Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Proba practica la concursul de ocuparea posturilor didactice limbi straine
Sâmbătă, 15 Septembrie 2012 00:00

ANEXA Nr. 5
  la metodologie

 

PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar cu clase speciale - Limbi straine cu program intensiv si bilingv sau in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar avand clase/grupe cu predare in alta limba decat aceea in care candidatii si-au efectuat studiile

 

   I. Pentru predarea limbii moderne la clasele cu profil intensiv si bilingv sau a limbii materne, proba practica/orala consta in:

   1. Un interviu in limba de predare pentru care se organizeaza aceasta proba, care sa reflecte competentele de receptare si comunicare ale candidatului in limba respectiva, cel putin la nivelul C1 din Cadrul european comun de referinta pentru limbi (CECRL) ....................................................................................................................................................................................... 4p.

 2. Un proiect didactic, pe o tema propusa de comisie, specifica programei scolare a claselor la care va preda candidatul. Candidatul argumenteaza ca obiectivele propuse, strategiile si tehnicile de predare/invatare abordate justifica alegerea materialelor auxiliare/a manualelor scolare pe care le utilizeaza in desfasurarea lectiei .................................................................................. 5p.

Se acorda 1 p. din oficiu.

   II. Pentru predarea disciplinelor nonlingvistice din aria curriculara "Om si societate" in alta limba decat aceea in care candidatii si-au efectuat studiile:

   1. Un interviu in limba de circulatie internationala/limba materna pentru care se organizeaza aceasta proba, care sa reflecte competentele de comunicare ale candidatului, cel putin la nivelul B1 din CECRL ....................................................................... 4p.

   2. Capacitatea de a utiliza limbajul de specialitate scris si oral pentru disciplina care urmeaza sa fie predata in limba de circulatie internationala/limba materna ......................................................................................................................................... 5p.

Se acorda 1 p. din oficiu.

   III. Pentru predarea disciplinelor nonlingvistice din celelalte arii curriculare in alta limba decat aceea in care candidatii si-au efectuat studiile:

   1. Un interviu in limba de circulatie internationala/limba materna pentru care se organizeaza aceasta proba, care sa reflecte competentele de comunicare ale candidatului, cel putin la nivelul A2 din CECRL ....................................................................... 4p.

   2. Capacitatea de a utiliza limbajul de specialitate scris si oral pentru disciplina care urmeaza sa fie predata in limba de circulatie internationala/limba materna .......................................................................................................................................... 5p.

Se acorda 1 p. din oficiu.

 

   NOTE:

Proba practica este evaluata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul probei practice se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.

Rezultatul probei orale eliminatorii de cunoastere a limbii in care urmeaza sa se faca predarea se consemneaza prin "admis" sau "respins".

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Importanta activitatilor transdisciplina…

IMPORTANŢA  ACTIVITĂŢILOR  TRANSDISCIPLINARE   Profesor învăţământ primar Marşeu Rodica Lavinia Şcoala cu clasele I – VIII Dudeştii Noi, Judeţul Timiş     Activităţile transdisciplinare sunt activităţi care abordează o tema generală din perspectiva mai multor arii...

Read more

Cunoasterea de sine prin intalnirea cu d…

CUNOAŞTEREA DE SINE PRIN ÎNTÂLNIREA CU DUBLUL ÎN ROMANUL FEMEIE, IATĂ FIUL TĂU DE SORIN TITEL                                                                                                                                                                                                                                   Prof. dr. Ramona Nedea Colegiul Tehnic Buzău   Articolul de faţă îşi propune să evidenţieze tema...

Read more

Managementul procesului instructiv educa…

MANAGEMENTUL PROCESULUI INSTRUCTIV-EDUCATIV LA CLASELE CU DEFICIENŢI DE VEDERE   Liliana Nacev, profesor psihopedagog Liceul Teoretic IRIS, Timişoara   Profesorul psihopedagog  trebuie să fie în măsură să ia în considerare nevoile specifice ale copilului...

Read more

Tipuri de turism din comuna nanesti jude…

TIPURI DE TURISM DIN COMUNA NĂNEŞTI - JUDEŢUL VRANCEA   Prof. Ciobotaru Ana-Maria Şcoala Gimnazială Măicăneşti   Rezumat: Comuna Năneşti este situată în partea de sud-est a judeţului Vrancea pe malul drept al Siretului în plină...

Read more

Calculatorul si internetul

CALCULATORUL ŞI INTERNETUL – DEPENDENŢA ÎN FOLOSUL EDUCAŢIEI   Orice pãrinte este îngrijorat de dezvoltarea si educarea copiilor lui. Dacã în urmã cu câtiva ani, televizorul era o grijã a pãrintelui din...

Read more

Nebunia dansului in romanul Ciuleandra

NEBUNIA DANSULUI ÎN ROMANUL „CIULEANDRA”   Prof. Didin Florentina Gabriela Şcoala gimnazială Nr. 1 Vulpeşti, Argeş   Liviu Rebreanu, prin geniul său artistic, va traduce viaţa pintr-o luptă aprigă şi indisolubilă a măcinărilor de forţe. Pornind...

Read more

Proiecte educative interne

PROIECTE EDUCATIVE INTERNE INFORMARE SINTETICĂ    1. DIFERENŢIERI TERMINOLOGICE Proiect educativ intern = orice proiect/activitate în domeniul nonformal (extracurricular, extraşcolar), iniţiat şi desfăşurat de către unitatea de învăţământ şi care să vizeze una sau...

Read more

Cum redactezi raspunsurile cerintelor in…

CUM REDACTEZI RĂSPUNSURILE CERINŢELOR ÎNTR-O SITUAŢIE DE EXAMEN Profir Ana-Maria Profesor de Limba şi Literatura română Şcoala Gimnazială Jitia, Com. Jitia. Jud. Vrancea   În condiţiile Evaluării Naţionale, obţinerea performanţei şcolare depinde, în mare...

Read more