Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Lista posturilor didactice catedrelor vacante rezevate
Duminică, 09 Septembrie 2012 00:00

ANEXA Nr. 1
  la metodologie

 

Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate

 

Lista care se afiseaza va contine urmatoarele informatii:

Specialitatea ........................... (Nr. de posturi didactice/catedre vacante/rezervate pentru ocupare prin concurs)

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. crt.

Loca

litatea (Mediu)

Unitatea de inva

tamant (Unitatea de inva

tamant cu statut juridic) (Alte unitati de inva

tamant cu statut juridic)

Nivelul

de invata

mant

Disci

plina

Nu

marul de ore trunchi comun/ opti

onale

De

talii

Sta

tutul

Viabi

litatea

Moda

litatea de ocupare:
1. pentru angajare pe perioada deter

minata
2. pentru angajare pe perioada nedeter

minata

Post:
1. complet
2. income

plet
3. pentru neva

zatori

Proba prac

tica

Pro

bele orale la limba de pre

dare

Avizele si atestatele:
1. de culte
2. de alternativa
3. Inspec

toratului General al Politiei (IGP)/ Autoritatii Rutiere Romane (ARR)
4. educatie speciala
5. HIV

 

   -Denumirea localitatii

   -Codul Siruta al localitatii

   -Regimul de mediu al localitatii

   -Denumirea unitatii/unitatilor de invatamant

   -Nivelul unitatii/unitatilor de invatamant

   -Denumirea disciplinei/disciplinelor care constituie postul/catedra

   -Detalii suplimentare privind structura postului/catedrei

   -Viabilitatea postului

   -Limba de predare

   -Statutul postului (vacant/rezervat, cu contract pe perioada determinata/nedeterminata)

   -Conditiile specifice pentru ocuparea postului/catedrei:

   -proba practica;

   -proba la limba de predare;

   -avizul de culte;

   -avizul de alternativa;

   -avizul liceului pedagogic;

   -avizul I.G.P./A.R.R;

   -atestat de educatie speciala;

   -post pentru profesor preparator (nevazator).


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Revista cu ISSN

Program pentru dezvoltarea competentelor…

PROGRAM PENTRU DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR SOCIALE  ALE PREŞCOLARILOR   Profesor: Dumbravă-Brezoianu Simona Grădiniţa cu Program Prelungit ,,Benedek Elek”- Sf.Gheorghe     1. Argument: Îmbunătăţirea relaţiilor sociale necesită crearea unei atmosfere care să declanşeze copilului trăiri pozitive şi dorinţa...

Read more

Modalitati nonformale de predare-invatar…

MODALITĂŢI NONFORMALE DE PREDARE-ÎNVĂŢARE A LIMBILOR STRĂINE Prof. Aurelia Nae Şcoala „George Poboran”, Slatina-Olt Programele şi proiectele europene pe care le-am experimentat la clasă au fost de un...

Read more

Cercul de biologie Minunile naturii

CERCUL DE BIOLOGIE Prof. Țopa Geamona Diana Școala Gimnazială Fitionești, Vrancea Explorarea sistemelor biologice în afara clasei constă în efectuarea unor forme de activități cu...

Read more

Organizarea interna a disciplinei pe niv…

Organizarea internă a disciplinei pe niveluri de învăţământ           1. Competenţe generale ale geografiei ca domeniu educaţional   Competenţele generale ale geografiei ca domeniu educaţional, redate mai jos, acoperă cele opt domenii de...

Read more

Junimea si criticismul junimist

JUNIMEA ŞI CRITICISMUL JUNIMIST   Prof. Gabriela Ionescu Colegiul Tehnic Nr.2, Târgu-Jiu   Rezumat: Societatea Junimea a fost cea mai importantă grupare ide­ologică şi culturală din a doua jumătate a secolului al XIX-lea, având rolul...

Read more

Pratiquer l’expression orale a l’aide d…

PRATIQUER L’EXPRESSION ORALE A L’AIDE DES PHOTOS Lector Ilie MINESCU Universitatea de Vest Timisoara L’enseignant qui cherche à communiquer et à faire s’exprimer ses étudiants en regardant une photo...

Read more

Studiu rolul educatiei in formarea de va…

STUDIU - ROLUL EDUCAŢIEI ÎN FORMAREA DE VALORI ŞI PRINCIPII MORAL – CIVICE înv. Marc Aurica Şcoala Gimnazială Cîmpeni Motto: ”Pentru a trăi între oameni, trebuie să ştii să te porţi...

Read more

Disciplinele de bacalaureat pentru probe…

 BACALAUREAT 2011  DISCIPLINELE DE BACALAUREAT PENTRU PROBELE SCRISE:    FILIERA TEORETICA: Profil umanist: Ø      limba si literatura romana Ø      limba materna (daca este cazul) Ø      istorie Ø      la alegere, geografie, logica si argumentare, psihologie, economie, sociologie...

Read more