|
|
|
|
|
Festivalul National al Sanselor Tale |
|
Joi, 20 Septembrie 2012 00:00 |
|
Festivalul National al Sanselor Tale
Conform adresei M.E.C.T.S. nr. 62458/10.10.2012, in perioada 19-25 noiembrie 2012 se va desfasura sub genericul “Mediu social mai sigur pentru o educatie mai performanta”, a XIII-a editie a Festivalului National al Sanselor Tale.
Organizarea acestei saptamani a educatiei adultilor / educatiei permanente se afla sub egida UNESCO – Institutul pentru educatie - Hamburg, Romania numarandu-se printre cele 48 de tari din lume care organizeaza anual acest eveniment.
Aceasta manifestare cultural-artistica si sportiva raspunde politicii promovate de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului pentru diversificarea si extinderea ofertei de educatie prin unitatile de invatamant si consolidarea rolului acestora ca centre de resurse educationale la nivelul comunitatii.
Avand in vedere ca anul 2012 este Anul European al Imbatranirii active si al Solidaritatii intre generatii va recomandam ca, in colaborare cu autoritatile publice locale, institutii de cult si cultura, asociatii sportive, organizatii nonguvernamentale, sa organizati si sa coordonati activitati si programe educative, cultural-sportive, ca de exemplu:
- promovarea documentelor europene si nationale in domeniul educatiei permanente;
- dezbateri, seminarii, simpozioane;
- actiuni de formare in parteneriat (activitati culturale, sportive, educatie civica, educatie pentru valorile democratiei, educatie pentru protectia mediului, educatie estetica);
- lansari de carte, filme;
- diseminare de bune practici.
Toate activitatile planificate de scoli in perioada 19-25 noiembrie 2012, care se incadreaza in tematica festivalului, se vor desfasura si vor fi mediatizate sub genericul “Festivalul National al Sanselor Tale”.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|

PRESENTING AND PRACTICING NEW VOCABULARY
Prof. Felherț Monica, Gradul Didactic I
Liceul Tehnologic Nr.1 Salonta, Bihor
Teacher attitudes to vocabulary have changed a lot over recent years. The use of the... Read more
INTIMITATEA CA MANIFESTARE PERFECTĂ A EULUI SUPERREALIST
de Ştefan Lucian MUREŞANU
Moto: Intimitate, o relaţie în care proştii sunt atraşi providenţial pentru distrugerea lor reciprocă.
Ambrose Bierce
Cuvinte cheie: intimitate, stare, identitate, eu,... Read more
CALITATEA IN EDUCATIE
Conform Cadrului National de Calificari Profesionale, calitatea reprezinta nivelul de satisfactie pe care il ofera eficacitatea ofertei educationale din domeniul invatamantului si formarii profesionale, stabilit prin atingerea unor... Read more
ROLUL IMAGINII DE TELEVIZIUNE ÎN INFLUENŢAREA COMPORTAMENTULUI ELEVILOR
Prof. CIUCĂ (STAN) CRISTINA
Şcoala cu clasele I-VIII Basca-Chiojdului, Chiojdu, jud. Buzău
Lumea se schimbă cu o rapiditate extraordinară, mass-media pătrunde în viaţa fiecăruia dintre... Read more
METODE ŞI STRATEGII DESTINATE
CERCURILOR DE LECTURĂ
Prof. Melinte Mihaela
Colegiul Tehnic „Traian Vuia” Galaţi
Cercurile de lectură reprezintă activităţi didactice, desfăşurate într-un cadru curricular sau extracurricular, al... Read more
SITUAȚIILE DE CRIZĂ EDUCAȚIONALĂ DIN CLASA DE ELEVI
Prof. Surlaru Daniela
Colegial Agricol ”Dr. C. Angelescu” Buzau
Definirea unei situații de criză împune un apel justificat... Read more
EVOLUŢIA STĂRILOR SUFLETEŞTI
ÎN POEZIA “LACUL” DE MIHAI EMINESCU
Prof. Andreea Burlacu,
Liceul Teoretic “Aurel Vlaicu” Breaza
Titlul poeziei prezintă lacul ca pe un martor, dar şi participant activ la idila ce urmează... Read more
LE « DISCOURS RAPPORTE » (DR)
– UN USAGE MODERNE
Lector ILIE MINESCU
Universitatea de Vest TIMIŞOARA
Parler de discours rapporté, de discours direct et indirect est un usage moderne pour désigner des faits grammaticaux... Read more
Procesul de invatamant, ca activitate intreprinsa deliberat in vederea realizarii unor scopuri, presupune ca necesitate o organizare. Aceasta activitate se prezinta ca un sistem complex.
Organizarea pe clase si lectii…
STIMULAREA gustului pentru lecturǎ lA ŞCOLARUL MIC
prof. înv. primar Marşeu Rodica Lavinia
Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara
Cu toatǎ amploarea pe care au luat-o mijloacele audio-vizuale în… RELAŢIA DE INDEPENDENŢĂ DINTRE EDUCAŢIA FIZICĂ ŞI CELELALTE LATURI ALE EDUCAŢIEI
Prof. Antonie Iustin-Marius
Școala Gimnazială „Mihail Sadoveanu” Bacău
Rezumat:
O societate sănătoasă nu se poate construi fără a înţelege rolul educaţiei fizice în… LES ETAPES DE LA COMPRÉHENSION ORALE
Ilie MINESCU
Universitatea de Vest TIMIŞOARA
La pré-écoute
Lors d’une activité de compréhension orale, les élèves comprennent en général:
les mots qu'ils connaissent déjà;
les mots transparents ;
les mots dont…
Oferta scolara pentru elevii din clasele primare
Incepand cu anul scolar 2013-2014 in oferta scolara a elevilor din clasele primare au aparut disciplinele optionale „Filosofia pentru copii”, „Educatia pentru societate” si…
COMUNICARE șI COMUNICATE DIDACTICE
Prof. educator Mureșan- Chira Gabriel
CRDEII Cluj- Napoca
Rezumat: Didactica modernă sintetizează informații, concepte, strategii și metodici în vederea predării- comunicării…
PLEDOARIE PENTRU LECTURǍ
ÎNTR-O LUME DOMINATĂ DE GADGET-URI
Prof. înv. primar MINODORA CONSTANTIN
Liceul de Artă ”Ioan Sima” Zalău
Prin proverbul românesc ,,Cartea…
STUDIU PRIVIND DEZVOLTAREA
CREATIVITÃŢII ELEVILOR PRIN DIFERITE METODE
Inst. Aurelia Ceausu
Şcoala Generală ,,Gheorghe Tãtãrãscu”, Tg. Jiu
1. Obiectivele cercetãrii
- descoperirea creativitãtii individuale;
- educarea si dezvoltarea creativitãtii…
Datele examenelor pentru gradul II la UBB Cluj
Vezi datele probelor pentru obţinerea gradului didactic II la Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca.
|
|