Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Lista posturilor didactice catedrelor vacante rezevate
Duminică, 09 Septembrie 2012 00:00

ANEXA Nr. 1
  la metodologie

 

Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate

 

Lista care se afiseaza va contine urmatoarele informatii:

Specialitatea ........................... (Nr. de posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru ocupare prin concurs)

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. crt.

Loca

litatea (Mediu)

Unitatea de inva

tamant (Unitatea de inva

tamant cu statut juridic) (Alte unitati de inva

tamant cu statut juridic)

Nivelul

de invata

mant

Disci

plina

Nu

marul de ore trunchi comun/ opti

onale

De

talii

Sta

tutul

Viabi

litatea

Moda

litatea de ocupare:
1. pentru angajare pe perioada deter

minata
2. pentru angajare pe perioada nedeter

minata

Post:
1. complet
2. income

plet
3. pentru neva

zatori

Proba prac

tica

Pro

bele orale la limba de pre

dare

Avizele si atestatele:
1. de culte
2. de alternativa
3. Inspec

toratului General al Politiei (IGP)/ Autoritatii Rutiere Romane (ARR)
4. educatie speciala
5. HIV

 

   -Denumirea localitatii

   -Codul Siruta al localitatii

   -Regimul de mediu al localitatii

   -Denumirea unitatii/unitatilor de invatamant

   -Nivelul unitatii/unitatilor de invatamant

   -Denumirea disciplinei/disciplinelor care constituie postul/catedra

   -Detalii suplimentare privind structura postului/catedrei

   -Viabilitatea postului

   -Limba de predare

   -Statutul postului (vacant/rezervat, cu contract pe perioada determinata/nedeterminata)

   -Conditiile specifice pentru ocuparea postului/catedrei:

   -proba practica;

   -proba la limba de predare;

   -avizul de culte;

   -avizul de alternativa;

   -avizul liceului pedagogic;

   -avizul I.G.P./A.R.R;

   -atestat de educatie speciala;

   -post pentru profesor preparator (nevazator).


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Cercetarea stiintifica si tipologia pref…

CERCETARE ŞTIINŢIFICĂ TIPOLOGIA PREFIXOIDELOR prof. Chiru Adelina Şcoala Gimnazială ,,Înv. Clemenţa Beşchea” Căpăţîneşti, Mărăcineni, judeţul Buzău Aspectul formal Intrând în compunerea unui cuvânt, prefixoidele...

Read more

Jurnalismul narativ

JURNALISMUL NARATIV Prof. Melinte Mihaela Colegiul Tehnic „Traian Vuia” Galaţi Jurnalismul narativ conține informații corecte și bine documentate şi este corelat cu jurnalismul de imersiune, un termen folosit pentru a...

Read more

Folclorul si educatia

FOLCLORUL ŞI EDUCAŢIA   Autor: Cornea Claudia Funcţia: Educatoare               Folclorul reprezintă o lume fascinantă şi încă plină de surprize, cum fascinantă şi plină de surprize e lumea copiilor de vârstă preşcolară. Bucuria de...

Read more

Study on subjectivity and feminism_Virgi…

STUDY ON SUBJECTIVITY AND FEMINISM IN VIRGINIA WOOLF’S THE NEW DRESS Part II   Prof. Delia Ilona Cristea Colegiul Naţional Elena Cuza, Craiova It is through the searching for a language...

Read more

Test geografie clasa a XII-a

Test geografie – clasa a XII-a     I. Precizaţi trei deosebiri şi o asemănare între clima Europei Atlantice şi clima Europei Mediteraneene. Comparaţia se poate referi la factorii genetici ai climei, tipul de...

Read more

Spune Nu drogurilor - tipuri de droguri …

1. Sedative şi somnifere   1. Tranchilizante Printre medicamentele psihotrope cel mai frecvent comerializate, locul întâi a fost ţinut mult timp de Valium (diazepam), urmat de Adumbran şi Praxiten (oxazepam). Între...

Read more

INVATAREA CREATIVA

ÎNVÃŢAREA CREATIVÃ   Învãtãtor: CIORBÃ RAMONA NICOLETA Şcoala cu clasele I-IV Popeni – Cãiuti, Judetul Bacãu     Întelegerea naturii factorilor generali de creativitate are dublã valoare practicã pentru actiunile de stimulare a potentialului creativ:...

Read more

Metode si procedee interactive utilizate…

METODE ŞI PROCEDEE INTERACTIVE UTILIZATE ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV LA CICLUL PRIMAR   Pricope Delia Loredana, profesor învăţământul primar, Şcoala Gimnazială “Vasile Conta”, Iaşi     Metodele de învăţământ reprezintă căile de transformare în practică a...

Read more