Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Dezvoltare personala proiect de dezvoltare integrata
Scris de mihaiela lazar   
Duminică, 08 Februarie 2015 19:25

DEZVOLTARE PERSONALĂ – PROIECT DE ACTIVITATE INTEGRATĂ

Prof. înv. primar Lupşac Mariana

Liceul Tehnologic „Ion Podaru” Ovidiu

 

DATA:

UNITATEA DE ÎNVĂŢĂMÂNT: Liceul Tehnologic „Ion Podaru” Ovidiu

CLASA: I B

PROFESOR ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR: Lupşac Mariana

ARIA CURRICULARĂ: DEZVOLTARE PERSONALĂ

UNITATEA TEMATICĂ: BUCURIILE IERNII

DISCIPLINA ŞCOLARĂ:  DEZVOLTARE PERSONALĂ

SUBIECTUL: Elemente simple de limbaj nonverbal – expresii faciale

FORMA DE REALIZARE: Activitate integrată

TIPUL LECŢIEI:  consolidarea şi sistematizarea cunoştinţelor

 

COMPETENŢE SPECIFICE:

ü      DEZVOLTARE PERSONALĂ

2.1. Asocierea emoţiilor de bază cu elemente simple de limbaj nonverbal şi paraverbal

 

OBIECTIVE OPERAŢIONALE:

a) obiective cognitive:

O1. să asocieze emoţiile cu diferite comportamente;

O2. să coloreze cu culori potrivite casetele identificând emoţiile de bază;

O3. să identifice emoţiile de bază într-un context prezentat (limbaj verbal);

O4. să mimeze trăirea unei emoţii de bază.

 

b) obiective psiho-motrice:

O1. să păstreze o poziţie corectă a corpului pe durata desfăşurării lecţiei;

O2. să lucreze ordonat cu materialele puse la dispoziţie;

 

c) obiective afective:

O1. valorificarea capacităţii de cooperare şi de lucru organizat;

 

STRATEGII DIDACTICE:

·        METODE ŞI PROCEDEE:  conversaţia, explicaţia, exerciţiul, munca independentă

·        MIJLOACE DIDACTICE: scrisoare, cutia emoţiilor, figuri care sugerează emoţii, fişe de  

                                                           lucru, lipici, bileţele pe care sunt scrise fragmente din poveşti,

                                                           buline roşii, planşă cu un copac, fulgi veseli, fulgi trişti;

·        FORME DE ORGANIZARE: frontal, individual, pe grupe

DURATA:  30 min + 15 min activitate în completare

 

Descarcă proiectul de activitate

 

BIBLIOGRAFIE:

☺*** Programa şcolară pentru clasa I, anexa 2 la OMECTS nr. 3419/19.03.2013, Bucureşti, 2013

Organizarea interdisciplinară a ofertelor de învăţare pentru formarea competenţelor cheie la şcolarii mici – program de formare de tip „blended learning” pentru cadrele didactice din învăţământul primar, suport de curs METCS, 2013

 

☺Adina Grigore, Cristina Toma, Dezvolare personală pentru clasa I- fişe de lucru, Editura Ars Libri, Argeş, 2013

 

☺Băban Adriana, ,,Consiliere educaţională”, Editura ASCR, Cluj-Napoca, 2003

 

☺Breben, Silvia, ,,Jocuri pentru dezvoltarea inteligenţei emoţionale la vârsta preşcolară şi şcolară mică”, Ed. Reprograph, Craiova, 2010

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Dimitrie Gusti intemeietorul scolii mono…

DIMITRIE GUSTI – ÎNTEMEIETORUL ŞCOLII MONOGRAFICE ROMÂNEŞTI   Prof. Dr. Nadia Vesa Şcoala Gimnazială Vidra, Judeţul Alba   Filosof, sociolog şi estetician, membru al Academiei Române, fondator al Şcolii monografice de la Bucureşti, Dimitrie Gusti...

Read more

Ideea romaneasca de existenta

IDEEA ROMÂNEASCĂ DE EXISTENŢĂ   Prof. Maghiar Adina S08 „Arany Janos”, Salonta        Ideea românească despre Dumnezeu transformă o fiinţă abstractă, o putere impersonală, într-o fiinţă reală, particulară, într-un ins. Între creaţie şi întrupare...

Read more

Clasa pregatitoare ramane in invatamantu…

Clasa pregatitoare ramane in invatamantul obligatoriu si poate fi in scoala sau in gradinita   Vezi acordul asupra pozitiei comune a Ministerului Educatiei Nationale, a federatiilor sindicale si a Federatiei nationale a...

Read more

Trois types de jeux

TROIS TYPES DE JEUX Prof. Negru Simona-Solomia Liceul Teoretic ,,Eftimie Murgu,, Bozovici, Caraș-Severin La classification des jeux pédagogiques que nous voulons proposer dans les lignes qui suivent n’à pas...

Read more

Toolkit Stiintifico-fantastic in Educati…

Toolkit Ştiinţifico-fantastic în Educaţie   Realizat de către UPIT & CARDET pe 28/02/14   Titlul Proiectului:     Ştiinţifico-fantastic în educaţie   Acronimul proiectului:                    SciFiEd   Numărul proiectului:                       527471-LLP-1-2012-1-CY-COMENIUS-CMP   Introducere PARTEA I Toolkit-ul Ştiinţifico-fantastic în Educaţie este cel mai important...

Read more

Modele de cereri miscarea cadrelor didac…

Modele de cereri – mişcarea cadrelor didactice 2011-2012    Acord pentru detaşare în interesul învăţământului în anul şcolar 2011-2012    Cerere de detaşare la cerere prin concurs specific   Cerere de înscriere la concursul de ocupare...

Read more

Valorizarea textelor cu caracter istoric

VALORIZAREA TEXTELOR CU CARACTER ISTORIC Prof. înv. primar: DOBREA MONICA Şcoala Gimnazială „Emil Racoviţă” Oneşti, jud. Bacău „Cunoscând istoria, eroii, tradiţia, ne facem mai sociabili, mai altruişti, mai iubitori de...

Read more

Regresivitatea termenului literar superr…

REGRESIVITATEA TERMENULUI LITERAR SUPERREALIST   Ştefan Lucian MUREŞANU     Cuvinte cheie: regresivitate, superrealism, incandescent, senzaţii, rostire, lumină, divin, originalitate, urâţeşte.               M-am străduit întotdeauna ca prin cuvântul meu scris să nu lezez existenţa niciunui...

Read more