|
|
Proba metodico practica la concursul pentru ocuparea posturilor didactice invatamant sportiv |
Vineri, 21 Septembrie 2012 00:00 |
ANEXA Nr. 8
la metodologie
PROBA METODICO-PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din unitatile cu invatamant sportiv integrat si suplimentar
(licee si clase cu program sportiv/cluburi sportive scolare)
Disciplina Educatie fizica si sport
La concurs participa absolventi cu specializare in disciplina sportiva pentru care s-au inscris.
Subiectele, pentru proba metodico-practica, sunt elaborate de comisia de examinare in preziua examenului si avizate de inspectorul scolar de specialitate.
Rezultatul probei metodico-practice se apreciaza prin note de la 1 la 10 si reprezinta media notelor obtinute la partea metodica si partea practica a probei.
Proba metodico-practica se desfasoara dupa cum urmeaza:
1. Partea metodica consta in explicarea pasilor metodici de invatare/consolidare/perfectionare a elementelor/procedeelor solicitate in biletul de examen extras si se noteaza cu note de la 1 la 10.
2. Partea practica consta in demonstrarea pasilor metodici de invatare/consolidare/perfectionare a elementelor/procedeelor solicitate in biletul de examen extras si se noteaza cu note de la 1 la 10.
Durata examenului nu va depasi 30 de minute/concurent.
Concurentul nu poate schimba subiectul.
Pe parcursul desfasurarii probei metodico-practice, la solicitarea comisiei sau la propunerea lor, concurentii pot repeta unele secvente.
Pentru sustinerea concursului, in mod obligatoriu, candidatii se prezinta in echipament sportiv adecvat.
Candidatii nu sunt primiti in concurs fara adeverinta medicala eliberata de policlinica teritoriala, in care se mentioneaza "apt pentru sustinerea probei practice".
NOTA:
Proba practica este evaluata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul probei practice se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
VOINŢA ŞI EDUCAREA EI
PANAIT ELENA, profesor de limba şi literatura română
Şcoala gimnazială „George Ştephănescu”, judeţul Argeş
Voinţa, forţa care învinge imposibilul, cea care te susţine în alegerea si hotărârea faptelor, are... Read more
TITU MAIORESCU ŞI I. L. CARAGIALE
CONSONANŢE SPIRITUALE
Prof.drd.GABRIELA IONESCU
Colegiul Tehnic Nr.2, Târgu-Jiu, Gorj
Rezumat: Dintre iluştrii contemporani ai lui T. Maiorescu, acela care a rezonat cel mai profund cu teoriile şi... Read more
Lecturi obligatorii pentru clasa a V-a
Literatura română
Ion Agârbiceanu
Nepoata lui moş Mitruţ
Vasile Alecsandri
Ostaşii noştri
Dimitrie Bolintineanu
Legende istorice
Ion Al. Brătescu-Voineşti
Întuneric şi lumină
I. L. Caragiale
Momente şi schiţe
Ion Creangă
Poveşti, povestiri, amintiri
B. Şt. Delavrancea
Neghiniţă
Petre Dulfu
Poveştile lui... Read more
ALBERT CAMUS – STUDIU
Prof. Alexie Cristina
Colegiul Tehnic «Ion Mincu», Slatina
Albert Camus s-a născut la data de 7 noiembrie 1913 în Algeria, având un tată de origine alsaciană și... Read more
VALENŢELE FORMATIVE ALE MUZICII PENTRU MICII ŞCOLARI
Înv. Gligor Dana
Şcoala Gimnazială Vidra
Muzica, cea mai profundă şi mai complexă dintre arte, chiar împărăteasa acestora, ne ajută în exprimarea ideilor, sentimentelor, stărilor... Read more
METAMORFOZELE „LOGICII” LUI TITU MAIORESCU
Prof. drd. GABRIELA IONESCU
Colegiul Tehnic Nr. 2, Târgu-Jiu, jud. Gorj
Rezumat: Manualul de Logică elaborat de Titu Maiorescu a contribuit substanţial la înfiinţarea şcolii româneşti de filosofie... Read more
COMUNICAREA DIDACTICĂ
prof. înv. primar Răvășel Oana – Cătălina,
Școala Gimnazială Dobrun
Comunicarea a fost definită ca o formă particulară a relaţiei de schimb între două sau mai multe persoane, două sau... Read more
INTEGRAREA CALCULATORULUI
ÎN LECŢIILE DE GEOGRAFIE
Profesor Miron Steluţa Otilia
Şcoala Gimnazială Movila Miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Pentru profesor, calculatorul constituie o invitaţie permanentă spre autoperfecţionare şi autodepăşire. Din practica la catedră pot... Read more
METODOLOGIA ORGANIZĂRII ŞI DESFĂŞURĂRII
ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR
CAPITOLUL III
PARTICIPAREA ELEVILOR LA ACTIVITĂŢILE DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT ÎN FUNCŢIE DE STAREA LOR DE SĂNĂTATE
Art.12. Funcţia principală…
MANAGERUL ȘCOLAR - OM, SPECIALIST ȘI EDUCATOR
Prof. Aanei Genilia
Școala Gimnazială Lunca Pripor, Orașul Nehoiu, județul Buzău
,,Cel mai bun educator este acela care… MANAGEMENTUL PRIN OBIECTIVE
Prof. ec. Gr.I. Cîrcotă Roxana
Liceul Tehnologic de Marină Galați
Rezumat
Managementul prin obiective reprezintă cel mai larg utilizat sistem de planificare, luare de decizii şi control.
Pentru ca managementul prin obiectve…
Calendarul concursurilor interjudetene scolare 2015
Vezi Calendarul concursurilor interjudetene/regionale scolare fara finantare MECS organizate in anul 2014-2015, respectiv:
· concursuri scolare pe domenii/discipline de studiu (limba si literatura romana, limba engleza, limba…
HORA – EXPRESIE A VITALITÃŢII POPORULUI ROMÂN
Prof. Laura Mihaela Herman
Şcoala cu clasele I-VIII „Nicolae Iorga” Baia Mare
Hora, joc popular românesc, a devenit de-a lungul… EDUCATIA
Educatia reprezinta activitatea specializata, specific umana, desfasurata in mod deliberat, prin care se mijloceste raportul dintre om si factorii de mediu, favorizand dezvoltarea omului prin intermediul societatii si a societatii…
FRUMUSEŢEA MATEMATICII
Prof. Opriş Brişcan Maria,
Liceul Tehnologic ,,C-tin Brâncuşi” Oradea
Unii oameni consideră că în matematică toate conceptele au fost create la întrebări fără răspuns, iar pentru alţii matematica reprezintă… Instructiuni privind functionarea formatiunilor de studiu in invatamantul preuniversitar
FAMILIA-SURSĂ DE TENSIUNI ŞI NELINIŞTI PENTRU COPII?
Prof. Terchilă Elena
Liceul Teologic Tg-Jiu
Familia reprezintă un partener important în educaţia copilului. Educaţia este o obligaţie a familiei, a statului, a…
|
|