Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Nanotehnologia miracolul mileniului III cuprins si bibliografie
Miercuri, 08 Iunie 2011 22:02

NANOTEHNOLOGIA

MIRACOLUL MILENIULUI III

                        

           Realizatori:

                     Elev Stegarescu Marius Daniel cls a XI-a

                     Profesor coordonator  Mînză Lidia 

                                 C.N. ”Vasile Alecsandri”  Galaţi 

 

 

CUPRINS

 

I   Notiuni introductive

I.1.  Ce reprezintă nanotehnologiile?

I.2.  Nanotehnologiile reprezintă ceva nou?

I.3.  Cum ar putea să ne schimbe  viaţa nanotehnologiile în următorii 20 de ani  ?

I.4.  Sunt nanotehnologiile folosite în produse în mod curent?

I.5.  Ce aspecte negative ar putea avea nanotehnologiile asupra societăţii?

I.6.  Vor afecta nanotehnologiile mediul înconjurător?

I.7.  Există riscuri legate de nanotehnologii în ceea ce priveşte sănătatea?

I.8.  Cum pot studia ceva ce nu pot vedea?

I.9.  Vreau să devin un om de ştiinţă care lucrează în domeniul nanotehnologiei. Cum  realizez acest obiectiv?

I.10.  Ce este deosebit la lucrurile create la scală nanometrică ?

I.11.  Mic, dar cat de mic?

 

II  Nanoparticule si nanotuburi de carbon

 

II.1.  Nanoparticule

II.2.  Nanotuburi de carbon

II.3.  Deci, cum lucreaza oamenii de ştiinţă la o scara atat de mica?

II.4.  Microscopia de scanare cu efect de tunel

 

 

III  Aplicatii ale nanotehnologiilor

III.1.  Materiale textile

III.2.  Celule solare

III.3.  Crema cu protecţie solară

III.4.  Suprafeţe cu proprietatea de auto-curăţare

III.5.  Stocarea energiei si Reducerea consumului de energie

III.6.  Nanoparticule de argint

III.7.  Diagnostice

III.8.  Nanotehnologia în medicină

III.9.  Armura pentru soldaţii „Robocop"

III.10.  Arme

III.11.  Camuflaj

III.12.  Supra-oameni

III.13.  Cască

III.14.  Haine inteligente

III.15.  Cucerirea spaţiului cosmic cu ajutorul roboţilor minusculi

III.16.  Nanodoctori, în 30 de ani

III.17.  Nanotehnologia şi TIC

III.18.  Integrarea nanotehnologiei în dispozitivele de zi cu zi

 

IV  Activitate experimentală

 

IV.1.  Obiective

IV.2.  Materiale

IV.3.  Mod de lucru şi concluzii

 

 Bibliografie

 

BIBLIOGRAFIE

 

1.  Surse bibliografice de pe internet

Ú     http://www.nanoyou.eu/

Ú     http://www.nano.gov/

Ú     http://www.nanotech-now.com/

Ú     http://www.descopera.ro/

 

2.  DVD: Nanotechnology. European Commission: Research Directorate-General 2004;

 

3.  DVD: NanoInLife. European Commission. European Research Area;

 

4.  Reasearch EU, revista de stiinta si tehnică, Bruxelles, mai 2007;

 

5. "Nanotechnology" , M. Brocks, E. Jameson, ed. Matrix, Washington, ianuarie 2004.

Ultima actualizare în Miercuri, 08 Iunie 2011 22:14
 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Stiluri educative familiale si reusita s…

STILURI EDUCATIVE FAMILIALE ŞI REUŞITA ŞCOLARĂ   Prof.  Perţa  Elena Şcoala Gimnazială Păstrăveni - Neamţ                  Ca şi în cazul dezvoltării cognitive, numeroase anchete indică o dependenţă a reuşitei  şcolare de un stil parental ...

Read more

Valentele formative ale muzicii pentru m…

VALENŢELE FORMATIVE ALE MUZICII PENTRU MICII ŞCOLARI   Înv. Gligor Dana Şcoala Gimnazială Vidra   Muzica, cea mai profundă şi mai complexă dintre arte, chiar împărăteasa acestora, ne ajută în exprimarea ideilor, sentimentelor, stărilor...

Read more

Universitatea de Medicina si Farmacie Iu…

UMF Universitatea de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu” Pepiniera valorilor medicinei româneşti şi internaţionale   Ştiinţa medicală este cea mai apropiată de suflet, fiind cea mai apropiată de om – spunea Iuliu...

Read more

Problema libertatii la Dostoievski

STUDIU ASUPRA PROBLEMEI LIBERTĂȚII LA DOSTOIEVSKI   Andone Crenguța - profesor Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov   Problema libertății apare în opera lui Dostoievski în “Frații Karamazov” și presupune posibilitatea personajului de a...

Read more

Scopul si eficienta activitatilor de edu…

SCOPUL ŞI EFICIENŢA ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE RUTIERĂ   Educaţia rutieră are ca scop prevenirea vătămării copiilor şi adolescenţilor prin accident rutier, prin formarea abilităţilor, competenţelor şi comportamentului rutier responsabil, în calitate de...

Read more

Metode interactive in procesul instruct…

Metode interactive  in procesul instructiv-educativ la biologie

METODE INTERACTIVE ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV LA BIOLOGIE DURNEA ANCUŢA-OANA COLEGIUL NAŢIONAL „MOISE NICOARĂ” ARAD Sinonime pentru Pentru învățământul modern metodele interactive constituie un instrument de organizare și conducere a activității...

Read more

Model morala conduita Patternul preinfra…

MODEL, MORALĂ, CONDUITĂ. PATTERNUL PREINFRACȚIONAL Prof. Educator Mureșan-Chira Gabriel Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse și Documentare privind Educația Integrată/ Incluzivă Cluj-Napoca Rezumat:...

Read more

Dacii in analele france secolul IX

DACII ÎN ANALELE FRANCE (SECOLUL IX)   Dragnea Mihai     Analele Regatului Francilor (latină Annales regni Francorum, Annales Laurissenses maiores; germană  Reichsannalen) reprezintă o serie de scrieri cu caracter istoric, ce ne informează despre...

Read more