Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Proba practica la concursul pentru ocuparea posturilor didactice instruire practica activitati de preprofesionalizare maistri instructori
Miercuri, 19 Septembrie 2012 00:00

   ANEXA Nr. 7
  la metodologie

 

PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar

Disciplinele Instruire practica, Activitati de preprofesionalizare - maistri instructori

 

   1. Proba practica se sustine in cabinete, ateliere, laboratoare de specialitate, sali de demonstratie din unitatile de invatamant, stabilite de comisia de examinare, sub supravegherea permanenta a membrilor acesteia.

 2. Proba practica consta in executarea unei/unui lucrari/produs/serviciu/tehnici de ingrijire - conform profilului postului.

   3. Subiectele pentru proba practica se elaboreaza de comisia de examinare a fiecarui centru de examen, in ziua examenului.

   4. Durata probei practice variaza intre 30 si 180 de minute pentru fiecare candidat, in functie de complexitatea lucrarii.

   5. Evaluarea probei practice se realizeaza pe baza unei fise de observatii elaborate de comisia de examinare.

   6. Fisa de observatii va cuprinde urmatoarele criterii de evaluare:

   -amenajarea ergonomica a locului de munca ............................................................................................................... 1p.

   -respectarea normelor de igiena, de protectia muncii si prevenirea si stingerea incendiilor ................................................................................................................................................................................................................................................... 1p.

   -alegerea materialelor, produselor, instrumentelor si aparatelor necesare executarii lucrarii ......................................... 1p.

   -respectarea algoritmului de executie ......................................................................................................................... 1p.

   -respectarea procesului tehnologic (operatiilor, fazelor, trecerilor, manuirilor, miscarilor) ..................................................................................................................................................................................................... 2p.

   -finisarea, aspectul lucrarii/produsului/serviciului/tehnici de ingrijire .......................................................................... 1p.

   -atitudinea fata de client/pacient ................................................................................................................................. 1p.

   -redactarea unui referat pentru probele de laborator ................................................................................................... 1p.

 

Se acorda 1 p. din oficiu.

 

   NOTA:

Proba practica este evaluata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul probei practice se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Relatia scoala comunitate

RELATIA SCOALA-COMUNITATE   Scoala si familia urmaresc acelasi scop educativ formarea copiilor spre a deveni oameni multilateral dezvoltati. Pentru realizarea acestui scop unic este necesara unitatea de actiune, concordanta dintre mijloacele specifice de...

Read more

Concordanta timpurilor in limba engleza

CONCORDANŢA TIMPURILOR ÎN LIMBA ENGLEZĂ   Prof. Didin Florentina Gabriela Şcoala gimnazială Nr. 1 Vulpeşti, Argeş   Este acordul obligatoriu al timpului verbului din subordonată cu timpul verbului din regenta sa. În limba engleză timpul...

Read more

Caracterul

CARACTERUL   Ca latura relationala a personalitatii, „responsabila" de felul in care oamenii interactioneaza unii cu altii in cadrul societatii, caracterul a fost definit cel mai adeseori ca o pecete sau amprenta...

Read more

Educatia informala

EDUCATIA INFORMALA    Educatia informala se refera la experientele zilnice ce nu sunt planificate sau organizate si conduc catre o invatare informala. Cand aceste ”experinte sunt interpretate de catre cei mai in...

Read more

ALTERNATIVE METODOLOGICE INTERACTIVE

ALTERNATIVE METODOLOGICE INTERACTIVE ÎN PREDAREA LITERATURII   prof. LAURA MIHAELA HERMAN Şcoala cu Clasele I-VIII „Nicolae Iorga”, Baia Mare     Metodele de învãtãmânt reprezintã cãile folosite în scoalã...

Read more

Noul plan cadru la gimnaziu incepand cu …

Noul plan cadru la gimnaziu incepand cu anul scolar 2017-2018 Azi, 5 aprilie 2016, in cadrul unei conferinte de presa, a fost prezentat noul planu cadru pentru...

Read more

E L F E PARIS

E L F E PARIS - ŞCOALÃ UNICÃ ÎN EUROPA Prof. Dan Stroe Colegiul Economic Buzãu     Se spune pe bunã dreptate cã Parisul este “orasul luminilor”. Am avut ocazia sã mã conving...

Read more

Instrumente interactive in matematica

INSTRUMENTE INTERACTIVE ÎN MATEMATICĂ Prof. Buzea Gabriela, ȘcoalaGimnazială Nr. 56, București Rezumat : Articolul evidenţiază un exemplu prin care profesorii pot influenţa performanţele elevilor  pe care îi îndrumă, prin folosirea unor...

Read more