Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare pentru calendarul activitatilor educative nationale si internationale
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00

FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE  EXTRAŞCOLARE PENTRU CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE, NAȚIONALE ȘI INTERNAȚIONALE 2012

 

 

Proiect:

Instituţia:

Buget (total şi solicitat):

Punctaj final:

 

Evaluator 1 (nume şi semnătură):

Evaluator 2 (nume şi semnătură):

Evaluator 3 (nume şi semnătură):

 

 

 

CRITERIILE DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE

CRITERII ELIMINATORII

1. Respectarea fişei proiectului;

2. Respectarea termenului limită de depunere a proiectelor - 10 noiembrie 2010 (ziua poştei)

3. Buget din alte surse – minim 10% (sponsorizări, resurse umane, materiale, donaţii; alte elemente de suport – sală, aparatură etc. – altele decât cele din dotarea proprie).

 

 

Nr.

CRITERII DE EVALUARE

Eval. 1

Eval. 2

Eval. 3

OBS.

1.

Relevanţa: 50 puncte

 

 

 

 

1.1. faţă de analiza de nevoi/context/justificare (5 p);

 

 

 

 

1.2. concordanţa dintre grup ţintă - obiective – acivităţi - rezultate (5 p);

 

 

 

 

1.3. complementarizare obiective – conţinut – metode – evaluare  (10 p).

 

 

 

 

1.4. capacitatea de derulare a proiectului la nivel interjudeţean/regional/naţional (10 p).

 

 

 

 

1.5. derularea de activităţi în cadrul proiectului pe domenile cultural – artistic, sportiv – turistic, tehnico-ştiinţific (20 p)

 a. număr de elevi implicaţi (5 p)

 b.activităţi interdisciplinare (10 p)

 c. număr de parteneri/asociaţi (5 p)

 

 

 

 

2.

Originalitate: 30 puncte

 

 

 

 

a. temă (2 p);

 

 

 

 

b. activităţi (10 p);

 

 

 

 

c. conţinut (10 p);

 

 

 

 

d. metode (3 p);

 

 

 

 

e. metode de evaluare (5 p);

 

 

 

 

3.

Procentul contribuţiei financiare a aplicantului – 20 puncte

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

 

 

 

Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:54
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Frumusetile satului Borza

Frumusetile satului Borza

“FRUMUSEŢILE” SATULUI BORZA   Profesor Camelia Veronica Cosma Liceul de Artă “Ioan Sima”, Zalău     Satul Borza face parte din comuna Creaca, judeţul Sălaj. Această comună este aşezată în partea centrală a judeţului, ocupă partea...

Read more

Chestionar pentru parinti in inspectie m…

   ANEXA Nr. 8   la regulament   CHESTIONAR PENTRU PARINTI*)      ___________    *)Raspunsurile la acest chestionar au caracter confidential. - model -   Cunoasteti numele invatatorului/dirigintelui clasei in care invata fiul/fiica dvs., precum si...

Read more

Fenomene termice metodica rezolvarii pro…

FENOMENE TERMICE. METODICA REZOLVĂRII PROBLEMELOR DE FIZICĂ ÎN GIMNAZIU PROF. COSOR MIHAELA Liceul Tehnologic ,, Gheorghe Duca “ Constanța ,,Destul de des în practica didactică se uită...

Read more

Problema libertatii la Dostoievski

STUDIU ASUPRA PROBLEMEI LIBERTĂȚII LA DOSTOIEVSKI   Andone Crenguța - profesor Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov   Problema libertății apare în opera lui Dostoievski în “Frații Karamazov” și presupune posibilitatea personajului de a...

Read more

Mijloace si forme de realizare la pregat…

PREGĂTIREA PREŞCOLARILOR PENTRU SCRIS MIJLOACE ŞI FORME DE REALIZARE                                              Prof. Înv. Preşc. Barbu Stela                                            Grădiniţa P.N. Nr. 6 Lugoj Structură A                                            Grădiniţei Pp. Nr.2 Lugoj     Învăţământului preşcolar  îi...

Read more

Studiul comparativ al eficientei utiliza…

STUDIUL COMPARATIV AL EFICIENŢEI UTILIZĂRII ENERGIILOR REGENERABILE ÎN SPAŢIUL SUBCARPAŢILOR DE CURBURĂ       Prof. Comănescu Marghioala Colegiul Agricol „Dr. C. Angelescu” Buzău   Cererea de electricitate a crescut permanent în ultimii ani iar principiile dezvoltării industriale...

Read more

Despre expresiile idiomatice III

DESPRE EXPRESIILE IDIOMATICE (III) Silvia Baltă, Profesor de limba franceză Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti Studierea expresiilor idiomatice se realizează în cadrul frazeologiei, disciplină de sine stătătoare al cărei...

Read more

Moduri de determinare a eficacitatii si …

MODURI DE DETERMINARE A EFICACITĂŢII ŞI EFICIENŢEI PREDĂRII. EVALUAREA COMPORTAMENTULUI DIDACTIC AL PROFESORULUI Prof: Popa Ianina Liceul Tehnologic Numărul 1 Sighişoara Eficienţa procesului de învăţământ este influenţată de mai mulţi...

Read more