Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Structura anului scolar 2012 2013
Sâmbătă, 01 Septembrie 2012 00:00

Structura anului şcolar 2012-2013

 

Anul şcolar 2012-2013 începe pe 17 septembrie 2012, luni.

Ministrul Educaţiei, Ecaterina Andronescu, a anunţat sâmbătă, 1 septembrie 2012, că anul şcolar 2012-2013 va începe în data de 17 septembrie, o săptămână mai târziu decât se stabilise iniţial.

 

Vă prezentăm structura anului şcolar 2012-2013, aprobată prin ordinul ministrului la 31 august 2012. Printre modificările care au intervenit amintim:

-         vacanţa de toamnă pentru învăţământul preşcolar şi primar se decalează cu o săptămână,

-         Şcoala Altfel se redenumeşte “Să ştii mai multe, să fii mai bun!”.

 

Anul şcolar 2012-2013 va avea 36 de săptămâni, însumând 178 de zile lucrătoare.

Elevii din învăţământul preşcolar şi primar vor fi în vacanţă în perioada 5 noiembrie - 11 noiembrie 2012, cu o săptămână mai târziu decât se stabilise iniţial.

 

Anul şcolar se structurează pe două semestre după cum urmează:

Semestrul I

Cursuri – luni, 17 septembrie 2012  vineri, 21 decembrie 2012

În perioada 5 - 11 noiembrie 2012, clasele din învăţământul primar şi grupele din învăţământul preşcolar sunt în vacanţă.

Vacanţa de iarnă sâmbătă, 22 decembrie 2012 – duminică, 13 ianuarie 2013

 

Semestrul al II-lea

Cursuri luni, 14 ianuarie 2013 – vineri, 5 aprilie 2013

Vacanţa de primăvară  sâmbătă, 6 aprilie 2013 – duminică, 14 aprilie 2013

Cursuri luni, 15 aprilie 2013 – vineri, 21 iunie 2013

Vacanţa de primăvară sâmbătă, 22 iunie 2013 – duminică, 15 septembrie 2013

 

Pentru clasa a VIII-a, anul şcolar are 36 de săptămâni din care durata cursurilor este de 35 de săptămâni, o săptămână fiind dedicată desfăşurării evaluării naţionale. Cursurile claselor a VIII-a se încheie la data de 14 iunie 2013.

Săptămâna 1-5 aprilie 2013 din semestrul al doilea este săptămână dedicată activităţilor extracurriculare şi extraşcolare, în cadrul programului numit „Să ştii mai multe, să fii mai bun!”, având un orar specific.

Tezele din semestrul I al anului şcolar 2012-2013 se susţin, de regulă, până la data de 30 noiembrie 2012.

Tezele din semestrul al II-lea al anului şcolar 2012-2013 se susţin, de regulă, până la data de 25 mai 2013.

 

NOU!!!

ORDIN nr. 5635/31.08.2012 privind structura anului şcolar 2012-2013 - Descarcă

 

Ultima actualizare în Duminică, 16 Septembrie 2012 15:14
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Interferente simbolistice si parnasiene …

INTERFERENȚE SIMBOLISTE ȘI  PARNASIENE ÎN CAPITOLUL NOAPTEA DE ARGINT DIN THALASSA LUI ALEXANDRU MACEDONSKI   Drd. Miron Costina Violeta Prof. la Școala cu cls. I-VIII Tălpaș, Dolj   Thalassa1, publicată în Cartea de aur, 1902,...

Read more

Managementul calitatii

CALITATEA ŞI MANAGEMENTUL CALITǍŢII ÎN INSTITUŢIILE DE ÎNVǍŢǍMÂNT Director – Prof. IONEL NEAGU Şcoala cu clasele I-VIII Greaca, jud. Giurgiu   Reforma învãtãmântului a inclus si pânã acum elemente ale...

Read more

Otilia Cazimir universul copilariei

  OTILIA CAZIMIR – UNIVERSUL COPILĂRIEI prof. înv. primar Ungurean Gheorghina Şcoala Gimnazială Iraclie Porumbescu-Frătăuţii Noi, Suceava Otilia Cazimir (12 februarie 1894 – 8 iunie 1967), pe numele său adevărat...

Read more

Programul a doua sansa

Ordin privind aplicarea programului “A doua sansa”. Metodologia privind organizarea procesului de invatamant in cadrul programului “A doua sansa” pentru invatamantul preuniversitar

Read more

What is vocabulary and what needs to be …

WHAT IS VOCABULARY AND WHAT NEEDS TO BE TAUGHT? Autor: Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor Vocabulary can be defined, roughly, as the words we teach...

Read more

Conceptul de prostie in viziunea filosof…

CONCEPTUL DE PROSTIE ÎN VIZIUNEA FILOSOFULUI ERASMUS   de Marian DRAGOMIR   Nu ştim dacă Erasmus din Rotterdam a fost primul european conştient aşa cum îl numeşte Stefan Zweig, dar cu siguranţă a fost...

Read more

Implementarea unui program personalizat …

IMPLEMENTAREA UNUI PROGRAM PERSONALIZAT DE RECUPERARE A RĂMÂNERII ÎN URMĂ LA ÎNVĂȚĂTURĂ   Prof. înv. preșcolar Ciolan Laura Elena G. P. P.  “Sfântul Nicolae” Câmpulung, Argeș   Rezumat Acest articol conține un studiu de caz al...

Read more

Tratarea diferentiata a elevilor care pr…

TRATAREA DIFERENȚIATĂ A ELEVILOR CARE PREZINTĂ DIFICULTĂȚI DE ÎNVĂȚARE prof. înv. primar Doina Dumitru   Şcoala Gimnazială Fitioneşti Cunoaşterea și abordarea diferențiată a elevilor reprezintă un mijloc...

Read more