Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Proba practica la concursul de ocuparea posturilor didactice limbi straine
Sâmbătă, 15 Septembrie 2012 00:00

ANEXA Nr. 5
  la metodologie

 

PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar cu clase speciale - Limbi straine cu program intensiv si bilingv sau in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar avand clase/grupe cu predare in alta limba decat aceea in care candidatii si-au efectuat studiile

 

   I. Pentru predarea limbii moderne la clasele cu profil intensiv si bilingv sau a limbii materne, proba practica/orala consta in:

   1. Un interviu in limba de predare pentru care se organizeaza aceasta proba, care sa reflecte competentele de receptare si comunicare ale candidatului in limba respectiva, cel putin la nivelul C1 din Cadrul european comun de referinta pentru limbi (CECRL) ....................................................................................................................................................................................... 4p.

 2. Un proiect didactic, pe o tema propusa de comisie, specifica programei scolare a claselor la care va preda candidatul. Candidatul argumenteaza ca obiectivele propuse, strategiile si tehnicile de predare/invatare abordate justifica alegerea materialelor auxiliare/a manualelor scolare pe care le utilizeaza in desfasurarea lectiei .................................................................................. 5p.

Se acorda 1 p. din oficiu.

   II. Pentru predarea disciplinelor nonlingvistice din aria curriculara "Om si societate" in alta limba decat aceea in care candidatii si-au efectuat studiile:

   1. Un interviu in limba de circulatie internationala/limba materna pentru care se organizeaza aceasta proba, care sa reflecte competentele de comunicare ale candidatului, cel putin la nivelul B1 din CECRL ....................................................................... 4p.

   2. Capacitatea de a utiliza limbajul de specialitate scris si oral pentru disciplina care urmeaza sa fie predata in limba de circulatie internationala/limba materna ......................................................................................................................................... 5p.

Se acorda 1 p. din oficiu.

   III. Pentru predarea disciplinelor nonlingvistice din celelalte arii curriculare in alta limba decat aceea in care candidatii si-au efectuat studiile:

   1. Un interviu in limba de circulatie internationala/limba materna pentru care se organizeaza aceasta proba, care sa reflecte competentele de comunicare ale candidatului, cel putin la nivelul A2 din CECRL ....................................................................... 4p.

   2. Capacitatea de a utiliza limbajul de specialitate scris si oral pentru disciplina care urmeaza sa fie predata in limba de circulatie internationala/limba materna .......................................................................................................................................... 5p.

Se acorda 1 p. din oficiu.

 

   NOTE:

Proba practica este evaluata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul probei practice se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.

Rezultatul probei orale eliminatorii de cunoastere a limbii in care urmeaza sa se faca predarea se consemneaza prin "admis" sau "respins".

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Cunoasterea profilului psihopedagogic si…

CUNOAŞTEREA PROFILULUI PSIHOPEDAGOGIC ŞI FIZIC AL ŞCOLARULUI MIC         Prof. înv. primar: DOBREA MONICA, Şcoala Gimnazială „Emil Racoviţă” Oneşti, jud. Bacău   Moto: „Omul îşi poate lua cunoştinţele numai de la om. Aşa, bazinul se...

Read more

Terapia ocupationala complexa si integra…

TERAPIA EDUCAȚIONALĂ COMPLEXĂ ȘI INTEGRATĂ ÎNTRE PROIECTARE DIDACTICĂ ȘI FUNCȚIONALITATE CONVERGENT- INTERDISCIPLINARĂ Prof. educator Mureșan-Chira Gabriel Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată, Cluj-Napoca Rezumat:...

Read more

Eliberarile si numirile in functie de in…

Situaţia privind eliberările/numirile în funcţiile de inspector şcolar general/inspector şcolar general adjunct şi director al Casei Corpului Didactic   MECTS are în vedere organizarea de concursuri pentru ocuparea funcţiilor de inspector şcolar...

Read more

Evaluarea nationala clasa a VIII-a 2017

Evaluarea nationala clasa a VIII-a 2017 Ministerul Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice a publicat ordinul care prezinta calendarul desfasurarii Evaluarii Nationale la clasa a VIII-a in anul scolar 2016-2017. Calendarul examenului...

Read more

Dezvoltarea creativitatii prescolarului …

DEZVOLTAREA CREATIVITĂŢII PREŞCOLARULUI PRIN METODA JOCULUI DIDACTIC   Profesor pentru învăţământul preşcolar Hreapcă Lenuţa - Mihaela Şcoala Gimnazială Larga-Jijia, Movileni, Jud. Iaşi   Rezumat: Niciodată nu este prea târziu pentru cunoaşterea, stimularea, educarea şi dezvoltarea...

Read more

Training profesori Junior Achievement Ro…

Învăţătorii şi profesorii Junior Achievement se pregătesc cu tehnologie de business pentru ore “altfel”   Bucureşti, 17 februarie -  Miercuri, 85 de învăţători din 36 de localităţi şi oraşe* au participat la...

Read more

Pregatire si grafic examene pentru gradu…

Pregătire şi grafic examene pentru gradul didactic II la Universitatea Sibiu   Află informaţii privind perioada şi cursurile de pregătire organizate de Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu, Facultatea de Drept, pentru gradul...

Read more

Studiul posibilitatilor de obtinere a en…

STUDIUL POSIBILITĂŢILOR  DE OBŢINERE A ENERGIEI PRIN BIOCONVERSIE   Prof. Gălăţan Daniela, Colegiul Tehnic Regele Ferdinand I Timişoara               Printre posibilităţile de conversie cu eficienţă mare se numără şi procesele de bioconversie care...

Read more