Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Test geografie clasa a X-a
Sâmbătă, 19 Martie 2011 12:34

Test geografie – clasa a X-a

 

 

I. Pe harta de mai jos sunt marcate state şi oraşe.

- identificaţi statele marcate pe hartă cu cifre de la 1 la 8  (8 puncte)

- identificaţi oraşele marcate pe hartă cu numere de la 9 la 18    (10 puncte)

- precizaţi limba oficială vorbită în statele în care sunt localizate oraşele 10, 13, 16.   (3 puncte)

- numiţi religia dominantă în statele 1, 3, 4, 8.      (4 puncte)

- precizaţi forma de guvernământ a statelor în care sunt localizate oraşele 9, 15, 18. (3 puncte)

28 puncte

 

 

 

 

 

II. Explicaţi influenţa factorilor naturali, demografici şi economici asupra repartiţiei

 geografice a populaţiei.

  12 puncte

 

III. Precizaţi structura funcţională a aşezărilor urbane.

10 puncte

IV. Caracterizaţi şi exemplificaţi trei tipuri morfostructurale ale oraşelor.

12 puncte

IV. Explicaţi tranziţia demografică.

12 puncte

V. Calculaţi densitatea medie a populaţiei statelor din tabelul de mai jos şi precizaţi o cauză a valorii densităţii populaţiei.

Ţara

Populaţia (mil. loc.)

Suprafaţa (km pătraţi)

Fed. Rusă

143,0

17.075.400

Japonia

127,5

377.800

Suedia

8,9

449.964

Olanda

16,1

40.840

16 puncte

Se acordă 10 puncte din oficiu.

Ultima actualizare în Sâmbătă, 19 Martie 2011 12:56
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Chestionar pentru parinti in inspectie m…

   ANEXA Nr. 8   la regulament   CHESTIONAR PENTRU PARINTI*)      ___________    *)Raspunsurile la acest chestionar au caracter confidential. - model -   Cunoasteti numele invatatorului/dirigintelui clasei in care invata fiul/fiica dvs., precum si...

Read more

Desenul mijloc de cunoastere a copiilor

DESENUL -  MIJLOC DE CUNOAŞTERE A COPIILOR    Institutor Herczeg Monica, Şcoala cu clasele I-VIII Dudeştii Noi                         Asemeni muzicii şi dansului, desenul permite omului să se exprime fără cuvinte, să dea...

Read more

Tulburari de invatare dislexia disgrafia…

DISEMINARE – MOBILITĂȚI INDIVIDUALE COMENIUS „TULBURĂRI DE ÎNVĂȚARE” (Dislexia, Disgrafia, Discalculia) Prevenție și intervenție în context educațional   Profesor Petric Anamaria Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Alba Iulia   ACTIVITATE DE DISEMINARE   În luna ianuarie a acestui...

Read more

Constituirea corpului national de expert…

Concursul de selecţie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului naţional de experţi în management educaţional, sesiunea 2012, seria a 2-a OMECTS 4171 / 24.05.2012   Publicat in M.Of. nr.362 din 29.05.2012   În baza prevederilor...

Read more

Probleme geografice

PROBLEME GEOGRAFICE   Profesor Miron Steluţa Otilia Şcoala cu clasele I-VIII Movila miresii, judeţul Brăila     Rezumat: Promovarea interdisciplinarităţii constituie un element definitoriu al progresului cunoaşterii. Copiii nu tebuie educaţi pentru lumea de azi, deoarece...

Read more

Debutul reusit al fiecarei zile de scoal…

DEBUTUL REUȘIT AL FIECĂREI ZILE DE ȘCOALĂ – ÎNTÂLNIREA DE DIMINEAȚĂ Prof. Marc Aurica Școala Gimnazială Câmpeni Această modalitate de debut a fiecărei zile de școală pornește...

Read more

Profesiunea didactica din perspectiva em…

PROFESIUNEA DIDACTICĂ DIN PERSPECTIVĂ EMOŢIONALĂ   Profesor DULCEAC DORINA, Școala Gimnazială Bălăceana - Suceava   REZUMAT: În contextul societăţii de azi, personalităţile complexe şi dinamice integratoare trebuie să dovedească o permanentă adaptare la schimbările inevitabile,...

Read more

Integrarea copiilor cu cerinte speciale …

INTEGRAREA COPIILOR CU CERINȚE SPECIALE EDUCATIVE ÎN ȘCOALA DE MASĂ Prof.Brătilă Cristina-Zonica C.S.E.I. ,,Elena Doamna, Focșani”, județul Vrancea Tendinţa crescândă de integrare şcolară în unităţile obişnuite...

Read more