Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Proba practica la concursul pentru ocuparea posturilor didactice instruire practica activitati de preprofesionalizare maistri instructori
Miercuri, 19 Septembrie 2012 00:00

   ANEXA Nr. 7
  la metodologie

 

PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar

Disciplinele Instruire practica, Activitati de preprofesionalizare - maistri instructori

 

   1. Proba practica se sustine in cabinete, ateliere, laboratoare de specialitate, sali de demonstratie din unitatile de invatamant, stabilite de comisia de examinare, sub supravegherea permanenta a membrilor acesteia.

 2. Proba practica consta in executarea unei/unui lucrari/produs/serviciu/tehnici de ingrijire - conform profilului postului.

   3. Subiectele pentru proba practica se elaboreaza de comisia de examinare a fiecarui centru de examen, in ziua examenului.

   4. Durata probei practice variaza intre 30 si 180 de minute pentru fiecare candidat, in functie de complexitatea lucrarii.

   5. Evaluarea probei practice se realizeaza pe baza unei fise de observatii elaborate de comisia de examinare.

   6. Fisa de observatii va cuprinde urmatoarele criterii de evaluare:

   -amenajarea ergonomica a locului de munca ............................................................................................................... 1p.

   -respectarea normelor de igiena, de protectia muncii si prevenirea si stingerea incendiilor ................................................................................................................................................................................................................................................... 1p.

   -alegerea materialelor, produselor, instrumentelor si aparatelor necesare executarii lucrarii ......................................... 1p.

   -respectarea algoritmului de executie ......................................................................................................................... 1p.

   -respectarea procesului tehnologic (operatiilor, fazelor, trecerilor, manuirilor, miscarilor) ..................................................................................................................................................................................................... 2p.

   -finisarea, aspectul lucrarii/produsului/serviciului/tehnici de ingrijire .......................................................................... 1p.

   -atitudinea fata de client/pacient ................................................................................................................................. 1p.

   -redactarea unui referat pentru probele de laborator ................................................................................................... 1p.

 

Se acorda 1 p. din oficiu.

 

   NOTA:

Proba practica este evaluata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul probei practice se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Proiect didactic O scrisoare pierduta e …

Proiect didactic O scrisoare pierduta e I L Caragiale

Îndărătul oricărei comedii se ascunde în fond, o tragedie... PROIECT DIDACTIC O SCRISOARE PIERDUTĂ DE I. L. CARAGIALE Profesor Marincaș Marinela Adriana, Colegiul Național „Horea, Cloșca și Crișan” ...

Read more

Managementul clasei de elevi

MANAGEMENTUL CLASEI DE ELEVI     CONCEPT Managementul educatiei/pedagogic reprezinta acea stiinta pedagogica, elaborata interdisciplinar, pentru studierea evenimentelor care intervin activitate pedagogica: decizie, organizare, gestiune. Este si o metodologie de abordare globala-strategica-optima a educatiei, a...

Read more

Jocurile video dezvolta memoria activa a…

JOCURILE VIDEO DEZVOLTĂ MEMORIA ACTIVĂ A COPIILOR Prof. Alina Elena Turcescu Colegiul Național ”Ion C. Brătianu” Pitești Studii științifice și experiemente realizate în cadrul...

Read more

Educatia socio emotionala la varsta pres…

EDUCAŢIA SOCIO-EMOŢIONALĂ LA VÂRSTA PREŞCOLARĂ Prof. înv. preşc DAN FLORINA, Grădiniţa cu PP nr 26 Braşov Conceptul de educaţie socială şi emoţională în contextul...

Read more

Acord restrangere de activitate si pretr…

Acord restrangere de activitate si pretransfer consimtit 2014   Vezi modelul adresa de instiintare referitor la acordurile emise pentru transfer pentru restrangere de activitate/pretransfer prin consimtamant intre unitatile de invatamant pentru anul...

Read more

Pelerinajul o alternativa pentru saptama…

PELERINAJUL - O ALTERNATIVĂ PENTRU SĂPTĂMÂNA “SĂ ŞTIU MAI MULT, SĂ FIU MAI BUN!”   Crafcenco Carmen, profesor matematică Liceul Teoretic “Mircea Eliade”, Galaţi   Fie „Şcoala altfel” sau săptămâna din anul acesta „ Şă ştiu...

Read more

Scurta privire asupra invatamantului rom…

SCURTĂ PRIVIRE ASUPRA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI ROMÂNESC DE AZI ŞI DE MÂINE profesor Moise Iuliana Daniela Liceul cu Program Sportiv „I. B. Soter”, Buzău, jud. Buzău Orice reformă, oricât de...

Read more

Resurse web online

RESURSE WEB ONLINE STUDIU ŞTIINŢIFIC     Prof. Grecu Daniela, Liceul de Arte “Marin Sorescu” Craiova   Google Docs, platformele  Moodle, iTeach, INSAM, Wallwisher, RealTime Board reprezintă printre cele mai utilizate resuse web în procesul de predare-învaţare-evaluare....

Read more