COPILULUI

 

Am dori să cunoaştem cateva aspecte referitoare la implicarea  familiei în educaţia copiilor şi a relaţiilor dintre familie şi şcoală.

Răspunsurile pe care le vom obţine nu vor fi comunicate nimănui în această formă.

Vă mulţumim.

 

I.

Data aplicării…………………

Vârsta……………

Sexul

€       F

€       M

 

Clasa...................

 

II. Climat Şcolar

1. Consideraţi că şcoala colaborează suficient cu membrii familiei tale?

€       Da

€       Nu

 

2. Care crezi că este cea mai bună metodă prin care şcoala ar trebui să comunice cu familia?

a)       Bilete

b)      Telefon

c)      Sedinţe cu părinţii

d)      Lectorate

e)      Întâlniri individuale

f)        Alte modalităţi..........................................................

 

3. Vă înştiinţaţi părinţii despre eventualele probleme apărute la şcoală?

€       Da

€       Nu

 

4. Consideraţi că este de datoria scolii să înştiinţeze familia despre problemele apărute în şcoală?

€       Da

€       Nu

 

5. Credeţi că înştiinţarea părinţilor de către şcoală ar reduce riscul apariţiei anumitor probleme?

€       Da

€       Nu

€       Nu ştiu

6. Te rog să apreciezi  despre care dintre următoarele probleme crezi că ar trebui înştiinţată familia ta periodic?

 

 

În foarte mare măsură

În mare

măsură

Nici în mare, nici în mică

măsură

În mică măsură

În foarte mică măsură/deloc

a) indisciplina

 

 

 

 

 

b) agresivitatea verbală

faţă de colegi

 

 

 

 

 

c) agresivitatea fizică faţă de colegi

 

 

 

 

 

d) absenteism

 

 

 

 

 

e) abandonarea şcolii

 

 

 

 

 

f) agresivitatea faţă de profesori

 

 

 

 

 

g) situaţia şcolară

 

 

 

 

 

h) nerespectarea oricărui amendament din regulamentul şcolar

 

 

 

 

 

 

 

III. Climatul familial

 

7. Credeţi că părinţii se vor sesiza dacă vor fi înştiinţaţi prin bilete despre situaţia la învăţătură şi purtare?

€       Da

€       Nu

 

8.  Cum credeţi că va evolua relaţia vostră cu părinţii dacă aceştia vor afla situaţia voastră şcolară, precum şi problemele de comportament?

a)      Relaţia se va îmbunătăţii

b)      Vor încerca să ne ajute să ne rezolvăm problemele de comportament

c)      Vor mentine o colaborare mai strânsă cu şcoala pentru a evita alte eventuale probleme

d)      Vor comunica mai mult cu noi pentru a încerca să vadă ce ne-a determinat să avem un astfel de comportament

e)      Vor apela la ajutor specializat pentru rezolvarea problemelor

f)        Relaţia se va înrăutăţii

 

9. Regulamentul de ordine interioară al unităţii şcolare de care aparţineţi  este cunoscut de părinţi?

€       Da

€       Nu

 

10. Cât de des sunteţi întrebaţi de catre un membru al familiei despre ce s-a mai întâmplat la şcoală?

a)      zilnic

b)      de două ori pe saptămână

c)      în weekend

d)      o data pe săptămână

e)      o dată pe lună

 

11. Ce părere au părinţii dumneavoastră dacă veniţi acasă cu o notă proastă?

a)      sunt dezamăgiţi de mine

b)      sunt siguri ca eu sunt de vină pentru că nu m-am pregătit suficient

c)      sunt de părere că profesorul nu a fost obiectiv

d)      sunt de părere că cerinţele profesorului sunt prea mari

 

12. S-a întâmplat să fiţi pedepsiţi dacă părinţii au fost înştiinţaţi despre deviaţiile comportamentale apărute în cadrul unităţii şcolare?

€       Nu

€       Da, cum? ..................................................................

 

13. S-a întămplat ca  părinţii dumneavoastră să aibă păreri diferite referitoare la educaţia dumneavoastă?

€       Da

€       Nu

 

14. Ce părere au părinţii despre comportamentul vostru în societate şi în cardul şcolii?

a)      te înţeleg întotdeauna

b)      te înţeleg uneori

c)      nu te înţeleg niciodată

d)      sunt indiferenţi faţă de tine

 

15. Consideraţi că părinţii colaborează suficient cu şcoala?

€       Da

€       Nu

 

16. Cât de des vin la şcoală părinţii tăi pentru a se interesa de evoluţia ta?

            a) foarte des

            b) des

            c) nu se interesează

            d) rar

            e) foarte rar

 

17. Ce consideraţi că ar trebui să facă scoala pentru a exista o mai bună colaborare între familie si şcoală......................................................................................................

..........................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

 

Vă mulţumesc pentru timpul acordat.

 

Ultima actualizare în Luni, 21 Martie 2011 22:46
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Procesul de invatamant si sistemul de in…

PROCESUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT ŞI SISTEMUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT   Înv. Dobraniş Gabriela, Şcoala Gimnazială Ungureni, Bacău   Procesul de învăţământ este considerat cea mai înaltă formă de organizare şi desfăşurare a educaţiei, determinate de prezenţa...

Read more

Educarea copilului in familie si implica…

EDUCAREA COPILULUI ÎN FAMILIE ŞI IMPLICAŢII LA NIVELUL ŞCOLII Prof. înv. primar Postelnicu Alina Şcoala Gimnazială „Gheorghe Diboş”, Comuna Măneşti Rezumat: Acest articol îşi propune să evidenţieze importanţa...

Read more

Impactul retelelor electrice asupra medi…

IMPACTUL REŢELELOR ELECTRICE ASUPRA MEDIULUI - EFECTUL CORONA                                                                         Drd. prof. ing. Liliana Cîmpan Colegiul Tehnic “I. Maniu” Şimleu Silvaniei   Rezumat: Această lucrare prezintă cateva aspecte legate de poluarea mediului inconjurător generată de reţelele...

Read more

Parteneriatele educationale modalitati d…

PARTENERIATELE EDUCAŢIONALE MODALITĂŢI DE COMUNICARE ÎNTRE ŞCOALĂ ŞI COMUNITATE   Ştefănescu Adreana profesor psihopedagog, Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională Speranţa Timişoara   Rezumat: Articolul surprinde aspecte legate de importanţa încheierii unui parteneriat educaţional precum...

Read more

Proiectele internationale iearn

PROIECTELE INTERNATIONALE iEARN – O ALTA VIZIUNE ASUPRA LUMII   Mirela Munteanu, profesor limba engleza,  Sc. Dan Barbilian, Constanta   Majoritatea programelor educationale de colaborare promovate de Comisia Europeana prin European Schoolnet (Comenius, e-Twinning,...

Read more

Profesorul bun intre realitate si dezide…

PROFESORUL BUN – ÎNTRE REALITATE ŞI DEZIDERAT   Alexandra Pepelea, profesor     Schimbarea mentalităţii asupra modului de formare a profesorilor este esenţială. Pregătirea iniţială vizează introducerea viitorului cadru didactic, prin activităţi teoretice şi practice...

Read more

Modalitati eficiente de integrare in col…

STUDIU-MODALITĂŢI EFICIENTE DE INTEGRARE ÎN COLECTIVUL CLASEI A ELEVILOR CU C.E.S. înv. Gligor Dana Şcoala Gimnazială Cîmpeni Dezideratul actual al societăţii în care trăim este acela de a oferi posibilitatea...

Read more

CONFLICTUL SOCIOCOGNITIV

CONFLICTUL SOCIOCOGNITIV – FACTOR AL DEZVOLTÃRII INTELECTUALE A ELEVILOR   Prof. Bulzan Claudia Grup Şcolar Industrial Al. Popp Resita     Activitãtile interactive care presupun colaborarea dintre elevi pot contribui la dezvoltarea cognitivã a...

Read more