Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Proiect de parteneriat scoala familie
Scris de mihaiela lazar   
Marţi, 08 Martie 2016 20:27

PROIECT DE PARTENERIAT ŞCOALĂ-FAMILIE

Înv. Dana Gligor

Școala Gimnazială Câmpeni

Am realizat acest parteneriat pentru a consolida relația cu familiile elevilor și a-i implica cât mai mult în activitatea la clasă și totodată urmărind:

*formarea părinţilor în spiritul ideii de parteneri egali în educaţia copiilor;

*convingerea părinţilor pentru a investi în dezvoltarea personală a copilului şi a grupului în ansamblu;

*implicarea părintilor în atragerea de resurse (financiare sau materiale) necesare unei bune desfăşurări a actului educaţional;

*creearea unui mediu educativ pozitiv,favorabil,adecvat pentru o stimulare continuă a învăţării spontane a copilului;

*achizitionarea de către părinţi a unor informaţii şi cunoştiinţe pe care să le folosească în educarea propriilor copii.

Durata proiectului:anul şcolar 2015-2016

Clasa: pregatitoare

Motivaţie:

*necesitatea menţinerii unităţii de cerinţe în educaţia copilului;

*necesitatea realizării unei legături reale între şcoală şi familie ca parteneri egali în educaţia copilului.

Scopul:

*dezvoltarea parteneriatului cu părintii;

*implicarea şi participarea reală a părintilor în activităţile la clasă şi la cele extracurriculare.

Obiective:

*formarea părinţilor în spiritul ideii de parteneri egali în educaţia copiilor;

*convingerea părinţilor pentru a investi în dezvoltarea personală a copilului şi a grupului în ansamblu;

*implicarea părintilor în atragerea de resurse(financiare sau materiale)necesare unei bune desfăşurări a actului educaţional;

*creearea unui mediu educativ pozitiv,favorabil,adecvat pentru o stimulare continuă a învăţării spontane a copilului;

*achizitionarea de către părinţi a unor informaţii şi cunoştiinţe pe care să le folosească în educarea propriilor copii.

Grup ţintă:

*părinţii şcolarilor din clasa pregatitoare

Resurse umane:

*părinţi

*bunici

*cadre didactice

*copii

Resurse materiale:

*materiale informative în domeniul educaţiei;

*reviste de specialitate;

*calculatorul;

*videoproiectorul.

ACTIVITĂŢI PROPUSE

Nr.

crt.

Activităţi

propuse

Obiective

Data

1.

,,Să ne cunoaştem copiii!’’

Schimb de informatii privind comportamentul copiilor în familie şi şcoală

Oct.

2015

2.

,,Ce nu ne place la copilul nostru ?’’

Sugestii pentru eliminarea comportamentelor problematice la copii

Nov.

2015

3.

Ne pregătim de serbare

Implicarea părinţilor în atragerea şi găsirea de resurse materiale şi financiare necesare derulării serbării de Crăciun

Dec.

2015

4.

Familia şi copilul

Consilierea părinţilor cu privire la relţtiile ce trebuie să existe între copii şi membrii familiei

Feb.

2016

5.

Drepturile copilului

Informarea părinţilor asupra,,Drepturilor Copiilor conform Convenţiei Naţiunilor Unite’’

Martie

2016

6.

Cum reactionăm când ne supără copilul...

Prezentarea unor cazuri concrete şi a soluţiilor ce se impun

Completarea unor chestionare referitoare la relaţia părinte-copil

Mai

2016

7.

De ziua copiilor

Implicarea părinţilor în sărbătorirea Zilei Copilului

Participarea alături de copii la activităţile desfăşurate cu această ocazie

Iunie

2016

8.

Evaluare program

Analiza activităţilor desfăşurate şi gradul de implicare a părinţilor în activităţile propuse

Completarea unor chestionare despre educaţia copiilor

Iunie

2016

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Autenticitatea in literatura romana inte…

 AUTENTICITATEA ÎN LITERATURA ROMÂNĂ INTERBELICĂ     Prof. Iorga Violeta – Teodora  Şcoala nr.16 ,,N. Bălcescu”        Perioada interbelică a însemnat pentru romanul românesc un amplu proces de modernizare la temelia căruia s-au aşezat studii...

Read more

Ordin privind aprobarea metodologiei pen…

Ordin privind aprobarea Metodologiei pentru primirea la studii si scolarizarea cetatenilor straini din state terte UE in invatamantul de stat si particular acreditat din Romania   Afla Ordinul 6000 din 15 octombrie...

Read more

GHID PRACTIC

Lazar Mihaiela     GHID PRACTIC AL AUTOFORMARII MANAGERIALE A PROFESORULUI       In cuprins:   Managementul organizarii activitatii Managementul proiectarii Managementul comportamentului eficace Managementul influentarii, motivarii Managementul comunicarii Managementul relatiilor Managementul stresului la clasa Managementul evaluarii  

Read more

Managementul agresivitatii la varsta sco…

MANAGEMENTUL AGRESIVITĂȚII LA VÂRSTA ȘCOLARĂ MICĂ înv. Marc Aurica Școala Gimnazială Cîmpeni Agresivitatea este o problemă cu care se confruntă părinţii, cadrele didactice şi mai apoi societatea fiind o problemă...

Read more

Principalele tipuri de operatiuni bursie…

STUDIU DE CAZ PRIVIND PRINCIPALELE TIPURI DE OPERAŢIUNI BURSIERE ŞI INDICI BURSIERI   Prof. economist Cîrcotă Roxana Colegiul Economic Virgil Madgearu Galaţi   Resumed The term fellowship means an institution of the market economy which...

Read more

The critical period in language learning

THE CRITICAL PERIOD IN LANGUAGE LEARNING Prof. Chirilă Ana-Maria Şcoala Gimnazială ,,Iustin Pîrvu’’ Poiana Teiului The critical period hypothesis states that there is a period of life (between birth and puberty)...

Read more

Graficul desfasurarii concursului pentru…

Graficul desfasurarii concursului pentru acordarea gradatiilor de merit 2014   Vezi graficul desfasurarii concursului pentru acordarea gradatiilor de merit - sesiunea 2014, anexa nr. 1 la metodologie.

Read more

Metode alternative de evaluare

METODE ALTERNATIVE DE EVALUARE Prof. Camelia Cosma Liceul de Artă ”Ioan Sima” Zalău și Școala Gimnazială ”Corneliu Coposu” Zalău Profesorul de biologie trebuie să plece...

Read more