Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Nanotehnologia miracolul mileniului III cuprins si bibliografie
Miercuri, 08 Iunie 2011 22:02

NANOTEHNOLOGIA

MIRACOLUL MILENIULUI III

                        

           Realizatori:

                     Elev Stegarescu Marius Daniel cls a XI-a

                     Profesor coordonator  Mînză Lidia 

                                 C.N. ”Vasile Alecsandri”  Galaţi 

 

 

CUPRINS

 

I   Notiuni introductive

I.1.  Ce reprezintă nanotehnologiile?

I.2.  Nanotehnologiile reprezintă ceva nou?

I.3.  Cum ar putea să ne schimbe  viaţa nanotehnologiile în următorii 20 de ani  ?

I.4.  Sunt nanotehnologiile folosite în produse în mod curent?

I.5.  Ce aspecte negative ar putea avea nanotehnologiile asupra societăţii?

I.6.  Vor afecta nanotehnologiile mediul înconjurător?

I.7.  Există riscuri legate de nanotehnologii în ceea ce priveşte sănătatea?

I.8.  Cum pot studia ceva ce nu pot vedea?

I.9.  Vreau să devin un om de ştiinţă care lucrează în domeniul nanotehnologiei. Cum  realizez acest obiectiv?

I.10.  Ce este deosebit la lucrurile create la scală nanometrică ?

I.11.  Mic, dar cat de mic?

 

II  Nanoparticule si nanotuburi de carbon

 

II.1.  Nanoparticule

II.2.  Nanotuburi de carbon

II.3.  Deci, cum lucreaza oamenii de ştiinţă la o scara atat de mica?

II.4.  Microscopia de scanare cu efect de tunel

 

 

III  Aplicatii ale nanotehnologiilor

III.1.  Materiale textile

III.2.  Celule solare

III.3.  Crema cu protecţie solară

III.4.  Suprafeţe cu proprietatea de auto-curăţare

III.5.  Stocarea energiei si Reducerea consumului de energie

III.6.  Nanoparticule de argint

III.7.  Diagnostice

III.8.  Nanotehnologia în medicină

III.9.  Armura pentru soldaţii „Robocop"

III.10.  Arme

III.11.  Camuflaj

III.12.  Supra-oameni

III.13.  Cască

III.14.  Haine inteligente

III.15.  Cucerirea spaţiului cosmic cu ajutorul roboţilor minusculi

III.16.  Nanodoctori, în 30 de ani

III.17.  Nanotehnologia şi TIC

III.18.  Integrarea nanotehnologiei în dispozitivele de zi cu zi

 

IV  Activitate experimentală

 

IV.1.  Obiective

IV.2.  Materiale

IV.3.  Mod de lucru şi concluzii

 

 Bibliografie

 

BIBLIOGRAFIE

 

1.  Surse bibliografice de pe internet

Ú     http://www.nanoyou.eu/

Ú     http://www.nano.gov/

Ú     http://www.nanotech-now.com/

Ú     http://www.descopera.ro/

 

2.  DVD: Nanotechnology. European Commission: Research Directorate-General 2004;

 

3.  DVD: NanoInLife. European Commission. European Research Area;

 

4.  Reasearch EU, revista de stiinta si tehnică, Bruxelles, mai 2007;

 

5. "Nanotechnology" , M. Brocks, E. Jameson, ed. Matrix, Washington, ianuarie 2004.

Ultima actualizare în Miercuri, 08 Iunie 2011 22:14
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Premisa invatarii experientiale in fizic…

PREMISA ÎNVĂŢĂRII EXPERIENŢIALE ÎN FIZICĂ prof. Mihaela Butoi Colegiul Tehnic “Petru Poni” Onești Este o mare provocare a învăţământului, a educaţiei găsirea unui ”limbaj comun”, a unor metode...

Read more

Educatia socio emotionala la varsta pres…

EDUCAŢIA SOCIO-EMOŢIONALĂ LA VÂRSTA PREŞCOLARĂ Prof. înv. preşc DAN FLORINA, Grădiniţa cu PP nr 26 Braşov Conceptul de educaţie socială şi emoţională în contextul...

Read more

Stiluri si strategii de interventii in s…

STILURI ŞI STRATEGII DE INTERVENŢIE ALE CADRULUI DIDACTIC ÎN SITUAŢII DE CRIZĂ EDUCAŢIONALĂ Prof. Cristina Lorincz C.T. Iosif Şilimon, Braşov Articolul pune problema situaţiilor de criză educaţională şi care ar...

Read more

Managementul clasei de elevi

MANAGEMENTUL CLASEI DE ELEVI     CONCEPT Managementul educatiei/pedagogic reprezinta acea stiinta pedagogica, elaborata interdisciplinar, pentru studierea evenimentelor care intervin activitate pedagogica: decizie, organizare, gestiune. Este si o metodologie de abordare globala-strategica-optima a educatiei, a...

Read more

Aptitudinile

APTITUDINILE     Potrivit manualelor de psihologie, prin aptitudine intelegem o serie de „realitati” psihice si chiar psihofiziologice, cum ar fi predispozitiile sau capacitatile. In sensul larg, aptitudinea reprezinta o expresie a potentialului adaptativ...

Read more

Jocul activitate fundamentala in gradini…

JOCUL, ACTIVITATE FUNDAMENTALĂ ÎN GRĂDINIŢĂ   Prof. Fătu Mihaela Corina G.P.P Nr. 10 Buzău   Cerinţele mereu crescânde ale societăţii contemporane impun învăţământului actual sarcini importante care să determine creşterea calităţii lui. Este necesar, pentru aceasta,...

Read more

Sugestii pentru utilizarea filmului mult…

PARTEA V Sugestii pentru utilizarea filmului, multimedia, şi a tehnologiilor Web 2.0    Natura multimedia a instrumentelor noastre contemporane permite implicarea mai multor simţuri, vizând stiluri de învăţare multiple. Natura lor multi-modală implică...

Read more

Trecere in revista a textelor semnificat…

PARTEA III Trecere în revistă a textelor semnificative SF pentru copii şi adolescenţi   Introducere Toţi partenerii în proiect au fost rugaţi să selecteze 10-20 de texte SF pentru copii şi adolescenţi care au...

Read more