Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Fisa de evaluare proiecte educative extrascolare pentru calendarul activitatilor educative nationale si internationale
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00

FIŞĂ DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE  EXTRAŞCOLARE PENTRU CALENDARUL ACTIVITĂŢILOR EDUCATIVE, NAȚIONALE ȘI INTERNAȚIONALE 2012

 

 

Proiect:

Instituţia:

Buget (total şi solicitat):

Punctaj final:

 

Evaluator 1 (nume şi semnătură):

Evaluator 2 (nume şi semnătură):

Evaluator 3 (nume şi semnătură):

 

 

 

CRITERIILE DE EVALUARE A PROIECTELOR EDUCATIVE

CRITERII ELIMINATORII

1. Respectarea fişei proiectului;

2. Respectarea termenului limită de depunere a proiectelor - 10 noiembrie 2010 (ziua poştei)

3. Buget din alte surse – minim 10% (sponsorizări, resurse umane, materiale, donaţii; alte elemente de suport – sală, aparatură etc. – altele decât cele din dotarea proprie).

 

 

Nr.

CRITERII DE EVALUARE

Eval. 1

Eval. 2

Eval. 3

OBS.

1.

Relevanţa: 50 puncte

 

 

 

 

1.1. faţă de analiza de nevoi/context/justificare (5 p);

 

 

 

 

1.2. concordanţa dintre grup ţintă - obiective – acivităţi - rezultate (5 p);

 

 

 

 

1.3. complementarizare obiective – conţinut – metode – evaluare  (10 p).

 

 

 

 

1.4. capacitatea de derulare a proiectului la nivel interjudeţean/regional/naţional (10 p).

 

 

 

 

1.5. derularea de activităţi în cadrul proiectului pe domenile cultural – artistic, sportiv – turistic, tehnico-ştiinţific (20 p)

 a. număr de elevi implicaţi (5 p)

 b.activităţi interdisciplinare (10 p)

 c. număr de parteneri/asociaţi (5 p)

 

 

 

 

2.

Originalitate: 30 puncte

 

 

 

 

a. temă (2 p);

 

 

 

 

b. activităţi (10 p);

 

 

 

 

c. conţinut (10 p);

 

 

 

 

d. metode (3 p);

 

 

 

 

e. metode de evaluare (5 p);

 

 

 

 

3.

Procentul contribuţiei financiare a aplicantului – 20 puncte

 

 

 

 

 

TOTAL

 

 

 

 

 

Ultima actualizare în Miercuri, 09 Noiembrie 2011 21:54
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Curricumul_valorificarea culturii genera…

ÎMBOGĀŢIREA CURRICULUMULUI PRIN VALORIFICAREA CULTURII GENERALE Institutoare Teodora Nacov Pereni Liceul Teoretic ”J. L. Calderon” Timişoara Participarea elevilor la activitāţi aparţinând unor proiecte locale, judeţene, interjudeţene, naţionale şi internaţionale...

Read more

Tehnici si practici pozitive pentru dezv…

TEHNICI ŞI PRACTICI POZITIVE PENTRU DEZVOLTAREA UNUI CLIMAT EDUCAŢIONAL AGREABIL Prof. înv. primar DOBREA MONICA ŞCOALA GIMNAZIALĂ „EMIL RACOVIŢĂ” ONEŞTI, JUD. BACĂU ,, Natura şi educaţia sunt asemănătoare....

Read more

Imaginea unei functii

Imaginea  unei  funcȚii   Profesor Simona Bucurenciu Liceul Tehnologic „Gh. M. Costin”, Constanța   Imaginea unei funcții reprezintă o temă discutată la matematica de nivel liceal, pe parcursul a diferiților ani de studiu. Articolul de...

Read more

Studiu psihologic privind pregatirea ele…

STUDIU PSIHOLOGIC PRIVIND PREGĂTIREA ELEVILOR Profesor învăţământ primar Postolică Steluţa, Şcoala Gimnazială Nr. 2 Piatra - Neamţ   Încă de la apariţia şi...

Read more

Tristan Tzara si experienta Dada

TRISTAN TZARA ŞI EXPERIENŢA DADA Învăţătoare: Nevodenszki Sorina ,Şcoala cu clasele I-VIII Sânandrei, Judeţul Timiş „Luaţi un ziar. / Luaţi nişte foarfeci. / Alegeţi din acest ziar un...

Read more

Problema libertatii la Dostoievski

STUDIU ASUPRA PROBLEMEI LIBERTĂȚII LA DOSTOIEVSKI   Andone Crenguța - profesor Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov   Problema libertății apare în opera lui Dostoievski în “Frații Karamazov” și presupune posibilitatea personajului de a...

Read more

Regresivitatea termenului literar superr…

REGRESIVITATEA TERMENULUI LITERAR SUPERREALIST   Ştefan Lucian MUREŞANU     Cuvinte cheie: regresivitate, superrealism, incandescent, senzaţii, rostire, lumină, divin, originalitate, urâţeşte.               M-am străduit întotdeauna ca prin cuvântul meu scris să nu lezez existenţa niciunui...

Read more

Insuccesul scolar

INSUCCESUL ŞCOLAR   Profesor Teodorescu Lãcrãmioara Liceul Teoretic D. Zamfirescu Odobeşti, Jud.Vrancea   Motto: “Voinţa, iniţiativa, perseverenţa, rãbdarea  sunt elemente care garanteazã succesul.”               Insuccesul  şcolar reprezintă ansamblul pierderilor şcolare ale căror efecte se repercutează negativ asupra integrării...

Read more