Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Nanotehnologia miracolul mileniului III cuprins si bibliografie
Miercuri, 08 Iunie 2011 22:02

NANOTEHNOLOGIA

MIRACOLUL MILENIULUI III

                        

           Realizatori:

                     Elev Stegarescu Marius Daniel cls a XI-a

                     Profesor coordonator  Mînză Lidia 

                                 C.N. ”Vasile Alecsandri”  Galaţi 

 

 

CUPRINS

 

I   Notiuni introductive

I.1.  Ce reprezintă nanotehnologiile?

I.2.  Nanotehnologiile reprezintă ceva nou?

I.3.  Cum ar putea să ne schimbe  viaţa nanotehnologiile în următorii 20 de ani  ?

I.4.  Sunt nanotehnologiile folosite în produse în mod curent?

I.5.  Ce aspecte negative ar putea avea nanotehnologiile asupra societăţii?

I.6.  Vor afecta nanotehnologiile mediul înconjurător?

I.7.  Există riscuri legate de nanotehnologii în ceea ce priveşte sănătatea?

I.8.  Cum pot studia ceva ce nu pot vedea?

I.9.  Vreau să devin un om de ştiinţă care lucrează în domeniul nanotehnologiei. Cum  realizez acest obiectiv?

I.10.  Ce este deosebit la lucrurile create la scală nanometrică ?

I.11.  Mic, dar cat de mic?

 

II  Nanoparticule si nanotuburi de carbon

 

II.1.  Nanoparticule

II.2.  Nanotuburi de carbon

II.3.  Deci, cum lucreaza oamenii de ştiinţă la o scara atat de mica?

II.4.  Microscopia de scanare cu efect de tunel

 

 

III  Aplicatii ale nanotehnologiilor

III.1.  Materiale textile

III.2.  Celule solare

III.3.  Crema cu protecţie solară

III.4.  Suprafeţe cu proprietatea de auto-curăţare

III.5.  Stocarea energiei si Reducerea consumului de energie

III.6.  Nanoparticule de argint

III.7.  Diagnostice

III.8.  Nanotehnologia în medicină

III.9.  Armura pentru soldaţii „Robocop"

III.10.  Arme

III.11.  Camuflaj

III.12.  Supra-oameni

III.13.  Cască

III.14.  Haine inteligente

III.15.  Cucerirea spaţiului cosmic cu ajutorul roboţilor minusculi

III.16.  Nanodoctori, în 30 de ani

III.17.  Nanotehnologia şi TIC

III.18.  Integrarea nanotehnologiei în dispozitivele de zi cu zi

 

IV  Activitate experimentală

 

IV.1.  Obiective

IV.2.  Materiale

IV.3.  Mod de lucru şi concluzii

 

 Bibliografie

 

BIBLIOGRAFIE

 

1.  Surse bibliografice de pe internet

Ú     http://www.nanoyou.eu/

Ú     http://www.nano.gov/

Ú     http://www.nanotech-now.com/

Ú     http://www.descopera.ro/

 

2.  DVD: Nanotechnology. European Commission: Research Directorate-General 2004;

 

3.  DVD: NanoInLife. European Commission. European Research Area;

 

4.  Reasearch EU, revista de stiinta si tehnică, Bruxelles, mai 2007;

 

5. "Nanotechnology" , M. Brocks, E. Jameson, ed. Matrix, Washington, ianuarie 2004.

Ultima actualizare în Miercuri, 08 Iunie 2011 22:14
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Efectul diferitelor metode de fabricare …

  EFECTUL DIFERITELOR METODE DE FABRICARE A PÂINII ASUPRA CONŢINUTURILOR DE TIAMINĂ ŞI RIBOFLAVINĂ STUDIU DE SPECIALITATE                                                                                          Prof. ing. Daniela Surlaru                                                                            Colegiul Agricol “Dr. C. Angelescu” Buzău   Abstract Pâinea de grâu integrală reprezintă o importantă...

Read more

Plural of nouns controversial aspects

PLURAL OF NOUNS – CONTROVERSIAL ASPECTS   Prof. Dumitru Maria Magdalena Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși- Pitești               Collective nouns when used in singular can take either a singular form to refer to the whole...

Read more

Educatie si circulatie

Cu ocazia Zilei Europene a Sigurantei Rutiere, în perioada 6-17 octombrie 2008 s-a desfãsurat  proiectul educational „Educatie si circulatie”, organizat de Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu în parteneriat cu...

Read more

A invata si a intelege

                                                       A ÎNVĂŢA ŞI A ÎNŢELEGE                                                                                                                                                Mureşan-Chira Gabriel                                                                                                                            Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca          Procesul de învăţare doreşte modificarea unor structuri psihice şi comportamentale, dezvoltând gradual structuri cognitive, afective sau motorii, trecând...

Read more

Sistemul de invatamant si structura

SISTEMUL DE INVĂŢAMÂNT DIN ROMÂNIA     Sistemul de învăţământ reprezintă principalul subsistem al sistemului de educaţie, care se referă la organizarea instituţională a învăţământului. În cadrul sistemului de învăţământ sunt reunite instituţiile specializate...

Read more

Planificare model pentru psihodiagnoza t…

Planificare model pentru psihodiagnoza terapie invatamant special   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata...

Read more

Destinul adamic in spiritualitatea roman…

DESTINUL ADAMIC ÎN SPIRITUALITATEA ROMÂNEASCĂ   Prof. Maghiar Adina S08 „Arany Janos”, Salonta     Articolul de faţă evidenţiază existenţa unei corespondenţe între structura agrară a neamului românesc şi originile adamice ale civilizaţiilor. În sufletul românesc...

Read more

Inscrierea in invatamantul primar 2013

Înscrierea în învăţământul primar 2013   A fost publicat în Monitorul Oficial nr. 162/2013 Ordinul MEN nr. 3434/2013 privind aprobarea calendarului şi a Metodologiei de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru...

Read more