Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Dezvoltare personala proiect de dezvoltare integrata
Scris de mihaiela lazar   
Duminică, 08 Februarie 2015 19:25

DEZVOLTARE PERSONALĂ – PROIECT DE ACTIVITATE INTEGRATĂ

Prof. înv. primar Lupşac Mariana

Liceul Tehnologic „Ion Podaru” Ovidiu

 

DATA:

UNITATEA DE ÎNVĂŢĂMÂNT: Liceul Tehnologic „Ion Podaru” Ovidiu

CLASA: I B

PROFESOR ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR: Lupşac Mariana

ARIA CURRICULARĂ: DEZVOLTARE PERSONALĂ

UNITATEA TEMATICĂ: BUCURIILE IERNII

DISCIPLINA ŞCOLARĂ:  DEZVOLTARE PERSONALĂ

SUBIECTUL: Elemente simple de limbaj nonverbal – expresii faciale

FORMA DE REALIZARE: Activitate integrată

TIPUL LECŢIEI:  consolidarea şi sistematizarea cunoştinţelor

 

COMPETENŢE SPECIFICE:

ü      DEZVOLTARE PERSONALĂ

2.1. Asocierea emoţiilor de bază cu elemente simple de limbaj nonverbal şi paraverbal

 

OBIECTIVE OPERAŢIONALE:

a) obiective cognitive:

O1. să asocieze emoţiile cu diferite comportamente;

O2. să coloreze cu culori potrivite casetele identificând emoţiile de bază;

O3. să identifice emoţiile de bază într-un context prezentat (limbaj verbal);

O4. să mimeze trăirea unei emoţii de bază.

 

b) obiective psiho-motrice:

O1. să păstreze o poziţie corectă a corpului pe durata desfăşurării lecţiei;

O2. să lucreze ordonat cu materialele puse la dispoziţie;

 

c) obiective afective:

O1. valorificarea capacităţii de cooperare şi de lucru organizat;

 

STRATEGII DIDACTICE:

·        METODE ŞI PROCEDEE:  conversaţia, explicaţia, exerciţiul, munca independentă

·        MIJLOACE DIDACTICE: scrisoare, cutia emoţiilor, figuri care sugerează emoţii, fişe de  

                                                           lucru, lipici, bileţele pe care sunt scrise fragmente din poveşti,

                                                           buline roşii, planşă cu un copac, fulgi veseli, fulgi trişti;

·        FORME DE ORGANIZARE: frontal, individual, pe grupe

DURATA:  30 min + 15 min activitate în completare

 

Descarcă proiectul de activitate

 

BIBLIOGRAFIE:

☺*** Programa şcolară pentru clasa I, anexa 2 la OMECTS nr. 3419/19.03.2013, Bucureşti, 2013

Organizarea interdisciplinară a ofertelor de învăţare pentru formarea competenţelor cheie la şcolarii mici – program de formare de tip „blended learning” pentru cadrele didactice din învăţământul primar, suport de curs METCS, 2013

 

☺Adina Grigore, Cristina Toma, Dezvolare personală pentru clasa I- fişe de lucru, Editura Ars Libri, Argeş, 2013

 

☺Băban Adriana, ,,Consiliere educaţională”, Editura ASCR, Cluj-Napoca, 2003

 

☺Breben, Silvia, ,,Jocuri pentru dezvoltarea inteligenţei emoţionale la vârsta preşcolară şi şcolară mică”, Ed. Reprograph, Craiova, 2010

 

Revista cu ISSN

Medalii la olimpiada internationala de s…

Patru medalii pentru elevii romani la Olimpiada Internationala de Stiinte ale Pamantului din Argentina   Olimpicii romani participanti la a VI-a editie a  Olimpiadei Internationale de Stiinte ale Pamantului (International Earth Science Olympiad...

Read more

Tipuri de comunicare

TIPURI DE COMUNICARE                                                                           Învăţător Oniciuc Eugen                                                                         Şcoala cu clasele I-VIII Octav Băncilă, Corni, Botoşani               Orice gest, orice privire a unei persoane comunică ceva. În demersul didactic desfăşurat la clasă...

Read more

Calendar pentru examenul de Bacalaureat …

Calendar pentru examenul de Bacalaureat 2014 Iata calendarul pentru examentul de Bacalaureat 2014, sesiunea iunie-iulie 2014.  

Read more

Proiect Comenius multilateral mobilitate…

PROIECT COMENIUS MULTILATERAL MOBILITATE ÎN BURSA - TURCIA   Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău   În perioada 17-21 aprilie 2012 a avut loc o nouă reuniune în cadrul proiectului multilateral Comenius...

Read more

Zicerea in folclor sub semnul formalizar…

  ZICEREA ÎN FOLCLOR – SUB SEMNUL FORMALIZĂRII Zicerea în folclor este guvernată de fenomenologia faptelor (oralitatea, caracterul colectiv, tradiţional, sincretismul limbajelor), care imprimă textului popular coordonate specifice, modalităţi structurale şi...

Read more

Proiectarea instruirii pe competente

Proiectarea instruirii pe competenţe                 Proiectarea instruirii în formele sale de bază (planificarea calendaristică anuală şi proiectarea unităţilor de învăţare) se poate realiza în conformitate cu elementele metodologice principale, redate în...

Read more

Flori de primavara in legende -1

Legenda ghiocelului   A fost odata o razã de soare - era chiar fata cea mai micã si rãsfãtatã a astrului luminos. Şi tocmai pentru cã era cea mai micã si mai...

Read more

Notes sur la possession - appatenance

NOTES SUR LA POSSESSION/APPARTENANCE    Prof. Ilie Minescu  Universitatea de Vest, Timişoara     La relation d’interdépendance exprimée par le possessif a une structure variable selon le type de combinaison syntagmatique qui relie les deux éléments....

Read more