Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Proba metodico practica la concursul pentru ocuparea posturilor didactice invatamant sportiv
Vineri, 21 Septembrie 2012 00:00

ANEXA Nr. 8
  la metodologie

 

PROBA METODICO-PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din unitatile cu invatamant sportiv integrat si suplimentar

(licee si clase cu program sportiv/cluburi sportive scolare)

Disciplina Educatie fizica si sport

 

La concurs participa absolventi cu specializare in disciplina sportiva pentru care s-au inscris.

Subiectele, pentru proba metodico-practica, sunt elaborate de comisia de examinare in preziua examenului si avizate de inspectorul scolar de specialitate.

Rezultatul probei metodico-practice se apreciaza prin note de la 1 la 10 si reprezinta media notelor obtinute la partea metodica si partea practica a probei.

Proba metodico-practica se desfasoara dupa cum urmeaza:

   1. Partea metodica consta in explicarea pasilor metodici de invatare/consolidare/perfectionare a elementelor/procedeelor solicitate in biletul de examen extras si se noteaza cu note de la 1 la 10.

   2. Partea practica consta in demonstrarea pasilor metodici de invatare/consolidare/perfectionare a elementelor/procedeelor solicitate in biletul de examen extras si se noteaza cu note de la 1 la 10.

Durata examenului nu va depasi 30 de minute/concurent.

Concurentul nu poate schimba subiectul.

Pe parcursul desfasurarii probei metodico-practice, la solicitarea comisiei sau la propunerea lor, concurentii pot repeta unele secvente.

Pentru sustinerea concursului, in mod obligatoriu, candidatii se prezinta in echipament sportiv adecvat.

Candidatii nu sunt primiti in concurs fara adeverinta medicala eliberata de policlinica teritoriala, in care se mentioneaza "apt pentru sustinerea probei practice".

 

   NOTA:

Proba practica este evaluata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul probei practice se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Optional istorie locala intre actualitat…

OPŢIONAL ISTORIE LOCALĂ ÎNTRE ACTUALITATE ŞI NECESITATE                                                                                                                                                                          Prof. Delescu Claudia Şcoala Gimnazială Adam, Galaţi   Istoria locală este o realitate a şcolii româneşti din zilele noastre, este de actualitate, dar este şi...

Read more

Johannes Brahms

JOHANNES BRAHMS (1833 – 1897) Profesor Lazar Mihaiela Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu Johannes Brahms este muzicianul german care, prin specificul artei sale, uneste cele douã mari...

Read more

Tutunul si efectele fumatului asupra org…

TUTUNUL ŞI EFECTELE FUMATULUI ASUPRA ORGANISMULUI Prof. Camelia Veronica Cosma Liceul de Artă ”Ioan Sima” Zalău În societatea actuală acest viciu ”legal” este tot mai mult preferat...

Read more

BLACKNESS VS. WHITENESS IN THE EARLY FIL…

BLACKNESS VS. WHITENESS IN THE EARLY FILM INDUSTRY Burghiu Iuliana-Florina, Grup Şcolar “Sfânta Maria”, Galaţi               This article is a theoretical attempt to present the background of the early film industry, which...

Read more

Pregatire pentru gradul didactic II la U…

Pregătire pentru gradul didactic II la Universitatea Braşov   În perioada 10-13 iulie 2013, la Universitatea Braşov, se organizează cursuri / consultaţii de pregătire la metodica specialităţii şi pedagogie, pentru cadrele didactice...

Read more

Necesitatea cunoasterii psihologice a el…

 NECESITATEA CUNOAŞTERII PSIHOLOGICE A ELEVULUI (APLICAŢIE – ELEVUL ÎN CLASA PREGĂTITOARE)                                                                                                       Prof. înv. primar Oancea Adelina                                                                                         Şc. Gimnazială ,, I. C. Lăzărescu”- Ţiţeşti Structura - Şc. cu cl. I-IV Valea Stânii,...

Read more

Retard de limbaj_dislalie, tahilalie

RETARD DE LIMBAJ - DISLALIE. TAHILALIE - Studiu de caz   Institutor: Anton Simona Marinela şcoala cu clasele I-VIII nr.2 Vorniceni, Judetul Botosani     Nume subiect: Emilian Vârstã: 6 ani si 5 luni Clasa I Nevoia specialã: Retard de...

Read more

Studiu comparativ asupra evolutiei popul…

Studiu comparativ asupra evolutiei populatiei scolare dupa revolutie Romania judetul Brasov

STUDIU COMPARATIV ASUPRA EVOLUŢIEI POPULAŢIEI ŞCOLARE DUPĂ REVOLUŢIE ROMÂNIA – JUDEŢUL BRAŞOV     Prof. Geografie Constantin Mădălina Şcoala Generală Nr. 1 / Liceul Grigore Moisil Braşov   Educaţia, în genere şi mai ales cea formală...

Read more