Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Formular de aplicatie proiecte cuprinse in Calendarul Activitatilor Educative
Joi, 27 Octombrie 2011 00:00

Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului

FORMULAR DE APLICAŢIE

pentru proiectele ce vor fi cuprinse în Calendarul Activităţilor Educative 2011

Proiectele se transmit prin poștă/curier de ISJ/ISMB, într-un singur pachet, până la data 18 noiembrie 2011 (data poștei), la Palatul Naţional al Copiilor București

 

                                                                                                     Avizat,

                        Insp. educativ ISJ/ISMB..........................

 

INFORMAȚII DESPRE APLICANT

 

Numele instituţiei/unităţii de învăţământ aplicante: ………………………………………..

Adresa completă …………………………………………………………………………….

Nr. de telefon/fax …………………………………………………………………………….

Site și adresă poştă electronică ………………………………………………………………..

Persoană de contact (nume și prenume, funcție, date de contact) ……………………………..

 

 

 

A.                 INFORMAȚII DESPRE PROIECT

 

B.1. Titlul proiectului:……………………………………………………………………………

B.2. Categoria în care se încadrează proiectul: (bifaţi categoria în care se încadrează proiectul dumneavoastră)

a.      cultural - artistic

b.      tehnico - stiintific

c.      sportive - turistic

d.      educație civică

e.      altele (precizaţi)                                                                          

 

B.                 REZUMATUL PROIECTULUI (maxim 1000 caractere)

Prezentaţi următoarele elemente ale proiectului dumneavoastră:

a.       Ce fel de activitate este (concurs, festival, proiect social, expoziție etc.) – precizare obligatorie și eliminatorie

b.      Numar de elevi implicati

c.       Activitati propuse, în ordinea în care se vor desfăşura

d.      Parteneri

 

C.                 PREZENTAREA PROIECTULUI

D.1. Argument justificare, context (analiză de nevoi)  (max.1000 caractere)

D.2. Obiectivul general /scopul

D.3. Scrieţi obiectivele specifice ale proiectului

D.4. Descrieţi grupul ţintă căruia i se adresează proiectul

D.5. Durata proiectului (când începe și când se termină)

D.6. Descrierea activităţilor (trebuie să conțină informațiile de mai jos pentru fiecare activitate)

                        a. Activitatea nr…….

b. Titlul activităţii

c. Data/perioada de desfăşurare

d. Locul desfăşurării

e. Participanți (elevi, cadre didactice, parinti, reprezentanti ai comunitatii etc)

f. Descrieţi pe scurt activitatea, în cel mult 5-10 rânduri

g. Responsabil

h. Beneficiari

i. Modalităţi de evaluare

 

D.7. Descrieţi rezultatele aşteptate ca urmare a implementării proiectului, precum și metodele de evaluare a acestor rezultate (max. 1000 caractere)

D.8. Prezentaţi modalitatea de evaluare şi indicatorii de evaluare ai proiectului

D.9. Arătaţi care sunt beneficiarii direcţi şi indirecţi ai proiectului

D.10. Arătaţi cum veţi asigura continuitatea /sustenabilitatea proiectului (max. 500 caractere)

D.11. Menţionaţi activităţile de promovare/mediatizare şi de diseminare pe care intenţionaţi să le realizaţi în timpul implementării proiectului şi după încheierea acestuia (max. 500 caractere)

D.12. Specificaţi care sunt partenerii implicaţi în proiect şi arătaţi în ce constă parteneriatul cu comunitatea locală, cu altă şcoală şi/sau cu o firmă/companie locală sau organizaţie, dacă este cazul (cel mult o pagină)

 

D.                DEVIZ ESTIMATIV PENTRU 2010

 

Nr. crt.

Descrierea cheltuielilor

 

Fonduri proprii

Finanţare solicitată

MECT 2012

RON 

Total sumă

RON

Finanţări anterioare pe acelaşi proiect (anul 2011)

Surse proprii

MECT

TOTAL

2011

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL RON

 

 

 

 

F.         ALTE INFORMAȚII DESPRE APLICANT

a. Tipul unităţii de învăţământ (scoala, liceu, palat, club)

b. Număr total cadre didactice

c. Numărul elevilor înmatriculaţi

d. Numărul cadrelor didactice participante la proiect

e. Numărul elevilor participanţi la proiect

f. Numărul claselor/ cercurilor participante la proiect şi tipul/profilul acestora

g.  Participări anterioare la alte programe/proiecte (dacă au existat alte participări, enumerați mai jos titlurile proiectelor, perioada de desfășurare și finanțatorul)

 

G.      INFORMAȚII DESPRE POTENȚIALII PARTENERI

G.2. Unitățile școlare partenere (dacă există):

a. Adresa completă

b. Nr. de telefon/fax

c. Adresă poştă electronică /Site

d. Persoană de contact (nume și prenume, funcție, date de contact);

 

G.1. Alte instituții implicate în proiect (dacă există):

a. Adresa completă

b. Nr. de telefon/fax

c. Adresă poştă electronică /Site

d. Persoană de contact (nume și prenume, funcție, date de contact):

 

H.                În cazul în care nu va exista posibilitatea de finanțare MECTS, doresc ca proiectul să fie inclus în CAE:

a.      DA

b.      NU

 

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 05 Noiembrie 2011 16:53
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Integrarea experimentului in orele de fi…

INTEGRAREA EXPERIMENTULUI ÎN ORELE DE FIZICĂ ŞI CHIMIE                                                     Profesor Tudorache Maria, Şcoala Gimnazială ,,P. H. Zangopol” Buzău   Prin predarea fizicii şi chimiei se urmăreşte raportarea copilului la mediul în care trăieşte. Experimentul este...

Read more

Educatia interculturala resursa pentru d…

EDUCAȚIA INTERCULTURALĂ – RESURSĂ PENTRU DEZVOLTAREA COMUNITĂȚILOR MULTICULTURALE   Profesor învățământ primar: Vultur Daniela Maria Școala cu clasele I – VIII, Dudeștii Noi, Timiș                     Abordarea interculturală, nu este o nouă știință ci o...

Read more

Campul lexical semantic concepte operato…

CÂMPUL LEXICAL SEMANTIC - CONCEPTE OPERATORII Profesor Andra Elena Diaconu Profesor de limba și literatura română, Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea În concepția lui Eugen Coșeriu conceptele operaționale cu care trebuie să...

Read more

Evolutia familiei in Romania

EVOLUŢIA FAMILIEI ÎN ROMÂNIA                                      Prof. Neacşu Ionica-Ramona, Liceul „Nicolae Bălcescu”, Voluntari, jud. Ilfov             Articolul urmărește evoluția instituției familiei, cu precădere după anii 1990. Ca orice instituție a avut și...

Read more

Directii expresioniste in poezia lui Ion…

DIRECŢII EXPRESIONISTE IN POEZIA LUI ION BARBU Institutor: Nevodenszki Sorina Şcoala cu clasele I-VIII, Sînandrei, Jud. Timis   “În poezia mea, ceea ce ar putea trece drept modernism nu este...

Read more

Educatia Globala cunostinte abilitati at…

EDUCAŢIA GLOBALĂ  - REPERE METODOLOGICE -       CUNOŞTINŢE, ABILITĂŢI, ATITUDINI ŞI VALORI   2.1.            CURRICULUM, CUNOŞTINŢE ŞI ABILITĂŢI Specificitatea curriculumului educaţiei globale constă, în principal, în importanţa pe care educatorii şi şcolile care implementează acest proiect...

Read more

Roluri ale profesorului

ROLURI ALE PROFESORULUI   Prof. Maghiar Adina Şcoala cu clasele I-VIII „Arany Janos”, Salonta   Pentru a rezolva problemele actuale ale conducerii cu succes a procesului educaţional, profesorul trebuie format adecvat şi în sens managerial....

Read more

Succesul scolar perspectiva finlandeza

SUCCESUL ȘCOLAR. PERSPECTIVA FINLANDEZĂ Prof. Alexandru Colțan Școala Gimnazială Săcălaz, jud. Timiș În ultima decadă, sistemul educațional finlandez a atins constant...

Read more