Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768

Nanotehnologia miracolul mileniului III cuprins si bibliografie
Miercuri, 08 Iunie 2011 22:02

NANOTEHNOLOGIA

MIRACOLUL MILENIULUI III

                        

           Realizatori:

                     Elev Stegarescu Marius Daniel cls a XI-a

                     Profesor coordonator  Mînză Lidia 

                                 C.N. ”Vasile Alecsandri”  Galaţi 

 

 

CUPRINS

 

I   Notiuni introductive

I.1.  Ce reprezintă nanotehnologiile?

I.2.  Nanotehnologiile reprezintă ceva nou?

I.3.  Cum ar putea să ne schimbe  viaţa nanotehnologiile în următorii 20 de ani  ?

I.4.  Sunt nanotehnologiile folosite în produse în mod curent?

I.5.  Ce aspecte negative ar putea avea nanotehnologiile asupra societăţii?

I.6.  Vor afecta nanotehnologiile mediul înconjurător?

I.7.  Există riscuri legate de nanotehnologii în ceea ce priveşte sănătatea?

I.8.  Cum pot studia ceva ce nu pot vedea?

I.9.  Vreau să devin un om de ştiinţă care lucrează în domeniul nanotehnologiei. Cum  realizez acest obiectiv?

I.10.  Ce este deosebit la lucrurile create la scală nanometrică ?

I.11.  Mic, dar cat de mic?

 

II  Nanoparticule si nanotuburi de carbon

 

II.1.  Nanoparticule

II.2.  Nanotuburi de carbon

II.3.  Deci, cum lucreaza oamenii de ştiinţă la o scara atat de mica?

II.4.  Microscopia de scanare cu efect de tunel

 

 

III  Aplicatii ale nanotehnologiilor

III.1.  Materiale textile

III.2.  Celule solare

III.3.  Crema cu protecţie solară

III.4.  Suprafeţe cu proprietatea de auto-curăţare

III.5.  Stocarea energiei si Reducerea consumului de energie

III.6.  Nanoparticule de argint

III.7.  Diagnostice

III.8.  Nanotehnologia în medicină

III.9.  Armura pentru soldaţii „Robocop"

III.10.  Arme

III.11.  Camuflaj

III.12.  Supra-oameni

III.13.  Cască

III.14.  Haine inteligente

III.15.  Cucerirea spaţiului cosmic cu ajutorul roboţilor minusculi

III.16.  Nanodoctori, în 30 de ani

III.17.  Nanotehnologia şi TIC

III.18.  Integrarea nanotehnologiei în dispozitivele de zi cu zi

 

IV  Activitate experimentală

 

IV.1.  Obiective

IV.2.  Materiale

IV.3.  Mod de lucru şi concluzii

 

 Bibliografie

 

BIBLIOGRAFIE

 

1.  Surse bibliografice de pe internet

Ú     http://www.nanoyou.eu/

Ú     http://www.nano.gov/

Ú     http://www.nanotech-now.com/

Ú     http://www.descopera.ro/

 

2.  DVD: Nanotechnology. European Commission: Research Directorate-General 2004;

 

3.  DVD: NanoInLife. European Commission. European Research Area;

 

4.  Reasearch EU, revista de stiinta si tehnică, Bruxelles, mai 2007;

 

5. "Nanotechnology" , M. Brocks, E. Jameson, ed. Matrix, Washington, ianuarie 2004.

Ultima actualizare în Miercuri, 08 Iunie 2011 22:14
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Personalitatea in contextul cunoasterii …

PERSONALITATEA ÎN CONTEXTUL CUNOAŞTERII ELEVULUI – O PERMANENTĂ PROVOCARE Profesor Petruţ Steliana Grup Şcolar „Mihai Eminescu” Jimbolia Definiţia şi caracteristicile personalităţii A ne cunoaşte elevii este...

Read more

Implementarea unui program personalizat …

IMPLEMENTAREA UNUI PROGRAM PERSONALIZAT DE RECUPERARE A RĂMÂNERII ÎN URMĂ LA ÎNVĂȚĂTURĂ   Prof.înv. preșcolar Ciolan Laura Elena G.P.P. ”Sfântul Nicolae” Câmpulung, Argeș   Rezumat Acest articol conține un studiu de caz al unui copil de...

Read more

Organizarea si desfasurarea evaluarii na…

Organizarea si desfasurarea evaluarii nationale pentru anul 2014   Iata Ordinul privind organizarea si desfasurarea evaluarii nationale pentru absolventii clasei a VIII-a in anul scolar 2013-2014.   In baza prevederilor art. 94, alin....

Read more

Metode alternative de evaluare la matema…

METODE ALTERNATIVE DE EVALUARE LA MATEMATICĂ Prof. GARCEA FLORIN CATALIN ŞCOALA GENERALĂ NR. 1 – MOTRU Acest articol prezintă metodele alternative de evaluare, care...

Read more

Flori de primavara in legende - 2

Legenda cameliei   Legenda spune că trăia odată o fiică de împărat deosebit de frumoasă, dar deosebit de singură. Numele ei era Camelia. Mare parte a timpului şi-o petrecea vorbind cu florile....

Read more

Organizarea si desfasurarea examenului d…

Organizarea şi desfăşurarea examenului de bacalaureat naţional 2013   Vezi Ordinul MECTS nr. 5610 din 31 august 2012 privind organizarea şi desfăşurarea examenului de bacalaureat naţional - 2013, publicat în Monitorul Oficial...

Read more

Enseigner et apprendre le francais a tra…

ENSEIGNER ET APPRENDRE LE FRANÇAIS A TRAVERS LE JEU   Ilie MINESCU Universitatea de Vest Timişoara   En tant qu’outil pédagogique pour l’enseignement/apprentissage des langues, le jeu a une longue tradition. Les éducateurs de la...

Read more

The character s speech and language in j…

THE CHARACTER’S SPEECH AND LANGUAGE IN JOHN STEINBECK’S THE GRAPES OF WRATH   Profesor Dumitru Maria Magdalena Liceul Tehnologic “Constantin Brancuşi”- Piteşti     Steinbeck’s characters are simple people and so is their language.They don’t have...

Read more