Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Lista posturilor didactice catedrelor vacante rezevate
Duminică, 09 Septembrie 2012 00:00

ANEXA Nr. 1
  la metodologie

 

Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate

 

Lista care se afiseaza va contine urmatoarele informatii:

Specialitatea ........................... (Nr. de posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru ocupare prin concurs)

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. crt.

Loca

litatea (Mediu)

Unitatea de inva

tamant (Unitatea de inva

tamant cu statut juridic) (Alte unitati de inva

tamant cu statut juridic)

Nivelul

de invata

mant

Disci

plina

Nu

marul de ore trunchi comun/ opti

onale

De

talii

Sta

tutul

Viabi

litatea

Moda

litatea de ocupare:
1. pentru angajare pe perioada deter

minata
2. pentru angajare pe perioada nedeter

minata

Post:
1. complet
2. income

plet
3. pentru neva

zatori

Proba prac

tica

Pro

bele orale la limba de pre

dare

Avizele si atestatele:
1. de culte
2. de alternativa
3. Inspec

toratului General al Politiei (IGP)/ Autoritatii Rutiere Romane (ARR)
4. educatie speciala
5. HIV

 

   -Denumirea localitatii

   -Codul Siruta al localitatii

   -Regimul de mediu al localitatii

   -Denumirea unitatii/unitatilor de invatamant

   -Nivelul unitatii/unitatilor de invatamant

   -Denumirea disciplinei/disciplinelor care constituie postul/catedra

   -Detalii suplimentare privind structura postului/catedrei

   -Viabilitatea postului

   -Limba de predare

   -Statutul postului (vacant/rezervat, cu contract pe perioada determinata/nedeterminata)

   -Conditiile specifice pentru ocuparea postului/catedrei:

   -proba practica;

   -proba la limba de predare;

   -avizul de culte;

   -avizul de alternativa;

   -avizul liceului pedagogic;

   -avizul I.G.P./A.R.R;

   -atestat de educatie speciala;

   -post pentru profesor preparator (nevazator).


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Mihai Eminescu poet national si valoare …

Mihai Eminescu- poet naŢional Şi valoare europeană -diseminare parteneriat mulTilateral ACTIVE FOR EU   Prof. Casangiu Adriana-Daniela Grădiniţa cu PP “Nicolae Romanescu” Craiova   Opera marelui Eminescu, cel mai important poet naţional român, este fără...

Read more

metodologie primirea la studii si scolar…

   ANEXA   METODOLOGIE pentru primirea la studii si scolarizarea cetatenilor straini din state terte UE in invatamantul de stat si particular acreditat din Romania   Afla metodologia din 15 octombrie 2012 (Metodologia din...

Read more

STUDY ON SUBJECTIVITY AND FEMINISM IN VI…

STUDY ON SUBJECTIVITY AND FEMINISM IN VIRGINIA WOOLF’S THE NEW DRESS Part I                                                                                      Prof. Delia Ilona Cristea                                                               Colegiul Naţional Elena Cuza, Craiova     Whether or not the short-story “The New Dress” was previously meant...

Read more

Metode interactive de predare invatare e…

METODE INTERACTIVE DE PREDARE - ÎNVĂŢARE - EVALUARE Prof. înv. primar DOBREA MONICA Şcoala Gimnazială „Emil Racoviţă” Oneşti, jud. Bacău Motto: „Să nu-i educăm pe copii...

Read more

Strategii de adaptare curriculara pentru…

 STRATEGII DE ADAPTARE CURRICULARĂ PENTRU COPIII CU ADHD   Prof. consilier Petric Anamaria Şcoala cu clasele I-VIII Săsciori       ADHD nu este o problemă doar pentru cei care suferă de această tulburare ci şi pentru...

Read more

Rolul motivatiei in reusita invatarii li…

ROLUL MOTIVAŢIEI ÎN REUŞITA ÎNVĂŢĂRII LIMBILOR STRĂINE   Prof. înv. preşcolar Dan Florina Grădiniţa cu program prelungit nr. 19, Braşov              Studiul limbilor străine, însuşirea şi cunoaşterea lor se dovedesc a fi astăzi mult...

Read more

Lectura si rolul ei in dezvoltarea intel…

LECTURA ŞI ROLUL EI ÎN DEZVOLTAREA INTELECTUALĂ A COPILULUI   Învăţătoare Nevodenszki Sorina ,,Şcoala cu clasele I-VIII  Sânandrei”, Jud. Timiş     ,,Oricât de simple şi uşoare ar părea aceste poveşti, ele, nasc, fără îndoială, între...

Read more

Evaluarea resurselor umane in organizati…

2. Evaluarea resurselor umane în organizația școlară   2.1 Considerații generale   În sens larg, evaluarea performanțelor este considerată o acțiune, un proces sau un anumit tip de activitate cognitivă prin care o persoană...

Read more