|
|
Concursul National Viva la Musica Zalau 2016 castigatorii pentru editia a XVIII-a |
Scris de mihaiela lazar
|
Sâmbătă, 14 Mai 2016 10:53 |
CONCURSUL NAŢIONAL „VIVA LA MUSICA”
CÂȘTIGĂTORII PENTRU EDIŢIA A XVIII-A, ZALĂU, MAI 2016
Concursul Național “VIVA LA MUSICA” 2016, aflat la cea de a XVIII-a ediție, a fost organizat de către Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău împreună cu Inspectoratul Școlar Județean Sălaj, Primăria Municipiului Zalău, Casa Municipală de Cultură Zalău și Centrul de Cultură şi Artă al Județului Sălaj. Acest concurs este inclus în CAER 2016, aprobat de Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice - nr. 25981/28.01.2016, poziția nr. 1453.

Copiilor care muncesc și aspiră spre frumos merită să li se dea o şansă, un imbold să se dezvolte, să progreseze şi să insiste pe drumul către performanţă. Concursul a devenit deja o tradiție și reprezintă o manifestare artistică de prestigiu, o competiţie şcolară cu caracter de evaluare sumativă – o formă specifică, publică, de măsurare competentă a rezultatelor obţinute în procesul de învăţământ artistic, iar prezenţa mare a elevilor din şcolile vocaţionale cu profil muzică și arte plastice denotă încrederea cu care profesorii acestora vin la Zalău pentru o confruntare profesională deschisă.
Alături de noi au fost profesori, elevi și părinți de la școlile și liceele de artă din Alba Iulia, Bistrița, Cluj-Napoca, Baia Mare, Oradea, Satu Mare, Sighetu Marmației, Târgu-Mureș și Debrecen – Ungaria. Aceștia s-au confruntat pe secțiuni: pian, vioară, corzi grave, instrumente de suflat, muzică vocală şi instrumente populare, pictură.
Evaluarea concurenţilor a fost realizată de către un juriu de specialitate alcătuit din cadre didactice din învăţământul artistic românesc, avându-l ca preşedinte pe prof. univ. dr. Ioan Bocșa de la Academia de Muzică “Gheorghe Dima” Cluj-Napoca. La finalul competiției s-au acordat premii pe secțiuni, care pot fi consultate pe site-ul Liceului de Artă “Ioan Sima” Zalău.
Marele premiu a revenit elevului Grecu Alexandru de la Liceul de Muzică “Tudor Jarda” Bistrița, care studiază chitara sub îndrumarea profesorului Pop Valentin.
Prin intermediul acestui concurs s-a urmărit promovarea culturii, a artei şi a frumosului, fiind realizat un schimb de valori între şcoli și licee de artă, precum şi un schimb de experienţă între profesori. “Viva la musica” reprezintă un bun prilej de valorizare a talentului în cadrul unei activităţi extraşcolare educative şi recreative, într-un cadrul organizat al şcolii.
Felicitări și succes pe mai departe! Să ne vedem cu bine și la edițiile viitoare, păstrând vie atât pasiunea, cât și puterea de a visa şi a împlini lucruri măreţe, rostind cu bucurie:
“VIVA LA MUSICA!”
Prof. Lazar Mihaiela
Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Duminică, 15 Mai 2016 11:07 |
|
FORMELE GENERALE ALE EDUCAŢIEI
Educator Stan Luminiţa-Simona
Grădiniţa cu program normal Bălăbăneşti, Galaţi
Formele generale ale educaţiei reprezintă ansamblul acţiunilor şi al influenţelor pedagogice desfăşurate, succesiv sau simultan, în cadrul activităţii de formare-dezvoltare... Read more
CROSS-CURRICULAR TEACHING AND LEARNING
Poenar Lorina Manuela - Profesor limba engleză
Colegiul Economic “Emanuil Gojdu” Hunedoara
Nowadays the issue of cross-curricular teaching and learning involves a conscious effort to apply concepts, theories,... Read more
INSUCCESUL ŞCOLAR
Profesor Teodorescu Lãcrãmioara
Liceul Teoretic D. Zamfirescu Odobeşti, Jud.Vrancea
Motto: “Voinţa, iniţiativa, perseverenţa, rãbdarea sunt elemente care garanteazã succesul.”
Insuccesul şcolar reprezintă ansamblul pierderilor şcolare ale căror efecte se repercutează negativ asupra integrării... Read more
ACTUALITATEA INTERFERENŢELOR POETICE
ALE LUI ALEXANDRU MACEDONSKI
(1854-1920)
Prof. drd. Miron Costina Violeta
Şcoala cu cls. I-VIII Tălpaş, Dolj
Istoria noastră literară nu a înregistrat prea multe interpretări referitoare la perioada 1854-1920, cu excepția... Read more
Examenul de gradul II important
Vezi câteva precizări importante privind examenul de gradul II (probe, discipline de examen).
Read more
PROFESORUL CA MANAGER EDUCAŢIONAL
Prof. Mihaela Marian,
Colegiul Tehnic ‘‘Constantin Brâncuși’’
Rezumat: În perioada actuală, profesorul nu mai reprezintă doar un transmiţător de cunoştinţe, ci şi un organizator, îndrumător şi evaluator al... Read more
STUDIU PRIVIND ETIMOLOGIA
CUVÂNTULUI CRĂCIUN
Prof. Curticăpean Diana
Liceul Tehnologic “Dr. Ioan Șenchea” Făgăraș
Studiul de față își propune să prezinte evoluția etimologică a cuvântului Crăciun în opinia lingviștilor și prezentarea etimoanelor termenului.
După... Read more
STUDIU ASUPRA DRAMATURGIEI CONTEMPORANE. TEATRUL POETIC. TEATRUL MODERN. REVENIREA DRAMATURGIEI.
Prof. Adăscăliței Elena-Daniela
Liceul Tehnologic „Al. Vlahuță” Șendriceni
Dramaturgia, ca fenomen al literaturii contemporane, este un teritoriu străbătut cu precauție. Aici nu... Read more
VALORIFICAREA EDUCAŢIEI MUZICALE ÎN DEZVOLTAREA PERSONALITǍŢII șI A CREATIVITǍŢII ELEVILOR,
PRIN FOLOSIREA JOCULUI MUZICAL
ŞI A IMPROVIZAŢIILOR MUZICALE
Prof. Oncescu Carmen
Școala Gimnazială ”V.Alecsandri” București
Metodele de dezvoltare a creativității oferǎ elevilor posibilitatea…
VALORIFICAREA INTELIGENŢELOR MULTIPLE
ÎN ACTIVITĂŢILE GEOGRAFICE
Profesor Miron Steluţa Otilia
Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Articolul prezintă exemple de sarcini de lucru la geografie care valorifică fiecare tip de inteligenţă.
Cuvinte…
MAPA DIRIGINTELUI
Află câteva recomandări privind ora de consiliere. Află ce trebuie documente trebuie să conţină mapa dirigintelui.
Recomandări:
§ utilizarea metodelor interactive în cadrul orei de consiliere;
§ colaborarea permanentă cu… De ce trebuie să ţinem cont când impunem reguli copiilor?
Ce puteţi face pentru a evita „alunecările de teren” din viaţa de familie?
- Fixaţi reguli adaptate vârstei copilului.
- Aveţi grijă ca…
Metodologia cadru privind mobilitatea personalului didactic
in anul scolar 2013-2014 modificata si completata
Vezi ordinul pentru modificarea şi completarea Metodologiei - cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar… METODE DE INTERACŢIUNE EDUCAŢIONALĂ
Prof. Laura Herman
Şcoala “Nicolae Iorga” Baia Mare
Dincolo de accentul informaţional care devine tot mai puţin monopol al şcolii, aspectul formativ şi motivaţional al acesteia se poate… RELEVANȚA TEORIEI INTELIGENȚELOR MULTIPLE
PENTRU PRACTICA DIDACTICĂ PEDAGOGICĂ
Prof. înv. primar Almaș Andreea-Ioana
Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău
Howard Gardner, psiholog care activează în… CHESTIONAR PRIVIND IMPACTUL UTILIZĂRII CALCULATORULUI ŞI TELEVIZORULUI ASUPRA CONDUITEI ADOLESCENŢILOR
1. Vă place să vă uitaţi la TV?
DA
NU
2. Vă place să utilizaţi computerul?
DA
NU
3. În ce măsură vă… EDUCAŢIA RELIGIOASĂ - DIMENSIUNE SPECIALĂ A EDUCAŢIEI GENERALE
Prof. Pătrăşcanu Melania Emanuela,
Colegiul Naţional Al.I.Cuza, Focşani
"Dacă dezvoltăm numai forţele fizice ale unui copil, facem dintr-însul un atlet sau un…
|
|