|
|
Zilele de 24 si 31 decembrie au fost declarate libere legale |
Miercuri, 05 Decembrie 2012 20:44 |
Zilele de 24 si 31 decembrie
au fost declarate libere legale
Guvernul Romaniei a aprobat Hotararea pentru stabilirea zilelor de 24 si 31 decembrie 2012 ca zile libere pentru angajatii din sectorul bugetar, urmand ca aceste zile sa fie recuperate in datele de 12 si 19 ianuarie 2013.
Dispozitiile Hotararii nu se aplica la locurile de munca in care activitatea nu poate fi intrerupta. De asemenea, hotararea nu se va aplica in cadrul instantelor judecatoresti si a sedintelor de judecata deja stabilite pentru zilele de 24 si 31 decembrie, acestea urmand a se desfasura conform programarii. De retinut ar fi ca, in masura in care partenerii sociali stabilesc acest lucru, dispozitiile Hotararii pot fi aplicate si angajatilor din sectorul privat.
Vezi textul hotararii:
In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 11 lit. a) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor, cu modificarile si completarile ulterioare,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
Art. 1
(1)Pentru salariatii din sectorul public, zilele de 24 si 31 decembrie 2012 se stabilesc ca zile libere.
(2)Zilele stabilite ca zile libere potrivit alin. (1) se vor recupera in data de 12 ianuarie 2013, respectiv 19 ianuarie 2013.
(3)Prestarea muncii potrivit alin. (2) nu confera acordarea de timp liber corespunzator.
Art. 2
Prevederile art. 1 nu se aplica in locurile de munca in care activitatea nu poate fi intrerupta datorita caracterului procesului de productie sau specificului activitatii.
Art. 3
(1)Dispozitiile art. 1 nu se aplica magistratilor si celorlalte categorii de personal din cadrul instantelor judecatoresti implicate in solutionarea proceselor cu termen in data de 24, respectiv 31 decembrie 2012 si nici participantilor in aceste procese.
(2)Dispozitiile art. 1 nu se aplica personalului din cadrul Trezoreriei Statului care desfasoara in zilele respective activitati stabilite prin Normele metodologice privind incheierea exercitiului bugetar al anului 2012, aprobate prin ordin al ministrului finantelor publice.
Art. 4
Dispozitiile prezentei hotarari pot fi aplicate si angajatilor din sectorul privat, in masura in care partenerii sociali stabilesc astfel.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
ANONIM
CHESTIONAR PENTRU PĂRINŢI
IMPLICAREA FAMILIEI ÎN EDUCAŢIA COPILULUI
Am dori să cunoaştem cateva aspecte referitoare la implicarea familiei în educaţia copiilor şi a relaţiilor dintre familie şi şcoală.
Răspunsurile pe care le vom... Read more
SOFTURI PENTRU HĂRȚI MENTALE
Profesor Bușcă Laura
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Acest articol prezintă noțiunea de hartă mentală, importanța utilizării acesteia în activitatea... Read more
CARACTERIZARE GENERALĂ - VÂRSTA ŞCOLARĂ MICĂ
Profesor Lazar Mihaiela
Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu
“Etapa micii şcolarităţi este perioada când situaţiile repetate duc la constituirea de mijloace de gândire mai operative în... Read more
RELAȚIA DINTRE COGNIȚIILE IRAȚIONALE ALE COPIILOR
CU ADHD ȘI CELE ALE PĂRINȚILOR ACESTORA
Prof. Obancea Maria,
CJRAE-Școala ”Liviu Rebreanu”, Cluj-Napoca
Abstract: Cel mai important lucru pentru o evoluție cât mai sănătoasă... Read more
METODE SPECIFICE PREDĂRII LITERATURII ROMÂNE
prof. Cornelia Lilă
Liceul Teoretic Novaci, jud. Gorj
Limba şi cultura, elemente fundamentale pentru viaţa unei societăţi, contribuie în egală măsură la modelarea vieţii sociale, la afirmarea individului... Read more
EVALUAREA RANDAMENTULUI ŞCOLAR AL ELEVILOR
ÎN CADRUL DISCIPLINEI MATEMATICĂ
Prof. Petruţ Steliana
Grup Şcolar “M. Eminescu” Jimbolia Timiş
1.1. Evaluarea activităţii didactice marchează calitatea operaţionalizării obiectivelor pe un an de... Read more
CUM NE RAPORTĂM LA TENTAȚIILE CULINARE
Prof. educator Mureșan- Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse
și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj-Napoca
Prof. educator Ioviță Daniela
Școala Gimnazială Specială Centru... Read more
STRATEGII PENTRU EDUCAREA GUSTULUI PENTRU LECTURÃ
ÎN RÂNDUL ELEVILOR
prof. Cristina CIUCÃ
Şcoala cu clasele I-VIII, Bâsca-Chiojdului, jud. Buzãu
Eveniment cultural – constituind altãdatã un privilegiu – lectura cãrtilor devine în zilele noastre... Read more
Îndărătul oricărei comedii se ascunde în fond, o tragedie...
PROIECT DIDACTIC
O SCRISOARE PIERDUTĂ DE I. L. CARAGIALE
Profesor Marincaș Marinela Adriana,
Colegiul Național „Horea, Cloșca și Crișan”
…
- Revistă naţională de educaţie -
ISSN 2065 - 3239
Preşedinte APR: Şumãlan Dan
Redactor şef: Lazar Mihaiela
Adresa:
Strada Constantin Daicoviciu Nr. 15, Etaj 4, Birou 405
Cluj-Napoca, cod 400020, România
Fax: 0364-11.90.80
E-mail:…
ASPECTE METODICE ȘI PEDAGOGICE ÎN PARCURGEREA LA CLASĂ A STUDIILOR PENTRU PIAN
Prof. Atudoroae Alexandra
Liceul de Artă ”Ștefan Luchian” Botoșani
Abordarea studiilor…
DESPRE CREATIVITATE
Prof. drd. Bizo Ioana
Grup Şcolar „Aurel Vlaicu”, Baia Mare
Studiul de fatã îsi propune sã prezinte diferitele acceptiuni ale substantivului „creativitate” de-a lungul timpului, prezentând totodatã diferitele grade ale…
PROFESORII PREZENȚI PE INTERNET CU AJUTORUL LUI GOOGLE SITES
Profesor Bușcă Laura
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Acest articol prezintă modul de realizare a…
ŞCOALA – UN SPAŢIU AL VIOLENtEI?
Prof. Melania top
ªcoala Generalã Nr. 31, Brasov
Motto:
Violenta este ultimul refugiu al omului incompetent. (Isaac Asimov)
On parle toujours… Ordin al ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea si desfasurarea concursului de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului national de experti in management educational
…
ROLUL PROFESORULUI LA CLASÃ
Institutor Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I - VIII nr. 2 Vorniceni, Judetul Botosani
Oricare ar fi latura din care privim clasa de elevi, rolul profesorului este proeminent,…
DESPRE FRAZEOLOGIE ŞI ÎMBINĂRILE DE CUVINTE
Silvia Baltă, Profesor de limba franceză
Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti
Nu de puţine ori folosim în vorbire sau…
|
|