Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Structura anului scolar 2014-2015 in dezbatere publica
Scris de administrator   
Joi, 12 Iunie 2014 09:00

Structura anului scolar 2014-2015 in dezbatere publica

Ministerul Educatiei a pus in dezbatere publica - pana la 17 iunie - structura viitorului an scolar. Anul scolar 2014-2015 va avea 36 de saptamani, insumand 177 de zile lucratoare. Exceptie fac clasele terminale. Astfel, cei din clasa a XII-a vor avea 37 de saptamani, din care patru sunt rezervate examenului de bacalaureat, iar cei din clasa a VIII-a vor avea 35 de saptamani, iar in a 36-a vor sustine evaluarea nationala.

Semestrul I al anului scolar 2014-2015

15 septembrie 2014 – 30 ianuarie 2015: cursuri

1 – 9 noiembrie 2014: vacanta pentru clasele primare

20 decembrie 2014 – 4 ianuarie 2015: vacanta de iarna

31 ianuarie 2015 –  8 februarie 2015: vacanta intersemestriala

Semestrul II al anului scolar 2014-2015

9 februarie 2015 – 19 iunie 2015 – cursuri

6 – 10 aprilie – programul “Scoala altfel”

11 – 19 aprilie 2015: vacanta de primavara

20 iunie – 13 septembrie 2015: vacanta de vara

 

Dupa cum se poate remarca, inca exista in proict saptamana „Scoala altfel: Sa stii mai multe, sa fii mai bun!”.

Tezele din primul semestru se vor sustine pana la data de 19 decembrie 2014, iar tezele din semestru secund se vor tine pana la data de 22 mai 2015. 

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Studiu asupra compinirilor obligatorii a…

STUDIU ASUPRA COMPINIRILOR OBLIGATORII ALE VERBULUI   Raluca-Nicoleta Iancău, profesor limba română Şcoala Generală nr. 6 Iacob Mureşianu, Braşov        Studiul prezintă o paralelă între Gramatica limbii române din 1966 şi Gramatica...

Read more

Postmodernismul repere teoretice

POSTMODERNISMUL – REPERE TEORETICE   Prof. Nedea Ramona Colegiul Tehnic Buzău     Articolul de faţă îşi propune să prezinte câteva repere teoretice legate de postmodernism, termenul cel mai controversat dintre toate. Sunt prezentate, succint,...

Read more

Audio and visual aids in teaching englis…

AUDIO AND VISUAL AIDS IN TEACHING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE   Coman Valentina Liceul Tehnologic Constantin Brâncuşi, Piteşti   Rezumat: Articolul îşi propune evidenţierea avantajelor folosirii mijloacelor audio şi video în învăţarea limbii...

Read more

Solutii metodico-practice de crestere a …

SOLUŢII METODICO-PRACTICE DE CREŞTERE A EFICIENŢEI LECŢIEI DE EDUCAŢIE FIZICĂ   Prof. Curticăpean  Aurelian Liceul Tehnologic ”Dr. Ioan Șenchea” Făgăraș   Creșterea eficienței lecției de educație fizică este problema care preocupă cel mai mult specialiştii domeniului...

Read more

Planificare model pentru cunoasterea med…

Planificare model pentru cunoasterea mediului invatamant primar   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata...

Read more

Tema iubirii si motivul cuplului in roma…

Tema iubirii si motivul cuplului in romanul Maitreyi

TEMA IUBIRII ȘI MOTIVUL CUPLULUI ÎN ROMANUL MAITREYI (Exemplu de proiectare a activității didactice) Marincaș Marinela Adriana, profesor Liceul de Arte ,,Regina Maria”...

Read more

Pitagora printre numere prime si divizib…

PITAGORA PRINTRE NUMERE PRIME ŞI DIVIZIBILITATE   Prof. Popp Loredana Liceul Pedagogic „Carmen Sylva” Timişoara   Am să încep povestea mea cu un citat al lui Emerson, în eseul "Despre prietenie" unde acesta spune...

Read more

La Fontaine

LA FONTAINE                                                                                    Prof. Mira Magdalena                                                            Liceul Tehnic “Constantin Brâncuşi” Piteşti   La Fontaine est un poète dans le sens restraint du mot, puisque sa gloire repose sur des oeuvres qui ne passent...

Read more