Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Chestionar pentru elevi privind implicarea familiei in educatia copilului
Marţi, 08 Martie 2011 00:00

ANONIM

 

CHESTIONAR PENTRU ELEVI

IMPLICAREA FAMILIEI  ÎN EDUCAŢIA COPILULUI

 

Am dori să cunoaştem cateva aspecte referitoare la implicarea  familiei în educaţia copiilor şi a relaţiilor dintre familie şi şcoală.

Răspunsurile pe care le vom obţine nu vor fi comunicate nimănui în această formă.

Vă mulţumim.

 

I.

Data aplicării…………………

Vârsta……………

Sexul

€       F

€       M

 

Clasa...................

 

II. Climat Şcolar

1. Consideraţi că şcoala colaborează suficient cu membrii familiei tale?

€       Da

€       Nu

 

2. Care crezi că este cea mai bună metodă prin care şcoala ar trebui să comunice cu familia?

a)       Bilete

b)      Telefon

c)      Sedinţe cu părinţii

d)      Lectorate

e)      Întâlniri individuale

f)        Alte modalităţi..........................................................

 

3. Vă înştiinţaţi părinţii despre eventualele probleme apărute la şcoală?

€       Da

€       Nu

 

4. Consideraţi că este de datoria scolii să înştiinţeze familia despre problemele apărute în şcoală?

€       Da

€       Nu

 

5. Credeţi că înştiinţarea părinţilor de către şcoală ar reduce riscul apariţiei anumitor probleme?

€       Da

€       Nu

€       Nu ştiu

6. Te rog să apreciezi  despre care dintre următoarele probleme crezi că ar trebui înştiinţată familia ta periodic?

 

 

În foarte mare măsură

În mare

măsură

Nici în mare, nici în mică

măsură

În mică măsură

În foarte mică măsură/deloc

a) indisciplina

 

 

 

 

 

b) agresivitatea verbală

faţă de colegi

 

 

 

 

 

c) agresivitatea fizică faţă de colegi

 

 

 

 

 

d) absenteism

 

 

 

 

 

e) abandonarea şcolii

 

 

 

 

 

f) agresivitatea faţă de profesori

 

 

 

 

 

g) situaţia şcolară

 

 

 

 

 

h) nerespectarea oricărui amendament din regulamentul şcolar

 

 

 

 

 

 

 

III. Climatul familial

 

7. Credeţi că părinţii se vor sesiza dacă vor fi înştiinţaţi prin bilete despre situaţia la învăţătură şi purtare?

€       Da

€       Nu

 

8.  Cum credeţi că va evolua relaţia vostră cu părinţii dacă aceştia vor afla situaţia voastră şcolară, precum şi problemele de comportament?

a)      Relaţia se va îmbunătăţii

b)      Vor încerca să ne ajute să ne rezolvăm problemele de comportament

c)      Vor mentine o colaborare mai strânsă cu şcoala pentru a evita alte eventuale probleme

d)      Vor comunica mai mult cu noi pentru a încerca să vadă ce ne-a determinat să avem un astfel de comportament

e)      Vor apela la ajutor specializat pentru rezolvarea problemelor

f)        Relaţia se va înrăutăţii

 

9. Regulamentul de ordine interioară al unităţii şcolare de care aparţineţi  este cunoscut de părinţi?

€       Da

€       Nu

 

10. Cât de des sunteţi întrebaţi de catre un membru al familiei despre ce s-a mai întâmplat la şcoală?

a)      zilnic

b)      de două ori pe saptămână

c)      în weekend

d)      o data pe săptămână

e)      o dată pe lună

 

11. Ce părere au părinţii dumneavoastră dacă veniţi acasă cu o notă proastă?

a)      sunt dezamăgiţi de mine

b)      sunt siguri ca eu sunt de vină pentru că nu m-am pregătit suficient

c)      sunt de părere că profesorul nu a fost obiectiv

d)      sunt de părere că cerinţele profesorului sunt prea mari

 

12. S-a întâmplat să fiţi pedepsiţi dacă părinţii au fost înştiinţaţi despre deviaţiile comportamentale apărute în cadrul unităţii şcolare?

€       Nu

€       Da, cum? ..................................................................

 

13. S-a întămplat ca  părinţii dumneavoastră să aibă păreri diferite referitoare la educaţia dumneavoastă?

€       Da

€       Nu

 

14. Ce părere au părinţii despre comportamentul vostru în societate şi în cardul şcolii?

a)      te înţeleg întotdeauna

b)      te înţeleg uneori

c)      nu te înţeleg niciodată

d)      sunt indiferenţi faţă de tine

 

15. Consideraţi că părinţii colaborează suficient cu şcoala?

€       Da

€       Nu

 

16. Cât de des vin la şcoală părinţii tăi pentru a se interesa de evoluţia ta?

            a) foarte des

            b) des

            c) nu se interesează

            d) rar

            e) foarte rar

 

17. Ce consideraţi că ar trebui să facă scoala pentru a exista o mai bună colaborare între familie si şcoală......................................................................................................

..........................................................................................................................................

.......................................................................................................................................

 

Vă mulţumesc pentru timpul acordat.

 

Ultima actualizare în Luni, 21 Martie 2011 22:46
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Cercetarea stiintifica si tipologia pref…

CERCETARE ŞTIINŢIFICĂ TIPOLOGIA PREFIXOIDELOR prof. Chiru Adelina Şcoala Gimnazială ,,Înv. Clemenţa Beşchea” Căpăţîneşti, Mărăcineni, judeţul Buzău Aspectul formal Intrând în compunerea unui cuvânt, prefixoidele...

Read more

J S Bach un performer al muzicii divine…

UN PERFORMER AL MUZICII DIVINE – J. S. BACH   Prof. Gloria Ghidiceanu Şcoala Gimnazială “Mihai Viteazul” Craiova     Traducerea substantivului performance din limba engleză ne oferă o paletă mai largă de sensuri, printre care şi...

Read more

Planificare model pentru religie invatam…

Planificare model pentru religie invatamant primar   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata materiale...

Read more

Integrarea elementelor de geografie a tu…

INTEGRAREA ELEMENTELOR DE GEOGRAFIE A TURISMULUI ȊN ACTIVITATEA DIDACTICĂ Prof. Moise Iuliana Daniela, Liceul cu Program Sportiv „I. B. Şoter” Turismul îmbracă...

Read more

Domeniile schimbarii in sistemul de inva…

DOMENIILE SCHIMBĂRII ÎN SISTEMUL DE ÎNVĂŢĂMÂNT   Profesor Vira Adina Colegiul Tehnic de Transporturi, Braşov   Aflându-se în plină eră a schimbărilor şi a comunicării, perioadă caracterizată nu prin volumul mare de producţie sau...

Read more

Suflet garbov in preajma luminii

SUFLET GÂRBOV ÎN PREAJMA LUMINII Prof. educator Mureșan-Chira Gabriel Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj-Napoca Rezumat: Despre Dumnezeu nu trebuie să taci....

Read more

Metodele predarii matematicii

METODELE PREDĂRII MATEMATICII Prof. Popa Crina Diana Școala Gimnazială Hășmaș, jud. Arad Metodica predării matematicii este o disciplină de tranziție între matematică, pedagogie și psihologie....

Read more

Acquisition de l expression orale

ACQUISITION DE L’EXPRESSION ORALE   Ilie MINESCU Universitatea de Vest din Timişoara     L’acquisition de la compétence de communication orale est tout à fait déroutante pour ceux qui apprennent une langue étrangère. Il s’agit probablement...

Read more